Če bodo scenaristi ostali zvesti literarni predlogi, bo moral Tom Hanks za reševanje naslednje skrivnosti najti novo sodelavko. Foto:
Če bodo scenaristi ostali zvesti literarni predlogi, bo moral Tom Hanks za reševanje naslednje skrivnosti najti novo sodelavko. Foto:
Da Vincijeva šifra
Roman Angeli in demoni razkriva zle namene skrivnostne družbe Illuminati. Ti naj bi imeli posebna skrivnostna znamenja, skrita v besedilih gnostičnih kristjanov pa tudi druge nauke, ki naj bi jim omogočali prilastiti si nekatere vodilne položaje po svetu.

Tudi tokrat bo film režiral Ron Howard, v harvardskega profesorja Langdona pa se bo še v drugo prelevil Tom Hanks. Tokrat so na vrsti Angeli in demoni, po mnenju mnogih najboljša iz serije "teorij zarot" izpod Brownovega peresa. Robert Langdon namreč pride na sled skrivni sekti iluminatov, znanstvenikov, ki so se v 16. stoletju uprli Katoliški cerkvi. Umor znanstvenika na inštitutu za jedrsko tehnologijo po njegovem dokazuje, da je red oživel in da pripravlja maščevanje za inkvizicijo, ki jih je zbrisala z obličja zemlje. S hčerko umorjenega fizika se odpravita v Rim rešit ukradeno snov, tam pa ju čaka vrsta presenečenj iz vatikanskega podzemlja.

Angele in demone je Brown napisal že pred Da Vincijevo šifro, a je roman bralce pritegnil šele po neverjetnem uspehu druge.

Mrzlično delo pred napovedano stavko
Podjetje Sony si prizadeva, da bi bil scenarij končan pred prvim novembrom, ko bi se lahko začela napovedana stavka scenaristov. Iz podobnih razlogov se jim mudi tudi s snemanjem – zadnja klapa bi morala pasti pred junijem 2008, ko se bodo najverjetneje začele množične stavke igralcev in režiserjev, kar bi lahko imelo resne posledice za vso industrijo.

Če hočeš stavkati, najprej vse naredi
Strah studijev pred napovedanimi stavkami v teh mesecih je vzrok tudi za pospešeno snemanje filmov "na zalogo". Ronu Howardu tako grozi, da bo moral sočasno s snemanjem visokoproračunskih in zahtevnih Angelov in demonov nadzirati še poprodukcijo drame Frost/Nixon.

Sindikat scenaristov se je ta teden (za zdaj neuspešno) pogajal predvsem s tv-mrežami, in sicer o tem, koliko denarja naj pisci dobijo za vsako ponovitev katere od njihovih serij. Zadnja večja stavka v Hollywoodu sega v leto 1998; takrat je imel industrija pol milijarde dolarjev škode.