MMC Analiza
Simon Rožman
Simon Rožman je Domžale letos popeljal v 4. krog kvalifikacij Evropske lige. Foto: MMC RTV SLO/Miloš Ojdanić

Simon Rožman: V Sloveniji je problem ega

MMC-jev pogovor po koncu kvalifikacij za svetovno prvenstvo
10. oktober 2017 ob 07:29,
zadnji poseg: 10. oktober 2017 ob 16:29
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Slovenska liga bi morala biti razvojna liga, tu so igralci, ki šele prihajajo na neki nivo," je vrednost slovenske lige ocenil Simon Rožman.

Trener nogometnega kluba Domžal je gostoval na MMC-ju, kjer je komentiral razplet kvalifikacij za svetovno prvenstvo. Slovenija je v svoji skupini osvojila četrto mesto in s tem ostala brez poti v Rusijo.

"Selektorju bi se zahvalil, ker je z vpoklicem pomagal igralcem iz naše lige. To vsem dvigne ceno in pozornost. S tem je pomagal precej fantom. Selektor razmišlja podobno kot liga. Reprezentanca je vrh piramide, kjer šteje rezultat. Težko je klicati nove igralce, okostje je znano, preko trenažnega procesa mora priti do avtomatizacije," je prepričan Rožman.

Ne vidim se kot selektor
Trener Domžal je zanikal govorice, da bi bil v igri za novega selektorja: "Ne vidim se kot selektor. To je zaključek trenerske kariere. Bolj sem naravnan razvoju igralcev kot pa jurišu za rezultat. Uživam v razvoju trenerja."

Slovenska stroka je dobra
O novem selektorju ni želel govoriti, je pa zagovornik, da bi moral biti to nekdo iz domače trenerske šole: "Z izborom tujca zanemarjamo slovensko stroko. Trdim, da je ta dobra. Je pa res, da izkušnje iz drugih športov nakazujejo trend uspešnih tujih selektorjev. Če pri nas postavimo za selektorja Janeza, so užaljeni tisti, ki so za Jožeta. Kot narod ne stopimo skupaj. Vedno je problem ega, da se ne sestavi večji tim. Delamo za našo državo in promocijo."

Celoten intervju si oglejte v videu spodaj.

VIDEO
MMC-jev intervju s Simonom Rožmanom po koncu kvalifikacij
S. J.
Prijavi napako
Komentarji
vranek
# 09.10.2017 ob 13:38
Selektor ne more biti nekfo, ki ni vodil niti kluba, ki je bil prvak. Nihce, kj ni bil tako visoko v ekipnem nohometu, kot do igralci. Takih oseb igralci ne morejo respektirati, niso avtoritete, kar je za vodenje egotov, kar dobri igrallci so, nijno. Potem se zgodi to, kar se je Keku. Razni Koreni mu sestsvljajo ekipo, dolocajo kdo igra, pojavijo se klani in managerji , ki selektorja izsiljujejo itd. Za vodenje reprezentance je potreben nekdo, ki ga igralci, ki so velikokrat naduti brez razloga, gledajo navzgor! Edino tako bodo imeli respekt, ki je nujen, da ni razkolov v ekipi in uporov, ko morajo sedeti na klopi ali pa kdaj niso vpoklicani. Domisljavci tipa Kampel.
Rozman naj vodi se par let domzale. Nzs naj gleda na sever in zahod, tam naj isce selektorja,
outsid3
# 10.10.2017 ob 13:56
Heimir Hallgrímsson trener Islandije. Pred tem treniral islandske prvoligaše, včasih bolj kot ne amatersko igral nogomet. Islandce popeljal na EP in SP. Torej bo teoriji nekaterih nima avtoritete in dovolj znanja, ker ni uveljavljen trener oz. top igralec?

Če nekdo zna potem zna.
prlek
# 09.10.2017 ob 17:01
Rožman naj še naprej kvalitetno dela v klubu in razvija moderne nogometaše, ki bi v prihodnosti postali reprezentanti.

Upam pa, da bo jutri naredil res strokovno analizo, o konceptu naše igre po Katancem, dobre strani in slabosti, tehnično-taktične napake, možne rešitve, itd.. Ker tele analize, ki jih delajo strokovnjaki v studiu RTV so samo neke splošne floskule - več tekanja, več borbenosti, več zbranosti, skrtaka nič konkretnega.
Rui
# 09.10.2017 ob 16:01
Rožman je sicer trener ki je "v koraku s trendi" v nogometu. Vendar za selektorja je vseeno prezelen še. Rabi kilometrino, določene uspehe, verjetno še malo tujine, nato pa selektor.

Selektor brez izkušnj je lahko samo tisti ki je bil kot igralec resnično dober in bo imel na začetku avtoriteto in spoštovanje.
obelix complicus
# 09.10.2017 ob 12:40
hahaha .... ej model ... 10 točk zate :-)
mattyy
# 10.10.2017 ob 13:30
Bil je državni prvak Jugoslavije leta 1987 s Partizanom, pa 1991 italijanski prvak s Sampdorio, s katero je leto prej osvojil pokal UEFA, naslednje leto pa igral v ligi prvakov v finalu. Pokalnih državnih naslovov nisem štel.

Po tvoji logiki bosta Messi in Ronaldo izven serijska trenerja, pa Mourihni tudi ne bi nič osvojil.
ElTorro
# 10.10.2017 ob 13:29
Treba je upoštevati, da selektor potrebuje drugačna znanja in drugačne kakovosti, kot klubski trener. To je po mojem mnenju tudi glavi razlog, zakaj je Slaviša bil dober v klubu, v reprezentanci pa je pogorel.

Dober klubski trener ne bo nujno tudi dober selektor, in seveda obratno.
Primus Rochwald
# 09.10.2017 ob 23:14
Lol, to je tako epski naslov novice "na MMC bomo črto potegnili s Simonom Rožmanom"

Ne moreš no... Kaj, a popoldanske kavice niso več "in" xD
outsid3
# 10.10.2017 ob 13:51
A trenerji Islandcev so nekdaj uveljavljeni trenerji oz. bivši elitni igralci? Kako dolgo so že trenerji reprezentance?

Ne kvasit na pamet o tem kakšen trener naj bo.
ElTorro
# 10.10.2017 ob 14:05
Igralske ali pretekle trenerske izkušnje imajo vlogo le na začetku mandata.

Najkasneje po dveh ali treh reprezentančnih akcijah pa igralci zelo dobro vidijo, če selektor obvlada, ali pa je blefer. Če si bo pridobil njihovo zaupanje, je vseeno če je največji igralski dosežek njegove kariere igranje polfinale pokala MNZ Ptuj.
Po drugi strani niti Maradona ne bo imel avtoritete med igralci, če bo polovico časa bel pod nosom in ne bo znal sestaviti ekipe za tekmo proti Venezueli.
Lunos
# 10.10.2017 ob 13:25
Boh pomagi, SamoRes je še pr fuzbalu začel težit :)
noksukaw
# 10.10.2017 ob 12:59
kot trener in ne kot igralec, stekas?
kok
# 10.10.2017 ob 11:30
S katerim klubom pa je bil Katanec prvak, predenj (oziroma sploh kadarkoli) je postal selektor
sarkozy
# 09.10.2017 ob 13:11
Simon Rozman ima zelo lepo idejo o nogometu,bojevit in napadalen nogomet,ki ga je lepo gledat ampak kaj ti to rabi ko pa te potem Krsko sesuje in pades v crno luknjo rezultatov,po mojem mu se manjka precej izkusenj da bi lahko bil selektor,podobno je bilo z Slaviso ki je Domzale popeljal z lepim nogometom do 2 naslovov,potem pa pogorel kot selektor in si s tem pokvaril kariero vse do danes
mile952
# 10.10.2017 ob 12:59
@sarkozy

# 09.10.2017 ob 13:11

podobno je bilo z Slaviso ki je Domzale popeljal z lepim nogometom do 2 naslovov,potem pa pogorel kot selektor in si s tem pokvaril kariero vse do danes[/i

A prvenstvo Srbije s Crveno zvezdo je pa osvojil njegov dvojnik ali mu je morda ukradel identiteto?
alojzr2
# 10.10.2017 ob 17:32
Z izborom tujca zanemarjamo slovensko stroko.

Aha. Po vseh teh letih "slovenske stroke" bi rad, da se tekovine revolucije nadaljujejo.
Selektor mora biti najboljši, ki si ga NZS lahko privošči, ne glede na nacionalnost.
To je problem ega ja, ni važno, kakšen je, samo da je naš. Še posebej pa ne sme biti boljši od nas, ker mi smo božji narod na Zemlji. Pffft.
Primus Rochwald
# 10.10.2017 ob 15:38
No povej, imaš svojo glavo ali misliš z Rožmanovo tudi ko greš v trgovino ali se odločaš kam na počitnice? 28.5 povprečna starost, fakt; je to pomladitev? Dalje, najmlajši Repas nima niti 90 minut, pa krepko zniža starostno povprečje.

Mevljo prav tako ni nič "ufural" niti našel, fural je (neuspešno) on Samarđića, ko so se novinarji in kavčarji spraševali zakaj ne igra Mevlja, ko pa je v tako "dobri formi v Rusiji".

Na živce mi gre, ker ne premislite 2x kar nekdo izjavi ampak vsemu verjamete 100%, dokaz je to o pomladitvi in njegovi (katančevi) trditvi kako je on "našel" Mevljo. Pač, spominjate me na tiste posebneže, ki jih vsaka dva meseca lahko gledamo pred vrhovnim sodiščem z napisi o komunistih ipd.

Oblak je posebnež, po mojem ni primeren za trenerja, je zelo grob in direkten, velikokrat preveč gleda nasprotnike. Ima pa jajca in ne špara igralcev do njihovega 27ga leta, da naj bi takrat razvili svoj talent, to je njegov velik plus. Je eden redkih, ki si upajo vreči mladega igralca v igro, recimo našega Jana Oblaka je postavil na vrata prvega moštva Olimpije z njegovimi 16 leti.

To je moje mnenje. Ne bom se mu pa smejal "kaj ima on za govorit, saj ni nič dosegel". Njegova situacija kot selektor je bila tudi težja in bolj specifična od zdajšnje Katančeve. Sicer sem ti pa že povedal "take your own advice" pa nehaj komentirati fuzbal in selektorje, bivše in potencialne, ker tako ali tako v primerjavi z njimi nisi v nogometu dosegel ničesar - torej nimaš pravice komentiranja.
Primus Rochwald
# 10.10.2017 ob 14:44
@wasabi
Oblak je za razliko od tvojega Srečka dejansko opravil menjavo generacij, oz. pomladitev. Sprobal je enormno količino igralcev, tisti od teh ki so se pa izkazali pa so tvorili zlato generacijo v2.0. Imel je tudi svoje mane, a ne bi zdaj o tem. Določene so sile podobne tvojemu najljubšemu trenerju vseh časov, kateri v trenerski karieri ni osvojil ničesar.

Sicer pa - kaj pljuvaš apriori? Komu se smejiš, največjemu slovenskemu igralcu vseh časov in žutemu kateri se v določenih krogih smatra za enega izmed največjih igralcev vseh časov. In, a nisi ti kao za Slovence v dobrem in zlu? Se mi je zdelo, ja. Zdaj boš 1000% navijal proti, samo da lahko dalje malikuješ kult Srečka Katanca.

Dobim flash takole - izredna podobnost - najbolj privrženi volilci Janeza Janše in na drugi strani Kučana oz. stricev iz ozadja. Da jih kamera dobi kako kradejo iz blagajne, nema veze. To je "namještalka" haha.
mile952
# 10.10.2017 ob 13:53
vranek

# 10.10.2017 ob 13:38
Prijavi neprimerno vsebino Selektor igralcev ne trenira. To vam je tudi Katanec skoz govoru. Le sestavi ekipo iz tistga kar ma.
Odigrajo dvakrat kako akcijo in malo pepčka in je tekma. Ce ne igrajo, ne vidi, kaj xmorejo. Ste že slišali, a ne?
Mile ne more totalni anonimus trenirati igralcev, ki so v svojih klubih nosilci. Vsak posel ima svoje zakonitosti. Ce jih ne upostevas, si kaznovan.

Ni ravno tako. Trenerski štab (ki ga Katanec ni imel popolnega, če odštejem šamansko ekipo) pripravi reprezentanco za tekmo, splanira taktiko, uigrava akcije, postavi igralno zasedbo, daje navodila tudi med tekmo, korigira postavitve in tako naprej. Največjo napako pa je Katanec naredil, ker ni imel pripravljalnih tekem, ne z lahkimi, kaj šele z močnejšimi nasprotniki. Potem se mu pa zgodi oni bek, ki mu zahebe en ali 2 gola proti Angliji, ker tip sploh ni vedel kaj naj igra in koga naj krije. Ker na koncu smo dobivali gole tudi zato, ker so bile menjave nedomišljene oziroma se je po menjavi podrla organiziranost moštva.
Bivši uporabnik
# 10.10.2017 ob 18:52
vse kar rabimo je, da tisti, ki bo naš selektor poveže igralce z navijači, da skupaj pokažemo, da se nobenega ne bojimo in da v Sloveniji, v Stožicah ali v Ljudskem vrtu drugo kot zmaga ne more biti, da smo doma dejansko na krilih publike nepremagljivi...
Kvaliteto imamo, le skupaj pamet v roke... pa pozabimo že enkrat zamere...
Semin
# 10.10.2017 ob 18:02
sam jerič je pa ojačal
2px_orbitala
# 10.10.2017 ob 15:36
Rožman je glede na povedano zelo inteligentna oseba, ki točno ve o čem govori, bravo!
EnGlažek
# 10.10.2017 ob 15:29
Samo Res Stewie in ostali mojstri Ali ste sploh prebrali članek.On sploh ne želi biti selektor,vi pa o tem da naj najprej kaj osvoji potem pa naj bo selektor.Konec koncev Katanec ni nič osvojil z nobenim klubom pa je imel dvakrat šanso.Sicer pa še enkrat kaj ja rekel Simon:
Ne vidim se kot selektor
Trener Domžal je zanikal govorice, da bi bil v igri za novega selektorja: "Ne vidim se kot selektor.
mile952
# 10.10.2017 ob 13:12
Morda je pa Rožman prava oseba za novega selektorja. To kar je pokazal z Domžalami v evropskem pokalu je fantastično. Ko nekateri pišete, Krka je razbila Domžale, seveda govorite resnico. Vendar reprezentanca ima mnogo boljše igralce kot jih imajo Domžale. Zato poceni golov ne bi prejemali, bi jih pa milijon procentov dali mnogo več kot pod Katancem, ki je forsiral zaprto igro, vsaj za moje pojme. Doma so igrali še kolikor toliko dobro, na tujem pa je stvar izgledala porazno. In to da so naši dobivali gole po 80. minuti ni slučaj. Nihče ne zdrži teka za žogo, ki si jo nasprotnik podaja in pri tem sizifovem teku za žogo slej ko prej spusti dušo. In to se je našim igralcem skoraj na vseh močnejših tekmah tudi dogajalo. Zato jaz stavim na Rožmana. Zakj vendarle ne? Mlad, ambiciozen, pozna nogomet, pozna v nulo domače igralce...
ment
# 10.10.2017 ob 00:38
Reprezentanca potrebuje tako izkušene igralce, kot mlade, nadarjene, ki želijo prodreti. Važno je kako delujejo kot celota. Govorjenje o pomlajevanju brezpredmetno, saj morajo igrati najboljši.
sarkozy
# 10.10.2017 ob 18:54
no ce se koga zanimajo kako je Prosinecki povezan z Slovenijo
verjetno je dovolj znana novica da imata v Portorozu z Rudonjo svoj lokal,manj znano pa je da je velik prijatelj z sedaj ze bivsim predsednikom NK Krsko ki si zelo zeli da bi bil Prosinecki selektor Slovenije in dejansko je tudi ta vezni clen med njim in naso zvezo,tako da bi morda lahko tudi malce zmanjsal apetite po veliki placi zutega
Prosinecki je tudi velikokrat bil kot gledalec na tekmah Krskega kluba,in mu tudi to da bi bil blizu svojega doma dosti pomeni,tako da morda je dejansko veliko moznosti da se NZS in pa Prosinecki dogovorijo za sodelovanje
RYAN
# 10.10.2017 ob 17:46
veliki žuti nam bo v slačilnici hebu vse po spisku pri nas to še ni novica
vilkec
# 10.10.2017 ob 17:24
Slaviša je popeljal Domžale do naslovov,ker Olimpije takrat ni bilo nikjer!!Drugače niti malo ne bi imel šans,kajti razni Ilići itn bi igrali pri Olimpiji.
qwertz
# 10.10.2017 ob 15:01
Trener si ali pa nisi. To ti je dano ali pa ne od zgoraj.... in zanimivo je da dobri (odlični) igralci le redko postanejo tudi dobri (odlični) trenerji. Mnogo pogosteje so dobri trenerji bili prej le (pod)povprečni igralci .. tako da med tema pojmoma ni povezave. Oziroma praksa kaže drugače kot bi pričakovali.
Druid
# 10.10.2017 ob 14:56
PROSIM, ne mi s Kavčičem pa Rožmanom pa Šimundžo pa Milaničem.... Rabimo rešpekt, karizmo in trdo roko!!! Človeka, ki bo sposoben požret osebne zamere in delat za ekipo, ki bo imel visoke cilje in razdelan plan kako do njih pridit. Vzemite si čas, sedaj ga imamo!
Anfield1892
# 10.10.2017 ob 14:04
"Selektor ne more biti nekfo, ki ni vodil niti kluba, ki je bil prvak"

Kot je to uspelo Katancu, preden je postal selektor, kajne? Hm, aja ne....
Anfield1892
# 10.10.2017 ob 14:01
"Rožman bo moral še kakšno desetletje delat na klubskem področju"

Tako kot je to počel Katanec, preden so ga izbrali za selektorja, kajne? :)
Wasabi
# 10.10.2017 ob 08:01
Goji podoben slog igre kot Christoph Daum, precej napadalen nogomet:D
kopibrejk
# 10.10.2017 ob 19:38
Ah, Simon, ne bluzi ... Živimo v plemenski skupnosti, kjer mladinske pogone sestavlja naveza trener-starši, reprezentančne pogone pa menedžerji/agenti-selektor. Ne vem, koga in zakaj farbaš.
anze82
# 10.10.2017 ob 19:07
To je to stomic.z neko zdravo samozavestjo v boj.ne pa da se bojimo litve in podobnih
likid
# 10.10.2017 ob 16:41
@Gandhi1,

te razumem. Zaho z svojo ekipo kaže, kam je mogoče priti z načrtnim delom. To pa tebi in tvoji ekipi na zvezi kvari načrte, ker vam pač ruši načrte pri prepričevanju vseh, kako je to, kar smo do sedaj gledali, realnost slovenske nogometne reprezentance in s tem meče črno senco na vse vaše igrice in privatne interese v ozadju...
1986
# 10.10.2017 ob 15:27
Glavo ima na mestu. Čez deset let bo po mojem mnenju odličen selektor. Zaradi odnosa bi si ga želel že zdaj, pa sam pravi, da še ni pripravljen. Naj dela in se razvija naprej. Za prihodnost pa ni straha.
mile952
# 10.10.2017 ob 13:43
@SamoRes

3:0 niso izgubile samo Domžale, tudi Bayern je dobil enako porcijo. In to oba s francoskima kluboma. Porazi so sestavni del športa.
Bokisan
# 09.10.2017 ob 13:29
#bi rekel
intelekt
# 11.10.2017 ob 02:38
Hmm v prvi točki intervjuja se s Simonom ne strinjam;
1) Kot prvo se generacije ne menja 5 let ampak največ en cikel
2) Ko bi vsaj lahko rekli da imamo sedaj neko stabilno jedro reprezentance ki temelji na relativno mladih igralcih. Obramba temelji na Cesarju, napad je dokler se ni upokojil temeljil na Novakoviću, po tem pa kakor mu je prišlo, s tistimi ki naj bi bili temelj na sredini se je pa kregal oz skregal (Kampl, Jojo)...
ment
# 11.10.2017 ob 00:35
Simon Rožman zagovarja domačo stroko in predstavi kako pomombna in potrebna je uporaba novih tehnologij v procesih treninga in priprav - trenaže kot se je sam izrazil. Se strinjam in prav to na klubski kot reprezentančni ravni v razvitih nogometnih državah že nekaj časa počnejo. Ventar imajo tam za testvari določene sodelavce v štabu. Trener oziroma selektor seveda rezultate spremlja in jih pri delu upošteva, vendar pri vodenju moštva, za doseganje cilja, uporablja še marsikatere druge vzvode. Iz povedanega sklepam, da bi Rožmam lahko bil v tem trenutku pomočnik selektorja (ali trenerja kakšnega bolj renomiranega kluba) nikakor pa ne selektor sam (končno je to tudi sam izjavil).
Anfield1892
# 10.10.2017 ob 23:02
Ne, domače lovorike niti slučajno niso kar avtomatično zadostne reference za selektorski stolček.
becar
# 10.10.2017 ob 19:52
Ja, gate smo večkrat slekli že pred tekmo
^KroF^
# 10.10.2017 ob 19:38
po mojem ima milanic najvecje reference in se bi mu godila krivica ce nebi dobil priloznosti

Povrhu vsega pa bi bili v tem primeru vedno fantastični.
themetun
# 10.10.2017 ob 19:00
Izkušenega in kakovostnega strokovnjaka nimamo. Še najbližje temu je Kek, ampak zanj upam, da bo še nekaj časa vztrajal v klubskem nogometu. Tudi ob morebitni odstavitvi na Reki, bi lahko dobil še kak spodoben klub v tujini.
seba goričan
# 10.10.2017 ob 18:58
ajmo Žuti
slamič
# 10.10.2017 ob 17:48
Absolutno se strinjam z Vranekom in hkrati bom ponovil kar sem že napisal. Slovenija ne premore trenerja ki bi lahko treniral Olimpijo kaj šele reprezentanco. Voditi Domzale ni isto kot biti trener v prestolnici. Pricakovanja in zahteve so enostavno drugačna in zahtevnejsa. Ce bodo postavili Kavcics bo to nadsljevanje Katanceve smeri. Me.nim da Kavcic ni dobra resitev. Tako kot Miklavic je idealen pomocnik, selektor po moje ne more biti. Ne glede da ga ne maram pa je mogoče zame edini kadidat, ki bi prišel v postev za selektorja iz slo okolja je ZZ... Povdarjam za selektorja. Trenirati bi moral nekdo drug...Milanič vsekakor ne, ker milo receno nima pojma...pa recite kar hočete. Že 10 let goni isto taktiko, eno in edino ker druge ne obvlada..Katanec je imel v prvem mandatu Popivodo, Kek Miklavica, Katanec Kavcica..koga bi izbral ZZ ne vem ampak za poskusiti bi bilo. Pa še novinarski nezadovoljnezi ki so naoadali Katanca bi se pomirili..
mitgo
# 10.10.2017 ob 17:30
Eto še moje mnenje,pa zopet pljuvajte tako kot ste zadnjč,čeprav v končni fazi polovica vas govori oziroma piše isto samo z drugimi besedami. Če bi kdo poslušal Katanca,pa daleč od tega, da ga zagovarjam,bi razumel bistvo. Mi,ja mi,kavč selektorji mislimo,da imamo igralce s katerimi bi se morali redno udeleževat EP,SP,če pa že to pa saj igrat napadalno,da in potem v kontrah dobit 5 komadov. Dajte enkrat vsi vi bodte vsaj mal realni.V Španiji igra Oblak,super igralec,ampak on ne daje golov,ostali Kurtič,Iličić,Birsa,Struna,Verbič,Ma
tavž,Bezjak,pa da ne naštejem vseh,še v svojih klubih niso vedno niti med enajst.To vam je hotel povedat vsem Katanec,da en Mevlja lahko igra predrzno,pametno in ne vem kako še,ker trenutno redno igra v močni ligi in v Evropi.Zdej pa pametnjakoviči naštejte igralce,člane repke,ki to počno redno.In prosim pameten odgovor,ker drugače si bom vzel čas pa vam bom postregel statistiko vseh članov in potencialnih članov,koliko igrajo.
urosh444
# 10.10.2017 ob 17:02
Selektor ne more biti nekfo, ki ni vodil niti kluba, ki je bil prvak. Nihce, kj ni bil tako visoko v ekipnem nohometu, kot do igralci. Takih oseb igralci ne morejo respektirati, niso avtoritete, kar je za vodenje egotov, kar dobri igrallci so, nijno. Potem se zgodi to, kar se je Keku. Razni Koreni mu sestsvljajo ekipo, dolocajo kdo igra, pojavijo se klani in managerji , ki selektorja izsiljujejo itd. Za vodenje reprezentance je potreben nekdo, ki ga igralci, ki so velikokrat naduti brez razloga, gledajo navzgor! Edino tako bodo imeli respekt, ki je nujen, da ni razkolov v ekipi in uporov, ko morajo sedeti na klopi ali pa kdaj niso vpoklicani. Domisljavci tipa Kampel.
Rozman naj vodi se par let domzale. Nzs naj gleda na sever in zahod, tam naj isce
selektorja,


Katanec je pred svojim prvim mandatom vodil nekaj mesecev Gorico, to so bile vse njegove izkušnje. Guardiola je pred tistim čudežnim obdobjem v Barceloni, vodil B ekipo (njegove edine izkušnje). Kek je, če se ne motim kar lep del kariere odigral v Avstriji (nekateri reprezentanti iz današnjega kadra lahko samo sanjajo o Avstriji). In pa naši igralci so še daleč od tega, da bi bili lahko naduti, kdor misli špilat aroganco naj niti ne hodi. Na svetu je veliko odličnih, vrhunskih nogometašev, pa je zelo malo naših, ki sodijo mednje (recimo da so to Oblak, Kampl in Iličić), to če nekdo igra v zadnje čase vse bolj povprečni serie A ne sme biti noben razlog za nadutost.
sarkozy
# 10.10.2017 ob 15:41
Samo dan nakon kraja kvalifikacija sad već bivši izbornik Azerbajdžana, Robert Prosinečki, postigao je preliminarni dogovor sa Slovenskim nogometnim savezom oko preuzimanja te reprezentacije u sljedećem ciklusu. Tako pišu tamošnji mediji.

tako nekako zgledajo clanki v hrvaskih medijih,sam bi takoj podpisal
Kazalo