Ljubljana
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 42 glasov Ocenite to novico!
Ljubljana, Celovška cesta
Lokacije merjenj bodo označene z znakom za obveščanje o izvajanju meritev hitrosti, so ob tem še zagotovili na ljubljanski občini in dodali, da bodo radarje naključno premeščali med lokacijami. Foto: BoBo

Dodaj v

Po prestolnici bodo prehitre voznike "lovili" superradarji

Sočasno merijo hitrost več vozil na več pasovih
18. september 2017 ob 10:46
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Ljubljansko mestno redarstvo bo hitrost vozil nadzorovalo s t. i. superradarji, samodejnimi merilnimi napravami v stacionarnih ohišjih. Ta so nameščena na Roški cesti, na Dolenjski cesti in na Celovški cesti, so sporočili z ljubljanske občine.

Dosedanji merilniki hitrosti, ki so pri nas najbolj razširjeni, merijo hitrost le na enem voznem pasu hkrati, in sicer za eno vozilo. Najnovejša generacija tovrstnih merilnikov (poimenovana tudi superradar) pa lahko meri hitrost na obeh straneh prometnega toka hkrati, pri čemer lahko spremlja več vozil, tudi do osem naenkrat.

Lokacije merjenj in izvajanje meritev hitrosti bodo označeni z znakom, so ob tem še zagotovili na ljubljanski občini in dodali, da bodo radarje naključno premeščali med izbranimi merilnimi mesti. Sprva bodo prekoračitve hitrosti nadzorovali na Roški ter Dolenjski cesti, na Celovški pa bodo nadzor uvedli naknadno.

Na občini dodajajo, da je nadzor hitrosti s samodejno merilno napravo eden od trajnih ukrepov letošnjega Evropskega tedna mobilnosti. Tovrstni nadzor sicer predvideva nacionalni program varnosti cestnega prometa, pri izbiri merilnih mest pa so na mestnem redarstvu upoštevali priporočila za učinkovito izvajanje nadzora hitrosti Agencije za varnost prometa, saj gre za prometno obremenjene lokacije, z veliko frekvenco pešcev ter bližino vzgojno-izobraževalnih ustanov oziroma šolskih poti.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
dolfek1
# 18.09.2017 ob 11:28
Superradarji ali superredarji. Kaj je večji problem? Mašina, ki te slika, če si prehiter ali človek brez primerne izobrazbe, ki si domišlja, da je policaj.
zapravico
# 18.09.2017 ob 11:06
Vozite po omejitvah,pa si te radarje lahko nekam vtaknejo
Merx
# 18.09.2017 ob 11:21
Na Roški je radar stran vržen dnar, ker v glavnem cel dan promet stoji v obe smeri.
Ker imajo na Hradeckega gradbeniki svoj bienale, ko vsake dve leti zaprejo cesto in razkopavajo.
Seveda samo ob ugodnem vremenu.
veza
# 18.09.2017 ob 10:55
Lublana ni Maribor!
Skippy
# 18.09.2017 ob 10:56
Zakaj bi se ponovil Maribor?

Razlika je očitna. V Mariboru bi zaslužek od s strani države pobranih kazni šel v PRIVATNI žep, v Ljubljani gre v občinski proračun, od koder se denar porablja za socialo, investicije itd., namesto za privatne jahte.
Murko
# 18.09.2017 ob 12:03
Za radarje in ostale neumnosti, namenjene za zastrahovanje in finančno pokoravanje državljanov pač nikoli ni škoda denarja. Denar pa ne roma v občinski proračun ampak ravno tako v privat žep(e).
Vongobongo
# 18.09.2017 ob 12:21
Merx

Kaj pa ponoci? Ker ponoci se dostikrat divja po Roski c. ;)
gggg
# 18.09.2017 ob 16:47
Vozite po predpisih pa ne bo z nobenim radarjem težav.
zozozo
# 18.09.2017 ob 12:17
@murko: Denar pa ne roma v občinski proračun ampak ravno tako v privat žep(e).

A lahko to obrazložiš/dokažeš?
Hijena
# 18.09.2017 ob 10:55
Po nekaterih slovenskih mestih to ni več novost...
sisoruen
# 18.09.2017 ob 19:09
"Glavni vzrok nesreč je še vedno neprilagojena hitrost, sledi nepravilna stran oziroma smer vožnje. Take so uradne statistike, zato ne govori o promilih. Koliko bi pa rad vozil po naselju?"

Poglej, to so floskule, ki jih prodajajo tisti, ki dejansko od teh neumnosti živijo in ki pač imajo interes, da se v te neumnosti verjame.

Nesreče povzročajo malomarni vozniki, torej niso neposredno povezane z prekoračitvijo hitrosti. Voziti nad omejitvami ni vedno nevarno, ker varnost ni nekaj, kar lahko določiš z številko, ker je vezana na številne okoliščine, npr. kvaliteto vozišča in različnih okoliščin povezani z njim, kvaliteto vozila, kvaliteto voznika, gostoto prometa in ostalih dejavnikov, ki vplivajo na možnost nesreče.

Tako da poglej, ti vidiš samo nesrečo in vidiš, da je bila prekoračena hirost in potem neumno sklepaš, da je tole dvoje nujno povezano na absoluten način. To je bedarija. Ker ne vidiš, da se je na istem odseku pred tem tisoč voznikov peljalo z enako prekoračeno hitrostjo, pa nesreče ni bilo. :D Tega ti ne vidiš in ne upoštevaš in nihče, ki pobira te kazni, ne poudarja. Nesreče povezane z prekoračitvijo hitrosti so tako statistično zanemarljive, torej torej imaš lahko eno nesrečo na stotisoč, milijon prekoračitev ali pa še več. :D Torej, nekateri si domišljate, da je hitorst prekoračena le v primerih, ko pride do nesreče, drugače pa vsi vozijo po omejitvah. Debilizem. :D

Tako da uporabi malo možgane in pojasni, kako lahko v absolutnem trdiš, da je prekoračitev hitrosti kriva za nesrečo, ker se to zgodi v 1 primerov od 10.000 ali več? :D Logika, stari. V primeru nesreč gre torej za splet različnih okoliščin, ne zgolj prekoračitve hitrosti, še več, nesreča se lahko zgodi tudi ko hitorst sploh ni prekoračena. Torej ne dovolit, da vas nategujejo s tem floskulami, ampak malo razmišljajte o dejstvih. :D

Torej ne gre za to, koliko bi rad kdo vozil, ampak za to, da ne moreš s prometnim znakom določiti varno hitrost, ker je ta odvisna od množie dejavnikov. In ko ti postavijo radar, ki dejansko nič od tega ne upošteva, ampak izhaja ravno iz te debilnosti, da lahko varnost določimo s številko, potem je to nategovanja z namenom zaslužka.

Jaz v življenju še nisem doživel prometne nesreče, prekoračim pa omejitev dejansko vsakiš, ko se z avtom peljem, pa to velja za 99% voznikov. To seveda ne pomeni, da vozim kaj bolj nevarno, ali manj odgovorno od kogarkoli drugega, ker gre ravno zato, da hitrost ne prilagajam omejitvam na prometnih znakih, ker je to nesmisel, ampak razmeram na cesti in drugim okoliščinam. Če bom videl ob cesti npr. skupino otrok, ki se igra z žogo, tako ne bom vozil 90km/h, pa tudi če je to tam omejitev, ker otroci ob cesti, ki se igrajo z žogo predstavljajo objektivno nevarnost in bom zato vozil celo 50km/h. Enako v naselju, ki ga poznam in ki je v nekem delu povsem pregledno in ob 2h zjutraj, ko na cesti ni nikoar, ne bom vozil 50km/h, ampak 55, 60, morda celo več, ker ne obstaja objektivna nevarnost, da bi prišlo zaradi tega do nesreče. Kapiš? Ampak radar te bo pač beknil kadarkoli, ne glede na okoliščine in razmere, kar nima nobene zveze z varnostjo, ampak gre za čisto polnjene proračuna. :D
K_ris
# 18.09.2017 ob 16:18
@ronzi

Ker če se jaz sred noči namesto 50 peljem 55 pa sn kriminalec najhujše vrste ane????

Če imaš 55 na števcu, te ne bo prav nihče ustavil. Sem prepričan.

Če pa govoriš o 55, ko že odšteješ napako števca in še toleranco radarja, je pa druga zgodba. Ampak za to moraš imeti na števcu že kar nekaj čez 60 ...
Sussudio
# 18.09.2017 ob 13:32
Kje ste ustajniki?
Radarji, skorumpirana občina...
Aja naši so...
K_ris
# 18.09.2017 ob 12:50
@ronzi

Cilj države je prometna varnost, cilj privatnika je maksimalni profit.

Daj ne nabiji floskul no......če bi bil cilj države prometna varnost nebi prek policije izvajala represijo nad državljani....in ne mi nabijat o nekh pravilih pa nevem kaj še vse.....ker dobro se ve,da policija skače iza grmov....


Delam 20.000 km letno po slovenskih cestah, pa se ne spomnim, kdaj sem nazadnje plačal kazen. Mora biti najmanj 10 let od takrat ... Tako da ne vem, kaj delaš, da imaš tako slabe izkušnje.
sisoruen
# 18.09.2017 ob 17:54
To ni nič drugega kot še en davek, ki so ga zapakirali kot zagotavljanje varnosti v prometu. Ker računica je znana. Koliko nesreč se dejansko zgodi na število kršitev omejitve hitrosti? Številka ni niti v procentih, ampak promilih. Z radarji pa je oglobljen vsak prekršek. Kaj to pomeni? Varnost se bo izboljšala za nekaj promilov, denar v blagajni pa za več 100%. Toliko o tem, da jih skrbi za našo varnost. :D
SamoR
# 18.09.2017 ob 13:33
:-). Ne morem verjeti, da so postavili radar na Roško, ki od 4.9. zaradi zapore Hradeckega "stoji".
beli zajec
# 18.09.2017 ob 10:51
Naj se ponovi Maribor!
Plavica1
# 18.09.2017 ob 17:20
Skippy # 18.09.2017 ob 10:56 Razlika je očitna. V Mariboru bi zaslužek od s strani države pobranih kazni šel v PRIVATNI žep, v Ljubljani gre v občinski proračun, od koder se denar porablja za socialo, investicije itd., namesto za privatne jahte.

V Mariboru bi imeli opremo zastonj, saj bi jo izplačevali iz kazni, v Ljubljani pa bo občinski proračun plačal radarje. In nadzor porabe MOL občinskega proračuna bi najbrž pokazal tudi kaj več, kot socialne transferje in investicije v razne Stožice, Bavarske dvore, podzemne garaže ..... Pa kakšen hotel na Krku??
mmeeddoo
# 18.09.2017 ob 15:31
V LJ bo izkupiček opran preko donacij izvajalcev nepotrebnih in/ali močno predragih projektov.
visoki
# 18.09.2017 ob 13:04
zoki potrebuje denar
hizli tren
# 18.09.2017 ob 22:54
Občini se gre za denar in ne za varnost. Kam se bo ta denar stekal?
Koliko ga bo porabljenega za varnejše ceste?
Zakaj se infrastruktura ne prilagaja koleaarjem in oešcem?
Nateg!
sisoruen
# 18.09.2017 ob 21:49
Pa še to. Jaz sem v življenju dobil eno kazen za prekoračitev hitrosti, ki je niti nisem plačal, ampak ok, šlo je pa za to, da sem vozil 63km/h, pri omejitvi 50km/h, med postopkom se je tam sicer potem omejitev zvišala na 60km/h, kar jasno kaže kako so zadeve relativne, sedaj je pa spet 50km/h. In šlo je spet na tipičen inkasantski način. Vračal sem se z morja če kdo pozna gre za odsek pri Dutovljah ob Socialno varstvenem zavodu. Tam je dolg ravninski del, ki je povsem pregleden, žive duše na cesti ali ob cesti, v nedeljo popoldne in bam, na koncu tega odseka policst z radarjem in me ujame. Ma se mu na kraju mesta povedal, kakšna beda je to, pa mi niti ni preveč ugovarjal, saj je sam vedel koliko je ura. Na koncu nisem plačal, ker je zadeva zastarala. Sem se pač na vsako odločitev pritoževal, glede na to, kako učinkovita je naša birokracija, je pač potekel zastaralni rok, tako da na koncu sem dobil le obvestilo o zastaranju in da stroški postopka bremenijo državo. LOL
Haloo
# 18.09.2017 ob 14:35
Motoristi so posebna kasta!
Nedotakljivi!

Za njih so to le škatle, neuglednega izgleda.
Skippy
# 18.09.2017 ob 14:32
@Grommm
na območjih, kjer nimajo omejitev hitrosti, ne beležijo nič več smrtnih žrtev v prometu kot tam, kjer so.
dStroj
# 19.09.2017 ob 00:12
@zapravico Vozite po omejitvah,pa si te radarje lahko nekam vtaknejo

Če bi vsi začeli vozit po omejitvah bi država začela sankcionirat kakšne manjše prekrške. Ali pa kriminalizirala kakšno drugo ''množično napako'' voznikov. Najprej naj začnejo kaznovat voznice(ke), ki nimajo nobenega zavedanja, kaj se dogaja okoli njih in blokirajo cele kolone, ker se ne znajo lepo postavit v križišče...
Celjan27
# 18.09.2017 ob 22:02
Bravo za radarje. Podpiram. Povsod po Sloveniji. Vozite po predpisih, pa ne bo nhče plačal:)

Bodo ljubljančani sami z volitvami pokazali, kaj si mislijo o postavitvi le-teh. Ne vem, zakaj se ostala Slovenija ne ukvarja s svojimi povečini nesposobnimi župani.
sisoruen
# 18.09.2017 ob 21:26
"Prav, če misliš da lahko voziš skozi naselje 60 km/h in več ti pač ne morem oporekati, razumem te pa ne."

Kako me ne razumeš? Kolikokrat si v življenju ti prekoračil omejitev hitrosti? A se morda spomniš? :D Seveda se ne. V večini primerov se niti tega nisi zavedal, sedaj pa povej, ali se imaš za malomarnega voznika, ki rad ogroža varnost v prometu? :D
Sorrento
# 18.09.2017 ob 19:20
Non-stop sevanje, npr. na Roški 17 dejansko 2 (dva!) metra vstran od spalnic stanovalcev.

A na radarsko sevanje ni pa nihče mislil?

Kaj pa če bi si Janković takšen radar postavil raje pred svojo spalnico?
K_ris
# 19.09.2017 ob 10:16
@hizli tren

In koliko nesreč je bilo na Celovški cesti?
Raje naj predstavijo statistiko ... hitro bi videli da ni smiselno.


Letos je na Celovški bila najmanj ena nesreča s smrtni izidom, ko je voznik s hitrostjo (najmanj) 120 km/h zbil kolesarko.
LINK

Koliko takšnih nesreč bi si že želel, da bi se ti zdelo smiselno na Celovški nadzirati hitrost?
zziga+
# 19.09.2017 ob 09:01
Hradeckega: - cca 100 ležečih policajev, da vsakemu – ampak res vsakemu vozniku in potniku stolče hrbtenico in da mu plombe ven popadajo, tudi če vozi 30.

Roška: - radar, da plačajo samo norci.

Kaj je zdaj tu normalno?
Ja, da se Hradeckega enostavno zapre, ker tam očitno stanuje ena zelo vplivna združba, ki javno dobro podreja svojim interesom.
hizli tren
# 19.09.2017 ob 09:00
In koliko nesreč je bilo na Celovški cesti?
Raje naj predstavijo statistiko ... hitro bi videli da ni smiselno.
niss9x
# 19.09.2017 ob 08:57
To ni skrb za varnost,to mora bit kaj drugega,.Pa kje so ti divjaki?Tako defenzivne vožnje kot je postala pri nas ni treba umirjat.
severnik
# 19.09.2017 ob 07:29
Lokacije merjenj bodo označene z znakom za obveščanje o izvajanju meritev hitrosti,

A zakon ločuje stacionarno in mobilno meritev? Ker policaji merijo brez opozorilnih tabel.
hizli tren
# 18.09.2017 ob 23:03
Sussudio

# 18.09.2017 ob 13:34
Prijavi neprimerno vsebino ronzi
cilj države je varnost?
A veš kdo je država? Politiki! In kateri je njihov cilj? Maksimiziranje njihovega privat dobička.
Malo se oglej naokrog po mafijskih krajih kamor Ljubljana definitivno spada. Kakšna varnost neki... tu je pomemben zgolj profit.
Ljubljansko mestno redarstvo je dokaz da cilja samo na profit ne pa na varnost

---------
Bravo!! Jaz res ne vem ampak a so ljudje res tako naivni, da mislijo da politiki delajo za javno dobro. Osnova politike je združevanje enako mislečih, zato da imajo ti ekonomske prihodke.
galoper
# 18.09.2017 ob 19:36
Prevelika hitrost ni le dokazana prekoračitev izrecne omejitve. To je tudi neustrezna, neprilagojena hitrost. Voznik pa naj bi ocenjeval pogoje od stanja vozišča do soudeležencev in temu primerno prilagajal hitrost. Ko opaziš z drobljencem ali s peskom posuto vozišče in zavreš šele na drugi strani ovire ter pri tem nastane nesreča, si kriv. Policista sploh ne zanima stanje vozišča. Kdo mora ovaditi policijo, ki ne piše ovadn zaradi nevzdrževanih prometnih površin?
sistemc.
# 18.09.2017 ob 16:04
Pa so te kište atestirane? Imajo vse potrebne certifikate in licence?

Še o tem kaj napišite.
galoper
# 18.09.2017 ob 15:35
Pred leti so bili tudi opozorilni prometni znaki predpisani za opozorilo na merjenje hitrosti. Brez tega še globa ne bo veljavna.
ronzi
# 18.09.2017 ob 15:34
Delam 20.000 km letno po slovenskih cestah, pa se ne spomnim, kdaj sem nazadnje plačal kazen. Mora biti najmanj 10 let od takrat ... Tako da ne vem, kaj delaš, da imaš tako slabe izkušnje.

Ker če se jaz sred noči namesto 50 peljem 55 pa sn kriminalec najhujše vrste ane????

Daj ne nabijaj še ti....
Skippy
# 18.09.2017 ob 11:12
Ker je končni žep drugačen, je tudi cilj postavitve radarjev drugačen. Cilj države je prometna varnost, cilj privatnika je maksimalni profit. Ko bi privatniku zaslužek od radarjev padel pod stroške vzdrževanja (ki so pri radarjih visoki), kar se hitro zgodi pri vseh radarjih, kjer ni veliko tujih voznikov, bi seveda zahteval znižanje omejitve in s tem povrnitev želenega profita.
yowie
# 19.09.2017 ob 14:57
O tem kar marsikdo komentira - predragi so oz so v ozadju mutni posli...

Celje za manj denarja dobilo veliko boljši radar od Ljubljane

Še lokacije so objavljene!
arogantnež
# 19.09.2017 ob 09:02
Škoda, da niste tudi vi imeli preizkusnega obdobja teh radarjev z objavljeno statistiko prekoračitev, da bi se pokazalo, da Ljubljana ni nič kaj drugačna glede tega v primerjavi Mariborom (ali katerimkoli drugim mestom). Se že vidi po komentarjih kam pes taco moli. Isti smo.
severnik
# 19.09.2017 ob 07:40
"Na koncu nisem plačal, ker je zadeva zastarala."

Se en ticek ki je ogoljufal drzavljane! In potem se pritozujete nad Bavcarjem!


Bavčar je ogoljufal državljane, njega je pa že v štartu želela ogoljufati država.

Nekatere omejitve so zaradi pobiranja glob...
severnik
# 19.09.2017 ob 07:28
Dosedanji merilniki hitrosti, ki so pri nas najbolj razširjeni, merijo hitrost le na enem voznem pasu hkrati, in sicer za eno vozilo.

Če je to to, kar sem videl na roški, potem bo tudi tukaj meril le v eno smer.
NoriGoban
# 18.09.2017 ob 22:54
"Na koncu nisem plačal, ker je zadeva zastarala."

Se en ticek ki je ogoljufal drzavljane! In potem se pritozujete nad Bavcarjem!
K_ris
# 18.09.2017 ob 20:26
@galoper

Prevelika hitrost ni le dokazana prekoračitev izrecne omejitve. To je tudi neustrezna, neprilagojena hitrost. Voznik pa naj bi ocenjeval pogoje od stanja vozišča do soudeležencev in temu primerno prilagajal hitrost. Ko opaziš z drobljencem ali s peskom posuto vozišče in zavreš šele na drugi strani ovire ter pri tem nastane nesreča, si kriv. Policista sploh ne zanima stanje vozišča. Kdo mora ovaditi policijo, ki ne piše ovadn zaradi nevzdrževanih prometnih površin?


Kdo je kriv, če je med dežjem cestišče mokro, ti pa nisi "ocenjeval pogoje" in "temu primerno prilagajal hitrost"?
stotrideset
# 18.09.2017 ob 19:48
to je že ustaljena praksa v tujini nekaj let....
srečno!
Sussudio
# 18.09.2017 ob 13:34
ronzi
cilj države je varnost?
A veš kdo je država? Politiki! In kateri je njihov cilj? Maksimiziranje njihovega privat dobička.
Malo se oglej naokrog po mafijskih krajih kamor Ljubljana definitivno spada. Kakšna varnost neki... tu je pomemben zgolj profit.
Ljubljansko mestno redarstvo je dokaz da cilja samo na profit ne pa na varnost.
mrgo12345
# 21.09.2017 ob 00:57
Skrb MOLa za prometno varnost se lepo vidi na Ižanki (med križiščem za Črno vas in nadvozom čez obvoznico). Cesta je čisto luknjasta, zadevo so pred kakim letom enostavno rešili tako, da so postavili znak za delo na cesti in znižali omejitev. Po cesti se vozim vsakodnevno, se nikoli (!) nisem videla, da bi na odseku potekala kakršnakoli dela. Čakam, da se tu pojavi vsaj superradar, če že delavcev ne bom dočakala...
otto bizantiski
# 19.09.2017 ob 21:25
Kje so zdaj vseslovesnki vstajniki?
Gotofi?
Mirko Tipka
# 19.09.2017 ob 12:02
a stacionarnemu radarju se danes reče super radar?

vse je tako super... samo plače ne...
Kazalo