Film, za zdaj še brez naslova, bo šesto sodelovanje Leonarda DiCapria in Martina Scorseseja po Tolpah New Yorka (Gangs Of New York), Volku z Wall Streeta (The Wolf of Wall Street), Letalcu (The Aviator), Zloveščem otoku (Shutter Island) in Dvojni igri (The Departed). Foto: EPA
Film, za zdaj še brez naslova, bo šesto sodelovanje Leonarda DiCapria in Martina Scorseseja po Tolpah New Yorka (Gangs Of New York), Volku z Wall Streeta (The Wolf of Wall Street), Letalcu (The Aviator), Zloveščem otoku (Shutter Island) in Dvojni igri (The Departed). Foto: EPA
false
V 19. stoletje se je DiCaprio podal tudi v filmu The Revenant (Prikazen) režiserja Alejandra Gonzáleza Iñárrituja o maščevanju. V kinematografe bo prišel naslednje leto, ko lahko pričakujemo tudi Scorsesejev film Silence (Tišina), film o dveh jezuitskih duhovnikih v 17. stoletju, ki med iskanjem svojega mentorja in širjenjem krščanskega evangelija na Japonskem doživita nasilno preganjanje. Foto: EPA

DiCaprio se bo potopil v lik morilca Dr. H. H. Holmsa, ki je svoje žrtve zapeljal v smrt med čikaškim svetovnim sejmom leta 1893 in velja za prvega ameriškega serijskega morilca. Kot je trdil sam, je ubil 27 ljudi, pozneje so ocenjevali, da je bilo žrtev mnogo več, tudi do 200.
Hotel morilskega zdravnika
Diplomiral je na medicinski šoli na Univerzi v Michiganu in pozneje delal kot lekarnar in hotelir. Med velikim čikaškim svetovnim sejmom je odprl hotel, ki je bil posebej urejen v skladu z njegovimi morilskimi načrti. V njem je uredil zvočno izolirane sobe, krematorij, mizo za seciranje, dve veliki peči, več jam s kislino, mizo za raztezanje in podobno. Že med študijem naj bi ga fascinirala trupla in skeleti.
Čeprav je bilo veliko njegovih žrtev mladih samskih žensk, ki jih je s šarmom in zvijačo zvabil v hotel, pred njim ni bil varen nihče. Prežal je za svojimi zaposlenimi in hotelskimi gosti. Pogosto jih je zastrupil s plinom ter nato njihova trupla po skrivni cevi spustil v klet svojega morilskega gradu, kot so pozneje poimenovali veliko stavbo, ki jo je predelal v skladu s svojimi morilskimi fascinacijami. Svoje žrtve je pogosto seciral in njihove ostanke prodal za medicinske raziskave.
Boj za adaptacijo in med studii
Scenarij bo po dokumentarni knjigi Erika Larsona The Devil in the White City: Murder, Magic and Madness at the Fair That Changed America (Hudič v belem mestu: Umor, magija in norost na sejmu, ki je spremenil Ameriko) napisal Billy Ray, ki se je z adaptacijo literarnih del v filmski scenarij dokazal že pri filmski študiji o somalski ugrabitvi ameriške ladje Kapitan Phillips in Igre lakote. Rayev scenarij, izbran izmed osnutkov več scenaristov, v središče filmske zgodbe postavlja odnos med Holmsom in njegovim poslovnim partnerjem, producentom in arhitektom čikaškega svetovnega sejma.
Za adaptacijo Larsonove knjige iz leta 2003 je DiCaprio pravice kupil že pred petimi leti; zanjo se je sicer zanimal tudi Tom Cruise, za sam projekt pa več hollywoodskih studiev. Na koncu je "edinstveno ameriško zgodbo o prvem narodnem serijskem morilcu", kot jo opisuje DiCaprieva produkcijska partnerica Jennifer Killoran iz podjetja Appian Way, v napetem boju med Twentieth Century Fox in Universal dobil Paramount.