Foto:
Foto:
Nastassja Kinski - fotografija, ki je zbudila pozornost.

Eden najvplivnejših fotografov 20. stoletja je umrl v bolnišnici v Teksasu, kjer je za New Yorker magazine snemal fotografski esej o demokraciji. Njegovo delo je pomagalo premakniti fotografije stran od dolgočasnih manekenk v bolj igrive vode. Na fotografijah zvezd, kot so Brigitte Bardot, Charlie Chaplin in Marilyn Monroe, je pogosto ujel več kot zgolj njihov videz, ampak je na fotografije posnel tudi njihov skriti jaz.

Moda in gibanja za človekove pravice
Avedon je delal za revije Harper's Bazaar, New Yorker magazine, Vogue in druge. Bil je fotograf, ki je dobesedno definiral modno in portretno fotografijo v Združenih državah. Avedon pa se ni omejeval na lepoto, ampak je pogosto zapustil področje modne fotografije, da je s fotoaparatom ujel krute trenutke gibanj za človekove pravice in vietnamske vojne.

Čutna Nastassja
Njegovi bolj znani fotografiji sta bili slika stopala plesalca Rudolfa Nurejeva in čuten portret Nastassje Kinski, ovite v pitona. "V življenju sem se soočil z mnogimi neji. Ne prosti svetlobi, ne očitnim postavitvam, ne zapeljivim pozam ali pripovedim. In vsi ti neji so me prisilili v ja. Pri svojem delu imam belo ozadje. Imam osebo, ki me zanima, in stvar, ki se zgodi med nama," je Avedon pred desetimi leti pojasnil tehniko, s katero je delal.

Nov čar fotografije
Že leta 1958 ga je časopis popular Photography Magazine uvrstil med deset najpomembnejših svetovnih fotografov. Leta 1994 pa ga je revija American Photo magazine razglasila za najboljšega fotografa. Takratni urednik revije David Schonauer je o njem dejal, da zna uporabljati fotoaparat kot nihče drug: "Vsakič ko posname fotografijo, se zdi, kot da na novo odkriva čar fotografije."