Črna kronika

Poudarki

  • Dimičeva je dobila posojilo le z 1,6 odstotka pribitka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 33 glasov Ocenite to novico!
Simona Dimic
Primer Simone Dimic dobiva epilog. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
NPU v primeru Dimic vloži...

Dodaj v

NPU končal preiskavo primera Dimic

Kazenske ovadbe zaradi posojila in obnove hiše v Murglah
7. avgust 2012 ob 10:32,
zadnji poseg: 7. avgust 2012 ob 21:14
Ljubljana - MMC RTV SLO

NPU je podal dva sklopa kazenskih ovadb v zvezi z gradnjo hiše Simone Dimic, in sicer v zvezi s posojili NLB-ja in z gradbenim materialom za hišo.

Pomočnik direktorja Nacionalnega preiskovalnega urada (NPU) Robert Črepinko je potrdil, da je NPU preiskavo primera Simone Dimic končal in tožilstvu podal dva sklopa kazenskih ovadb. "Gre za sum kaznivega dejanja zlorabe položaja in zaupanja, en sklop ovadb se nanaša na posojila, drugi pa za dobavo materiala", je na tiskovni konferenci NPU-ja dejal Črepinko, ki pa ni hotel govoriti o konkretnih osebah.

Je pa posredno potrdil pisanje neuradne informacije časopisa Delo, ki je poročalo, da sta ovadena nekdanji vodilni NLB-ja Draško Veselinovič in nekdanja prva dama Vegrada Hilda Tovšak, ker naj bi omogočila ugodno posojilo NLB-ja in material za hišo Simone Dimic v Murglah. Ovaden naj bi bil tudi eden izmed Vegradovih direktorjev, Matej Košič.


Dimičeva, nekdanja vodja kabineta prejšnjega predsednika vlade Boruta Pahorja, je namreč za obnovo hiše pridobila 350.000 evrov posojila s šestmesečnim euriborjem z le 1,6 odstotka pribitka. Delavci, ki so sodelovali pri obnovi, pa so takrat s pred kamerami zakritimi obrazi zatrjevali, da so material zanjo dovažali kar z Vegradovega gradbišča na Celovških dvorih.

Med ovadenimi ni Dimičeve ali njenega partnerja Romana Horvata, sta se pa po podatkih časopisa znašla v davčni preiskavi.

Al. Ma., S. B. L.
Prijavi napako
Komentarji
nr.1
# 09.08.2012 ob 23:40
Kaj pa g.Dimič še ni v priporu... svinjarija a gospa ne bo odgovarjala?
cairns
# 09.08.2012 ob 14:20
Bogatini si morajo čimprej omisliti novo Hildo in Draškota, da bodo lahko dokončali gradbena dela.
Skrajno ponižujoče je, da bi bogatini jemali kredite po enakih pogojih kot običajni ljudje in da bi morali gradbeni material kupovati, saj je že desetletja običaj da se najboljši material pripelje iz drugih gradbišč.
diabolik
# 09.08.2012 ob 12:46
Na koncu bodo najebali tisti delavci, ki so vozili material s Celovških Dvorov. Naš pravni sistem sedaj vsled neštetih v nebo vpijočih primerov valjda dobro poznamo. Sprašujem se pa, koliko bo znašala odškodnina za duševne bolečine, ki jo bo nekega dne dobila Dimičeva, ko bo tožila državo in bodo zopet Pahorjevci na vladi....
gorenc007
# 08.08.2012 ob 22:03
enosmerno vozovnico za severno korejo pol nej se pa znajdejo, če so bli tko znajdlivi v sloveiji jim bo mogočeeeeeeeeee tud dol uspel..........
gpag
# 08.08.2012 ob 14:06
Dobra mačka tale Simonca...
shr00mz
# 08.08.2012 ob 09:09
kar se tiče mene - je pristojni organ opravil svoje in stvar je končana, pač Dimičeva ni ovadena - ker po logiki, da je kriva in itak ne bo nič odgovarjala zaradi sprege s politiko, lahko potem mirno obtožujemo Janšo za orožje in tako dalje..
cairns
# 07.08.2012 ob 21:46
Primer Simone Dimic dobiva epilog

Epilog ?

Epilog bo zastaranje zadeve in nov dopust v Dubaju.
Mr.D
# 07.08.2012 ob 21:02
Clay Davis takes the stand, tako je v Sloveniji
črnaroka
# 07.08.2012 ob 19:51
Matej Košič - desna roka Hilde, pa kar lepo naprej posluje z vsaj dvema firmama MOLET in SKMT NEPREMIČNINE. Seveda podizvajalce nateguje kot prej v Vegradu...PREVERJENO!
STANE
# 07.08.2012 ob 18:48
Logično, da nista ovadena.
Saj ni ona kriva, da so delavci Vegrada iz Celovških dvorov material k njeni hiši nosili.
Vegrad je vse dvakrat zaračunal.Tudi ni kriva, da ji je Veselinovič dal ugodno posojilo.
Kdo ga pa ne bio vzel. Če ga pa ne odplačuje, je pa druga zgodba. Ni treba biti advokat, da pogruntaš, da ni osnove za kazensko ovadbo.
petrainpika
# 07.08.2012 ob 16:50
Ma, kaj je na stvari... Naši "vrli" staroznanski politiki načrtno uničujejo državo!! In jih imam poln kufr!!! Kdor bo še pameten in bo imel priložnost, naj strmoglavi to stajo ovc!
Sajrus
# 07.08.2012 ob 16:48
Med ovadenimi ni Dimičeve ali njenega partnerja Romana Horvata, sta se pa po podatkih časopisa znašla v davčni preiskavi.

Hahahahah, neverjetno..grem zdaj pošto butnit, upam da ovadijo uslužbenko, ki mi bo izročila denar in pa nadzorni svet Nigrada, ki mi bo omogočil zeleni val na begu pred policijo...
mrki1
# 07.08.2012 ob 16:43
BRAVO pravna država - to mi deli !! - butale u nulo !
MIRNČAN
# 07.08.2012 ob 15:59
Tudi za Tovšakovo se ve, čigava je. Pa očitno pri takšnih zadevah ni pomembno, kam kdo paše. Levi in desni znajo v takšnih in podobnih primerih očitno odlično sodelovati.

jap, tudi za Zidarja in Černigoja.
slofbi111
# 07.08.2012 ob 15:43
K_ris
Se popolnoma strinjam. Podoben primer je tudi TEŠ 6.
STANE
# 07.08.2012 ob 15:42
nemafija
Delala sramoto tem položaju....
Lepo smo šlišali Zdenko Cerar, ko je rekla : NI VSAKA SVINJARIJA ŠE KAZNIVO DEJANJE !
K_ris
# 07.08.2012 ob 15:39
@MIRNČAN

Tudi za Tovšakovo se ve, čigava je. Pa očitno pri takšnih zadevah ni pomembno, kam kdo paše. Levi in desni znajo v takšnih in podobnih primerih očitno odlično sodelovati.
MIRNČAN
# 07.08.2012 ob 15:33
Ja ja Draško Veselinovič, Janšev fant. Skupaj sta ustvarjala tajkune, ko bi lahko levica reševala državo. Samo kaj ko smo uvedli te nepotrebne volitve.

joj le čigav je Veselinovič. To se dobro ve-
MIRNČAN
# 07.08.2012 ob 15:26
kako hitro so se zadeve okoli Dimičeve umirile. Ona je bila ena najboljših Pahorjevih piarovk. Iz istega podjetja kot Jeretin. Tole je globje kot se predstavlja. Spet novinarji ne opravljate svojega dela.
tomazku78
# 07.08.2012 ob 15:21
kaj takega...
PONOS
# 07.08.2012 ob 15:19
Veselinović nikoli ne bo obtožen.Niti ga ne bodo vprašali.Zakaj?
Zato ker bo enostavno rekel da je dobil ukaz od lastnika.
On je namreč le upravljalec.
PONOS
# 07.08.2012 ob 15:16
Dimiceva je le pograbila to kar je že leta na razpolago.
Kdo ji je pa to nudil?
Veselinović,daleč od tega on je bil le lutka.
Lastnik je ponudil lepe kredite.Kdo je lastnik NLB?Država.
Kdo je vladal državi?Pahor.
Če bi imel kaj obraza bi odstopil od predsedniških volitev .Sej zna marsikaj,to je dokazal.
Vodit državo pač ne zna-ni vsak za vse.
slofbi111
# 07.08.2012 ob 14:51
Pahor pa naj prevzame odgovornost za spremembe in se naj za vedno odklopi od državnega denarja.
slofbi111
# 07.08.2012 ob 14:48
Ja ja Draško Veselinovič, Janšev fant. Skupaj sta ustvarjala tajkune, ko bi lahko levica reševala državo. Samo kaj ko smo uvedli te nepotrebne volitve.
dvx
# 07.08.2012 ob 14:42
Dimičeva ne bo plačala niti centa. Sem sigurna. Ker za njo stoji določena politika.
roxdegabba
# 07.08.2012 ob 14:31
naj spomin, ko je bil oni Vaskrsić dolžan sto evrov, so brez kakršnihkoli problemov po hitrem postopku izpeljali rubež nepremičnine. Pravosodje na področju izterjave dolgov očitno deluje kot dobro naoljen stroj.

Ajde, milijardo in pol so pokradli, zarubit vse do zadnjega zobotrebca. Pokazali ste, da znate in zmorete. Gremo zdaj.
Drncl
# 07.08.2012 ob 14:30
@Guliarth
Pozabil si še potem stroške tožb, ki jih vložijo ti tajkuni proti državi, ki jim potem mora plačati za "psihični teror".
jovial
# 07.08.2012 ob 14:26
...ja, za vse enako. Trije župniki, ki nimajo nikakršnega premoženja so najeli posojila vsak po 250.000 evrov za Betnavo. Kako bodo pa oni vrnili denar?
Guliarth
# 07.08.2012 ob 14:24
Lepa, pri koritu in v bogati zvezi pomeni, da je več kot SLO sodstvo.
Guliarth
# 07.08.2012 ob 14:19
Vse ovadbe so v Sloveniji dodaten minus proračunu, nobeden ne odgovarja, samo stroški in dnevni nasmeški največjih oderuhov.
mtejo007
# 07.08.2012 ob 14:15
Kaj bi jo ej....
NEmafiji
# 07.08.2012 ob 14:08
In vse kar lahko naredite je, da žvižgate, ko njen sin Dimic M. igra tenis!

In še takrat Vam bo rečeno kaj je sin kriv
malenkostno rečeno
v primerjavi s kriminalom, ki se pri nas dogaja
otroške igrice.

NE moč "demokracije".
NEmafiji
# 07.08.2012 ob 14:04
To da so državni krvosesi ala Simona DImic
na prostosti
dokazuje da pravna države NE deluje!

Simona je kot visoki javni državni uslužbenec
1. izkoriščala svoj položaj (!)
2. delala sramoto temu položaju.

Če visoki državni funkcionar (protokol, nato tajnica premieja)
tako deluje in se NE kaznuje
bi bilo potrebno nekaj ukreniti zoper sodstvo , ker NE "zmore" delovati
po načelu spoštovanja Ustave R Slovenije in njenih vrednot..
(malo karikirano a Ne daleč od resnice).

Na NAŠE davkoplačevalske stroške se je v ZDA Simona izobraževala o protokolu, poslovni etiki, morali, medosebnih odnosih .... v njenem življenjepisu (nič več na netu) vse pisalo

za crknt
Ćićo
# 07.08.2012 ob 13:55
Dimičeva je pa naša in ji nihče nič ne more! HAHA!
JohnMichxx
# 07.08.2012 ob 13:43
Javni sektor at its best. Ne, to niso paraziti....
K_ris
# 07.08.2012 ob 13:37
@nepokorni

Žal za precej večji znesek kot ga omenjaš in zato tudi na 20 let. Res pa ne gre za 350.000 evrov, ampak kar konkretno manj.
kralj matjaž
# 07.08.2012 ob 13:28
Kaj pa ima spet Janša tukaj zraven. Pingvinčki spet kričijo Janša, Janša, Janša, ko njihove dobijo z roko v žaklu.
DREADLORD
# 07.08.2012 ob 13:17
Zakaj pa Dimičeva ni ovadena in je "samo" v davčnem postopku? če je kriva naj tudi njo začopatijo.
gregorsu
# 07.08.2012 ob 13:07
tisti, ki je včeraj ukradel štruco kruha, je danes že v zaporu.

Dimičeva pa žal ne more v zapor, saj to je vsem dobro znano. Dva dni brez opleskane fasade, bi dobila živčni zlom in ima zdravniško potrdilo, da ne sme v zapor. Roma, Horvat je pa vedno bil figura iz ozadja in mediji imajo nasvet da o njem in njegovih lumparijah ne pišejo preveč....

Hilda pogumna se bo v preselila v kakšno pravno oazo, podobno sloveniji, kjer je roka pravice ne bo dosegla, Draško veselinović se bo pa zjokal kot Boštjan Penko in mu bodo grehi odpuščeni.

MojBananistan,
samo vprašanje, ko imaš tako revolucijonarne ideje. A se 6ti ponavadi udeležiš volitev? Če se jih, sam daješ legitimnost in tudi legalnost sistemu, proti kateremu naj bi se boril. Tisti, ki želijo pravo spremembo, lahko to dosežejo samo z ignoriranjem države in neudeležbo na volitvah. Vsak glas za levega ali desnega kandidata samo krepi ta sistem.

Kar se pa tiče presenetljivo delavnega NPUja, napovedujem, da bo še poleti ali jeseni zaključena ena preiskava proti jankoviću, najkasneje konec leta pa še druga, če se stvari ne bodo preveč zavlekle...

To bo joka in stoka in metanja po tleh, ko bo zoki soočen z neizpodbitnimi dokazi. Takrat bo ponarejanje diplome videti kot viteško dejanje..... pripravite se, pingvinčki ;)
roxdegabba
# 07.08.2012 ob 13:04
Kot so že nekateri pred malo komentirali, Dimičeva, ki so ji zastonj zrihtali preddverje, gre na sodišče, veliki lopovi pa lepo potihem čakajo, da zadeve zastarajo.

Saj ne rečem, pravilno je, da vsem lopovom sodijo, ampak tole je pesek v oči. Take proces so nam servirali kot veliki boj proti korupciji, lopovi, ki so pobasali milijardo in pol, pa lepo uživajo doma, nakraden denar pa je lepo varno na Cipru ali nizozemskih Antilih.

Velike lopove pred sodišče! Kje je Bavčar? Kje so Zidar, Černigoj, Kordež? Tudi Hildi sodijo za nek drobiž, hkrati pa se ji lepo dovoli, da je ustanovila novo gradbeno firmo in sedaj lepo ropa podizvajalce naprej, kot jih je v Vegradu. Sramota za pravosodje. Pri žeparjih in drugih malih tatičih so super učinkoviti, hitri in neizprosni, pri velikih kradljivcih pa zadeve popolnoma ignorirajo.
enejg
# 07.08.2012 ob 12:53
po revolucionarnem vzoru Hypa tudi slovenske bančnike čaka sojenje!

Upam da bodo sodišča izrekala dolge zaporne kazni in zaplenila vso premoženje, tudi tisto ki je bilo v tem času prepisano na družinske člane.
nesesekirat
# 07.08.2012 ob 12:23
Janković s to zadevo nima nič, pa gre za podobno stvar. Obstaja "komite osmih", ki mora NEKAJ, ni važno kaj, najti, da se bo "zašilo" Jankovića. Tisti, ki smo malce dalj časa na tem svetu in tudi kaj dokumentarnega preberemo, smo ob novici preverili, ali smo leta 2012 ali 1952. In podobni problem je pri Dimičevi. Ker je delala "po reglcih" bomo pa osumili nekoga drugega. Ob Janši in njegovih hlapcih v tej državi ne bomo nikoli zlezli iz blata. Kot opozicija so naredili celo afero iz kredita, danega podjetju Ultra zaradi deleža lastništva GG. Pa sploh ni bilo važno, da je bil kredit, kar je za kreditodajalca edino pomembno, vrnjen z vsemi obrestmi vred. Kot to ni važno pri Dimičevi. Po drugi strani pa gredo sami kot oblastniki "na lepe oči" podeliti stotine milijonov kreditov, ki ne bodo nikoli vrnjeni. In dokler bo v tej državi pri odločitvah pomembnejše od učinka ukrepa-posojila ime in politična pripadnost, do takrat bomo drveli v prepad. Je pa med Pahorjem in Janšo le ena razlika, Pahor je nesposobnež, Janša pa za povrhu še pokvarjenec.
luka007
# 07.08.2012 ob 12:01
Ta in podobne novice sploh ne sodijo več v rubriko Novice - Slovenija, ampak samo še pod zabavo...hehe...kaj takšnega je mogoče zgolj v MojemBananistanu(brez zamere MojBananistan).
Peacemaker
# 07.08.2012 ob 11:55
Jaz samo upam...da bo reeeeeees slabo!! Ne slabo!!! Katastrofalno slabo!!!! Da bomo tolk v pizdi da za kruh in položnice ne bo...

Šele potem se bo folk zmigal...pogruntal katere teme so pomembne...nesposobne spravil s položajev... nepoštene spravil v zapore... lažnjive nikoli več volil...

Šele potem se bo lahko začelo kaj premikati na bolje...

Do takrat bomo pač neka polrazvita provinca brez vizije in prihodnosti...
trevler
# 07.08.2012 ob 11:52
@MojBananistan, kaj se razburjaš? Breathe je bil sarkastičen ...vsi se strinjamo, da so zadeve šle predaleč. Eni prelivajo žolč, drugi pa se tolažijo s cinizmom.
Jaz bi pa bil za državno nepokorščino, vse dokler se nekaj celic ne zapolni do zadnjega kotička s temi izmečki naše bolane družbe.
Ampak ...ker smo radi srečni v svoji privatnosti, raje izberemo fotelj, daljinc ali pa plažo ...in si rekli ... ne splača se
Pa se res ne?
nepokorni
# 07.08.2012 ob 11:50
@ K_ris

"s šestmesečnim euriborjem z le 1,6 odstotka pribitka"

To je točno toliko, kolikor imam tudi jaz. Brez vez in poznanstev.


Ja, za 10.000 € na 7 let. Res fajn primerjava.
STANE
# 07.08.2012 ob 11:49
Penko je bil preveč dober tožilec zato je moral oditi - spor z Brezigarjevo. Kj naj bi drugega počel, kot bil odvetnik. Z Zidarjevo zadevo ni imel nič kot tožilec,kar je tudi dokazal čeprav je bil v "lisicah" pripeljan k preiskovalnemu sodniku,seveda po predhodni obveščenosti novinarjev.
xskip
# 07.08.2012 ob 11:45
Samo ovadbe...a koga kdaj obsodijo? ne.
eh...
Ruav
# 07.08.2012 ob 11:45
ovajajo le male ribice, velikih se ne upajo, to so heroji ?
to je strošek za državo, NPU nekaj začne in ničesar ne dokonča, enako postopata Policija in Sodstvo, mi pa vse skupaj zelo drago plačujemo, grozljivo v kakšni štali živimo, za bruhat !
STANE
# 07.08.2012 ob 11:40
Ha,ha Dimič-Veselinovič-Tovšak. Pa celih 350.000 eurov.Revež Veselinovič. Sam 6 mesecev je bil šef NLB, pa je že kazensko ovaden. Me zanima,kdaj bodo njegovi predhodniki.
Razsodba : Veselinovič pogojno,Dimičeva v zapor, Hilda oproščena .................
fur80
# 07.08.2012 ob 11:40
@MojBananistan

Zanimivo, da še obstajajo ljudje, ki se sekirajo. :D Če še ne veš so ti ljudje pisali zakone sami sebi, primer: Penko najprej bil tožilec proti Zidarju, na koncu ga je pa branil :D
wendzy
# 07.08.2012 ob 11:39
"s šestmesečnim euriborjem z le 1,6 odstotka pribitka"
To je točno toliko, kolikor imam tudi jaz. Brez vez in poznanstev.

kajpada, pol leta se je bilo treba ukvarjat s torbico lušne Dimic in njenim kreditom, ki očitno ni sporen, da noben ni gledal, kaj se dogaja z Vegradom.
(20 podjetij ima v NLB rdeče kredite, ki najverjetneje nikoli ne bodo odplačani. Slednjih je za 1,5 milijarde evrov)
kazam123
# 07.08.2012 ob 11:37
A Simone pa ne bodo tožili?
xfromz
# 07.08.2012 ob 11:26
ah na koncu tak neo nic
vipmit
# 07.08.2012 ob 11:16
Kaj se Čeferin in Penko že kregata kdo bo zagovarjal Tovšakovo in kdo Veselinoviča?!?
čik
# 07.08.2012 ob 11:15
Zadeve so v po nekaj letih, odkar je završalo okoli Simone Dimic, v širši javnosti večinoma potihnile
zato pa ste mediji,da javno pritiskate na take packarije.
K_ris
# 07.08.2012 ob 11:12
"s šestmesečnim euriborjem z le 1,6 odstotka pribitka"

To je točno toliko, kolikor imam tudi jaz. Brez vez in poznanstev.
lunajko222
# 07.08.2012 ob 11:08
lahko ovadijo koker hočjo, noben ne bo šel v zapor..

to je samo show za ovce, davkoplačevalce da jim ne poči film od vsega nagnusnega kar je naša država postala..
guren
# 07.08.2012 ob 11:06
sam upam da je ostalo še kaj od naših organov pregona in sodne veje oblasti, da popokajo vse v zapor, ki so se šli takšne ali drugačne korupcije, tako na levi kot na desni.
to je edini način, da slovenija kamorkoli prileze, saj kot zgodovina kaže imamo slovenci prekratek spomin da bi to kaznovali na volitvah.
slovenc pa pol
# 07.08.2012 ob 11:05
a je samo meni,al še komu.....da bi tole dimičevo tok ruknu,da bi se ji iz tamale kadil.....
prlek
# 07.08.2012 ob 11:05
Seveda je prav, da se zadeva razišče.
Ampak se mi zdi, da je to spet predstava za rajo. Na veliko raziskujejo posojilo v vrednosti 350.000 evrov. Nobeden pa ne odogovarja za 100 milijonske kredite tajkunom, gradbenikom, mariborski škofiji,... ki ne bodo nikoli vrnjeni.
Dominator
# 07.08.2012 ob 11:02
To, da se je material vozil z Vegradovih gradbišč je svinjarija, pribitek 1,6 % na Euribor pa je v zadnjh dveh letih imela ena banka v redni ponudbi za vse državljanje, tako da ne vem kaj točno je tu spornega.
MojBananistan
# 07.08.2012 ob 11:01
meni se tud gnusi ta država, ki ni več slovenija ampak navaden BANANISTAN brez prihodnosti !!! za nas mlade pa prav nič optimističnega !!!
spf xxii
# 07.08.2012 ob 11:01
Nvem zakaj niso ovadili samo vegradovih delavcev.
To je naša gnila država, kjer greš sedet, če dobiš 30 eur podkupnine pri tehničnem pregledu, za vse višje zneske si pa še nagrajen, čisti polom je kam smo prišli
MatejP
# 07.08.2012 ob 11:00
Ja ja že poznamo , vsak par mesecev pogojno pa gremo harat dalje.

Psi lajajo karavana pa veselo krade naprej :-))
noone00
# 07.08.2012 ob 11:00
take bi mogl sam pospravt enga za drugim pa blo brž porihtan.
MojBananistan
# 07.08.2012 ob 10:59
@ Breathe ... a to je zate pravna država? to zame navaden BANANISTAN, kjer lahko kvazi "elita" dela vse kar hoče in to seveda tudi doseže .. bljek !!! my ass pravna država !!!
trocki
# 07.08.2012 ob 10:59
Zvenelo bo patetično, ampak. To dokazuje, da je bil Pahor v fundamentu pošten mož. Postavil je NPU, ki na koncu preganja njegove. Tega ne bomo videli pri Janši. On bo postavil drugo republiko, da bo skril znance pred sodišči.
Ja, pravi revolucionar da tudi svojo glavo na tnalo.
ivanl
# 07.08.2012 ob 10:56
Zmeraj ko se piše,da so okradli več sto tisoč evrov ni na koncu nič iz tega. Kolikokrat je bila Tovšakova že obtožena pa veselo pohaja okrog.
Včeraj sem pa bral novice, ko ste dobili dva, ki sta imela vsajenih 5 sadik marihuane, sta pa že v zaporu.
Mah ne bom več komentiral, ker se mi gnusi ta država in njihovi voditelji!
Mr.D
# 07.08.2012 ob 10:50
Kdaj bo Kresavka placala davke od svercanja avtov?
Breathe
# 07.08.2012 ob 10:49
No, bananistan, tu si se pa uštel.

Seveda bo epilog. Ko bo prijava in vse v zvezi z njo propadlo, bo gospa tožila za povzročene psihične muke in bo zagotovo dobila kar nekaj tisočakov. Tako, da prosim ne natolcuješ in se ne delaš norca iz naše pravne države.
Bananagec
# 07.08.2012 ob 10:48
Ovadili naj bi Tovšakovo in Veselinoviča

Sedel bo pa Čarapević, ker je prevzel nalogo in ker se ne spomni katera teta mu ni dala denarja.

Za zgled nam bo kmalu Kosovo!
Fleaa
# 07.08.2012 ob 10:47
se sploh splača kaj komentirat?
Belfast boy
# 07.08.2012 ob 10:44
Tresla se je gora, rodila se je miš..
MojBananistan
# 07.08.2012 ob 10:42
itak ne bo nobenega epiloga in noben NE bo odgovarjal za svoje packarije, narod bo moral vzeti pravico v svoje roke - ŽIVEL pravni BANANISTAN !!!
Kazalo