Slovenija

Poudarki

  • Na volitvah so dobili 0,65 odstotka glasov
  • Novi predsednik optimistično gleda naprej
Pavel Gantar
Gantar bo prevzel vodenje stranke, ki je na volitvah doživela veliko manjšo podporo kot pred tremi leti. Prepričan je, da jim bo uspelo ohraniti svojo prepoznavnost, jo izboljšati in znova pridobiti zaupanje volivcev. Foto: BoBo
       Sem optimist in verjamem, da bo politični prostor znal nagraditi opcijo, ki jo predstavlja Zares.       
 Pavel Gantar
VIDEO
Vodenje Zaresa prevzel Gantar

Dodaj v

Na čelu Zaresa po novem Pavel Gantar

Nove predsedujoče so volili po pošti
15. februar 2012 ob 17:59,
zadnji poseg: 15. februar 2012 ob 18:33
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

V stranki Zares so izvolili novo vodstvo. Gregorja Golobiča je na mestu predsednika nasledil Pavel Gantar. Po izvolitvi je dejal, da stranko čaka težka naloga dvigovanja ugleda.

Članice in člani Zaresa so v preteklih tednih po pošti glasovali o novem predsedniku in podpredsednikih. Za vodenje stranke sta se potegovala nekdanji predsednik državnega zbora Pavel Gantar in Felicita Medved. Gantar je dobil 78-odstotno podporo. Nova podpredsednika pa sta Cvetka Ribarič Lasnik in Vito Rožej.

Novi predsednik optimistično gleda naprej
Gantar je po izvolitvi člane sveta opozoril, da časi, ki prihajajo, za stranko ne bodo lahki. Pred njimi je težavna naloga, da znova dvignejo veljavo in ugled stranke ter politične opcije, ki jo predstavlja.

S temami, ki jih je stranka načenjala, se v predvolilnem boju niso mogli dobro uveljaviti, a se po njegovih besedah prav te teme, kot sta Teš 6 in družinski zakonik, zdaj vračajo. Zato bo slovenski politični prostor potreboval stranko takšnega značaja, je prepričan. Glede prihodnosti je optimist in napoveduje, da bo treba stranko kadrovsko in organizacijsko krepiti ter znova odpreti teme, ki so jo uveljavile kot prepoznavno.

Po enem mandatu izpadli iz DZ-ja
Zares je bil v prejšnjem mandatu vladna stranka, ki pa je izstopila iz koalicije, njeni ministri pa nato še iz vlade. Na predčasnih državnozborskih volitvah 4. decembra so jim volivci namenili le 0,65 odstotka glasov, tako da so se po enem mandatu morali posloviti iz parlamenta. Predsednik Gregor Golobič je zato napovedal, da se na naslednjih volitvah novega vodstva ne bo več potegoval za mesto predsednika stranke.

Je pa Gantar zatrdil, da se za kandidaturo ne bi odločil, če ne bi verjel, da se lahko stranka znova uvrsti v parlament. Meni, da je mogoče tudi sodelovanje s strankami s podobnimi političnimi in vrednostnimi usmeritvami, predvsem s tistimi zunaj parlamenta.

"Ko padeš na dno, lahko le še rasteš"
Tudi nova podpredsednica Zaresa Cvetka Ribarič Lasnik verjame v uspeh stranke. "Ko enkrat padeš čisto na dno, globlje ne moreš pasti, lahko samo še rasteš," je dejala in dodala, da bo slovenski prostor kmalu spoznal, da ima stranka vrednote, ki jih je treba spoštovati. Vito Rožej pa je poudaril, da si bo treba zaupanje ljudi pridobiti. "Glede na precejšnjo zadržanost sedanje opozicije bo morala biti zunajparlamentarna opozicija toliko bolj aktivna in na ta način prepričati volivce, da je zaupanje vredna."

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
xavi
# 15.02.2012 ob 18:21
A ta stranka še sploh obstaja? A niso vsi odšli moliti k Jankoviću, katerega so tako zdušno podprli, da so sami propadli.
jani23
# 15.02.2012 ob 18:07
Mislim da Zaresa več nebo v parlamentu nikoli
gappon
# 15.02.2012 ob 19:20
Kdo jih bo pa volu? Konc je z njimi, use kar je bilo v Zares in LDS je zdaj pobegnilo v Jankovićev klan in se predstavlja kot kao "novo" alternativo...
MIRNČAN
# 15.02.2012 ob 18:27
anar hija potem pa je ogromno nerazgledanih ljudi po tvojem. Okoli 97% vseh ki smo volili.
bluznik
# 15.02.2012 ob 18:17
Zares si ZARES ne želi več priti v parlament
Untamle
# 15.02.2012 ob 18:36
Anarhija: 99.35% ljudi je neumnih, a ne?

Adijo, Zahec, pa ne vračajte se!
zogg
# 15.02.2012 ob 19:35
A zaresovci še kar vstrajajo :) optimisti :)
sheyk
# 15.02.2012 ob 18:52
nova Cvetka, staro sranje
levak
# 15.02.2012 ob 18:38
To bi morali narediti pred cca tremi leti. Priložnost zamujena, ...
Nikolovski Darko
# 15.02.2012 ob 19:37
seveda da Zares vztraja.. za tistih 0,65% ki razmišlja in niso politikanti!
Vam pa želim veliko sreče z vašimi političnimi voditelji - sedaj imajo možnost da pokažejo kaj znajo.
Merlot
# 15.02.2012 ob 21:02
Ampak to mi je pa najbolj smešno, da se imajo volilci Zaresa avtomatično za neke hude intelektualce. Pa kje hudiča ste to slišali? Moram reči, da imam sem res kar precej izobražen (sicer na narovoslovnem področju, ampak pustimo to...), pa tudi moji kolegi so po večini zdravniki itd. in moram razočarat volilce, da prav tako kot jaz nihče od prijateljev ni volil Zaresa in ga ne misli. Če moraš biti za volitev Zaresa intelektualec v kakšnem drugačnem smislu se pa opravičujem, če sem koga užalil.
drek007
# 15.02.2012 ob 21:27
Gantar je Golobičev pajacek, Golobič je človek iz ozadja.
ponikovčan
# 15.02.2012 ob 23:19
Zares lažnivi klukci !!!!!!
JVK
# 15.02.2012 ob 21:31
to je podobno kot da bi 1913 zamenjali kapitana titanica
ampak mislim da 2096 ne bo posnet film o zaresu : ))
opec
# 15.02.2012 ob 18:43
SUPER!

Nikoli več socialnih liberalcev tipa Zares, LDS, TRS in podobne navlake v parlament.

Normalne palamentarne demokracije rabijo socialiste, konzervativce in klasične liberalce. To je to stranke in konec, več ne rabimo.
Jožeine
# 15.02.2012 ob 23:04
Ma koga pa to zanima...
Arndovia
# 15.02.2012 ob 22:23
Zares je naredila politični samomor takrat, ko ni izgnala Golobiča, ki je stranko povlekel s sabo v brezno... (od raznih ulter in naprej...)

Od mrtvih pa še zaenkrat ni vstal noben... Tako da...
Bivši uporabnik
# 15.02.2012 ob 22:04
Stranka, ki je Zahec nastala in Zares odpadla na smetišče zgodovine. To stranko so volili le tisti, ki imajo manjši IQ od številke mojih čevljev.
cicimici
# 15.02.2012 ob 20:34
Mi zna kdo razložiti kakšna je razlika med LDS in Zares? Mislim na program in miselnost članov. Po moje je le ta, da se ne prenašajo med seboj. Se motim?
rrobi
# 15.02.2012 ob 20:02
Slovenija potrebuje stranko s socialnim čutom in liberalnimi vrednotami, vse ostalo nas vodi v pogubo.
Kejkoo
# 16.02.2012 ob 07:09
@Anarhija. Tiho bodi. Zdaj je Jajček tvoj GOSPODAR in prav nič ne moreš narediti. Zatiral te bo in psihično mučil.

UŽIVAM!
friks
# 15.02.2012 ob 23:21
ahahahahaha...
daco1
# 15.02.2012 ob 19:35
Veliko boljše kot Golubič.
levak
# 15.02.2012 ob 18:40
99.35% ljudi je neumnih, a ne?


Ja, ker ostalih 0,65 % nas ima pa norce.
nesesekirat
# 16.02.2012 ob 13:33
Ali bi se danes še kdo spominjal SDS, če bi bili glede laganja pri vseh politikih tako dosledni, kot pri Golobiču. Ima pač Golobič to smolo, da je prepameten za to, da bi z vilami razmetaval gnoj po tem blatnem dvorišču, Slovenija imenovanem. In ker drugi drugega, kot "gnoj kidati" ne znajo, ga je bilo potrebno spraviti z dvorišča.
maher
# 16.02.2012 ob 08:10
Kul! Gantar je pameten in pošten mož. Upam, da bo zbral primerne (nove) ljudi okrog sebe!
Golubič in Ultra?? Ha ha! Golubičev edini greh je ta, da je malce prepameten za slovenske retarde.
nad
# 16.02.2012 ob 16:53
Res so jih volili intelektulci in to v glavnem tisti, ki so končali fakulteto na kateri lahko padeš samo na stopnicah.
aklej
# 16.02.2012 ob 11:19
Gantar?
franček
# 16.02.2012 ob 09:16
Goiobič je zame še vedno eden najbolj brihtnih politikov na Slovenski sceni, vendar pa je preveč nadut in neprijazen, zato je tudi tako nepriljubljen.

Afero Ultra pa so mu po mojem osebnem mnenju sproducirali kar njegovi. Jaz sumim kar na njegovega političnega botra, malčka starčka iz Murgelj, ker GG zna jezikat vsem in ne izkazuje spoštovanja do nikogar, tudi do "nadrejenih" ne.

Sljuzavi Gantar pa je pravi za vodjo te stranke, če jo mislijo dokončno pokopat!
JanezBlond
# 16.02.2012 ob 08:38
Volilci so potegnili vodo za tremi bivšimi parlamentarnimi škodljivimi strankami, ne vem zakaj te stranke sploh še omenjate.
pozitivc
# 16.02.2012 ob 08:36
Who the fuck je Zares?
Bivši uporabnik
# 15.02.2012 ob 22:23
@sioxxos

Se podpišem pod tvoj komentar.
zapatist
# 15.02.2012 ob 21:24
Za zares mi je kar žal. Imel je potencial biti neka solidna socialno liberalna opcija. Škoda, da so toliko časa čakali z zamenjavo na vrhu.
felixon
# 15.02.2012 ob 21:03
Meni je za to stranko vse eno kaj počne, saj tisto malo volivcev kar bi jih še lahko nabrali, so prebegnili v PS. Ali je Golobič že pri Jankoviču.
cicimici
# 15.02.2012 ob 20:37
Pavel, bi si pa že zaslužil boljšo stranko. Škoda te je za med zveri. Po značaju oz. miselnosti bi bolj "pasal" v SDS ali SD.
Alchemist
# 15.02.2012 ob 19:55
Lajkam. Zelo.
tupamaross
# 16.02.2012 ob 06:39
Ne verjamem tej novici. Verjewtno ne gre zares, pač
pa za hec.
MP3CE
# 15.02.2012 ob 21:23
Anar Hija: Glede izgona Janše iz države si ustrelil totalno mim, pa tudi janšizma se ravno ne bojim. Kot prvo, Janša je državljan te države in prav je, da se mu sodi po zakonih te države za "domnevno" korupcijo (in smatram, da bi bilo politično higienično, da človek v aferi Patria ne bi ravno zasedal takega položaja, a to velja tudi za veliko politikov iz leve opcije).
Glede spoštovanja NOB, tukaj je žogica predvsem na desni, da priznajo svoje napake in nehajo gledati črno belo na dogajanje v WWII in po WWII in da priznajo, da je socializem prinesel tudi marsikaj dobrega (in ne vse samo na puf) za vse.
Glede kapitalizma, to kar imamo sedaj v Sloveniji niti kapitalizem ni, pač pa najslabša možna zmes socializma in kapitalizma, kjer smo zaradi ideologije pobrali najslabše od obeh možnih sistemov.
Tuja vlaganja so čist OK, sam delam v firmi s tujim lastnikom in mi ni hudega, po drugi strani pa je bilo marsikateremu delavcu (Vegrad) pod domačim lastnikom slabo. Velja seveda tudi obratno (zapiranja firm pod tujim lastnikom vs. domači lastnik tipa Akrapovič, Boscarol, ne nazadnje tudi Krka). Tuje lastništvo lahko pomeni tudi prenos znanja in dobrih praks iz različnih kultur (da, tudi Slovenci imamo določena znanja in kvalitete, kot tudi pomanjkljivosti), kar nas lahko le bogati. Ne trdim pa, da je tuji lastnik avtomatsko boljši lastnik, sploh, če se navzame najslabših praks pri nas. A management je na zahodu po mojem opažanju na višjem nivoju kot pri nas (niso vsi naši managerji slabi, daleč od tega).
Glede pravne države, ravno slabo delovanje pravne države in slaba plačilna disciplina se mi zdita skorajda med največjimi ovirami za uspešnejše podjetništvo. Kako se lahko greš v miru podjetništvo, če pa nimaš niti osnovnega zagotovila, da bodo pogodbe spoštovane ? Se bi recimo, upal prodati stanovanje še z nekom, pa iti v nek biznis, pa bi vedel, da te lahko napetnajsti brez da bi imel vsaj neko zanesljivo pravno varstvo ? To je izredno velika ovira svobodnemu podjetništvu, bi si drznil reči, da večja od togosti delovne zakonodaje pri nas.
Binder Dandet
# 15.02.2012 ob 19:19
Nekaj jim je treba priznati. Za razliko od SDS nimajo večnega predsednika, četudi so od afere Ultra dalje ravnali kot da ga imajo.
palbinc
# 15.02.2012 ob 21:21
ne, Cvetka Ribarič Lasnik, lahko ostaneš na tleh. Tako ste se pač odločili, namesto, da bi pomagali Pahorju proti Ivanu Janezu (hvala za trikrat ne, pa če stokrat ponovim) - sedaj boste videli, kaj se pravi imeti povprečno inteligentne ljudi na oblasti, da jih ne naštevam in kaj pomeni, ko se nas bodo lotili kreditodajalci, jao jao, notranja politika je slab humor v primerjavi stem, kar nas čaka.
zapatist
# 15.02.2012 ob 18:35
Gantar - eden bolj razumnih in zmernih politikov v našem prostoru.
VIP5
# 15.02.2012 ob 21:23
Odlično. Mislim da si stranka ZARES zaskuži, da bi bila v parlamentu. Mislim da parlament nujno potrebuje takšno stranko. Ker se mi zdi, da je dobra, ima jasne cilje, zelo dober program, Izkušene ljudi. Poleg tega, Kar se zdaj dogaja v parlamentu, kaj sedaj dela vlada ko še niti prav začela ni. Škoda da ni takšne stranke v parlamentu. Ker se nam obeta katastrofa in sramota pod Janšo. Grčija je zelo blizu. Nova vlada pa raje že ideološke teme odpira.
gmaina
# 15.02.2012 ob 19:27
Zares je stranka, ki je pred volitvami obakrat dajala vtis resne in poštene stranke. Prvič so jim nasedli, drugič pač ne. Golobič je odličen retorik, toda poleg tega tudi baraba, tako kot so to Jelinčič, Janković, Janša... V stranki so večinoma sami zabušanti, izstopata le Gantar in Rožej. Sicer pa povsem nepotrebna delitev levice na manjkše stranke, Zares naj gre v pozabo, Rožej in Gantar pa k SD in levica se bo kadrovsko okrepila v pravem pomenu besede.
Rdeči valjar
# 15.02.2012 ob 19:07
Za Zares in LDS je ednina rešitev združitev. Samo zaradi osebnih interesov nekaterih vasezagledanih politikov se levica drobi na miniaturne stranke.
jani23
# 15.02.2012 ob 18:33
Ana Hija sej to zgleda tut da misli volilce Desusa, SlLs SDS...
levak
# 15.02.2012 ob 19:29
gappon
Konc je z njimi, use kar je bilo v Zares in LDS je zdaj pobegnilo v Jankovićev klan in se predstavlja kot kao "novo" alternativo...

Kaj se bo pa zgodilo s polovico komunistov, ki so po čudežu spregledali in so sedaj v vrhu SDS.
Anar Hija
# 15.02.2012 ob 20:41
Itak se sleherna debata na koncu konča pri levih in desnih. Ergo: dve stranki (oz.za desnico mi je vseno) pa da vidimo, kako stvari stojijo..

Levica ima pa zelo enostavno delo:
ideološko tri reči: ločitev cerkve od države, spoštovanje vrednot NOB in NE janšizmu (to ne pomeni jeze in slabega zoper volilce SDS, le izgon janše iz države!)
programsko sicer je pa jasno: zagovarjanje marginalnih skupin, ščitenje delavskih pravic, branjenje pravne in socialne države, nepožrešno in nekapitalistično gospodarstvo in branjenje domače lastnine pred tujimi vlaganji. Že samo potegovanje ZA izstop iz zveze NATO takoj za seboj potegne potrebnih 45.000 ljudi..

NE janšizmu!
Anar Hija
# 15.02.2012 ob 18:23
Zares je stranka za malo bolj razgledane in pametne ljudi tako da lahko razumem, zakaj je recimo volilci NSI nekako ne razumejo, ne marajo..
kučkučki
# 15.02.2012 ob 18:18
zares=virant
Kazalo