



Vaša ocena: 



Ocena 3,8 od 76 glasov
Ocenite to novico!
| Vse možnosti ste imeli, minister dr. Milan Pogačnik, da bi to današnjo tragično nesrečo preprečili in obvarovali človeško življenje. | ||
| SLS v zahtevi po odstopu kmetijskega ministra Milana Pogačnika | ||
V središču Ljubljane so psi do smrti raztrgali lastnika. Policisti so enega psa ustrelili, dva pa je usmrtil veterinar.
Tragedija se je zgodila na Oražnovi ulici ob Tobačni tovarni na Viču, kjer so isti psi že leta 2006 hudo poškodovali mimoidočega. Vida Čadonič Špelič, direktorica Veterinarske uprave RS, je za 24urZvečer dejala, da je eden izmed treh psov že pred prihodom veterinarske službe poginil zaradi strelov, druga dva pa so evtanazirali.
Na Policijski upravi Ljubljana so za MMC povedali, da so jih okoli 16.30 obvestili o napadu psov. Ko so prišli na kraj dogodka, so enega psa ustrelili, dva pa sta se zatekla v bližnjo lopo.
Psi so po tokrat napadli in do smrti pogrizli svojega lastnika 54-letnega Saša Baričevića, specialista splošne medicine. Policisti, ki so po obvestilu o napadu prispeli na kraj nesreče, so morali (tako je dejala ena izmed sosed) preskočiti ograjo, ki jo je Baričevič zgradil okoli hiše. Slišalo se je večkratno streljanje. Policisti so enega psa ubili, dva pa naj bi bila pod nadzorom.
Zakaj leta 2006 psov niso evtanazirali
Kot je znano, psi niso napadli prvič. Po napadu na Tržičana, ki jo je na srečo odnesel le s poškodbami, so za pse celo odredili evtanazijo, a te niso izvršili.
Pa bi bilo bolje, če bi jo izvedli? "Če bi zakon to dopuščal, bi bilo to najboljše. Ampak ti psi so živeli skoraj tri leta v zavetišču, strokovno smo se z njimi začeli ukvarjati, ko so bili že skoraj dve leti v zavetišču. Iskali smo rešitev, a ne take, da bi vse pse vrnili," je v Odmevih dejal Jože Vidic, veterinar in predsednik komisije za izobraževanje pri Kinološki zvezi Slovenije.
O vzrokih za tragičen napad lahko za zdaj le ugibamo. Po Vidičevem mnenju je bila vodja krdela psica "in psi posnemajo vodjo". "Gotovo je šlo za splet nesrečnih okoliščin, saj je skrbnik vedel, da se lahko to zgodi, da se psi obrnejo tudi proti lastniku." Dodal je, da se to zelo redko zgodi, da bi psi do smrti pogrizli lastnika.
Psi ne bi smeli biti skupaj
Po Vidičevem mnenju ni bilo "modro", da so lastniku vrnili vse tri pse. Prepričan je, da če bi lastnik spoštoval pogoje, po katerih vsi trije ne bi smeli biti zunaj skupaj, se tragični dogodek najverjetneje ne bi zgodil. Komisija, v kateri je sodeloval tudi sam, je v mnenju to tudi zapisala.
Izkoristili zakonske luknje?
Na vprašanje, kdo je odgovoren in zakaj so pse vrnili, namesto da bi jih evtanazirali, pa je Vidic dejal, da gre za splet okoliščin. Lastnik si je tako zelo prizadeval, da bi pse dobil nazaj, in "ta velika ljubezen do psov je pripeljala do tega". Poleg tega je lastnik izkoristil luknje v zakonu, "z zadevo so se ukvarjali odvetniki, ki so ustavili evtanazijo, ko je bila ta že določena", je pojasnil.
Leta 2006 hudo ogrizli mimoidočega
Spomnimo: dva izmed treh psov sta že leta 2006 napadla mimoidočega moškega in ga hudo poškodovala. Takrat so enega izmed štirih policisti ubili, moški pa jo je odnesel z ranami. Takratna lastnica, upokojena zdravnica Zora Roter, je takrat povedala, da naj bi jo psi branili. Roterjeva je pozneje umrla, pse pa je "podedoval" njen partner Saša Baričevič.
VURS podpisal usmrtitev ...
Po napadu so se v javnosti pojavile polemike, povezane s pravilniki in zakoni o ravnanju z domnevno nevarnimi pasmami. Baričeviču in Roterjevi so enega psa, ki ni sodeloval v napadu, vrnili takoj, za druga dva (enega so policisti ustrelili) pa je veterinarska uprava leta 2008 (dve leti po napadu) izdala odločbo za takojšnjo usmrtitev, ki ji je pritrdilo tudi kmetijsko ministrstvo. Vendar usmrtitve niso izvedli, saj je lastnik Baričevič sprožil ustavni spor.
Psa so skušali prevzgojiti v zavetišču Gmajnice, a sta tam napadla in lažje poškodovala pasjo inštruktorico. Kljub vsemu so trenerji odločili, da sta prestala prevzgojo, lastnik Baričevič pa se je celo udeležil šolanja.
... Pogačnik psa vrnil Baričeviču
Kmalu zatem je zdajšnji kmetijski minister Milan Pogačnik podpisal odločbo, s katero je dovolil, da pse vrnejo lastniku, a pod določenimi pogoji. Odločitev je dvignila precej prahu v javnosti (najglasnejši je bil opozicijski SLS), a je minister zatrdil, da je v celoti sledil stališčem sodbe upravnega sodišča in enotnemu mnenju neodvisne strokovne komisije. Med pogoji, ki jih je moral izpolniti Baričevič, je bila zahteva, da lahko bivata izključno na dveh lokacijah na ograjenih površinah, in sicer na Oražnovi 11 in Javorju 2 v Dobrunjah, ter da se lahko prosto gibljeta le v navzočnosti lastnika oziroma njegovih družinskih članov.
SLS že zahteva odstop Pogačnika
V SLS-u so se na dogodek že odzvali, saj zahtevajo takojšen in nepreklicni odstop kmetijskega ministra: "Vse možnosti ste imeli, minister dr. Milan Pogačnik, da bi to današnjo tragično nesrečo preprečili in obvarovali človeško življenje!"
V stranki obžalujejo, da je njihov poslanec Janez Ribič z javnimi pismi ministru in zastavljenimi poslanskimi vprašanji venomer opozarjal na sporno vrnitev dveh psov lastniku. Prav tako se je obrnil tudi na državno pravobranilstvo, da naj bi v imenu javnosti ukrepajo za varnost in zaščito življenj.
Postopek vrnitve obeh psov nazaj lastniku naj bi bil pospremljen z vrsto nepravilnosti v postopku, nestrokovnostjo in pristranskostjo, minister pa naj bi vseeno do konca vztrajal, "da varnost in življenja ljudi z vrnitvijo teh dveh bulmastifov niso ogroženi".
V SLS-u tako Pogačnika pozivajo, naj še nocoj poda svoj nepreklicni odstop, tako kot je moral nekdanji njihov prometni minister Janez Božič odstopiti zaradi smrtne nesreče na nezavarovanem železniškem prehodu.
Značaj bulmastifov
Bulmastif velja za živahnega, zvestega in zanesljivega, čeprav včasih samosvojega psa. Še posebej nežen naj bi bil do otrok, medtem ko se do tujcev obnaša kot pravi čuvaj. Seveda pa je veliko odvisno od tega, kako z njimi ravna gospodar, prav tako pa se več psov skupaj lahko obnaša zelo drugače kot en sam.
Kmetijsko ministrsvo si je podajalo dokumentacijo sem in tja,ni učinkovito ukrepalo.Torej TOTALNA odgovornost ministra Pogačnika.
Notranji ministrici naveza,njen partner odvetnik umrlega ljubitelja teh psov, si je uspešno prizadeval pse vrnit ljubitelju psov.(ljubitelju zato,ker ne poznam uradnih papirjev ,ki so bili podlaga,da je lastnik psov umrli).Stric ministrice pa se je tudi znašel med člani tretje komisije,torej ta naveza zanjo ni sporna,ne etično ne moralno.Res je,da partnerstvo niti sorodstvo ni sporno.Oprostite ,toda vi ste minisrica za notranje zadeve in žal smo se navadni ljudje lahko v danem primeru prepričali,da ste žal VI v navezi z ljudmi,ki niso delovali v prid odstranitve splošne nevarnosti,ki so jo ti psi,lastnica in umrli ljubitelj psov predstavljali za okolico,dokazano-g. Meglič.Torej TOTALNA odgovornost,ker vam kot notranji ministrici niti v najožjem družinskem krogu ni uspelo prepričati svojih ljudi o njihovem spornem početju.Če pa za njihovo sodelovanje niste kot notranja ministrica vedeli pa vas nepoznavanje ne odvezuje vaše etične in moralne odgovornosti.
Znotraj teh služ pa je soodgovornih cela kopica ljudi,ki so pomagali,da so nekateri postopki tudi zastarali.Še najmanj pa so za ta tragični dogodek odgovorni ZAKONI.
Morda bi ob moralnem in etičnem delovanju vseh vpletenih že veliko prej, bil danes med nami tudi še zadnji umrli.Predsednik vlade ima dokaj enostavno nalogo in odločitev.Malo demagogije;koliko kosil bi lahko plačali otrokom za denar, ki ga je država dala v Gmajnice,plače državnim uradnikom,ki so reševali ta primer?Dobro bi bilo,da bi si gospod predsednik vlade dali in pustili izračunati te zneske,še posebno sedaj,ko nekateri med nami nimajo služb,ne dostojnih stanovanj in mladi ne vzpodbudne prihodnosti.Nadaljujte z svojimi predvolilnimi obljubami.V tem vas podpiramo.
http://www.vest.si/2009/12/11/komentar-dneva-henri-buda-culiberg/
Cel teden nisem zasledi,da bi se oglasil kateri od Društva za zaščito živali.
mene je enkrat ugriznil miniaturni resasti terierček težak malo več kot kilo
pa še spustiti ni mogel takoj ,ker ga je menda krč v gobček
tako da ne nakladaj o velikosti in teži
doma imam nemško ovčarko pa je še mačka bolj divja od nje
res pa je da je sterilizirana
V strašnih bolečinah umirajoči Baričevič je bil med prihodom prvih policistov še živ in je tiho govoril "Ne ne ...“. Bil je povsem gol. Takšnega so ga skozi nekaj časa odprto garažo videli tudi redki sosedje, vendar so očitno napačno sklepali, da so mu obleko požrli psi, v resnici pa je bil Sašo Baričevič ob tragičnem dogodku povsem brez obleke.
Zanimivo je, da so pri prvem veterinarskem pregledu ustreljenih oziroma evtanaziranih živali ugotovili tudi nekatere fizične spremembe na njihovih telesih, ki namigujejo na nenavadna dogajanja, celo na sodomijo.
Mnogi kinologi, ki se bojijo, da bi zaradi Baričevičevih bulmastifov nastala vsesplošna gonja proti psom, želijo, da se zgodba, kaj se je v torek popoldne zares dogajalo med stenami Baričevičeve garaže, do konca in povsem razišče. Vendar mnogi dvomijo v to, da bo resnica kdaj prišla na dan, saj je Baričevič, solastnik Medicinskega centra Barsos, poznal celo vrsto slovenskih politikov in drugih vplivnežev, med njimi tudi odvetnika Mira Senico, ki je veliko naredil za to, da so Baričeviču nevarne pse vrnili. V Baričevičevi kliniki so na menedžerske preglede hodili znani poslovneži. Zato obstaja bojazen, da bi mnogi skušali preprečiti izbruh dokazov, ki utegnejo pričati o 'dvojnem živjenju' uglednega zdravnika.
http://slowwwenia.enaa.com/prikaziCL.asp
?clID=43759
View=novica&novicaID=14611
kjer je bojan je tudi požar
Thiver, nekateri so opozarjali na ta problem, vendar odgovorni niso nič naredili...
V samem bistvu so to volkovi? Imajo gene podobne volkovom in se združijo v trope podobne volkovom. Ljudje to je povsem naravno. Če si nebi človeška neumnost izmislila, da bo imela namesto otroka volka...bi takšni plenilci plenili po nas..
Tisti, ki pa je sploh tako pameten, da ustvari svoj mali tropec in ga ni sposoben obvladati. Temu preti naravna kazen...alfa samec in alfa samica ne trpita rivalov...ni važno kakšni so.
Zdaj, če seveda živimo v normalni državi, naj se kaznuje še posredne morilce.
Moje mnenje je, da "morajo" biti psi v urbanih področjih socializirani (ne glede na to kakšen je razlog za posedovanje psa). Za varovanje posestva mislim, da itak niso učinkoviti. Za ta namen je dovolj elektronike. Če hoče nekdo res vdreti, potem jih lahko npr. zastrupi ali omami. Se mi zdi, da je večja verjetnost, da bodo napadli kakšnega otroka, ki spleza čez ograjo po žogo, kot kakšnega vlomilca.
Torej, vsi lastniki najbolj potencialno nevarnih pasem (ne mi govorit, da so vse pasme enako nevarne, ker to je "bullshit", čivave se je mislim lažje obraniti, kot bulmastifa), kot so pitbuli, bulmastifi, doge, roteilerji, itd, bi morali obvezno opraviti šolanje za psa. Ko je ta še mladič. In potem enkrat letno hoditi na preverjanje obnašanja psa (poslušnost, interakcija z ostalimi psi,..). No, to je moje mnenje.
3. februar 2010 ob 08:21
Vsi ti dogodki so zelo natančno zrcalo države v kateri živimo!
Odlična ugotovitev!
Kdo nosi odgovornost? Vse vpletene strani: od Vidica do pokojnega Beričeviča in ministra Pogačnika, največjo odgovornost pa po mojem mnenju nosijo odvetniki g. Beričeviča, ki so s pravniškimi triki (ob seveda slabi zakonodaji) dosegli izdajo odločbe o preklicu evtanazije in vrnitvi psov. Ampak odvetnikom se ne bo zgodilo nič, oni so svoje dobili...
Pogačniku pa gotovo ni in ne bo lahko. Tudi če bi dovolil evtanazijo psov, bi že takrat sledila kaka "ustavna" obtožba, ki bi jo zagotovo podali SxS-ovci (x je element množice črk D, L, N) ali pa celo zdravniška zbornica.
Naj se sliši še tako grozno, ampak neumnost je obsojati ministra, ker ni (mogel, hotel?) preprečil posamezniku, da živi med krvoločnimi zvermi. Vsak človek je v prvi vrsti sam odgovoren za svoje življenje in tako je bilo tudi v tem primeru. Če človek tega pri petdesetih letih ne razume, potem mu žal ni pomoči...
Kljub vsemu pa lep dan vsem, ki imate radi sončne zasnežene zimske dneve! :)
3. februar 2010 ob 07:37
Leta 2006 so psi napadli prvič. Takrat so hudo poškodovali Tržičana. Foto: RTV SLO
To seveda ne drži. Živim v neposredni bližini in iz prve roke vem, da so napadali že prej, samo hujših poškodb ni bilo. Samica in samec sta napadla mene in mojo psičko na poti v Tivoli, vem za družino, ki je bila napadena na morju, gospa v Tivoliju...( dokazi: časopisi, TV Tednik, policijski zapisnik,prijava veterinarski inšpekciji...)
Napadi so se vrstili ves čas. Sedaj pa ugledni strokovnjaki in zakriti sosedje(!?)govorijo, da so bili psi socializirani in omenjajo primer g. Megliča, kot prvi napad.
Jaz sem napad na mojo psičko in name prijavil na policijo in veterinarsko inšpekcijo in že takrat sem jih opozoril, da se bo nekaj hudega zgodilo. Seveda pristojni organi niso storili nič, ker so lastniki imeli preveč denarja in zvez.
Po sinočnem dogodku lahko sam rečem, končno bo mir v naši soseski.
Vsaj enkrat se je zgodilo, da se stvari postavijo na svoje mesto, da je na koncu kaznovan, tisti, ki mora biti. Očitno denar in zveze res niso vsemogočne. Vsaj tokrat.
Kapo dol rufus, za to pričevanje!
3. februar 2010 ob 06:29
kako so pkvarjeni politiki tudi takšne tragedije izkoriščajo za napade na druge saj se pokojnik še ni ohladil
upam da žerjav in kompanija kmalu potonejo
Pozitivnih ljudi kot je gospod mag.Radovan Žerjav pa res ne preneseš! A vidiš kako je ljubezen slepa. Do Kresalke in njej podobnih seveda.
3. februar 2010 ob 05:54
Ko sem bral spletno stran
sem samo pomislil: "Za vsako rit raste palica!"
Se pridružujem!
3. februar 2010 ob 00:56
lol SLS mrhovinarji že glodajo kosti
hm..
Komunistični hišni ljubjenčki pa glodajo ljudi!
Pomoje da je Janez Janša kriv za to kar se je zgodilo, Pogačnik sigurno ne je preveč rdeč.
Kdo bo odgovarjal za smrt otroka , povzročeno s strani medveda?
3. februar 2010 ob 00:43
Vse možnosti ste imeli, minister dr. Milan Pogačnik, da bi to današnjo tragično nesrečo preprečili in obvarovali človeško življenje.
SLS v zahtevi po odstopu kmetijskega ministra Milana Pogačnika
----------------------------
SLS-ovci z gospodom Žerjavom na čelu, verjetno ste zelo dementni, ker ste pozabili, da ste ob prvem napadu teh psov, leta 2006 sedeli v vladi, vaš slavni minister je bil Janez Podobnik. In zakaj niste takoj po dogodku odredili sanitarne evtanazije, kakor je bila opravljena danes?
Danes zopet nekaj leporečite, a imeli ste možnost in dr.Baričevič bi bil živ. ...........
Calendula pojma nimaš, kaj pišeš. Malo bolje se informiraj in ne stresal politikantskih floskul.
Stranka SLS je avgusta protestirala zaradi podpisa odločbo ministra Pogačnika, s katero je dovolil, da pse vrnejo lastniku.
Smrt Baričeviča je najprej njegova krivda, potem ministra Pogačnika in nenazadnje družbe, ki zavovarja "kulturo smrti".
.Jaz spremljam (RAI ) Italijansko TV že veliko več kot deset let zato lepo prosim veleumnega kinologa VIDICA naj v bodoče ne trosi tako velikih in sprevrženih laži na RTVSLO in tudi v drugih medijih.
Moderatorju: A boš spet zbrisal?
3. februar 2010 ob 08:18
Prijavi neprimerno vsebinoBabsi,
nisem strokovnjak za pse, vendar je splošno znano (ali pa je to samo stereotip, ne vem), da so vsi psi, ki imajo v imenu pasme "bull" nevarni (bull mastiff, pit bull,...). Sploh če jih ima v roki lastnik, ki ni čisto gladek in ne ve, kako se stvari streže. Pa še TRI!!! takšne naenkrat povrhu. Mislim, halo!
Jah jaz temu pravim bolj stereotip, čeprav se pa absolutno strinjam s tistim delom, da taki psi, niso za lastnika, ki ni čisto gladek.
Se kar spoznam na pse, sem že dolgo v teh vodah in moje mnenje je, da je veliko teh psov v napačnih rokah. Potem so seveda zafurani in tako izpadejo izredno nevarni. Prijateljica je imela bulla, cuker od psa, seveda pa je bila vzgoja primerna in seveda tudi zdrava mera preventive. Ampak to itak velja za vse pse, oziroma naj bi. Vsi imajo kosmata ušesa.
Podpis: lokalec, LP
prijatelj pa ima svojega psa v urbanih območjih vedno na povodcu in z nagobčnikom. ampak ne zaradi sebe ampak zaradi ostalih
LP
Minister, ki je to podpisal mora odstopiti! Me prav zanima, kakšne izgovore bo imel.
nisem strokovnjak za pse, vendar je splošno znano (ali pa je to samo stereotip, ne vem), da so vsi psi, ki imajo v imenu pasme "bull" nevarni (bull mastiff, pit bull,...). Sploh če jih ima v roki lastnik, ki ni čisto gladek in ne ve, kako se stvari streže. Pa še TRI!!! takšne naenkrat povrhu. Mislim, halo!
.........kako bodo v prihodnje reševali problematiko s tega področja?
Dosti se je govorilo o tem , zakaj so vrnili pse, kdo bo zato odgovarjal...Slovenija je spet na preizkušnji...smo pravna država??????????
Pse v mestu prepovedat???? Ma kaj pišeš neumnosti?????? Problem so lastniki psov, ne psi!!!! Če ti greš v živalski vrt, pa skočeš v ograjo z tigri, bo kriv tiger če te raztrga????
Potencialne nevarne pasme, bi morale imeti po zakonu nagobčnik!!!! In tle ni kaj debatirat. Kot sem že prej napisal, problem so lastniki, ki kupujejo take pse za imidž in nimajo blage veze kako se s takim psom dela!!!
Če bi odvetnik spoštoval odvetniško etiko in logiko, ter ugotovil, da so psi nevarni in da ta reč očitno ne bo funkcionirala, bi bilo tudi drugače. Pa mu je šlo (mislim, da je bil Čeferin case) seveda za denar in odmevnost... Skratka: problem današnje Slovenije je morala in pa skrb za bližnjega. Dokler temu ne bo tako, bo pač naša družba šla v razkroj, kjer ima vsak samo pravice, obveznosti se pa že da nekako obiti...
Ljudje se trudijo prikazati, da nevarni psi ob pravilni vzgoji ne obstajajo, obstajajo samo nevarni lastniki.
Dejansko so to psi, ki niso za vsakega in predvsem na tem področju bi se moralo kaj spremeniti, zaostriti.
Sploh pa si ne predstavljam, da bi bila sama lastnica treh 65kg+ zafuranih psov, z napadalno preteklostjo.... Tako zafurani psi, bi morali biti usmerčeni že leta 2006.
Upam, da bodo odgovorni tokrat res odgovarjali.
Hkrati pa tudi upam, da to ne pomeni množičen poboj vseh podobnih psov, ki so kdaj glasno zalajali.
To seveda ne drži. Živim v neposredni bližini in iz prve roke vem, da so napadali že prej, samo hujših poškodb ni bilo. Samica in samec sta napadla mene in mojo psičko na poti v Tivoli, vem za družino, ki je bila napadena na morju, gospa v Tivoliju...( dokazi: časopisi, TV Tednik, policijski zapisnik,prijava veterinarski inšpekciji...)
Napadi so se vrstili ves čas. Sedaj pa ugledni strokovnjaki in zakriti sosedje(!?)govorijo, da so bili psi socializirani in omenjajo primer g. Megliča, kot prvi napad.
Jaz sem napad na mojo psičko in name prijavil na policijo in veterinarsko inšpekcijo in že takrat sem jih opozoril, da se bo nekaj hudega zgodilo. Seveda pristojni organi niso storili nič, ker so lastniki imeli preveč denarja in zvez.
Po sinočnem dogodku lahko sam rečem, končno bo mir v naši soseski.
Vsaj enkrat se je zgodilo, da se stvari postavijo na svoje mesto, da je na koncu kaznovan, tisti, ki mora biti. Očitno denar in zveze res niso vsemogočne. Vsaj tokrat.
Patetičnost, tokrat stranke SLS ne pozna meja.....jao Mile...
- križanje pasem pa je privedlo do raznih škodljivih mutacij
.....
Saj je vse lepo in prav, vendar posledica križanja ni mutacija. Osnovnošolska biologija, prosim!
upam da žerjav in kompanija kmalu potonejo
sem samo pomislil: "Za vsako rit raste palica!"
tisti, ki to trdite niste normalni! ne glede na vzgojo, to so zveri, pa pika! a je to res tako težko zastopt?
Slovenska elita je mislila, da "bo že uredila, da bo kolegu na golfu prav" - in prav mu je!
Hvala bogu, da ni nastradal nedolžen slehernik (aka "kanon futer", kot se v takih krogih to lahkotno podrazumeva).
Se popolnoma strinjam s tabo.Bravo.
SLS v zahtevi po odstopu kmetijskega ministra Milana Pogačnika
----------------------------
SLS-ovci z gospodom Žerjavom na čelu, verjetno ste zelo dementni, ker ste pozabili, da ste ob prvem napadu teh psov, leta 2006 sedeli v vladi, vaš slavni minister je bil Janez Podobnik. In zakaj niste takoj po dogodku odredili sanitarne evtanazije, kakor je bila opravljena danes?
Danes zopet nekaj leporečite, a imeli ste možnost in dr.Baričevič bi bil živ.
Bulgakov, Mojster in Margareta bi bilo ravno pravšnje branje za vse vas. Mogoče bi še celo dojeli poanto; olja, tramvanja...itd.
Ne verjamem v boga, ampak taki dogodki te pa spomnijo, da morebiti (sem in tja) pa vseeno obstaja kdo, ki naredi red tam, kjer ga človeški pohlep in blaznost ne zmore.
psa treba nemudoma usmrtiti, lastnika pa kaznovati, ker kakršen pes, takšen lastnik.
hkrati pa delat na preventivi. vsi lastniki oz. bodoči lastniki takih psov bi morali imeti ustrezno šolanje, psi pa pravtako obvezno šolanje in vzgojo, že od malega..!
te ''nenevarne'' pse pa bi usmrtil le, če je bil napad na človeka težji ali pa se je ponovil. za nek ugriz (recimo kake čivave) pač živali še ne moreš usmrtiti.
Tokrat je Gospod obrnil kopje.... ..
Za Beričeviče je to verjetno tragičen dogodek.
Ampak če gledamo družbo kot celoto - vsekakor koristen.
Pa brez zamere, ker se mi tu ne da resnice zavijati v celofan in se mi ne da jokati za nekom, ki je naravnost sam izsilil, da bi jih dobil.
Še sreča, da ni zaradi njegove neumnosti umrl kdo tretji...
Katerog lastnika su ustrelili policija? Etanazirali?
Namesto da bi brali:
Bulmastifi razgnali KGB! Slovenija svobodna!
O pismo kako se bomo pa sedaj rešili KGB-ja
A bo moral folk popenit?
Zaradi vsega d.eka. ki nam ga servirajo!!
Naj dodam ...
Vidic je v Odmevih "prijavil" splošen izgovor "pasjeljubcev" (opomba - pasjeljubec in lastnik psa nista ravno sinonima; prvi namreč označuje psihično nezrelo osebo) - da je to "svetovno redek dogodek".
G. Vidicu svetujem obisk Moskve, kjer bo omenjenih "svetovno redkih dogodkov" videl kolikor hoče oz. toliko, da se o tem niti ne poroča (in zato g. Vidic o tem nič ne sliši).
Skratka - če CNN o tem ne poroča, še ne pomeni, da se ne dogaja. Morebiti se kje dogaja tako pogosto, da niti novica ni več.
Naj to g. Vidic - če želi ohraniti vsaj kanček kredibilnosti - pri svojih izjavah upošteva.
Ker je bil psihično nezrela oseba, nesposobna dojemanja resničnosti okoli njegovih "cuci, mucijev".
In na nekoga prej - definitivno je s svojo smrtjo za družbo naredil več, kot bi kot administrativni direktorček svoje privatne firmice kadar koli. Ker je s tem vsaj komu odprl oči, morebiti bo vsaj kdo razmišljal, kaj (resnično) pomeni tak odpust dokazano podivjanih živali, da zakonodaja ni brez veze, da ni namenjena samo "oteževanju tega, da bi nekdo dobil nazaj svoje cuci mucije". Zdaj se bo morebiti kaj spremenilo, morebiti se bodo bolj slišali glasovi, da "izpuščen pes sredi gozda nima kaj delati", ker - če drugega ne - preganja divjad. Da še tako "priden cuci muci" še vedno ima v sebi pasje gene, pasji nagon, ki je nagnjen k temu, da bodisi sam vodi kardelo, bodisi je v podrejenem položaju (NIKOLI PA PES NI ENAKOPRAVEN LASTNIKU - KAR VELIKA VEČINA PASJIH LASTNIKOV POZABLJA!!!!).
In predvsem - odrešil je muk vseh, ki so bili zdaj prisiljeni živeti v okolici teh podivjanih živali, pa jih ni nihče nikoli vprašal (beri komentar nekoga, ki je tam živel).
Naj dodam - nič nimam proti psom. Dokler so ti v lasti PSIHIČNO ZRELIH OSEB! Vem - praktično nemogoč pogoj, kot dokazuje tale primer bebave smrti nekoga, ki - v skladu s splošnim prepričanjem (ki je itak ponavadi napačno) - sodi v intelektualno elito.
Enostavno je bil ta negativni vedenjski vzorec preveč zakoreninjen v psih da bi se ga dalo kar izbrisati. V Ameriki ima državno zavetišče (sicer je od zvezne države odvisno, v povprečju pa) 1 mesec časa da psa prevzgoji. Če ne uspe, ga tudi Obama (purana menda še lahko pomilosti ;)) več ne reši .
Sicer pa se zavzemam da bi bilo s pasmami kot z izpitom za motor, ne morš kr 1000 kubičnega vozit od začetka ;) Ni logike da si lahko vsak praznoglav bumbar nabavi prav vsako pasmo... Predpisali bi da lahko za svojega prvega psa dobite pasmo do 20kg, z mirnim, neagresivnim karakterjem (torej se pes ni nikoli v zgodovini uporabljal za borilne športe). Potem pa v šolo in oba na izpit konec leta, gospodarju en test, psu pa praktično preverjanje vaj... vsako leto bi še kaj dodali. Potem bi pa po recimo 5ih letih lahko zaprosil za višjo kategorijo, seveda bi prej s5 opravil določen preizkus znanja o pasmah ki tja sodijo, s poudarkom na pasmi ki jo misli kupiti. Če bi bila ta po naravi agresivna, pa bi moral opraviti tudi test psiho-fizičnih sposobnosti (ne more vsak psiho dobit potencialnega morilskega orožja v roke, res pa je tudi da ne more 35kg invalidna ženska obvladati nevzgojenega bulmastifa). Pa s5 kontrola vsak konec leta, zapisnik o napredku, korekture za pomanjkljivosti. Če pade ponovi vajo, ko pade 4ič vzamemo psa. Morda celo uvesti davek na te agresivnejše pasme in kakšno subvencijo za mirnejše. Za dobro opravljene izpite pa popust (recimo par % pri cepljenju proti steklini za začetek). Slovenceljni bi se lahko počasi zavedali, da velik pes agresivnejše pasme zahteva več časa in pravi pristop, denar ni dovolj. Pes pa ni avto, ki ga parkiraš pred hišo in ga pozabiš, dokler ga pač s5 ne rabiš, če zaserješ pri vzgoji je problem... podobnih doktorjev pa je na žalost vsak dan več. Zavedati se je treba, da je napadov psov na drugega psa vsak dan več, pa se o tem nič ne piše... vprašanje časa kdaj pride človek na vrsto. Večji pes je večja odgovornost.
Bulmastif je v pravih rokah čisto prijazen pes, tudi do tujcev je lahko pravi cartl. Odgovornost pa v veliki meri nosi žrtev sama.
Lastnik je bil rez pogumen!
Na žalost je svoj pogum plačal z življenjem!
To me spominja na volitve 2008, ko so si ljudje sami izbrali pot v pogubo.
Zavedal se je, da je psica, mati preostali dveh psov, še posebaj nevarna. Bila je vodja krdela in se je očitno znala zoperstaviti tudi gospodarju, oziroma ga ni vedno sprejela kot vodjo. A, dr.Barilčevič se je kljub vsemu z vsemi pravnimi sredstvi boril, da je niso avtanazirali že 2006.
zanimivo, pri toliko preteklih člankih na rtvju ni nobeden niti pomislil o agresivnosti te pasme...
nato se v celi sloveniji zgodi en napad, pa se takoj vse pse vrže v isti koš z najagresivnejšimi pasmami.
Nihče. Pri nas so vsi visoki politiki, sodniki, policaji, inšpektorji vseh sort za vse pristojni, a za nič odgovorni. Če pa jih že kdo obtoži zaradi kršitve zakona je to takoj politični napad.
Kdor če malo spremlja dogajanje pri nas, bo opazil, da je res. Pa sem mislil da pri nas ni več političnih procesov. Očitno so.
Ko človek ubija gre v zapor, ko pes ubija gre na prevzgojo in potem nazaj v civilizacijo? Halo? Kje so to še videli.
Nesposobne ministre pa se mora takoj odstaviti.
Pse so že odstranili, sedaj je na vrsti še minister. Sodniki in veleumni birokratski minister bodo nosili na vesti življenje enega človeka.
"lol" ni ravno na mestu
Podpišem!
Dejstvo je, da je človeška neumnost brezmejna in samo vprašanje je bilo, kdaj bodo "cuci, muci, mamini otročički" (ker večina lastnikov ne loči med živaljo in svojim otrokom) raztrgali novo žrtev in spet bi se vlačugali po sodiščih in dokazovali, kdo je "utrpel primerno visoko škodo in kdo je zanjo kriv".
Upam, da zdaj vsi lastniki vidijo, da se lahko zgodi tudi njim.
Posebej, če ne znajo razumeti, da PES JE ŽIVAL!
Sprašujem se kaj mora biti z ljudmi, ki imajo take pse?
Po mojem so zakompleksani.
In neumno hkrati. Imeti tri ogromne pse, ki jih ne znaš pravilno vzgojiti, je res igranje s smrtjo.
tukaj pa neke pravljice po sodiščih, pa podpis ministra itd. sej niste resni, vsak razume da takšen pes ni varen in nima kaj delat za domačo žival. saj mate zdej, po niti 4ih letih spet tragedija zarad tega ker nekateri delajo samo po zakonih, nč po logiki.
Pa še to. Morali bi zakonsko prepovedati, da nekdo vzgaja trop psov, kar trije psi že so, včasih že dva.
Glede samih psov bi pa rekel, da je treba dvignit stopnjo regulacije, sploh v gosto naseljenih krajih kjer bi bili sprehodi brez vrvice, vzgoja tropa psov in podobne človeku nevarne aktivnosti strogo kaznovane.
- psa je človek vzel iz narave in ga udomačil
- vzel mu je prvinskost in mu vsilil svojo miselnost
- križanje pasem pa je privedlo do raznih škodljivih mutacij
- tak pes v Ljubljani nima kaj početi!!!
Se pa prvič v življenju strinjam z SLS. Če je Pogačnik res podpisal pogodbo o vrnitvi psov, bi moral iz moralno-etičnih razlogov odstopiti. Pika!
Enako se bo prej kot slej zgodilo tudi z drugimi človeškimi anomalijami.
Za takšne lastnike kot jih opisuješ bi dal takšne kazni da si nebi več v življenju omislil psa. da hočeš nekega frajerja igrat v okolici in ustrahovat narod moraš biti res zmešan do konca. Psa si raje kupi da ga imaš rad in da se ukvarjaš z njim.
Glede teh ''nevarnih'' pasem pa je tako... ni vse res. Sam imam aljaškega malamuta in tudi ne spadajo med najboj nedolžne. Da tak močan pes postane napadalen je lahko hudo nevaren tudi za lastnika.
Najbolj ironično se mi zdi to, da se je ta lastnik zavzel za pse in jih rešil pred usmrtitvijo na koncu pa ga lastni psi pokončajo. Žalostno ampak res...
Sam sem mnenja da se mora opravit izpit znanja preden hočeš kupit takšno ali podobno pasmo psa. Zanj potrebuješ ti ogromno znanja da ga obvladaš. S psom pa obvezno v šolo. Sam imam psa in se zavedam da to ni igrača... treba ga je obvladat in delat z njim. Ogromno je odvisno od lastnika, vsak pes je potencialno nevaren.
Verjetno jih je primerno vzgojil, da so bili tako napadalni...
Drugače sem pa o tem nekoč bral v knjigi Puustolovščine dobrega vojaka švejka. Švejk je pripovedoval:
".... lastnik je imel zelo rad pse in ko jim ni moral več kupiti hrane se je z njimi zaprl v sobo in tam ostal tako dolgo, da so ga psi raztrgali na koščke in pojedli..."
Švejk je poznavalsko dodal: " Težko ga bodo sestavili za zadnjo sodbo!"
LP
lastniki takih pasm so napačni, zakompleksani in zafrustrirani....zato pa si nabavijo tako pasmo (zakaj ne vzamejo čivave) Pes je pri takih ljudeh ubogi
99% ljudi, ki vzame tako pasmo, jo vzame samo za to, da špila frajerja in da je ta glavni v mestu!!!! In tle ni debate........!!! Potem so modeli, ki jih imajo doma po dva!!?? in z njimi ravnajo slabo! Da ne govorimo o tistih, ki jih mlatijo in mažejo z živalsko krvjo, da postanejo bolj agresivni-tudi to se dela
Jaz osebno nimam nič prosti takim pasmam, mi pa gre na živce folk, ki ponavadi ima te pse.....samo enga poznam, ki ima Stafforda in z njim dela kot se spodobi....in se na psu tudi vidi!
To kar se je zgdilo je res tragedija..........shit
pr nm je vse tko,pa še poj ko pdstopjo dobijo bl odgovorno funkcijo ,ki ji splo niso kos , odstopjo naj taki ki nič ne nardijo sam polena mečejo.nasplošno se prnm naredi nekaj samo v primeru da je AFERA al pa da en engan (desni-levi) NATEGNE !
ŠALABAJZARIZEM do konca , namest da bi blo tega skoz manj je skoz več POLEN pod nogam tistih, ki ne "tuljo" supaj,ampak hočjo nekaj izboljšat. sramota da tut ŠPORT ni imun!!
Življenje je plačal s svojo trmo in nespametjo. S strani oblasti nobeden ne more biti kriv, če se človek želi izpostavljati. Enako kot ni mehanizma, da bi preprečili nekomu skočiti na železniške tire ali pa v medvedji brlog, ko ima tam medvedka mladiče!
Minister Pogačnik mora odstopiti!!!
Ti komentarji pa so spet privabili na plano polno paranojikov, ki bi najraje videli, da bi ves svet živel v zaporu.
Ni kriva pasma. V prvi vrsti je kriv lastnik.
To je isto, kot da bi pištola bila kriva, da je nekdo z njo ustrelil sočloveka.
Ljubljana - MMC RTV SLO
Pogačnik se sklicuje na sodišče, a to vrnitve ni naložilo
V tem času so bili vsi trije bulmastifi v prevzgoji v zavetišču. Že pred dvema letoma je bil lastniku eden od njih vrnjen, nedavno pa je kmetijsko ministrstvo odločilo, da se mu vrne tudi druga dva psa, poroča TV Slovenija. Odločbo o vrnitvi je podpisala pravna služba ministrstva, ki ga vodi Milan Pogačnik. Ta trdi, da so zgolj spoštovali odločitev upravnega sodišča, a TV Slovenija opozarja, da je sodišče naložilo le vnovično odločanje o smotrnosti usmrtitve, ki so jo trikrat zahtevali veterinarji, in da vrnitve psov ni odredilo.
Pri tem se zastavlja vprašanje, kakšno je pri tem osebno stališče ministra Pogačnika, ki je po izobrazbi veterinar. A pravega odgovora iz njegovih ust ni: "Zelo rad bi vam ga podal, vendar, žal, bi celo rekel, da ga ne smem, ker pač moram vztrajati pri tem, kar je odločilo ministrstvo."
Pogačnik je več kot posredno odgovoren za današnje dogajanje.
v primerih kot je ta ali tisti prej so enostavno tolpa ,ki si ne pusti ukazovat in usmerjat(sploh z leti)!!
take primere enega,dveh,treh...psov mora lastnik znati prebrati!!!
zato bi moral obvezno uvest strožje predpise za nevarne pasme!
sam sem lastnik pasme pit in stafford,že 16let pa zaenkrat nič temu podobnega.
prva psica je bila po cele dneve na dvorišču brez ograje , OŠ do 4 razreda je 100m stran,komej je čakala ,da otroci grejo mim dvorišča ,da jih pozdrav.3x breja, po deset osnovnošolcev je božal mladičke na dvorišču,ona pa lubosumna pa sitnarla da še njo božajo. !
ta druga zelo podobna,ampak ji ne zaupam,da bi jopustil samo,ker jo mam prebrano(porednica)
ni vse samo črno/belo
za tiste ki jih zanima mal več,naj si preberejo official site od pasm.primer zgodovina pitt. mel so jih za boje z biki,kasneje pasje boje,zanimivo je to da če je pes (lahko prvak) pokazal agresijo na človeka ,so psa usmrtili,tko da je bla skoz čas narejena selekcija ,ljudem zvestih in nenevarnjh psov!!! ampak kaj ko je človek žival in vse pokvar!
peace
http://www.rtvslo.si/slovenija/bulmastifi-ki-so-napadli-trzicana-znova-pri-lastniku/207365
http://www.rtvslo.si/slovenija/bulmastif
i-ki-so-napadli-trzicana-znova-pri-lastniku/207365
smili se mi pa ta moški, ki bo zaradi tega ostal brez odškodnine... upam, da toži zdaj VURS ozirome odgovorne, ki niso radikalno postopali pri tej stvari (verjetno zaradi kakšne kuverte lastnika oziroma prijateljske usluge)
ampak če pogledamo iz druge strani..tudi živalim se lahko utrga ne glede na to kako dobro je vzgojena pa naj bo to pes opica ali mačka ampak ljudje poglejmo sami sebe..kdo smo mi da bi lahko zdaj zaradinekaj tragičnih primerov obtoževali pse ko smo pa sami isti..ne mine dan da ne bi prebral o množičnih umorih, ugrabitvah po celem svetu..mi sami smo najhujša zver na planetu zemlja.
drugače pa iskreno sožalje svojcem in prijateljem :(
nič hudega slutečega človeka in nanj bevskne, takoj umaknil, uspaval, kaj vem kaj...
On pa nič, še naprej se je zavzemal za te pošasti. Žal mi ga je. Mar res ni nikogar v državi,
ki bi take stvari urejal in konec koncev tudi zaščitil očitno ne preveč inteligentne lastnike
teh živali?
Kaj če bi mu ponovno ušli na cesto in zmrcvarili otroka?
Ti imaš tudi intelegentnega kvocienta kot hladilna skrinja temperaturo,to niso divje pasme in kako lahko to napišeš.Doma imam enega rotweilerja in eno bordojsko dogo,pridi in boš videl,kako sta ljubezniva in pridna.Igrata se z otroki iz vse soseske,pa nikoli ni bilo enega problema.kako žival vzgojiš,takšna je.In ne piši neumnosti,te pse so pod "napadalne pse" uvrstili laični novinarji !!!
Pričakujem objektivno odgovornost ministra in takojšen odstop.....samo kaj ko bo Pahor zopet odkril toplo vodo in vpliv lune na obnašanje psov, ter ga tako zagovarjal.....
naj takoj odstopi kmetijski minister Milan Pogačnik, ki je dovolil vrnitev psov lastniku,
Direktorica VURS, ki je odgovorna za neučinkovito ukrepanje,
Vsedm sodnikom, ki so dosodili, da se pse lahko vrne pa se trajno vzame sodniški mandat in na gredo praznit smetnjake.
Očitno so bili tile bulmastifi izredno napadalni, VURSovce že fejst bolijo glave
Pred leti ga je tudi napadel večji pes, ko je bil privezan, lastnik mi je rekel, da ga je izzival, ker je renčal na nj, njegov ljubljenček je odvezan veselo priskakljal da ga ugrizne. Dobesedno "svašta"!
A ste prismojeni?! Kaj ima tu država? A če se jaz vržem na nož iz čistega veselja potem je država kriva? A če imam doma zložen dinamit v kopalnici, ki mi eksplodira je država kriva?
Za vse pa ni kriva država... smo tudi sami, kot da je država neka mamica, ki priteče ko jo kličemo... ljudje, sami moramo narediti vse, tudi državo... tudi pse vzgojiti... ali pa se pač ne igrati s takimi zverinami.
Če psi niso za imeti pač niso. Leva pa tigra tud kr ne moreš imet isto pa je s takimi psi.
Če bi koga naključnega mimoidočega psi ubili, bi mogli lastnik in VURS odgovarjat, kazen bi jim dal pa isto kot za umor iz malomarnosti.
zato še enkrat pravim, če nisi prebral: najprej orenk bodočega lastnika preverit, potem vse ostalo.
se pravičujem za ot in sožalje svojcem. pse pa upam, da jih tokrat uspavajo,ali bo spet treba počakat na novo žrtev..
ampak-samo po sebi se poraja vprašanje- kakšne vzvode, veze, poznanstva in kaj vem kaj še, je pokojni lastnik vlekel da mu je uspelo obdržati tako napadalna in podivjana psa, psa ki sta celo v zavetšču, na 'prevzgoji' napadala in grizla kinologe???
ampak tud kaj takega se lahko zgodi 'če si nad zakonom' in ti prijatelji ali pa koverta ureja in lajša življenje... navadnemu občanu bi psa še isti dan (govorim o 2006) pokončali.
Bulmastifi navkljub svojemu imenu niso krvoločneži "po naravi".
Za takšne tragedije so v največji meri krivi neodgovorni lastniki psov ki se nad svojimi "ljubljenci" izživljajo, ali pa takšni ki ne poznajo značaja psa, ki ga kupujejo, in so za nameček mnenja, da se pes vzgoji kar sam.
V našem kraju imamo enega takšnega frajerja, poln denarja, pa si je šel gospod kupiti kavkaškega ovčarja (do 80 kil, "novoodkrita" pasma (predvsem s strani prodajalcev), udomačenih je mogoče pet generacij, na kavkazu se tak pes meni nič tebi čreva ven dejansko in dobesedno spoprime s tropom volkov).
No, za psa skrbet seveda ni imel kdo, še osnovnih ukazov ne, kaj šele socializacija in šola za pse. Ni časa! Ko se je pes že toliko "razbacal" da je bilo tudi trdoglavcu že očitno, da bo lahko še komu kaj naredil so ga zaprli v 5x5 pesjak. Še dobro da je imel ženo ki ga je enkrat na dan ven peljala (oz. on njo). Enkrat je ugriznil njegovo hčerko, ko je bil pes še majhen...pametnjakovič je psa potem čez ene osem ur, ko je pač prišel domov, besno pretepel.
Rezultat? Nedavno ga je že odrasel pes tako hudo ugriznil v roko da so mu jo dohtarji komaj rešili - pazi, bil je en šavs, pa mu jo je dobesedno skoraj odgriznil. Sicer prekrasno žival ki bi si zaslužila lastnika ki bi jo spoštoval in se z njenim značajem tudi lahko kosal, so potem morali dati uspavati.
Meni osebno je žal edino to, da mu roke ni odgriznil do konca. Najbolj je pa žalostno to, da se takšnih in drugačnih bebcev ne manjka, in čisto vsak izmed njih si lahko kupi kakršnegakoli psa si želi.
Vprašanje ni, ali gre prepovedati to ali ono pasmo - poskrbeti bi bilo treba, da ne more kar vsak kupiti psa, če prej ne dokaže, da bo zanj znal tudi odgovorno skrbeti!!!
To se pa ne bo zgodilo pri nas še sto pač let. Žival je igračka, pes pa sploh, ima ga lahko vsak, pa četudi revše potem zgnije kje za hišo na 2 metra dolgi špagci.
Pol pa pametnjakoviči ki psa od blizu niso videli v medijih tulijo o "nevarnih pasmah".
*bruh*
Kar se Janezek nauči, to Janez zna. Ne moreš ga prevzgajati na' stara' leta.
Pitbuli pa mucki. Zresnite se, no in ne zaupajte jim otrok ali kaj
podobnega.
Lastnika? Torej so ubili Baričeviča al kako? Nič jasno ker imena ni, opisi
se ujemajo.
Še človeka komaj, pa boš psa ki je napadel...
VURS-ovci se pa zdaj za glave držijo, ker ti psi so bili prvotno obsojeni na smrt, pa so se na premislili, mogoče je tudi kakšna debela kuverta padla.
Ko bodo lastniki pokazali resnost in bodo šolali svoje pse in ob znakih čudnega vedenja poklicali na pomoč oz se pozanimali o teh stvareh bo pa tudi mace drugače.Lastniki pa vse preveč napačno vzgajajo svoje pse.
če se jih lepo vzgaja, še tak pitbul rata muck.
ampak je treba skoz upoštevat, daje pes pes, in ne človk. drugač razmišla. treba ga je mal opazvat in poznat, pa spoštovat tud.
Kinološki strokovnjaki imajo nocoj verjetno cmok v grlu.
R.I.P.
za take nabavo takšnih pasem bi morali obstojat zelo strogi predpisi, recimo kot za orožje (čeprav tudo tukaj je vse slabše, imam občutek). med drugim tudi recimo kakšem psiho test bodočega lastnika ipd. mogoče se sliši neumno, ampak po mojem bi jih 90% padlo na takem testu, kar vse pove.
ve se, kdo hoče takšne pse imet in kako jih misli vzgajat.
iz 24kur
do konca
Kako lahko birokratska zalega ki celo življenje mirno po prešernu parazitira proračun naredi pa nič mirno spi !