Povprečno si je vsako etapo letošnjega Toura na TV Slovenija ogledalo po 142.400 gledalcev. Foto: AP
Povprečno si je vsako etapo letošnjega Toura na TV Slovenija ogledalo po 142.400 gledalcev. Foto: AP

Najbolj gledana je bila 18. etapa, ki se je v četrtek, 21. julija, odvijala v Pirenejih in se je zaključila z visokogorskim ciljem na Hautacamu. Napadi Tadeja Pogačarja na Jonasa Vingegaarda, ki je na koncu dobil 18. etapo, so pritegnili Slovence in poskrbeli za gledanost 10,5 odstotka. Posledično je bila tudi trenutno najbolj gledana vsebina letošnjega julija na TV Slovenija (1.7.–27.7.).

Na TV Slovenija je sicer vsaj del 109. Dirke po Franciji letos spremljalo 48 odstotkov TV gledalcev, kar pomeni več kot 900.000 prebivalcev Slovenije nad 4. letom starosti.

Najvišja gledanost dirke je bila dosežena v nedeljo, 10. julija, ko je bila na sporedu 9. etapa, in sicer je ob 17.31 gorsko etapo spremljalo 15,3 odstotka oz. 292.700 vseh gledalcev v Sloveniji.

Dirka po Franciji je bila izjemno obiskana tudi na spletnem portalu MMC-ja. V živo so na rtvslo.si gledalci ustvarili več kot 890.000 ogledov letošnje dirke. RTV Slovenija ima pravice za prenose Dirke po Franciji vse do leta 2025.

Vrhunci 109. Dirke po Franciji

Večji delež gledalcev le na Danskem, Belgiji in na Nizozemskem

Višji povprečni delež takratnih TV-gledalcev kot v Sloveniji so po Evropi presegli le v treh državah, poroča EBU, katerega večina članic prenaša največjo kolesarsko dirko na svetu. Na Danskem, v deželi novega vladarja Dirke po Franciji, si je Tour 2022 na TV2 povprečno ogledalo 71,9 odstotka TV-gledalcev.

V Belgiji je povprečni delež flamskega VRT-ja znašal 69,4 odstotka, na valonskem RTBF-ju pa 37,9 odstotka. Vmes je še delež na nizozemskem NOS-u s 50,6 odstotki.