"Na neki točki se moraš odločiti, ali se boš večno držal le začetkov in sredin zgodb ali pa boš zgodbi pustil, da se konča. Mislim, da je konec lahko zelo močen in globoko pomenljiv del zgodbe," pojasnjuje producent, ki je s to filozofijo menda naletel na razumevanje tudi pri vrhu NBC-ja. "Če ne bi naredili konca letos, mogoče ne bi nikoli dobili priložnosti, da bi do konca povedali zgodbe toliko različnih likov, in jaz osebno vse te zgodbe res hočem slišati." Foto: NBC

Mislim, da se je Stevu zdelo, in jaz se strinjam, da je bila epizoda 'Goodbye, Michael' njegovo slovo; ni hotel zasenčiti slovesa, ki si ga zdaj zaslužijo še vsi drugi liki.

Producent Greg Daniels
Na začetku je bila Jimova neuslišana ljubezen do z drugim moškim zaročene sodelavke Pam ena izmed gonilnih sil serije; pozneje sta seveda končala skupaj, se poročila in tudi že dobila dva otroka.

Za zadnjo sezono se na čelo serije vrača producent prvih petih sezon Greg Daniels; zamenjal je Paula Liebersteina, ki je zaposlen z iskanjem idej za morebiten "spinoff", torej novo serijo z nekaterimi od osrednjih likov prvotne serije. (Govori se, da bo ta "spinoff", The Farm, v ospredje postavil Dwighta Schruta in njegovo pogosto omenjeno farmo rdeče pese, na kateri ima tudi penzion.)

Kljub neprimerno krajšemu življenju Gervaisova različica ostaja vzgled
"Zdaj ko se približujemo ciljni ravnini, imamo na zalogi še ogromno razburljivih zapletov, ki sem jih hotel vpeljati že od druge sezone naprej," je Daniels obljubil že lani. "Konec bo precej 'kul'." Zdaj je znano še več: veliki finale bo vzporednica britanskega konca, v katerem so se junaki ponovno zbrali, potem ko so zasloveli kot zvezde resničnostne televizije. "Potem ko so dolgo iskali način, kako bi "potolkli" britansko sklepno epizodo, smo na koncu naredili nekaj zelo podobnega," je priznal Daniels, ki trenutno pri NBC-ju še "lobira", da bi za slovo na razpolago dobili več kot le standardno dvojno (torej enourno) epizodo.

Mini TV-film?
"Pri NBC-ju so zelo kreativni pri iskanju načina, kako bi nam napraskali kaj več časa, ne da bi ob tem morali začeti ob kakšni (preveč) čudni uri, zaradi katere bi ljudje zamudili prvih deset minut. Še vedno upamo, da bomo dobili več kot eno uro."

Brez Carrella so preživeli, ne pa blesteli
Gledanost ameriške različice nanizanke The Office je po odhodu Steva Carrella - Michael Scott, ki je podjetje Dunder Mifflin nekajkrat skoraj uničil, ni bil odpuščen, ampak se je s svojo zaročenko Holly preselil v Colorado; v resnici je Carell serijo zapustil, ker se je hotel bolj posvetiti svoji filmski karieri - z osmih milijonov gledalcev (kolikor so jih imeli na svojem vrhuncu, v sezoni 2007/08) zdrsnila na pet milijonov.

Še lani so producenti puščali v zraku, ali se bo Carrell za "labodji spev" serije vrnil pred kamero, zdaj pa se zdi, da je odločitev dokončna: "Mislim, da se je Stevu zdelo, in jaz se strinjam, da je bila epizoda 'Goodbye, Michael' njegovo slovo; ni hotel zasenčiti slovesa, ki si ga zdaj zaslužijo še vsi drugi liki," je diplomatski Daniels.

V zadnjih nekaj epizodah serije, ki je v svojih letih na televiziji dobila štiri emmyje, smo bili priča trenju v prej vedno idiličnem razmerju med zakoncema Halpert, Jimom in Pam (John Krasinski in Jenna Fischer). Daniels seveda noče razkriti, kakšna bo njuna usoda, obljublja pa, da "drame" ne bodo vlekli do zadnjega hipa: "Upam, da bodo ljudje zadnjih nekaj epizod razumeli kot finale in da nas ne bodo silili, naj vse opravimo v zadnjem delu. Nočemo take živčnosti okrog tega, kaj se dogaja z Jimom in Pam, da ne bi mogli gledalci ob sklepni epizodi razmišljati o ničemer drugem."

Mislim, da se je Stevu zdelo, in jaz se strinjam, da je bila epizoda 'Goodbye, Michael' njegovo slovo; ni hotel zasenčiti slovesa, ki si ga zdaj zaslužijo še vsi drugi liki.

Producent Greg Daniels