Film
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 32 glasov Ocenite to novico!
Gremo mi na svoje
Uspešno formulo najbolj gledanega slovenskega filma Gremo mi po svoje bo Miha Hočevar nadaljeval tudi v drugem delu. Foto: MMC RTV SLO
Nejc Gazvoda
Potem ko je uspešno prestal krst, se Nejc Gazvoda, čigar Izlet je pred kratkim prišel na redni spored kinematografov, pripravlja na snemanje svojega drugega celovečerca Dvojina. Foto: Sarajevski filmski festival
Janez Burger: Ruševine
Kmalu bo na DVD-ju dosegljiv cel kup slovenskih filmov, med temi tudi Burgerjeve Ruševine, ki si jih bo 7. februarja mogoče ogledati na TVS 2. Film bo začel cikel premiernega predvajanja štirih slovenskih filmov. Poleg Ruševin bodo to še Circus Fantasticus, Oča in Predmestje. Foto: Kinodvor

Dodaj v

Osem novih filmov, med njimi tudi Čefurji raus! in Gremo mi po svoje 2

Filmi, ki jih bo financiral SFC
2. februar 2012 ob 16:32
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Da se zgodbi Čefurji raus! obeta tudi filmska različica, je Vojnović napovedal že pred časom. Film je med načrtovanimi osmimi celovečerci, ki jih SFC napoveduje za prihodnji leti, med te pa sodi tudi nadaljevanje uspešnice Gremo mi po svoje.

Slovenski filmski center (SFC) je predstavil po besedah direktorja Jožka Rutarja ambiciozen program produkcije, ki bo potekal v letošnjem in prihodnjem letu. Poleg Čefurjev raus!, ki jih bo priredil kar Goran Vojnović, in drugega dela tabornikov, ki gredo po svoje, tudi tokrat v režiji Miha Hočevarja, bodo posneli še Inferno v režiji Vinka Möderndorferja, Dvojino Nejca Gazvode in Adria Blues režiserja Miroslava Mandića.

V prihodnjih dveh letih bo Vlado Škafar snemal srednjemetražni film Deklica in drevo, Barbara Zemljič kratek film Pravica ljubiti, Janez Burger prav tako kratek film Rdeči in črni, Kolja Saksida pa animirani film KOYAA - Roža. "Mislim, da se nam obeta zelo zanimiva, avtorsko pestra, generacijsko različna produkcija, ki prinaša od strogo avtorskih filmov do filmov, ki so namenjeni širšemu občinstvu. Sem zelo pozitiven in z veseljem pričakujem, da bodo filmi dokončani," pravi Rutar.

Za realizacijo filmov nekaj več kot 3,5 milijona evrov
Okvirna vrednost razpisa za sofinanciranje realizacije slovenskih kratkometražnih, srednjemetražnih ali celovečernih filmov za leto 2011 je znašala tri milijone evrov, za realizacijo filmov pa bo center namenil nekaj več kot 3,5 milijona evrov. Vendar, kot pravi Rutar, se kljub vsemu pozna, da je bilo javni agenciji z rebalansom proračuna odvzetih več kot 1,2 milijona evrov, kar bi na primer zadostovalo za produkcijo še dveh celovečercev.

Trije prvenci
Podpore centra so se razveselili tudi režiserji, ki bodo snemali svoje prvence – celovečerni igrani film Razredni sovražnik bo snemal Rok Biček, Drevo mlada režiserka Sonja Prosenc, medtem ko bo Jure Breceljnik snemal dokumentarni celovečerec Wilde one. Na razpisu za realizacijo manjšinskih koprodukcijskih projektov so izbrali film Zoran, moj nečak idiot, ki ga bo režiral Matteo Oleotto.

Kmalu bo na voljo tudi najnovejši paket slovenskih filmov na DVD-nosilcih, na katerih si bo po novem mogoče ogledati Nepopisan list/What now, Luka? v režiji Janeta Kavčiča, Oda Prešernu Martina Srebotnjaka, Ljubljana režiserja Igorja Šterka, Slepa pega Hanne A. W. Slak in Ruševine režiserja Janeza Burgerja. Center, ki s tem nadaljuje projekt nekdanjega Slovenskega filmskega sklada, bo tako nov paket filmov pripravil vsakega pol leta.

M. K.
Prijavi napako
Komentarji
Ohio
# 04.02.2012 ob 14:22
Dajte no že prvi del Gremo mi po svoje je bil zanič zdaj bodo pa delal drugi del. Še naprej se bodo snemali slabi filmi!
von Rhein
# 04.02.2012 ob 09:05
ssn (02:40)...Videl enega - videl vse. Treba tem levajzarskim parazitom odvzeti javna sredstva pa naj sami financirajo takšno sranje...

Bravo!
ginza
# 03.02.2012 ob 15:29
Najboljši slo film: Vesna
schmied
# 03.02.2012 ob 11:54
@skorc69

Opravičujem se za nesporazum in za svoj premalo strpen komentar.
Schmied
sambalamba
# 03.02.2012 ob 11:39
Spet je Franci Zajc- penzionist, glavni Slo producent. Seveda z denarjem davkoplačevalcev in da ne govorimo, da je del upravnega odbora FCS dobil filme....Na kratko dodeljujejo denar sami sebi....Definitivno NI KRIZEEEEEEEEEE!
zm
# 03.02.2012 ob 11:31
Če že naštevate dobre slo filme... mene je pa takrat navdušil film Trinajstica (Lešnjak, Mirjam nevem priimka pa Jevnikarjeva) pa to ti je bil res filmček.
cebelar123
# 03.02.2012 ob 10:46
kaj pa PA TU PA TAM? eden od boljših filmov zadnjih 10 let.
kava z mlekom
# 03.02.2012 ob 10:25
moji najljubsi pa so v leru, rusevine, jebiga, kruha in iger...

meni se zdi hecno, da vam je gremo mi po svoje tako beden in jebiga tako kul.
oba je namrec posnel isti reziser. ocitno vsakega za svojo publiko.
mortir
# 03.02.2012 ob 10:22
se strinjam. razen Zrneca je bil film poden> zgodba, igra vse je bilo meni zanic... kot da je tako tesko najt ali se spomnit kake zgodbe o tabornikih ki delajo neumnosti.... ne je treba enga papagaja lovit in vmes pol filma porabit za ene usekane scene o nekem fantaziranju in sanjanju. PODN!
gegi
# 03.02.2012 ob 10:21
Da še jaz dodam en ščepec soli na to temo in predvsem na film Gremo mi po svoje.
Film je totalno zanič, ura in pol življenja vržena stran. Zgodba slaba, da o igralcih ne govorimo.
A morajo res v vseh slovenskih otroških/mladinskih filmih igrati otroci ali pa družinski prijatelji od ustvarjalcev (režiserja, scenarista, kostumografa, snemalca...) filmov?
Naj grejo malo po slovenskih amaterskih mladinskih gledališčih in sem prepričan, da dobijo 100 bolj nadarjenih igralcev (če ne 1000).
Skorc69
# 03.02.2012 ob 10:09
Za schmied-a:
Jebi ga je naslov filma. Slovenskega, uspešnega in vsaj po mojem mnenju zelo posrečenega, takšnega, kakeršnih definitivno manjka danes. In posnetega za mali denar.

Zdaj pa še enkrat preberi svoj wanabe intelektualni komentar pa malo razmisli o tem, kako in komu se "kaže nizka duhovna izobraženost oz. vzgojenost in nepripravljenost sprejeti lastno odgovornost"
krejzi
# 03.02.2012 ob 08:21
paganinis
# 02.02.2012 ob 18:27
Prijavi neprimerno vsebino
najbolš slo film še zmeraj Opercija cartier,pol pa Kajmak,outsider...

se strinjam !!!!!
stilist
# 03.02.2012 ob 08:19
Neverjetno, a tudi drugi del bo? Glede na to, da je bil film tako hvaljen, sem si ga z zanimanjem ogledal na RTV. No, po desetih minutah mi je bilo jasno, kam pes taco moli, tako da se strinjam s predhodniki. Škoda, scena je bila res slikovita (nimamo kaj - naše gore so res prekrasne). Nimam kaj za dodati. Tretjekategorni film. Ob tem venomer nehote pomislim na po mojem mnenju enega izmed top izdelkov vseh časov (enega izmed zadnjih pred osamosvojitvijo) - Moj ata, socialistični kulak. Škoda.
Spilih
# 03.02.2012 ob 08:17
Zanimivo, če kritiziraš te takoj napadejo in obtožijo da si laik hehe. Men je film Gremo mi po svoje totalno bedn (gledal 20min pa še to sem se zelo matral). Da ne bom zavisten izpade, da samo kritiziram, sta mi, po drugi strani, To so gadi ali pa Kruh in mleko zelo fajn filma. Pa 90 % kratkih filmov, ki jih vrtijo po TVS od diplomskih del AGRFT študentov je pa res zanič...lepo ga je srat s tujim kešom pa se na kulturo izgovarjat. Men je, kar se smatra za "slovensko kulturo", skor vse zelo zanič, tist kar mi pa je fajn sem pa pripravljen pošteno plačat...pa preko proračuna. Hvala bogu za tujino, da iz tam prihaja dobra glasba, filmi,...
petermeter
# 03.02.2012 ob 07:30
Čeprav lahko otroci gledajo najrazličnejše stvari na internetu, je dobro, da še pogledajo kakšen film, ki ima zgolj slovenski jezik, slovenske pesmi, brez kletvic, nasilja in brez pornografije. Mladini oziroma otrokom je bil všeč. Men osebno je bil dober: lahek, smešen (mogoče zaradi tega, ker nisem gledal male klinike).
A mora res biti vsak film z južnjaškim naglasom, nasiljem in pornografijo? Ma če je to fajn gledat imajo južneje od nas dobre režiserje. Filmi so lahko za različne okuse in starosti.
Mogoče nekaterim tudi Okorn ne bo dober (zaradi prej naštetih lastnosti). Film Pisma sv. Nikolaju je vrhunsko posnet film (igralcev niti ne poznam), ampak me je njegova zgodba prevzela. In tudi ni bilo neke zgodbe o Poljakih, njihovih nacionalnih problemih in tako naprej.
Tako se je tudi Gremo mi po svoje ukvarjal s kampiranjem otrok. Mogoče bi bilo za nekoga dobro, če bi kdo katerega ustrelil in mogoč posilu?
gorencjanez
# 03.02.2012 ob 07:24
Pozdravljeni,
v kino ravno ne hodim veliko, vendar sem videl dovolj filmov, da lahko presodim, kaj je res dober film in kaj ne - in kaj je poden od podna. Tako o Gremo mi ne morem reči ničesar, ker ga nisem šel gledat. Sem pa bil prisiljen gledat - in to dvakrat - Osebno prtljago Janeza Lapajneta in moram reči, da sem odkril nov nivo kinematografskega trpljenja, pisker pa mi je dokončno dvignilo takrat, ko je režiser dejal, da filma na široko ne promovira zato, ker ima široka publika ozko pamet. Film, ki je stal okoli 400 tisoč evrov, je bil v celoti plačan iz proračuna, posredno ali neposredno, torej nima režiser pravice komurkoli, ki je dal denar, torej tudi meni ne, govoriti, da ima ozko pamet. Cvitkovič se mi je zdel perspektiven, vendar se je z novejšimi filmi, kolikor sem jih uspel gledati, že vkalupil v slovensko filmsko svetobolje in je postal neprebavljiv (za navadne smrtnike, seveda, ne pa tudi za 'poznavalce', oh, za te pa že ne!).
Gledal pa sem Okornov film Pisma Sv. Nikolaju in mi je bil zelo všeč, čeravno mi žanrsko takšni filmi niso blizu - zgodba je bila jasna, zapleti so se dogajali in se razreševali, kot se morajo, ni bilo stranskih zgodb, ki se jih ne bi dalo nikamor umestiti, ni bilo igralčevega rjovenja in ruljenja, kar se tolikokrat dogaja v naših filmih, ni bilo prepotentnosti.
In kar se tiče slovenskih filmov, ostaja zame še vedno nepresežena Vesna, takoj za njo pa Ne čakaj na maj in še malo nižje To so gadi, ki malo pretirava z "jok brate, odpade".
Ne priznavam pa motta "dobro za slovenske razmere". Kaj pa je to? A imamo mi slučajno drugorarzredni okus? A smo drugorazredni uživalci kulture, umetnosti in zabave? Ker če pristanemo na to, potem bomo vsepovsod dobivali drugorazredno robo (od prehrane do praškov, kar se mimogrede tudi dogaja)in storitve (kar se sploh dogaja). Torej, ali je film dober ali pa je povprečen ali pa je zanič. Drugh kriterijev ne bi smelo biti.
Mr.D
# 03.02.2012 ob 07:15
ssn - prosim preberi si še enkrat, kar si napisal lol
Mr.D
# 03.02.2012 ob 07:09
Zanimivo bi bilo v vrati za karte v kinu: ena vrsta: " Čefurji Raus prosim, dvakrat". Druga vrsta: " Mi gremo po svoje, za dva, hvala" :P
cheyenne
# 03.02.2012 ob 02:46
tisti ki pravijo da je problem slovenskih filmov premajhen budžet se motijo! npr. burgerjev "cirkus fantasticus" je koštal neverjetnih 2.500.000 evrov, za mar pa ga niso imeli niti kritiki niti gledalci! medtem pa so npr. v romuniji za več kot štirikrat manjši budžet posneli film "4 meseci, 3 tedni in 2 dneva", ki je obkrožil cel svet! še nemški film "življenja drugih", ki je dobil celo tujejezičnega oskarja, je stal pol milijona manj kot cirkus fantastikus! ampak problem je pač ta, da idioti s filmskega sklada denar non stop mečejo v napačne roke!
ssn
# 03.02.2012 ob 02:40
Tipični slovenski film: Par klošarjev in antisocialcev, ena kurba in kakšen čafur.

Videl enega - videl vse. Treba tem levajzarskim parazitom odvzeti javna sredstva pa naj sami financirajo takšno sranje. Sramota da od leta 1975 ne znamo več narediti dobrega filma, to pa zaradi komunajzarske AGRFT. Dokler so bili režiserji šolani izven komunističnega sistema, torej rojeni dosti pred 2. svetovno vojno smo imeli odlične filme. Npr. Na svoji zemlji, Ne joči Peter, Dolina miru...
sadako
# 02.02.2012 ob 21:42
Kako si k00l, če si proti tistemu s čimer se strinja večina kajne.

Gremo mi po svoje je za slovenske razmere več kot soliden film. Sproščujoč in zabaven, tisto kar od filmov večina tudi pričakuje. Lahko pa seveda tripate na razne slovenkse morbidneže ala Kruh in mleko, Circus Fantasticus, Tantadruj.... Če se boste potem počutili bolj drugačne oz. pomembne.

Filmsko platno št. 7
cedomir
# 02.02.2012 ob 20:11
Jebiga (2000), najboljši Slovenski film!
cebelar123
# 02.02.2012 ob 20:03
Že dolgo ni gledanost filma referenca kako dober je film? Ljudje derejo gledati različne filme zaradi reklame, določenih igralcev, mogoče nadaljevanj in pridejo ven razočarni. Nato pa nekdo reče da je zaradi gledanosti film vrhunski in da če bi bil slabi že nebi blo tak. Čez 2 leti pa se noben ne spomni da je "ta film" sploh gledal.
Če mislijo ustavralci Mi gremo po svoje razmišljati v smeri saj je bila gledanost "šole in podobno" te smo že posneli vrhunski film potem bomo dobili še eno skropucalo al pa še kakšno več, če bojo tudi drugi ustvarjalci imeli za referenco uspešnosti ta film.
opec
# 02.02.2012 ob 19:51
Za Čefurje je dnar, za Okorna ga pa ni a? Banda!
virgino
# 02.02.2012 ob 19:50
za otroke je čisto fajn film... definitvno pa je boljši od sranja ki ga dela đuro... tisto naj bi bilo za odrasle, pa nevem...

čefurji raus??? kaj bojo spet potencirali nasilje in ksenofobično vedenje in paranojo slovencev :-)
hehe... sam ni mi jasno kakoje janković pol dubu skor 30% glasov... nevem... ker se bo treba odločit- ali je imel prav model ki je oznanjal da so ga v veliki večini volili neslovenci, ali pa slovenci nismo ksenofobi in nacionalisti... na ta odgovor bi pa rad dobil odgovor... ker najbrž ne ena, še manj pa druga opcija ni povšeči tem razpihovalcem mržnje ki v imenu enakosti in sožitja iščejo in obsojajo ter nas posledično razglašajo za zahojene nacionaliste...

:-)
Pero Fresh
# 02.02.2012 ob 19:48
Vseskozi slovenskim filmom očitamo, da imajo premajhno gledanost, zdaj pa spet ni OK. Ko človek prebira vse te komentarje polne besa na film, ki je v kino privabil toliko gledalcev, se sprašuje, zakaj niso potem bili bolj gledani povsem drugačni filmi od Gremo mi po svoje? Po odzivih sodeč bi pričakoval, da so vam všeč recimo Piran Pirano, Izlet, Predmestje, Ruševine ali pa Lahko noč, gospodična? Zakaj pa potem teh filmov nihče ni gledal oz jih ne gleda?

Je stvar v tem, da se na film (in nogomet) vsi tako dobro "spoznamo", da lahko kritiziramo vsevprek? Ja, to bo bolj verjetno... Slovenija moja dežela zakompleksanih strokovnjakov, ki takoj sesujejo vse, kar gleda iz povprečja.
-primož-
# 02.02.2012 ob 19:44
Gremo mi po svoje tudi meni ni bil glih presežek, povprečen slovenski mladinski film ... hčerki od sestrične, ki je v 4. razredu pa je bil zelo zelo super fejst fajn :) in ga je gledala najmanj 5x. Tako da se pridružujem prejšnjim komentatorjem, ki so rekli, da je bil film za svojo ciljno publiko čisto v redu. Pač ostali bomo gledali kaj drugega, saj obstaja še veliko dobrih slovenskih filmov.
schmied
# 02.02.2012 ob 19:43
"Hja nevem kaj naj rečem... Jebiga!"

Tudi takšni odgovori ne pripomorejo k izboljšanju situacije, saj se v njih kaže nizka duhovna izobraženost oz. vzgojenost in nepripravljenost sprejeti lastno odgovornost v sploh kakršnikoli situaciji. Naša družba po navedenem pada na izpitu socialne kohezivnosti.
schmied
# 02.02.2012 ob 19:40
@schmied samo ena opazka. si gledal no country for old men? odličen film. brez sekunde glasbe.

S tem, ko sem dejal, da ni bilo nič glasbe, sem hotel opozoriti na nezmožnost slovenskih filmskih ustvarjalcev. Vsaka povprečna angleška nadaljevanka bolje pripravi scenarij, izbere igralce, ki tudi znajo igrati, izbere pravo sceno in poskrbi za glasbo, ki gledalca še bolj vzpodbudi pri gledanju oz. doživljanju dogajanja, kot pa to opažam v zadnjih dvajsetih letih pri filmu v Sloveniji. Nemoč pri pripravi zgodbe, na drugi strani pa nek čuden preedipalen napuh in oholost, podkrepljena z balkanskim "lako čemo" - slovenski film zaenkrat nima prave prihodnosti.
oildome
# 02.02.2012 ob 19:34
@schmied samo ena opazka. si gledal no country for old men? odličen film. brez sekunde glasbe.

on topic:
gremo mi po svoje je totalno precenjen. še zrnec ga ne vleče iz dreka toliko kot ga lepota slovenske dežele. če bi raje naredili dokumentarec, bi bil bolje porabljen denar.
martin112
# 02.02.2012 ob 19:31
Hja nevem kaj naj rečem... Jebiga!
pahorček
# 02.02.2012 ob 19:02
Morpheus

Se strinjam!

Slovenci smo lačni domačih filmov, ki so vsaj dobro promovirani, če že kvalitete neke ni!

Gremo mi po svoje je povprečen slovenski film, ki je naredo vrhunsko gledanost s dobro premišljeno reklamo!
josip1
# 02.02.2012 ob 18:51
Gremo po svoje, daleč prenapihnjen film, vredn ni pol p mrzle vode. Če ne bi Zrnec igral, bi ga prepovedal vrtet.
o'fenomeno
# 02.02.2012 ob 18:46
ruske filme mal poglejte
schmied
# 02.02.2012 ob 18:44
Vesna, Ne čakaj na maj - večni zakon za slovenski film.
schmied
# 02.02.2012 ob 18:43
"gremi mi po svoje ni nič posebnega;;
petelinji zajtrk je bil super!!
ameriški filmi so zakon"

Usmilite se nas s takimi komentarji. Gremo mi po svoje - beda od filma: brez vsake zgodbe, ni ne zasnove, zapleta, vrha, razpleta, razsnove, ničesar, samo neko nedefinirano na pol pedofilsko oz. nezrelo mladostniško pričakovanje, ujeto v 35-letnike. Petelinji zajtrk - ves film brez sekunde glasbe (razen Severine (že to je žalostno)), edini dober vic je, ko poštar reče, da ne pije med delom, ker vozi - bicikel, ostalo pa ljubljanska prepotentnost, hkrati pa praznina, nedorečenost in brezveznost, tokrat z dogajanjem na deželi (zdaj je to kao in ali kaj).
Ameriški filmi pa z gojenjem patoloških narcisov v obleki metroseksualcev sploh niso več gledljivi. Kje je zgodba, kje je možatost oz. na drugi strani ženskost, kje je smisel? Vsebina oz. kultura pa se začne, ko se dvigne nad nivo osnovnih oz. primitivnih nagonov - po hrani, obleki, seksu.
DamonDash
# 02.02.2012 ob 18:30
gremi mi po svoje ni nič posebnega;;

petelinji zajtrk je bil super!!

ameriški filmi so zakon
paganinis
# 02.02.2012 ob 18:27
najbolš slo film še zmeraj Opercija cartier,pol pa Kajmak,outsider... slo film mi je všeč.gremo mi po svoje sem pa gledal pol ure pa ugasnu,dobr da mamo torrente
bettt
# 02.02.2012 ob 18:26
se pridružujem mnenjem o Gremo mi po svoje, ki res ni nek cvet slovenskih filmov... Sploh če ga primerjamo s Petelinjim zajtrkom, katerega zgodba je fantastična, z malo več budgeta bi pa film po moje lahko uspel tudi širom sveta.. Za mene osebno, najboljši slovenski film vshe časov!

Se pa veselim filma Čefurji raus!... sem gledal predstavo (2x) in je res legendarna, polno humorja, če bo film na tem nivoju, bo uspešnica!
skripy
# 02.02.2012 ob 18:24
Zrnec gor Zrnec dol, film je bil za ciljno občinstvo čisto v redu. Sicer pa, kako bi npr. zgledal Ace Ventura brez Jima Carreyja?
cebelar123
# 02.02.2012 ob 18:18
Gremo mi po svoje je bil katastrofa in naj reče kdo hoče kaj hoče. Film je dosel takšno gledanost samo zardi publicitete,obveznih obiskov šol in načrtnega podaljševanja igranja filma v kinih da bi podrli rekodr Peteljinjega zajtrka. Če mislijo posneti drugi del naj ga rajši kr takoj dajo na DVD ne pa, da spet nategujejo ljudi kako je film bil gledan še bolj kot prvi. Ne poznam osebe katera ni bila razočarana nad tem filmom pa Zrnec gor al dol. S tem filmom je brcnil v temo.
tenisač
# 02.02.2012 ob 18:07
Samo kritiziranje, znate sploh kaj pohvalit? Seveda je bila Naša mala klinika zelo smešna.
nacekpacek
# 02.02.2012 ob 17:51
Čefurji raus nima potenciala postati film - premalo dogajanja. Sploh je pa brezvezna, dolgočasna knjiga
Kraner
# 02.02.2012 ob 17:49
ka mladi puyol glumi skupaj z zrnecom?
M-filter
# 02.02.2012 ob 17:42
RTV je pa itak spran. Niti besede o Okornu in kak intervju z njim. vsi povezani al? :)
M-filter
# 02.02.2012 ob 17:41
In spet ste pozabili na Okorna. Dela raztur z vsem kar naredi a za Slovenijo ni dovolj dober. Žalostno!!!
janken88
# 02.02.2012 ob 17:37
Strinjam se z Morpheusom.

Film je podpovprečen, brez ambicij, brez talenta, brez zgodbe. Za bralce Slovenskih novic. Te so tudi najbolj prodajan časopis v Sloveniji, pa to še ne pomeni, da so dober.

Samo Zrnec Slovenski film Spašava!
anthony100
# 02.02.2012 ob 17:33
Najbrž se spet Franci Zajc pri vseh teh filmih pojavlja. Skoraj ni (sofinanciranega) filma, kjer se ne bi v vlogi producenta pojavljal (sicer frizer po izobrazbi) Franci Zajc. Žalostno!
Pero Fresh
# 02.02.2012 ob 17:26
@Morpheus in ostali: žal mi je, da ste vi, ki ste taki asi in strokovnjaki obsojeni le na pisanje komentarjev, ko bi pa lahko slovenski kulturi in filmu toliko dali. Očitno pa je, da vas daje tudi zavist in zato pišete take hecne pripombe in filmu Gremo mi po svoje očitate tudi slabo tehnično plat, ki jo zamenjujete z ustvarjalno platjo (režija in igra nista stvar tehnike ali tehnologije).

Če vam film ni bil všeč je to seveda vaša stvar, ampak očitati vsem tistim desettisočem gledalcem, ki jim je bil film všeč, da so padli na finto publicitete je pa lovska.

Film je po mojem mnenju več kot zadel svoje občinstvo in verjetno ga bo tudi drugi del, vi pa vsaj veste, da vas ne bo v kinu.
jest pa...
# 02.02.2012 ob 17:23
Za vse ustvarjalce bodočih filmov sem zelo vesel, da so se uspeli prebiti v elito podprtih... Me pa zelo žalosti da na tem spisku ni Mitje Okorna s svojim filmom Član. Ta film bi me pa res zanimalo videti, predvsem zaradi Mitje, ki je pokazal že marsikaj zanimivega.

Upam, da mu v Sloveniji ne bomo hvalnice peli šele po smrti in govori kako velik filmar je bil, le da se v slovenskih filmskih koluarjih ni najbolj znašel... SFC ne delajte teh napak !!! Sem bral v DELU o nekih osebnih zamerah, ampak predvsem vi v SFC-ju morate to preseči, v dobro vseh in tudi to je vaša delovna dolžnost.

V filmu ni prostora za VAŠI in NAŠI !!! Vsi filmarji so naši in nihče v Sloveniji ni vaš, celo vi SFC ste NAŠI in ne sami svoji (ne pozabite da ste javni uslužbenici).
Slovenkaxx
# 02.02.2012 ob 17:15
Pri nas so celo šolo peljali gledat Gremo mi po svoje (pa najbrž še marsikje drugje) potem pa se je pisalo kako visoko gledanost ima film...
Lessentiel
# 02.02.2012 ob 17:14
Se strinjam s predhodnikoma. Najvisjo gledanost je dosegel le zaradi publicitete, ki je je bil delezen
nemi
# 02.02.2012 ob 17:11
meni film gremo mi po svoje ni bil všeč! od začetka do konca-porazen.

tistim ki je pa film všeč-jim je pa verjetno tudi naša mala klinika zelo smešna.
Morpheus
# 02.02.2012 ob 17:04
Gremo mi po svoje je bila zame osebno po tehnični plati katastrofa od filma. Še dobro, da imajo Slovenci nizek filmski standard in so dejansko lačni tovrstnih filmov. Juriju oziroma njegovi filmski energiji in pojavi pa se je treba zahvalit, da je film sploh za prebavit. Ostala igralska zasedba je zbrana po vezah in poznanstvih ne pa po sposobnosti igranja. Razen Jurija namreč nihče ne prepriča tako kot bi to moral. To se v filmu lepo vidi. Režija na nivoju amaterja, nepremišljena, scena osnovna. Tudi o zgodbi sami bi se dalo še kaj kritičnega povedat. Če primerjam stare še "socilaisitčne filme" in tega "modernega" je ta daleč, daleč zadaj po kvaliteti.
Kazalo