Borzni komentar
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.1 od 16 glasov Ocenite to novico!
Wall Street
Newyorška indeksa Dow Jones in S&P 500 sta tudi včeraj segla rekordno visoko. Dow Jones je v zadnjih minutah presegel 20.500 točk. Applove delnice so pri 135 dolarjih dosegle rekordno vrednost in so se od dna (doseženega v prvi polovici lanskega leta) povzpele že za 50 odstotkov. Samo letos so se podražile za 16 odstotkov. Foto: Reuters
Janet Yellen
Janet Yellen, ki s sodelavci pri Zveznih rezervah odloča o ameriški monetarni politiki, je nakazala, da bi lahko Fed že na naslednji seji sredi marca zvišal obrestno mero, saj je ameriško gospodarstvo v dobrem stanju. Po terminskih pogodbah sodeč, Wall Street ne verjame, da bo obrestna mera Fed funds marca res višja, ampak meni, da se bo to zgodilo šele poleti. Spomnimo, da je lani Fed napovedoval štiri zvišanja obresti, a se je to zgodilo le enkrat (decembra). Foto: Reuters
Na Ljubljanski borzi je indeks SBITOP v torek ostal na letošnjem vrhu, pri 760 točkah. V prvi kotaciji so se najbolj, za 14 odstotkov, podražile Intereuropine delnice, s katerimi je bilo sklenjenih 45 poslov v skupni vrednosti 100 tisoč evrov, kar je nadpovprečno. Tečaj Intereurope (1,88 evra) je letos poskočil že za 60 odstotkov. Foto: BoBo

Dodaj v

Od vi$ine se zvrti: indeks, vreden 20 bilijonov dolarjev

Janet Yellen pripravlja teren za nov dvig obresti
15. februar 2017 ob 06:29
Ljubljana - MMC RTV SLO

Še en mejnik je padel na Wall Streetu: skupna tržna kapitalizacija 500 ameriških podjetij, ki so vključena v indeks S&P 500, je presegla 20 bilijonov dolarjev. Znate zapisati to številko?

Dvajset tisoč milijard je to ali s številko 20.000.000.000.000. Če predpostavimo, da je povprečni letni dohodek v Sloveniji 10 tisoč dolarjev oz. okrog 9.400 evrov (v resnici je višji za skoraj 3.000 evrov), bi moralo dva milijona Slovencev za to vsoto delati tisoč let, da bi skupno zaslužili dvajset bilijonov dolarjev. Mejo 10 bilijonov dolarjev je S&P 500 presegel leta 1998, leta 2009 pa je zaradi finančne krize tržna kapitalizacija 500 največjih ameriških podjetij zdrsnila na šest bilijonov. Nato je šlo strmo navzgor. Leta 2013 je "padla" meja 15 bilijonov, v ponedeljek meja 20 bilijonov. Odkar je volitve dobil Donald Trump, se je tržna kapitalizacija indeksa S&P 500 povzpela za skoraj devet odstotkov. Nov zagon so vlagatelji dobili prejšnji teden, ko je Trump napovedal, da bo v nekaj tednih objavil spremembe davčne zakonodaje, poleg tega je sezona četrtletnih objav najboljša v zadnjih devetih četrtletjih.

Pri Goldmanu zvišali ciljno vrednost Appla
Predvsem bančne delnice so od dneva ameriških volitev (8. november) poletele navzgor, saj je pričakovati višje obrestne mere, kar bo pozitivno vplivalo na dobičke bank, poleg tega pa se je Trump nepričakovano hitro lotil tudi deregulacije finančnega sektorja. Tečaj delnic Bank of Americe je v zadnjih dobrih treh mesecih poskočil že za 45 odstotkov. Da so vodilni newyorški indeksi na zgodovinskih ravneh, je tudi zasluga Applovih delnic, ki so na začetku tedna prvič po dveh letih dan spet končale pri rekordni vrednosti, s čimer se je tržna kapitalizacija kalifornijskega proizvajalca iPhonov povzpela že na 700 milijard dolarjev. Analitiki pri banki Goldman Sachs so ciljno vrednost Applovih delnic zvišali na 150 dolarjev (to je 15 dolarjev več od trenutnega tečaja), saj so pričakovanja pred septembrsko deseto obletnico iPhona, ki ga bo seveda spremljala močno prenovljena različica kultnega izdelka, velika.

Tečaji delnic na Ljubljanski borzi, 14. februar:

INTEREUROPA

+13,9 %

1,88 EUR
PETROL

+0,58 %

331,90
GORENJE+0,16 %6,38
SAVA RE-0,06 %16,00
TELEKOM

-0,10 %

83,40
LUKA KOPER

-0,68 %

27,61
ZAV. TRIGLAV+0,69 %26,02
KRKA-0,96 %51,50


Enoodstotnega padca ni bilo že tri mesece
"Na delniških trgih je trend še vedno pozitiven in ga niso pretirano zamajale niti prve nekoliko radikalnejše Trumpove izjave. Morda je najbolj izstopajoč podatek o izrazito nizki volatilnosti v zadnjem obdobju. Če pogledamo indeks S&P 500, ugotovimo, da nihajnost vztrajno pada že približno od leta 2012 in se ni povišala kljub občasnim vmesnim opozorilom. V zadnjih mesecih se je indeks nihajnosti za S&P 500 (VIX) približal zgodovinsko najnižjim vrednostim. Minilo je več kot 40 trgovalnih dni od zadnjega premika indeksa za več kot odstotek in več kot 80 dni od zadnjega padca za več kot odstotek. Nihajnost se je v preteklosti vedno gibala ciklično in tudi večja nihajnost ni nujno pomenila slabih donosov na kapitalskih trgih. Če ob tem upoštevamo še dejstvo, da je S&P 500 na rekordnih vrednostih, to napotuje na previdnost," nam je povedal Luka Guštin (Vzajemci skupina).

Yellnova potisnila evro navzdol
Luka Guštin še dodaja, da so poleg delnic tudi cene nafte, zlata in dolarja "nekako našle svoje območje, znotraj katerega se gibljejo". Nafta je sicer še naprej pod vplivom novic o ponudbi. Države Opeca in Rusija naj bi spoštovale dogovor o znižanju črpanja (Savdska Arabija naj bi načrpala 160 tisoč sodov dnevno manj), vendar na drugi strani v ZDA oživlja proizvodnja iz skrilavcev, tako da se je črpanje dvignilo na skoraj devet milijonov 159-litrskih sodov dnevno, kar je 6,5 odstotka več kot lani poleti. V ponedeljek je cena nafte zdrsnila za dva odstotka, v torek pa je bila smer spet navzgor, tako da je brent dosegel 56,45 dolarja. Evro in zlato sta bila včeraj popoldne zaradi svežih namigov Fedove guvernerke Janet Yellen, da bi Fed utegnil že marca zvišati obresti, pod pritiskom. Cena zlata je okrog 1.225 dolarjev, vrednost evra pa okrog 1,057 dolarja.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
grapar
# 15.02.2017 ob 06:39
To niso "fake" novice ampak ta celotna virtualizacija premoženja je "fake". Smiselno bi se bilo zavedati, da prav nobena stvar (razen človeškega ega) ni neskončno raztegljiva in pretrg je vedno nepredvidljiv. Mene je osebno že danes groza glede zapuščine našim vnukom.
alcatraz
# 15.02.2017 ob 07:19
napihljivi nič, ki ga potem rešuje in plačije raja.
dude
# 15.02.2017 ob 06:57
Samo visanje obrestnih mer lahko ustavi nadaljno rast, ki ze meji na baloncek.
seven7
# 15.02.2017 ob 07:19
Pooooook

In bogataši bodo še bolj bogati in revni še bolj revni.
igor-za
# 15.02.2017 ob 07:57
Nerealno, nemoralno, krivično. Hazardersko.
To premoženje v delnicah gre v nebo, medtem, ko običajni ljudje z denarjem ne zaslužijo nič, ker so obresti praktično enake 0.
Prisiljeni so vlagati v delnice, kjer pa jih bodo veliki igralci na trgu vedno okrog prenesli. Preden se bodo zavedli, bo balon počil, takrat pa bodo glavni igralci že prodali svoje in se smejali tistim, ki bodo imeli v rokah delnice, prej vredne zlata, nato pa kvečjemu v vrednosti svinca.
bilzerian
# 15.02.2017 ob 09:09
če jim gre tako dobro, bi počasi lahko začeli vračati denar, ki so ga dobili od naroda, da niso propadli.
da bodo države imele denar, ko bo spet vseskupaj padlo in bodo morale mešetarje spet reševati.
KLIPAN
# 15.02.2017 ob 09:23
Smo srečni, da je 1% ljudi spet bolj bogat.
Sicer v tem trenutku miljone ljudi brska za hrano po smetnjakih, ampak to so itak luzeri, a ne?
garmond
# 15.02.2017 ob 09:15
Vse to je navadno kapitalistično shranje, preprosto povedano legalizirani kriminal, s katerim najbogatejši bogatijo, po drugi strani pa vedno več Zemljanov pristaja v revščini zaradi njihove pogoltnosti.
KLIPAN
# 15.02.2017 ob 06:33
Super!
Bo padec toliko bolj boleč.
dejneseri
# 15.02.2017 ob 09:07
kako je ze tista karikatura, sedita dva bancnika na pogoriscu sveta: "no, vsaj donosi so bili dobri"
ElTorro
# 15.02.2017 ob 09:02
@severnik
Ne, zaradi volitev obstaja pričakovanje, da podjetja BODO več ustvarila, in so zato več vredna.
Vlagatelji poskušajo gledati v prihodnost - sedanjost in preteklost služita le temu, da se na njuni podlagi poskuša napovedati prihodnost.

Če kupiš delnico Appla ti je popolnoma vseeno, koliko so zaslužili včeraj. Pomembno ti je, koliko bodo zaslužili jutri, in kakšen del tega zasližka boš dobil ti kot solastnik
tupamaross
# 15.02.2017 ob 08:42
Kolika je tržna kaptalizacija naših 500 podjetij začenši
z Tam, Iskra, Tetstina, Merkur, Vegrad, Primorje in še
994 drugih, podobnih podjetij?
AM
# 15.02.2017 ob 07:47
"Od vi$ine se zvrti: "

Padec bo zelo boleč !
nuLanuLa
# 15.02.2017 ob 09:25
Ja, vrednost podjetji na ameriški borzi je tam okrog 20 kratnik dobička. V .com sektorju še nekoliko več. Vrednost vseh zlatih rezerv U.S.A., ki naj bi jih bilo okrog 3100 ton pa je okrog 135 milijard dolarjev.

Če torej vrednost ni podprta več čisto z ničemer, kdo določa te vrdnosti?
1. Govorice, pričakovanja in nakokirani poslovneži, ki ne znajo povedati drugega kot "ras, rast" in potem "oj jej, kriza".
2. Vrednost denarja je podprta z močjo vojske.

Razum in analitika na borzi seveda nimata kaj iskati. Vse skupaj je velik blef.
burnoutslo
# 15.02.2017 ob 09:08
@moodeeel: Odlicna novica! Bom kar danes vae svoje s

Mislim, da ti je HAARP polovico črk pobrisal.
Glimseye
# 15.02.2017 ob 07:01
Kdaj bomo dobili prvega bilijonarja? Da se vsi skupaj poveselimo.
bistri08
# 15.02.2017 ob 10:21
Frodoš 15.02.2017 ob 09:57
Borza je blef? Podjetja so blef? Zakaj potem sploh delate v podjetjih, če so blef?
.
Saj ne. Večina je javni sektor :)
severnik
# 15.02.2017 ob 08:33
Zaradi volitev so podtjetja več vredna oz so več ustvarila?? Iluzija.
SamoRes
# 15.02.2017 ob 08:23
Tole je potrebno porazdelit med ljudi, ne pa da ma 1% kapitalistov večino kar ustvarijo tisti, ki imajo najmanj.
rdečinavijač
# 15.02.2017 ob 10:02
Vsakič znava napihovanje finančnih balončkov, vsakič znova pok, vsakič znova reševanje bogatih riti preko navadnih davkoplačevalcev in raja še bolj revna. Do kdaj? Do končne revolucije, ki pa zgleda da jo še lep čas ne bo ...
ni maitre
# 15.02.2017 ob 09:20
Zdaj je končno denar, da poplačate ameriški dolg.
dejneseri
# 15.02.2017 ob 09:18
in ce se vprasamo, tako retoricno, kje so tiste drobtinice od famozne trickle down mitomanije?
bistri08
# 15.02.2017 ob 06:52
Vesel za Ameriko. Tudi mi imamo veliko od tega.

Škoda le, da se v času največje konjukture na svetu Cerar še dodatno zadolžuje in ob tem še povišuje davke.
KLIPAN
# 15.02.2017 ob 11:12
Mimogrede, Trump je odpravil zakon, ki prepoveduje ameriškim podjetjem podkupovanje tujih državnikov.
Še en korak k poštenosti in skrbi za malega človeka.
Trumpovi fani, čestitam.
PONOS
# 15.02.2017 ob 11:02
Dogaja se največji finančni eksperiment v človeški zgodovini negativne cikle recesijo enostavno preplavijo z ogromno količino denarja..konjunkturo pa ne zaustavljajo....po skrbni analizi suvereno napovedujem dow jones indeks preko 50000.Napovedujem tudi smrt fiat valut ki se bo pretopila v elektronsko poslovanje vse bo šlo preko kartic, vlade podaljšane roke lastnikov bodo imele vpogled v vsako vašo transakcijo koliko kavic popijete etc..že danes imamo omejitve v dvigu gotovine.To je le moje mnenje in ne poziv.
Aj Kju
# 15.02.2017 ob 10:05
jaz leta 2008 nisem pozabil.

in tole zna biti v roku enega leta podobna zgodba. bo vsaj obletnica.

če pri naslednjem poku ne bomo zapirali bankirje in politike potem smo si sami krivi za stanje kakršno je.
babooon
# 15.02.2017 ob 08:03
mooodeeel
# 15.02.2017 ob 13:01
@bistri: povdarek je predvsem na zadolzevanju. Ce se v casu konjunkure moras zadolzevat, kaj bo sele v casu recesije. Aja, poznam odgovor...grski scenarij.
Zjesenic
# 15.02.2017 ob 10:03
Balon.
ElTorro
# 15.02.2017 ob 09:34
@severnik
Mediji vodijo zelo odkrito vojno s Trumpom, zato ne moreš ravno jemati njihovega poročanja kot realno...še manj pa njihovih mnenj kot kredibilnih.
KLIPAN
# 15.02.2017 ob 06:59
"Škoda le, da se v času največje konjukture na svetu Cerar še dodatno zadolžuje in ob tem še povišuje davke."

Lahko se zadolžujemo še 100 let, pa ne bomo tako zadolženi kot opevana Amerika.
tuintam
# 15.02.2017 ob 12:33
V glavnem bodo ščitili vrednost denarja tako, da bodo ščitili svoje naložbe ...

Kar je pa isto, kot če ga ne bi in bi mu vrednost na ta način nižali. Vse skupaj bodo potegnili v nov inflacijski krog, vse, da bi lahko denar tiskali ... ga posojali in odkupovali z natinjenim take naložbe itd.
hexen
# 15.02.2017 ob 11:22
babooon
# 15.02.2017 ob 08:03
Peter Schiff je imel prav glede krize, to pa zato, ker je konstantno pesimističen razen cene zlata. Od 2007 dalje se konstantno moti.
hexen
# 15.02.2017 ob 11:19
bistri08
# 15.02.2017 ob 06:52
Škoda le, da se v času največje konjukture na svetu Cerar še dodatno zadolžuje in ob tem še povišuje davke.


Zakaj pa naj bi jih zniževal? Davke se znižuje v času recesije in s tem spodbuja rast. Zanimivo, koliko ljudem to še vedno ni jasno.
Janez1965
# 15.02.2017 ob 11:17
Sedem debelih in sedem suhih krav....

Ko bo balonček počil bodo pa prišle še kobilice....
JackAce
# 15.02.2017 ob 11:04
Recept za penzijo, ker od države ne bo nič: Počakajte na korekcijo delniških trgov, ki pride kmalu (da bo ene tri mesece padca), nato pa dajte na trajnik in kupite Templetonov sklad ali pa navadni s&p indeks. Potem pustit samo pri miru. Če boste do penziona vsak mesec vplačevali po 100 € bo po 20 letih z obrestno obrestnim računom zrasel kar lep kupček. Po 20 letih tudi davka ni več.
izo
# 15.02.2017 ob 10:37
Borza je blef? Podjetja so blef? Zakaj potem sploh delate v podjetjih, če so blef?

ker nimaš izbire, so ustrojili komplet vse. če nisi z nnimi, si proti njim oz postaneš terorist nu. 1, pač tako na to zadevo geldajo in nič drugače (libija, irak ipd so tipični primer, ko je državnik iz največjga zaveznika postal največji terorirst, ko obrne hrbet dolarju). v evropi te pa pač izključijo iz vseh gospodarskih mrež (beri posjanje denarja ipd), če se ne rpiklopiš na pravo stran.
povedano ice globalno, a prej ali slej so posameznik znajde v tem, od najmanjšega s.p.ja naprej. tudi državna urpava bo prej ali slej na udaru, ne se bat..

da, borza je čisti blef, najlepša definicija, ker ti vrednost delnic kroji vse drugo, kot sama uspešnost pdojetja oz to ni primerna naloga delniškega trga. ta pa je samo vzpostavitev sistema kooprotivne prevlade, kjer čez noč dobiš novega lastnika in upravljanje in to strani ljudi, ki nimajo veze ne z branžo, v katerem podjetje deluje, ne s čim drugim konkretno. gre samo za razporejanje oz koncentracijo moči, da bo vaga na pravi strani (to pa ni naša, če kdo to zdej še ni ugotovil, pčerpav je to jasno vsakomu šolarčku že).
izo
# 15.02.2017 ob 10:25
Trump ni k temu doprinesel niti toliko, kolikor je črnega za nohtom. Vse to je zasluga Obame

kdaj vam bo še enkrat potegnilo, da je praktično vseeno za njihovo zunanjo diplomacijo, kdo je predsednik, plan je narejen za 8 let naprej. tista zadeva s krimom ipd je recimo najboljši dokaz, plusa marsikaj še zraven.
voljni so pač živčni, ker so izgubili naslov glavnega šerifa in ker se počasi trend teh največjih firm, ki so vezane na it tehnologije, počasi obrača in je treba zasest nova tržišča, kjer bo produkt še zanimiv. ali pa pač izsilijo svojo tržišče ne drug način, kot je bilo omenjeno zgoraj za primer evrope. ali preko kvazi trgovinskih sporazumov, ali preko neplačevanje davkov, odpustkov, skanaliaziranje državne infrastrukture, nepremičnin, potrošnikov! itd direkt v njihove roke in podobno. zato rabijo pa seveda vojaški aparat, če ni v glavi dovolj oz v konkurenčnosti dovolj (spet en deja-vu na dizel škandale ipd).
izo
# 15.02.2017 ob 10:16
ta novica ni nobena novica, če imate vsaj malo logičnega pogleda nad svetovno gospodarsko situacijo zadnjih nekaj let (na cca 20 let podlage v evropi).
point je samo koorporativna pogoltnost, spin-off tekmecev po vsiljenih prevzemih (tudi z instrumenti aka slaba banke ipd neumnosti) in popolna predaja dražvnih vlad in pšeljanje zakonodaj na mlin teh podjetij, ki jih omenj sam članek.
efekt: propada domače proizvodnje in preliv sredstev v majhne centre moči (razdelitev denarja seveda, to itak poznamo da ga ima vse več vse manj ljudi), izkorinjanje srednjega razreda, prekarnost in izguba vsake socialne varnosti.
ampak narod še kr veselo ploska temu in še vzpodbuja takšen gospodarski terorizem (verjetno še najboljši izraz, ki se ga trenutno lahko spomnem). evropa je po letu 2000, odkar so bolj konkretno vpeljali bančno koorporativo z delniškim sistemom ipd), pod dosti večjim napadom kot vsi isisi ipd skupaj (če gledamo dolgoročni socialni, psihološki in gospodarski efekt). a če ta napad lepo zapakiraš pod lepo embalažo in z oglasi, je vse super..
rdečinavijač
# 15.02.2017 ob 10:06
Ups še link
Lovec
# 15.02.2017 ob 09:41
Sigurno je temu tako , zato, ker ni bila izvoljena Hillary ?

Moram tako zapisati zato, da sem politično korekten.
ElTorro
# 15.02.2017 ob 09:39
@nulanula
Zakaj blef?
JNJ izplačuje za vsako delnico nekaj več kot $3 letne dividende. Nič imaginarnega, nič špekulantskega, dividenda je takšna, in že nekaj desetletij počasi a vztrajno raste.

Vsi gledate samo skozi špekulantske oči, pri čemer je menda vsakomur jasno da špekulant v povprečju proti velikim nima možnosti. Že zaradi resursov ne, poleg tega imajo veliki možnost, da kratkoročno obrnejo trg v tisto smer, ki jim ustreza.
Za dolgoročne vlagatelje pa niso dividendni donosi nič imaginarnega, noben balonček in padec tečajev delnic za njih ne pomeni izgube premoženja ampak zgolj priložnost za nakup delnic s popustom. Za njih je vrednost delnice JNJ v dividendi, ki jo dobijo. Ker je nimajo namena prodati, jim je pravzaprav popolnoma vseeno, koliko se zdi vredna drugim. Cena jim pride v poštev le, ko kupujejo dodatne delnice, in takrat jim seveda ustrezajo čim nižji tečaji.
davids
# 15.02.2017 ob 09:30
Te miljarde so v zraku. Na koncu gre pa ital vse v škatlico.
piagolo
# 26.03.2017 ob 20:39
Koliko sploh je to bilijon? Koliko ničel je za enko?
gulmor
# 16.02.2017 ob 09:47
Napihnjeno do neba.
veza
# 15.02.2017 ob 20:15
Dolarjev ne moreš jest, tudi zlato te ne nasiti, delnice so neprebavljive!
PONOS
# 15.02.2017 ob 12:35
Kaj pomeni napoved 50000 dow jones za obveznice je najbrž jasno.....
tuintam
# 15.02.2017 ob 12:30
hexen
Pravilno! Čas je za akumulacijo. Presežek naj potem vlagajo v razvoj, znanost, podjetja, da bodo v času suhih krav lahko zniževali davke in olajšali ljudem življenje...


Ne bodi no hexen... :) Saj bodo akumulirali. Ne boj se. Kljub propagandi, da naj trošijo. Kdor nima, troši, kdor ima, pa daje v nogavico. :) In oni bodo točno tistim dajali, ki že sedaj dobijo preveč...

Problem je pa, da tudi kasneje ne bo noben investiral v kaj pametnega, kot bi ti rad. Jim ni treba.

Mi imamo: družba=država, družba=upravitelj, pa nacionalno državo, socialno državo, ko imaš namesti nacije državo, namesto sociale državo itd. Ima mogoče družba v naši ustavi svojo identiteto in konto, ločen od upraviteljevega? Je sploh kdaj že obstajala?

Socializem ne ščiti družbe lastniško-pravno pred upravitelji, se pravi na osnovi kakšne njene lastne pravne identitete. Vedno znova pomešamo upravitelja in družbo, Državo in državo, Združeno delo in družbo, Državo in nacijo, imamo Državo, da nimamo sociale... dolžnika in upnika, da potem ni ničesar.

Upraviotelj, kam naj kaj vrne ali preda, kakšno novo javno investicijo, kupnino, kakšno vračilo za kredite, poplačene z davki ipd.? Kam drugam sploh lahkomkaj 'vrne', kakor na svoj lasten in edini konto?!

S kom naj sklene pogodbe, da bo kaj pametnega naredil? Koga lahko branijo neodvisne stroke? Čigave interese že - Državne? A da javne? Kako javne, če pa javnosti ni, če je vse pomešano v kurji dre*k in če je ves vzajemni kapital z ustavo, vnaprej, politično-monopolno državni? Zakaj že?

Ja zato, da bi prisvojenega upravitelji lažje prisvojili naprej. Socializem je desno, enako kot ostala desnica (mogoče je malo bolj levo)... In ta sedanji neoliberalizem in celotna ta shema je še kako neoradikalna in radikalna. Stalna poblastila so si upravitelji zagotovili.

Ej, ni za pričakovati kakšne opametne in za vse koristne naložbnbe. Pri sedanjih opredelitvah v ustavi ne, pa oprosti. Popravuiti bi jo bilo treba, da bi se približali ZRN. ZRN: "Javni kapital je zasebni kapital Davkoplačevalcev" (kot celote subjekta, ki ni upravitelj, da so kakšne pogodbe z uprtravitelji sploh šele možne)...

Kapitalistično levo je pa nekaj drugega, ja, je pa, če se zagovarja javnost kot najbolj pomemben subjekt v neki državi. Ločeno od upraviteljev, od Države... da so ji ti sploh kaj dolžni, da so sploh komu zavezani, sploh s kakšno pogodbo...

ZRN: "Javni kapital je zasebni kapital Davkoplačevalcev". Davkoplačevalcev kot pravne osebe in kot davjkoplačevalske celote, ko si noben subjekt posamič ne prisvaja njenega kapitala. Boben upravitelj, niti lastna Država kot upravitečjica ne. Ni državni, lastniško javni je in Država ter ostali upravitelji so potem komu in kam kaj dolžbni. Ne pa dolžni samo ropati družbe.

V glavnem bodo ščitili vrednost denarja tako, da bodo ščitili svoje naložbe ...
Frodoš
# 15.02.2017 ob 11:25
"Od vi$ine se zvrti: indeks, vreden 20 bilijonov dolarjev"

Naša borzna podjetja so zaradi naše partije še vedno zelo poceni.
izo
# 15.02.2017 ob 11:25
Zakaj pa naj bi jih zniževal? Davke se znižuje v času recesije in s tem spodbuja rast. Zanimivo, koliko ljudem to še vedno ni jasno.

to je dolgoročni ukrep, država pa je morala (no, ja o tem se bi dlal debatirata, ko vedno lovijo tistih famoznih 200 miljonov proračun ipd) najt rezervo takoj, zato so dvignili ddv na 22%. ampak vedno je bilo govora o kratkorečnemu ukrepu, danes pa kljub vsem kvazi gospodarskim uspehom, napovedim ipd nekako nič ne slišim o vrnitvi nazaj na 20%, prej obratno, še nove davke se napoveduja..
Komentar dogajanja na Ljubljan ...
link
Apple od predstavitve novega iPhona "izgubil" 50 milijard
58
24. september 2017 ob 06:20 " Ustvarjati denar iz zraka brez podpore centralne banke se razlikuje od ustvarjanja denarja, ki takšno podporo ima," je Jamie Dimon znova kritiziral kriptovalute in celo opozoril, da utegnejo vlade ...
Več novic ...
Kazalo