Kupci počitniških aranžmajev prek kuponov imajo največ težav z rezervacijo terminov. Foto: MMC/Miloš Ojdanić
Kupci počitniških aranžmajev prek kuponov imajo največ težav z rezervacijo terminov. Foto: MMC/Miloš Ojdanić

Na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS) opozarjajo, da imajo porabniki največ težav z rezervacijo prostega termina. "Če ugotovite, da kupona ne morete izkoristiti, lahko odstopite od pogodbe v 14 dneh po nakupu, ponudnik skupinskih spletnih nakupov pa vam mora vrniti denar za opravljeni nakup," svetujejo na ZPS-ju.
Na ZPS-ju so ugotovili, da so cene praviloma nižje kot pri klasičnih agencijah, res pa je tudi, da številne ponudbe vključujejo le namestitev, vse drugo pa je odvisno od porabnikove izbire. Torej lahko tudi porabniki sami dokaj preprosto poiščejo prosto sobo ali apartma, ob tem pa ne bodo vezani na nakup kupona, časovne omejitve ipd. "Verjetno bodo morali nekoliko več brskati po spletu in iskati primerne ponudbe, vendar se bo lahko vloženi čas na koncu obrestoval," še poudarjajo na ZPS-ju.

Pred nakupom kupona preverite ceno
Na spletnih mestih, kjer ponujajo najem sob ali apartmajev, je dobro prej povprašati ponudnika neposredno. Pred nakupom preverite tudi, ali je apartma v času, ko ga želite najeti, prost. Številne ponudbe sploh ne veljajo med šolskimi počitnicami ali pa bo zahtevano doplačilo, zato ZPS svetuje, da takoj po nakupu rezervirate še termin.
Dobro je tudi preveriti kategorijo namestitve in ponudnika, ali so v ceno vključeni parkiranje, stroški čiščenja apartmaja, stroški rezervacije ter kakšni so stroški transferjev. Poleg spletnih forumov kot vir informacij priporočajo spletni strani tripadvisor in booking.

Vse bolj priljubljeni
Nakupovanje kuponov je med Slovenci zelo priljubljeno. To kažejo tudi zadnji rezultati Trženjskega monitorja, skladno s katerimi je vsak četrti spletni nakupovalec v zadnjem letu kupil vsaj en tovrsten kupon, to je blizu 100.000 porabnikov v populaciji od 18 do 65 let.
Največ kuponov je bilo kupljenih za potovanja in počitnice (42 odstotkov), za razne izdelke (30 odstotkov), gostinske storitve (27 odstotkov) ter za kozmetične storitve (21 odstotkov). Da je tovrstna ponudba za potrošnike zanimiva, kaže pestra ponudba predvsem počitnic na Hrvaškem ter krajših oddihov v Sloveniji. Nekaj ponudb seže tudi prek slovenskih in hrvaških meja.