Zdravje

Poudarki

  • Pri nas še brez primera tožbe zaradi stranskih učinkov
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 12 glasov Ocenite to novico!
Cepivo
Vsega naročenega cepiva država ne bo prejela. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Minister o pogodbi z GSK-jem
VIDEO
Podjetje GSK razkrilo del...

Dodaj v

Miklavčič: Pogodba z GlaxoSmithKlinom ni nad zakonom

Bo stroške zaradi stranskih učinkov cepiva plačala država?
12. februar 2010 ob 09:46,
zadnji poseg: 12. februar 2010 ob 14:55
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

"Nismo šli mimo zakonodaje," je o podpisu pogodbe za dobavo cepiva z GSK-jem dejal minister Miklavčič. Kot je dejal, je šlo tedaj za nujno situacijo - napovedana je bila pandemija.

Na dan namreč prihajajo podrobnosti iz pogodbe za dobavo cepiva proti novi gripi. Med drugim je predvideno, da v primeru stranskih učinkov skoraj vso odgovornost nosi država.

Medtem ko je poročanje o novi gripi potihnilo že pred novim letom, zdaj v javnost prihajajo določila iz pogodbe s farmacevtsko družbo GlaxoSmithKline. GSK tako nosi odgovornost le v primeru namerne kršitve, ki bi jo povzročila družba oz. njene podružnice, ali če zdravilo ne bi bilo proizvedeno v skladu z dobro poslovno prakso. Sicer pa odškodninsko breme nosi država, medtem ko je GSK razbremenjen vseh odgovornosti, škod, kazni in glob, vključno s sodnimi stroški pred slovenskimi sodišči.

V družbi GlaxoSmtihKline so dali zeleno luč za objavo delov pogodbe o dobavi cepiva proti novi gripi, kar je sicer od njih zahtevala informacijska pooblaščenka. Ministrstvo za zdravje je pogodbo novinarjem dalo na vpogled, na spletu pa je ne bo objavilo.

Države EU-ja z enakimi pogodbami
Vse države Evropske unije imajo usklajeno zakonodajo o zdravilih in vse države v Evropi so imele tudi približno enako pogodbo, je še povedal minister. Ponovil je, da ta predvideva deljeno odgovornost. Proizvajalec vedno odgovarja za kakovost proizvoda, država pa za izvedbo in strokovnost cepljenja, je dejal. Junija, julija in avgusta je bila napovedana pandemija, tedaj je bil za položaj poseben, je poudaril in dodal, da nobena evropska država tedaj ni menjala zakona o zdravilih.

Minister je pritrdil tudi ugotovitvi, da je zakon še zmeraj nad pogodbo.

"Tedaj sem odločil, da se pogodba podpiše, to je moja odgovornost. Le kakšen bi bil naslov v Dnevniku, če bi prišlo do smrtnih primerov, pa ne bi bilo cepiva," je še dejal.

In če bi bila posamezniku dodeljena odškodnina, pa bi GSK vztrajal, da ne gre za napako na cepivu, kako bi se država in farmacevtska družba dogovorili, kdo bo plačal? To mora ugotoviti postopek na sodišču, je odgovorila Mojca Činč z ministrstva.

Farmacevtske družbe izkoristile strah
Možnosti, da bi se o ceni pogajali, ni bilo, saj je bila cena sedem evrov fiksna, je pred kratkim še dejal minister. Namesto tega so izpogajali dolge plačilne roke, tako da vse cepivo, ki je pri nas, še ni zapadlo v plačilo. Dobave so zmanjšali za 30 odstotkov, kar za državni proračun pomeni prihranek dveh milijonov evrov.

Miklavčič sicer poudarja, da se je z enakim cepivom, kot je bilo v uporabi pri nas, v Evropi cepilo več kot 46 milijonov ljudi, v Sloveniji pa 103.000. Prijavljenih je bilo 294 primerov težav, pri čemer sta se pojavljali bolečina in rahla vročina. Za tožbo se ni odločil nihče.

Erna Strniša
Prijavi napako
Komentarji
alpe3
# 18.02.2010 ob 20:44
Farmacevtska industrija in in farmacevtski lobi je vampir, ki bu se mu morale upreti - združeno - vse države... To je projekt za OZN... S posameznimi ministri lahko ti farmacevtski vampirji očitno delajo kar hočejo, z vsemi nami pa ravnajo kot svinja z mehom...

Ni mi pa jasno, kako lahko Miklavčič danes govoriči, da "pogodba ni nad zakonom" in "nismo šli mimo zakonodaje", če je pa pred par dnevi celo sam priznal, da je s podpisom kršil zakon ? Res ne razumem ničesar več...

Lp
navigator007
# 14.02.2010 ob 01:49
V bistvu mi je žal, da se nisem dal cepiti. Tale pogodbica, pasji odvetnik in pokojnina ni problem... :)
Kdaj se potem dobimo na Trgu republike? Tudi moj pes že nestrpno čaka....
galoper
# 13.02.2010 ob 13:19
Verjetno je večina spregledala dejstvo iz splošnih predpisov, ki sicer ureja zadeva v določenem smislu in na koncu dodaja: "...razen če se pogodbene stranke ne dogovorijo drugače." Od tu naprej bi torej pospisnik v imenu pogodbene stranke moral vedeti kaj velja v primeru sponega primera.
sunshine girl
# 13.02.2010 ob 09:20
Pahor in Miklavčič imata svoje posle...miinister lahko dela, kar hoče, saj ga Pahor potrebuje. Miklavčič je prej delal v ZZZS, Pahor je v koalicijsko pogodbo zapisal, da ZZZS postane nosilec dodatnega zdravstvenega zavarovanja. Še kar naprej nas bodo finančno ožemali, na ZZZS pa bodo očitno preneseli preveč pooblastil, kar bo onemogočalo državni nadzor nad porabo sredstev. V glavnem, nesposobna vlada.
bojanvasiljevic
# 13.02.2010 ob 00:47
"Proizvajalec vedno odgovarja za kakovost proizvoda, država pa za izvedbo in strokovnost cepljenja, je dejal"

Kaj pa je tolk strokovnega pri cepljenju,kot samo to da menjaš injekcijo? In zato je morala prevzeti vso odgovornost država?!
Nič čudnega da se je minister Miklavčič (če se je sploh res) cepil. Bo pa ja lažje potegnu denar v lastni državi kot minister, kot pa v tožbi s farmacevko družbo.

folk če še kdaj glasujete za te poltike,ki jih mamo v parlamentu ste pa res OVCE.
cairns
# 12.02.2010 ob 23:05
Dragoon

Mali popravek. Za novega ministra moraš napisat '' iz kakšnega -tijesta-'', ker je fotr Hrvat.
Dragoon
# 12.02.2010 ob 22:57

pikam_dopust
ZAnima me, kdaj bo odstopila celotna vlada:
- minister za finance klicari po fakultetah,
- minister za zdravstvo ne zna sprejeti pametnega zakona, ki bi naredil red pri delu medicinskega ceha, vzporedno pa podpisuje škodljive pogodbe s farmacevtskimi giganti,
- minister za kmetijstvo si je včeraj spet umil roke nad delom svojih neposredno podrejenih (češ, da "on nič ne ve") - ampak če si v svoj kabinet izbereš take, ki te potem potunkajo v tako greznico, si verjetno le odgovoren, kaj ne?
- ministrica za notranje zadeve je oseba vprašljivih etičnih kvalitet (četudi je res, da je bila v čadu vrašanja psov zgolj odvetnica, to še ne pomeni, da lahko "greš preko trupel", da tvoja stranka zmaga),
- ministrici za obrambo razpada kabinet,
- Golobič...

Mimogrede - zakaj je že odletel Erjavec?

Aja, kant ni praznil.

Ni kaj - to pa premier res ni mogel spregledati!


Načeloma se strinjam z večino točk, popravil bi edinole dve. In sicer, na ministrstvu za obrambo imamo po ne vem koliko letih končno kompetentno osebo, ki pa ima miljon problemov iz preteklosti na grbi, Križanič se mi zdi pa problematičen v nekaterih drugih vidikih, tisti klic se mi zdi pa še najmanjši problem. Je pač hkrati tudi zaposlen na fakulteti in je opozoril na konflikt interesov, pa še v pogovoru dejal, da tega ne govori kot minister, ampak kot sodelavec ...

Kar se pa Erjavca tiče, so pa kljub njegovem zatrjevanju o kvaliteti dela začeli takoj padati okostnjaki iz omare.
Problem odlagalič, večno nerešen. Tožba iz Evrope zaradi onesnaževanja. Nič se ne dela na tem, da bi dejansko prišli na raven, ki smo jo podpisali s Kjotom. Pa vse ostale prioritete, ki jih je že Žarnić navedel v članku nekaj dni nazaj ... Pa ne bom Žarnića vnaprej ocenil kot dobrega ali slabega, ampak bom počakal, da pokaže, iz kakšnega testa je.
if
# 12.02.2010 ob 22:29
Vlada nesposobnežev.
Volili smo jo mi.
Kdo je nesposoben?
kukalo
# 12.02.2010 ob 20:10
Kmalu bom še svojim lažem verjel, hihihihi ...
Caetano
# 12.02.2010 ob 19:27
šlo je za nujno situacijo pravi miklavčič?
Zakaj je pa češka po laboratorijskih izvidih zavrnila to cepivo?
Zakaj ga je zavrnila poljska?
Zakaj ga je zavrnila švica?


'Nujna situacija' je veljala le na nekaterih območjih med drugim v Sloveniji he, he.
cairns
# 12.02.2010 ob 18:01
Sedaj ko so prišle v javnost nekatere podrobnosti o nakupa cepiva, je jasno da so Butalci napravili boljšo kupčijo, ko so pamet kupovali. Njihova ''pamet'' se je vsaj razmnožila, zdravstvena pamet pa je Slovencem denarnice izpraznila.
mr.cook
# 12.02.2010 ob 17:55
Miklavčiča pošpikat z serumom resnice!!!
minnaema
# 12.02.2010 ob 17:39
Ali je Europa dovolj močna - proti interesom farmacevtskih firm.
Potrebno bo raziskati kdo tukaj pije in kdo plača-esplicitno kdo je razglašal
epidemije Gripe katere NI bilo; baje po vseh državah Europe je bila epidemija bolj namišljena
kakor v tesnici
Bender-love
# 12.02.2010 ob 16:20
Rad bi z vsemi vami delil eno pesmico z naslovom

LOPOVI

laže krade bolhe je
v šolo hodi nič ne ve
ko pa pride pandemija
se pa iz primezev javnosti izvija!


by Dejan :)
stoychi
# 12.02.2010 ob 16:08
šlo je za nujno situacijo pravi miklavčič?
Zakaj je pa češka po laboratorijskih izvidih zavrnila to cepivo?
Zakaj ga je zavrnila poljska?
Zakaj ga je zavrnila švica?
Človeku se enostavno vsiljuje mnenje,
da je šlo pri tem podpisu samo za korupcijo
resistNWO
# 12.02.2010 ob 15:51
@Lluka
ODSTOP MINISTRA MIKLAVČIČA IN POGAČNIKA morajo sprejeti TAKOJ.

In kaj bo potem? Kaj bi bilo drugače če bi bil minister kdorkoli drug?
cairns
# 12.02.2010 ob 15:29
Miklavčič: Pogodba z GlaxoSmithKlineom ni nad zakonom

Ne kje pa je? Pod zakonom.
Pa saj nismo mala deca da ne bi videli da farmacevti delajo kar hočejo in da vladni birokrati samo kimajo, podpisujejo in razmetavajo NAŠ denar. Pa da bi bilo vsaj upravičeno. Farmacevti so povlekli za nos cel svet. Sicer pa ni bilo težko ko pa v večini vlad po svetu sedijo ljudje ki jih lahko kupiš za pest drobiža. V Sloveniji pa se itak obnašajo prepotentno, ker imajo toliko denarja da nas kupijo v celoti.
Sramota.
Floral
# 12.02.2010 ob 15:26
Torej če dobiš hude posledice od cepiva:
1. proizvajalec ne odgovarja torej ga ne moreš tožit
2. kdo je pa kdaj še od naše vlade kaj iztožil, se pravi tudi tu ne dobiš nič
3. nauk te zgodbe: najboljše da drugič ne vzamemo od vlade nič, ker nas itak nategujejo samo za svoj proračun oz. koristi.
joda
# 12.02.2010 ob 14:16
pogodba v škodo države in naroda. Podpisnik naj kazensko odgovarja in še kaj
hepan
# 12.02.2010 ob 13:31
eni gumpci tukaj še vedno verjamete o resničnosti te pandemije. To je bil umetno sprožen virus iz enega samega razloga - zaslužka. sam virus pa ni nič bolj nevaren od sezonske gripe. Vsi drugi ki drugače govorite ste pač podlegli medijem in pa Miklavčiču, ki je še pred božičnimi prezniki napovedoval veliko epidemijo. Miklavčič pa je odločitve o nabavi cepiva sprejemal na podlagi nepopolnih in iskrivljenih informacij za kar je pa spet sam kriv - poslušal je farmacevtska podjetja. Tipično ameriško razmišljanje- strah pred gripo, strah pred teroristi, strah pred sneženjem.....
hepan
# 12.02.2010 ob 13:30
eni gumpci tukaj še vedno verjamete o resničnosti te pandemije. To je bil umetno sprožen virus iz enega samega razloga - zaslužka. sam virus pa ni nič bolj nevaren od sezonske gripe. Vsi drugi ki drugače govorite ste pač podlegli medijem in pa Miklavčiču, ki je še pred božičnimi prezniki napovedoval veliko epidemijo. Miklavčič pa je odločitve o nabavi cepiva sprejemal na podlagi nepopolnih in iskrivljenih informacij za kar je pa spet sam kriv - poslušal je farmacevtska podjetja. Tipično ameriško razmišljanje- strah pred gripo, strah pred teroristi, strah pred sneženjem.....
TheBastian
# 12.02.2010 ob 13:15
Če prav razumem, najprej s svojim denarjem kupim cepivo. Slučajno dobim stranske učinke, tožim proizvajalca in država mi plača odškodnino z mojim denarjem?!
odlično sestavljena pogodba, ni kaj..
erikk
# 12.02.2010 ob 13:13
Živ dokaz da se da naše zdravstvo dober nategnat :)
Vocja cesnja
# 12.02.2010 ob 12:54
V Ukrajini je bilo cepljenje obvezno. Jaz bi šla v partizane ne pa na cepljenje.
oljka
# 12.02.2010 ob 12:43
Jaja stranski učinki...preveč ga je blo nabavljeno, to je problem!!!
Vocja cesnja
# 12.02.2010 ob 12:42
Kos je na strani levih samo dela se, da ni.
galoper
# 12.02.2010 ob 12:37
V tujini je navada, da vsak podpisnik pogodbe prejme kakšno provizijo. Sledi se tudi skrijejo s plačilom letovanj in drugih uslug v tujini, ki se potem doma preprodajo za gotovino in sled izgine. Malo spominja na organizacijo seminarjev v tujini. Ampak če bi bilo kaj takega vmes, bi naša davkarija in kosova komisija že zdavnaj razkrili.
Vocja cesnja
# 12.02.2010 ob 12:29
In na drugem portalu na tem sem pisala blog o Jane Burgermaister že lani.
Ancistrus
# 12.02.2010 ob 12:24
Ne bojte se korupcije, saj imamo Kosa...
Vocja cesnja
# 12.02.2010 ob 12:14
Če pa mi ga admimistrator zbriše ga bom napisala drugje samo z drugim imenom.
Vocja cesnja
# 12.02.2010 ob 12:08
No če bi pokazali celotno pogodbo bi šli v Partizane blog o tem bom napisala do torka.
hogzilla
# 12.02.2010 ob 12:06
osebno sem nisem cepil in sem proti temu, vseeno pa mislim da bolje tako kot pa da bi ostali brez cepiva. že samo pomankanje bi privedlo do "nepredstavljivega" ogorčenja", glave bi letele vsepovprek. sedaj je pa samo ena na udaru, miklavčičeva, streljajo pa tisti, ki so bili prvi v vrsti za cepljenje. hinavci torej... in farmacevtski lobiji niso majhni, če kdo misli drugače, naj se ozre po drugih državah. dejstvo: miklavčič je ena redkih svetlih točk te pokvarjene vlade, pa čeprav se opravičuje s tem, da sam sebe posipa s pepelom.
kantavtor
# 12.02.2010 ob 11:49
ne samo da so ga izkoristile (strah)
s pomočjo medijev so ga tudi povzročile...
Kobelco
# 12.02.2010 ob 11:43
človk bi si glede na predvolilne nastope sedanje vlade mislil da tako slabih odločitev in potez pa že ne more bit. v bistvu od vsake vlade do zdej smo lahko pričakovali da kaj zamoči, ampak teli pa prav zalivajo in že poplavljajo. če se lahko izrazim tako, dokaj milo.......
K_ris
# 12.02.2010 ob 11:36
Zanimivo bi bilo pogledati, kdo od komentatorjev, ki sedaj s prstom kažejo na ministra, ker je podpisal takšno pogodbo, se je v času nabave cepiva pritoževal, da bomo cepivo dobili prepozno in da smo ga naročili premalo.
a-bra-ka-da-bra
# 12.02.2010 ob 11:32
Pravzaprav ima Miklavčič to smolo, da epidemija nove gripe ni potekala tako, kot je WHO napovedoval. Če bi imeli par tisoč mrtvih, bi vas večina, ki zdajle pljuvate po njem razgrabila to cepivo. Rahlo ironično, da mora minister za zdravje obžalovati, da državljani niso zboleli.

Poglejte na to drugače - na srečo cepivo ni bilo potrebno, in na srečo se večini populacije ni bilo potrebno cepiti. Da se spet ponovim, v času nakupa cepiva ni bilo na voljo dovolj verodostojnih informacij za kvalitetno odločitev. In v takšnem primeru je ministrova dolžnost, da med življenjem in denarjem izbere prvo. Odločil se je prav, četudi se je kasneje pokazalo da je nakup napotreben.
kralj matjaž
# 12.02.2010 ob 11:21
skuggi
Lepo je napisano, da je minister podpisal škodlivo pogodbo za Slovenijo. Če bi bilo kaj narobe, bi vso odgovornost nosila država.
pikabu
# 12.02.2010 ob 11:15
@kozi: to je Slovenija. tukaj ljudje na položajih očitno delajo kazniva dejanja, pa niti ne odstopijo, kaj šele, da bi jih kazensko (ali protikorupcijsko) preganjali.
stoychi
# 12.02.2010 ob 11:10
Miklavčič je podpisal to pogodbo za genocid.
S svojim podpisom si zasluži takojšen odstop in tudi Dob.
hepan
# 12.02.2010 ob 11:05
NoClue
se strinjam s tabo. Sinergija na relaciji farmacija-vlade-mediji=mafija, da ni večje
kozi
# 12.02.2010 ob 11:02
Kaznivo dejanje nevestnega dela v službi je opredeljeno v 262. členu kazenskega zakonika, ki pravi: "Uradna oseba, ki vedoma krši zakone ali druge predpise, opušča dolžno nadzorstvo ali kako drugače očitno nevestno ravna v službi, čeprav predvideva ali bi morala in mogla predvidevati, da lahko nastane zaradi tega hujša kršitev pravic drugega ali škoda na javni dobrini ali premoženjska škoda, pa zares nastane kršitev oziroma večja škoda, se kaznuje z denarno kaznijo ali z zaporom do enega leta."

Sam odstop ničesar ne reši !!!
Potrebno je ostreje nastopiti proti ljudem, kateri resno ogrožajo človeška življenja in ki razsipavajo državni denar.
Še enkrat.... ODSTOP NI DOVOLJ !!!


p.s.: Podobno je Erjavcu računsko sodišče dokazalo, da je zapravil veliko denarja....
Minister je samo odstopil, in to je to.....!??? Preberite še enkrat poševni zapis
kozi
# 12.02.2010 ob 10:53
Naj odgovornost enkrat prevzame vlada, saj Pahor to vedno tuli....

Prevzemamo odgovornost

Torej naj se denar najde v strankah koalicije, nikakor pa ne od davkoplačevalcev.
Poleg tega, naj nekdo odgovarja s svojim premoženjem in z zaporom.
Dokler se zadeve ne bodo reševale na tak način, bo vsak delal izključno za svoj žep.
NoClue
# 12.02.2010 ob 10:52
Hepan, farmacije niso prvotni krivec izkoriščanja, saj so le te mediji RTV, POP TV, ki so nas posiljevali nekaj mesecev z to zadevo. Kdor misli, da ti lobiji niso sodelovali v sinergiji je čisti primer debila po SSJK.
ja_bil_joco
# 12.02.2010 ob 10:45
BioTech: živjo poba, kok kej lajf? Si še vedno religiozen glede medicine?
hepan
# 12.02.2010 ob 10:44
Miklavčič zdaj prizna, da so farmacevtska izkoriščala strah pred pandemijo! Lažnivi kjukec ga je pa sam širil in težil novinarjem naj se cepijo. Miklavčič mora odstopiti
prepovz
# 12.02.2010 ob 10:41
Pa so rekli, da je 7 evrov za stroške dodatnega dela zdravstvenih delavcev - se je splačalo lagati, ko ste povedali, da je stala enota cepiva enak znesek?
O, kako velike budale smo državljani, ko dopuščamo takšnim kljukcem vodenje za nos!
Rad bi vedel, koliko cvenka je padlo na prihvat račune!
BioTech
# 12.02.2010 ob 10:36
ce-popotnik
a obstaja alternativa vladi ki jo imamo? nočem niti pomislit

To je res najhujše ja. Druge izbire preprosto ni... SDS je tako ogaben, da mi gre non-stop na kozlanje, žal pa imamo ogromno ljudi, ki njihovim ogabnim bedarijam nasedajo.
skuggi
# 12.02.2010 ob 10:27
kralj matjaz:
in ostali kritikuni: Kaj pa je tako slabega v tem????
kralj matjaž
# 12.02.2010 ob 10:23
Pa to se moreš samo nasmejat, en minister slabši od drugega.
Bog nam pomagaj.
pikam_dopust
# 12.02.2010 ob 10:21
Pogodbo, v kateri izdelovalec NI ODGOVOREN ZA SVOJ IZDELEK, NE PODPIŠEŠ!
Pika.

Ali sploh razumeš, kaj to pomeni? Valda se farmacevtom splača delati cepiva, če pa zanj NIČ NE ODGOVARJAJO! Lahko je tudi totalen "blažev žegn", pa se jim ga splača dati na trg! ITAK NE ODGOVARJAJO!

Ne vem, v kakšnem svetu ti živiš, ampak v svetu človeškega pohlepa si jaz upam dati roko v ogenj, da četudi bi bila orto pandemija, nas cepivo, za katerega itak nihče ne odgovarja niti v ssmeri učinkovitosti, niti v smeri neučinkovitosti (pa tudi v smeri škode ne), NIČ NE ŠČITI!

Točno to pomeni ta pogodba.
Da sploh nismo nič pametnega kupili, saj nam proizvajalec lahko proda tudi totalen drek (lahko totalno škodljiv, lahko totalno neučinkovit,...), pa mu mi nič ne bi mogli, ker podpisujemo take super pogodbe!
ce-popotnik
# 12.02.2010 ob 10:21
a obstaja alternativa vladi ki jo imamo? nočem niti pomislit
vrtickar
# 12.02.2010 ob 10:18
Miklavčič je izpeljal največji nateg v Sloveniji:
Slovencem je ponudil "brezplačno" cepivo, ki ga je država plačala
po 7€ iz državne blagajne, potem pa ga je narodu pod pretvezo
"stroški cepljenja" zaračunal identičnih 7€...Če je to OK za našo vlado
in tukaj ne vidijo nič spornega, potem je tudi OK, da legalizirajo pasjo prostitucijo.
Prvič v življenju bom šel z veseljem na volitve, da obkrožim proti tej golazni, ki sedaj vlada.
galoper
# 12.02.2010 ob 10:13
Oglašamo se po bitki. V času nujne pridobitve zdravil, ki jo je ustvarila umetna psihoza, je nekdo podpisal pogodbo z možnimi škodljivimi posledicami. Verjetnost nastanka škodljivih posledic in plačila odškodnin je bila sigurno mnogo manjša kot verjetnost smrti in posledic zaradi obolevnosti. Kako bi pisali, če bi ljudje obolevali in cepiva ne bi bilo? Vsak bi bil rad general po bitki. S tem nočem reči, da niso obstajale druge možnosti sklepanja pogodb.
Lluka
# 12.02.2010 ob 10:12
drugo leto itak ne bo mogoče več tožiti države,kajti zgovarjali se bodo na kakšne druge vzroke.

ODSTOP MINISTRA MIKLAVČIČA IN POGAČNIKA morajo sprejeti TAKOJ.
Nateg ljudstva s ceplenjem....... c c c c nepredstavljivo,kaj bi se zgodilo v primeru potresa. Nategi iz strani vlade da bi nam še lastne riti ploskale.
pikabu
# 12.02.2010 ob 10:09
Ja, seveda. Zdej nas hoče pa Miklavčič prepričat, da je izredno prebrisan, češ, da je podpisal katastrofalno pogodbo, ampak nas naj nič ne skrbi, sej velja naš zakon. in s tem bi naj bila ta pogodba kar izničena. Pa ja da!

Ne se bat g.minister, ne bo nobeden zameril, če boste odstopili, res ne! Še rajši vas bomo imeli!
kass
# 12.02.2010 ob 10:05
pa ta vlada je pa res podn od podna, pa začenši pri Miklavčiču, ker smo ravno pri tej temi. Drugače pa res ne zgubljamo besed o Golobiču, Križaniču, in pa trenutno bolj izstopajoči kmetijski minister, ki mu sploh ni jasno zakaj bi on ponudu odstop,.....res nevem al smo slepi!!
pikam_dopust
# 12.02.2010 ob 10:02
"četudi je res, da je bila v času vračanja psov zgolj odvetnica, to še ne pomeni, da lahko "greš preko trupel", da tvoja stranka zmaga"

Tipkarske.... :(
pikam_dopust
# 12.02.2010 ob 10:01
ZAnima me, kdaj bo odstopila celotna vlada:
- minister za finance klicari po fakultetah,
- minister za zdravstvo ne zna sprejeti pametnega zakona, ki bi naredil red pri delu medicinskega ceha, vzporedno pa podpisuje škodljive pogodbe s farmacevtskimi giganti,
- minister za kmetijstvo si je včeraj spet umil roke nad delom svojih neposredno podrejenih (češ, da "on nič ne ve") - ampak če si v svoj kabinet izbereš take, ki te potem potunkajo v tako greznico, si verjetno le odgovoren, kaj ne?
- ministrica za notranje zadeve je oseba vprašljivih etičnih kvalitet (četudi je res, da je bila v čadu vrašanja psov zgolj odvetnica, to še ne pomeni, da lahko "greš preko trupel", da tvoja stranka zmaga),
- ministrici za obrambo razpada kabinet,
- Golobič...

Mimogrede - zakaj je že odletel Erjavec?

Aja, kant ni praznil.

Ni kaj - to pa premier res ni mogel spregledati!
janL
# 12.02.2010 ob 10:00
in kaj lahko rečemo na to?......se ne splača rečt nič,ker minister ni več vreden komentarja.....
škoda samo, da nimamo tako načelnega ministra oz. vlade kot jo imajo Poljaki pri tej zadevi.Oni so namreč enostavno rekli,tem farmacavtskim gigantom, "odjebite,vaš način za nas ni sprejemljiv" in so jih odslovili......naši hlapčki so pa padli na kolena, poljubljali noge predtavnikom farmacevtskih družb,vmes so si še malo napolnili žepe in potem veselo podpisali ,za vsakega normalnega manegera, nesprejemljivo pogodbo...........me zanima ,če bi jo podpisali tudi v primeru,če bi morali sami plačati ta znesek in sami nosit vse posledice te pogodbe...verjetno ne.....ker je pa v igri denar državljanov R Slovenije, jim pa po domače povedano "dol visi".......
Hvala lepa za takšnega ministra in takšni vlado!.......se že sprašujem,in to že lep čas, za koga v bistvu ta naša vlada dela?....za sebe?
galoper
# 12.02.2010 ob 09:56
Še travcam ne zaupam več, ker ne vem, če ni kaj umetnega v zemlji.
Melhijad
# 12.02.2010 ob 09:56
Za tožbo se ni odločil nihče.

Zaenkrat.
Kazalo