Foto: Oglasno sporočilo
Foto: Oglasno sporočilo
Foto: Oglasno sporočilo
Foto: Oglasno sporočilo

S sistematičnim razvojem programa je Mercator na policah svojih trgovin že doslej ponudil številne butične izdelke slovenskih domačij, prenekatero ime lokalne kmetije pa je tako postalo znano po vsej Sloveniji.

Izdelki manjših lokalnih proizvajalcev na posebnih Mercatorjevih policah, označenih z redčim srčkom, so se med kupci »prijeli« že kmalu po tem, ko so se prvič pojavili pred leti. Ključno vlogo pri tem nedvomno ima tudi močno sporočilo z obrazi ljudi, ki stojijo za svojimi domačimi izdelki. V Mercatorju stalno razvijajo odnos z malimi lokalnimi dobavitelji, podpirajo njihova prizadevanja in spoštujejo njihove ideje. Razumejo vrednost posebnih, nišnih izdelkov, za katere so prepričani, da najdejo pot k zadovoljnim in zvestim kupcem. S posluhom za novosti, za visoko kakovost in trajnostni razvoj lokalnega gospodarstva tako Mercator vedno znova predstavlja izdelke, ki so kupcem v veselje, Mercatorju in dobaviteljem med manjšimi pridelovalci in kmetijskimi zadrugami pa v ponos.

Tokrat Mercator lestvico postavlja še više. Priljubljeni rdeči srček Radi imamo domače ima zdaj še različico BIO, saj se v jesenski akciji predstavlja pet izbranih partnerjev, katerih izdelki se ponašajo z vrhunsko ekološko pridelavo. Siri iz senenega mleka z ekološke kmetije Kukenberger, z naravnimi barvili obarvane bio-testenine Gabaroni, oljčno olje Morgan, bio pulpe Lotos Gourmet in bio žele bonboni Perger – to so zvezde letošnje jeseni na Mercatorjevih policah.

S Koroške, Dolenjske in Primorske se ti izbrani izdelki predstavljajo po vsej Sloveniji. Vse pa odlikujejo prvovrstne naravne surovine in brezhibna ekološka pridelava in obdelava. Saj veste: za dobro hrano stojijo dobri ljudje.

Zato lahko za njihovimi obrazi in imeni na tej spletni strani odkrijete tudi njihove podrobne, posebej za Mercator posnete življenjske zgodbe. Oglejte si jih v njihovem naravnem okolju in tam, kjer predelujejo vse te dobrote. Prisluhnite jim in slišali boste, kako pomembno je za njihovo mojstrstvo znanje, ki se prenaša iz roda v rod: z očeta na sina, z babice na vnukinjo, po več generacij ... Prav zaradi te čvrste zakoreninjosti v domači zemlji in družinskem znanju se nova generacija slovenskih kmetov in podjetnikov, kmetic in podjetnic, ne boji ne sodobnega znanja ne širnih trgov. Dovolj so dobri, da so lahko najboljši – in da lahko na hudomušno vprašanje, s katerim je TV-oglas odprl še en izjemen »rokodelec«, dedič goslarske družine Blaž Demšar, »A kaj domačega znamo?« ponosno odgovorijo: »Znamo – ker imamo radi domače!«