Maruša Brezavšček. Foto: Martin Chiang
Maruša Brezavšček. Foto: Martin Chiang

Kot prvonagrajenci so povabljeni, da 8. novembra 2023 izvedejo koncert v okviru festivala Lifem.

Mednarodno zasedbo Pampineo sestavljata še Fiona Kizzie Lee iz Hongkonga na srednjeveških inštrumentih portativu ter flavti s tamburinom in češki violinist Vojtech Jakl.

"V cerkvi sv. Margarete je na tekmovanju za mlade ansamble zasluženo zmagal trio Pampinea, ki ima bazo v Baslu. Žirija ni pohvalila le njihove izredne muzikalnosti, ampak je bila navdušena tudi nad njihovo sposobnostjo povezovanja z občinstvom. Ena izmed njihovih nagrad je celovečerni koncert na Lifemu prihodnje leto – komaj čakam, da jih bom slišal," je v spletni publikaciji The Greenwich Visitor zapisal glasbeni kritik Miles Hedley v opisu festivala.

Izvajalka baročnega fagota in dulciana
Maruša Brezavšček (1995) je interpretka na kljunastih flavtah, ki se posveča tako stari kot sodobni glasbi. V zadnjem času se vedno bolj uveljavlja tudi kot izvajalka baročnega fagota in njegovega predhodnika dulciana.

Leta 2019 je na univerzi Mozarteum Salzburg diplomirala iz kljunaste flavte, leta 2021 je magistrirala na institutu za staro glasbo Schola Cantorum Basiliensis v Švici iz kljunaste flavte – pedagoška smer. Med dodiplomskim študijem je eno študijsko leto dopolnjevala znanje iz kljunaste flavte na Visoki šoli za glasbo Katalonije (ESMUC). Dve leti je vzporedno študirala na glasbenem Konservatoriju Luca Marenzio.

Trenutno nadaljuje specializiran podiplomski študij kljunaste flavte in historičnih fagotov na Scholi Cantorum Basiliensis. Je večkratna nagrajenka glasbenih tekmovanj. Udejstvuje se solistično ter v različnih ansambelskih sestavih.

Snemala je za RTV Slovenija in premierno izvedla dela slovenskih in tujih uveljavljenih skladateljic in skladateljev, piše na njeni spletni strani.

"Maruša Brezavšček je izjemna virtuozinja. Njene fraze so se bližale skorajda govornemu fraziranju, mehčanju v dialogih z ansamblom; retorična samozavest, karizmatičnost in duhovitost v solističnih pasusih," je oceno o njej lani podal Lovrenc Rogelj na radiu Ars.