Slovenija

Poudarki

  • Odvoz vozila s pajkom po novem 100 evrov
  • Janković pravi, da namen podražitve ni polnjenje proračunske blagajne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,4 od 25 glasov Ocenite to novico!
Odvoz
Če vam zaradi napačnega parkiranje avto odpelje pajek, boste morali seči precej globoko v žep. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Napačno parkiranje štirikrat dražje

Samo z globami v proračun okoli 5,2 milijona
28. december 2009 ob 14:27,
zadnji poseg: 28. december 2009 ob 14:53
Ljubljana - MMC RTV SLO

Z božičnim koncem tedna je začel veljati odlok, po katerem vas lahko nepravilno parkiranje v Ljubljani stane 200 evrov.

Za parkiranje na bankinah, površinah za kolesarje, avtobusnih postajah, v parkih in na drugih podobnih površinah se je kazen s 50 zvišala na 200 evrov. Za toliko sta se povečali tudi kazen za samovoljno odstranitev lisic z vozila in globa zaradi nepravilnega parkiranja tovornih in priklopnih vozil ter lahkih priklopnikov.

Tudi stroški za pooblaščeno odstranitev lisic so se povišali. Če vam bodo lisice odstranili ob delavnikih ter sobotah med 6. in 22. uro, boste namesto 35 plačali 50 evrov, za odstranitev lisic ob praznikih in ponoči pa boste plačali kar 100 evrov. Stara cena je bila 67 evrov. Na sto evrov se je podražil tudi odvoz s pajkom, prav tako hramba vozila - na pet evrov na dan.

Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o cestnoprometni ureditvi uvaja tudi nočno tarifo za parkirišča za osebna vozila P-2 in P-3 ter parkirnino za motorna kolesa.

Redarjem več pristojnosti
Novost je tudi natančnejša opredelitev pristojnosti mestnih redarjev. Redar tako zdaj lahko izvaja neposredni nadzor nad ravnanjem udeležencev cestnega prometa pri vožnji, prečkanju vozišča zunaj prehoda za pešce, uporabi luči na vozilu ter uporabo telefonov in podobnih predmetov med vožnjo. Prav tako lahko nadzirajo uporabo varnostnega pasu, nepravilno smer vožnje, zavijanje in razvrščanje v križišču ter neupoštevanje rdeče luči na semaforju.

Na MOL-u so kot vzrok za tako drastično povišanje navedli neučinkovitost glob, saj naj bi bile prenizke. Župan Zoran Janković je tukaj še pojasnil, da namen ni polnjenje mestne blagajne, temveč želja, da na pločnikih, kolesarskih stezah in zelenicah ne bi bilo več avtomobilov. Kljub temu naj bi se leta 2010 v proračun steklo 5,2 milijona evrov samo zaradi kazni, poroča časnik Delo. Za primerjavo: med letoma 2006 in 2008 so prihodki iz glob znašali 2,95 milijona evrov.

S. Z.
Prijavi napako
Komentarji
Jani2105
# 28.12.2009 ob 15:16
Bravo Janković. V času največje revščine je potrebno po ljudstvu še bolj udrihati in ga finančno izmolsti.
Gepard007
# 28.12.2009 ob 15:27
Ja Matej, bravo!! Misilš, da so vsi, ki pridejo v LJ iz LJ?
miss_theory
# 28.12.2009 ob 16:12
Slovenci smo narod, ki prisega na pleh standard, zato predlagam, da postanemo še narod, ki obvlada parking standard. Torej, če maš dnar za avto, ga maš tudi za parkiranje. Ma kdo kaj proti?

Pa ne mi jamrat, da ni dovolj parkirišč, Valuk_ ma prav, ko pravi, da jih ni direkt pred vhodom, kje drugje bi se pa zagotovo našla :)
kerr
# 28.12.2009 ob 15:27
preprosto... parkiraj kjer je dovoljeno pa je problem rešen! Meni je še zmeraj uspelo, pa sem skoraj vsak dan v mestu...
drofko
# 28.12.2009 ob 15:14
zokiju se je pa čist zmešal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boboman
# 28.12.2009 ob 16:40
Sicer pa ljubljanšani se zdaj glasni naj se mi jebe_o, kot pa vi pridete na "selo" da greste po sprehodih, v hribe, ob jezera pa so vas vsi travnki in gozdne poti polni vaših jeklenih konjičkov, še na kredarci bi stal če bi bla cesta gor! Pa pridte vi enkrat na Bled z vlakom, busom ali s kolesom, ali pa z vlakom ki se vozi dve ure in pol v Koper ter nato z busom do Pirana, portoroža ;)
janezjanez81
# 28.12.2009 ob 15:46
Posledica centralizacije so polna mesta. 100.00 dnevnih emigrantov v Lj...

Prvo naj se poštima zadostno število parkirišč, kjer te 8 urno parkiranje ne bo prišlo več kot 2€ !

Sedaj je parkiranje za delavni čas cca 5€ x 250 delovnih dni = 1500€ ! Kdo mi jih bo dal?
Petrasa
# 28.12.2009 ob 15:44
Za nekajminutno ,napačno, parkiranje sem morala plačati kazen. ( delno parkiranje na pločniku)

V primeru, da se peljem po Vojkovi cesti do BS3 opazim gnečo avtomobilo. Vsi so
parkirani na pločniku. Brez listkov za brisalci in to vso noč ali več dni.

Ne najdem logike!
Matej*.*
# 28.12.2009 ob 15:25
Greš z busom pa je problem rešen... pride te 1,6eu...
Tomozuki
# 28.12.2009 ob 19:10
Še sporočilo vsem primitivcem iz Trnovega:
Čeprav tam primanjkuje parkirnih mest, mi kot MARIBORČANU ne rabite olepševati avtomobila z raznimi gravurami s ključem, ker sem ravnotako prebivalec soseske kot vi in imam tam stanovanje (čeprav najeto). Če vam gre v nos, da moram kot štajerc delati v Ljubljani, se dogovorite z našimi vrlimi veljaki, da se ne bodo šli centralizma. Isto velja za gradnjo fakultet, ki so večinoma v prestolnici. Manj bo prometa, manj bo jeze, več bo PARKIRNIH MEST. Jaz bi tudi raje svoji občini denar prinašal kot pa Ljubljanski (če že moram).
Aliter
# 28.12.2009 ob 16:52
Ko sem moral začeti hoditi vsak dan v Ljubljano sem si naredil izračun za primerjavo javnega prevoza in vožnje z avtom, če sem v njem sam: Če grem z vlakom moram najprej do njega priti z avtom (torej avto že tako ali tako potrebujem), v Ljubljani pa potem še približno 25 minut peš. To mi vzame približno še enkrat toliko časa, kot če grem z avtom direktno do Ljubljane. Pa dobro... če vzememo, da čas nima vrednosti: stroški so bili še vedno približno 50% večji. Tako da grem sedaj raje sam z avtom do Ljubljane in parkiram 15 minut hoje stran od faksa.

Za P+R navdušence: Parkirišče na Dolgem mostu je polno, na Rudniku pa zjutraj hodijo okoli varnostniki in težijo, če tam parkiraš in ne greš v trgovino.

Vsekakor hočejo ljudje parkirati preblizu svoje destinacije, ampak tudi če hočeš parkirati recimo 10 ali 15 minut stran od centra (kar bi bila nekakšna sprejemljiva/normalna oddaljenost, če hočeš recimo v trgovino), je to precej težka naloga. No poskušam reči, da ni čudno, da jedro izumira, obmestna nakupovalna središča pa cvetijo (kar se mi zdi katastrofalno).

Uh... Dolg komentar :)
boboman
# 28.12.2009 ob 16:35
sicer nič ne rečem proti povišanim kaznim, moja kritka leti k celotnemu prevoznemu sistemu v centru države, v tujini lahko parkiram magar 6 km od centra pa sem z javnim prevozom tam v 15 minutah. Logično da se spremembe uvaja počasi, ampak nekega celotnega plana ni, recimo že dalj časa rijejo po celovški, prej so neki tud po tržaški, medtem ko bi se lahko že leta nazaj odločili za tramvaj po vpadnicah, pa bi se zdaj tist postavlal, ne pa nove trole, vsake tolk cajta se kupi par novih trol, kaj ti bodo če ne izboljšajo situacije,
jeremias
# 28.12.2009 ob 16:26
Tisti, ki gradijo garažne hiše nimajo dovolj prometa + malce podmažejo Zokiju + uvede višje kazni + parkirne hiše bolj polne = folk še vedno hodi v Lj in mastno plača. Vesele praznike!
Valuk_
# 28.12.2009 ob 16:02
Ja Slovenci smo zelo razvajeni, do vsakih vrat, bi se radi pripeljali s svojim avtom.

Zadnjič gledal na enem velikem parkirišču pred nakupovalnim centrom, kako ljudje iščejo najbližje in se skoraj stepejo za parking zraven vhoda oz. celo parkirajo na prostoru za invalide, čeprav je 100 metrov naprej vse prosto za parkirat.

Tako da ja navadni razvajenčki smo.
Valuk_
# 28.12.2009 ob 15:56
Ja kaj čmo, red mora bit.

Pa ne bluzite, kaka revščina.

Ozrite se malo po LJ kaki so kao te avti, ki nimajo kam parkirat??!
Audi, BMW, Toyota.. itd itd.. vsi najnovejši modeli.

Saj trole lepo vozijo.
kralj matjaž
# 28.12.2009 ob 15:39
Ja lukna je v proračuno. Kaj pa drugega. Najprej ustrezna prometna politika. Naprimer izgradnja parkirnih hiš pod želežniško postajo, pod parkirišče v Tivoliju, v grajski hrib,... In potem skupaj z Urbano omogočit naprimer zastonj prevoz po mestnem jedru.
el CARTEL
# 28.12.2009 ob 15:36
Ljubljana nima normalnih parkingov. Vsi imajo neke rampe, če pa ne, pa so prepolni. In kam naj parkiramo?

Poleg tega me bo lahko nadlegoval še polpismen redar.. super ni kaj
Blumen33
# 28.12.2009 ob 15:36
Matej - kaj pa stanovalci recimo v Trnovem in na Prulah, kjer od takrat naprej ko so po centru količki, vsi puščajo svoje avtomobile? A oni naj pa parkirajo na obrobju LJ in se domov pripeljejo z busom?

Prav je, da se stara ljubljana zapre za promet, ampak šele takrat, ko se v neposredni bližini omogoči dovolj parkirnih mest (prednostno za stanovalce in potem seveda tudi za obiskovalce).

Kaj imamo pa v Ljubljani? - zaprt center in eno garažno hišo pri Maxi-ju, ki je polna dan in noč.

Pa lep dan vsem
richy
# 28.12.2009 ob 21:16
nekdo je napisal:
In kaj je narobe, če ti nekdo predlaga, da avto pustiš doma in uporabiš javni prevoz?

Jaz sem Ljubljančan, pa me zanima, kje naj parkiram doma???????, problem imam doma, ko moram delat prekrške kar se parkiranja tiče, v službo pa hodim peš.

Naslednje vprašanje:
če ti redar nabije listek bo 200 eurov, koliko bo, če ti ga nabije policaj? Kaj pravi na to temo ZVCP?
Koliko je napačno parkiranje npr. v Litiji, Vrhniki, Logatcu?
Če je druga cena, ali mi lahko nekdo razloži, zakaj nismo pred zakonom vsi enaki - mi v Lj bomo plačevali namreč več za kazen kot nekateri izven. Kdo je še to videl? To je pač politika šerifa in tega šerifa na volitvah ne bom podprl, pa čeprav ima veliko dobrih projektov. Če bi se Kresalova šla pravno državo, bi tako samovoljo morala preprečiti. V pravni državi so namreč pred zakonom vsi enaki, ne glede na kraj prebivanja.

Pa ne me narobe zastopit, da podpiram to, da se parkira vse pošrek. Samo Zoki se je zadeve lotil čisto na napačnem koncu. Parkiranje ni urejeno ne za Ljubljančane, ne za prišleke v LJ.
TinkiB
# 28.12.2009 ob 16:47
Kamorkoli sem šel, mislim večja evropska mesta, vedno se je našlo parkirno mesto za 1€/h ali manj in 5 min. hoje do centra. Pa pri nas? Rade volje plačam parkirnino, samo, da te pa oropajo, kar se počne pri nas, pod kritiko.
Odpadnik
# 28.12.2009 ob 16:26
@K_ris

Po tvojem komentarju je jasno vidno, da ne živiš v centru. Ne želim, da se pred hišo zapeljejo ampak, da jim je omogočeno življenje. Po dolgem iskanju so prev veseli, ko lahko primejo za vrečke in se podajo na kratko pot do doma (po vsej verjetnosti 100x daljše od tebe). V Piranu so vsaj poskrbeli za avtobuse, ki jih vozijo v center. Kaj so pa tukaj poskrbeli?
boboman
# 28.12.2009 ob 16:26
Kaj ti bo parkirišče ob vpadnicah, če pa trola rabi do centra tolk kot jaz iz Tržiča v Lj?
K_ris
# 28.12.2009 ob 16:20
@pirh

A ti je na žulj stopila?

In kaj je narobe, če ti nekdo predlaga, da avto pustiš doma in uporabiš javni prevoz? Si preveč fin za to? To bo morda krona z glave padla, če boš moral 100 m narediti peš?
Če pa si že tako pomemben in verjetno tudi temu primerno premožen, pa lahko avto seveda daš tudi v garažo, saj so te le redko polne. Pa tudi parkirno mesto se da abonirati.
Odpadnik
# 28.12.2009 ob 16:14
@Kanjec
S slovensko razvajenostjo se popolnoma strinjam s teboj. V Ljubljani se povprečno vozi zjutraj v avtomobilu 1,2 potnika ko je ta številka na razvitem zahodu 1,7 (1,8) potnika. Ko bo tudi nam to uspelo bomo imeli tudi red v Ljubljani.
Glede balkanskega šerifa se pa ne strinjam s teboj. Ta šerif se vsakodnevno pripelje do svojega parkirnega prostora pred službo med tem ko stanovalci starega mestnega jedra krožijo po celem centru, da si lahko nadejo parkirni prostor. Res ne vem zakaj je potrebno riti istočasno po celi Ljubljani. Mogoče želi staro mestno jedro spremeniti v mrtvi del Ljubljane namesto, da bi želel ravno obratno. Ali pa ima kake lepše za njegov žep bolj koristne načrte.
K_ris
# 28.12.2009 ob 15:45
@Jani2105

Kdor si je po stari tarifi lahko privoščil napačno parkiranje, prav gotovo ni reven.
dostvasmam
# 28.12.2009 ob 21:07
redarju dve okol gofle, pa bo.
Thiver
# 28.12.2009 ob 20:36
Lepo to, zdaj je napačno parkiranje 200 €, če pa pelješ v napačno smer po avtocesti pa 300 €. Dobro, da imajo naši zakonodajalci smisel za humor.
SEAL1986
# 28.12.2009 ob 20:33
Ljubljančani, prebivalci naše metropole ne jokat no.... Sej dobite štadijon.
raa4
# 28.12.2009 ob 18:54
Aja pa še to:
Župan Zoran Janković je tukaj še pojasnil, da namen ni polnjenje mestne blagajne, temveč želja, da na pločnikih, kolesarskih stezah in zelenicah ne bi bilo več avtomobilov.
A se sploh posluša kaj govori? A misli, da smo vsi neumni?
Vsi dobro vemo da obstajajo boljši načini za preprečevanje tovrstnih stvari,
ampak gospoda Jankovića zanima zgolj blagajna.
Jani2105
# 28.12.2009 ob 18:13
@K_ris
Med tem, kar je Janković obljubljal pred županjskimi volitvami in kar je storil zija ogromna luknja. Da to ugotoviš ne potrebuješ nadpovprečnega IQ-ja. Na živce mi pa stopi najbolj takrat, ko uvaja represivne ukrepe. Najlažje je količke postaviti okoli starega dela Ljubljane in zapreti ves promet, saj se je videlo, da Prva pomoč svoje naloge tudi peš zelo dobro izvaja. Ne morem pozabiti, ko se je zgodilo, da reševalno vozilo na nujni vožnji ni moglo do pacienta, ker pač so bili Jankovičevi količki dvignjeni, redarjev pa nikjer. Če bi sam bil v sorodu z dotičnim pacientom bi proti županu vložil mastno tožbo, pa saj najbrž sploh ne bi bila edina. Najbrž si je s svojo aroganco nabral že veliko tožb. Plačali jih bomo pa itak davkoplačevalci...
boboman
# 28.12.2009 ob 16:53
Sej ne jočem, opozarjam na problematio, in na dejstvo da nas razlikuje edino to da eni živite v lj drugi pač ne, navade pa imamo vsi iste (to da če se le da se sami pripeljmo na destincajo, ali vsaj čim bližje nje) le da nas v Lj oskubite, medtem ko pri nas razumvejoče gledajo na avte ker pač ljudje nekje avto pač morajo pustit če so šli v hribe. Predstavljajte si da bi bila enio mesto za parkirat iz zahodne strani dostopa na triglav velika garažna hiša v Jesenicah po 2€ na uro, ter natoo javni prevoz po 1 € do vstopne točke, redarstvo pa bi avte kr odvažalo s travnkov, in gozdnih "počivališč". Kazen bi bila 200€ za napačno parkiranje + 200 za odvoz avtomobila.
NE smeti bit preveč vase zagledan, ljubljančani, menda ste že ja kdaj stopl mal dle koot pa do dolgega mosta?
kawac
# 28.12.2009 ob 16:52
@kanjec:

ja, me zanima kaj bi blo, če bi dejansko redarstvo blo za razvajence (pa to ne leti nate) k svoje avto puščajo povsod, kadar grejo iz mesta na podeželje - pritožbe in neplačevanje kazni in pa seveda ogromno komentarjev pod takimi in podobnimi novicami.

Dejstvo pa je, da je prometni režim v ljubljani katastrofalen!
K_ris
# 28.12.2009 ob 16:21
@Odpadnik

A ti bi rad, da se lahko še prebivalci Mestnega trga do svoje hiše pripeljejo z avtom?
Noro...

Svetujem ti, da se preseliš v Piran. Tam se zbirajo takšni, kot si ti.
jbzt
# 28.12.2009 ob 16:10
Ljubljani skoraj večje od plače v Prekmurju...
Beavis
# 28.12.2009 ob 15:32
Bravo Janković.Lepo novoletno darilo.Še eno bo pa na silvestrovo pod prešernovim spomenikom.Fuj!!!
Jani2105
# 28.12.2009 ob 15:17
Baraba boljševistična...
spf xxii
# 28.12.2009 ob 22:15
naj gre nekam tale srb, sploh pa mestni redarji, ki so po večini nepismeni in zakompleksani.
luxor
# 28.12.2009 ob 20:52
parkirna "kultura" je res na slabem nivoju!
ampak mora biti neko logično razmerje kazen/teža prekrška!!!

vožnja po napačni strani avtoceste je 300! napačno parkiranje 200!???? tu nekaj ni uredu!
asmas
# 28.12.2009 ob 19:48
zeleni zmaj
Ah asmas zakaj bi te v Kopru gledali postrani zaradi LJ tablice? To imaš ti v podzavesti.
ljubljančani imaj takdominanten odnos do drugih,da se jih pona že od daleč.
samo primer
sam NIKOLI ne parkiram na parkingu za invalide
ravno tisti večer ,ko sem parkiral pred supernovo se je pripeljal tip s X5 LJ tablice in parkiral -no kaj praviš na mestu za invalide ki je bil seveda blizu vhoda in prost
pa sem slišal opazko "glej ga žabarja misli da je na tromostovju"
še danes mi je žal da nisem poklical policije
drugič jo bom
zato primorci ne marajo LJ tablice
delam v kopru in mi prijatelji večkrat omenijo naj zamenjam tablice,ker nisem žabar po duši
erru
# 28.12.2009 ob 19:45
tina_lj

ga uporabljam(o) nekateri, pa še iz LJ nismo ;) izražamo pa zgolj nestrinjanje s politiko (ne)urejanja stoječega prometa, ki ima vse potenciale, da bi se ga dalo urediti, a ne s takšno politiko.
franzz
# 28.12.2009 ob 19:23
Najprej mi omogoči, da bom pravilno parkiral, potem me pa lahko kaznuješ. Živim v Ljubljani in ko pridem domov, nimam kje parkirat. Zdaj si bo pa ta baraba spet na naš račun polnil žepe.
Skippy
# 28.12.2009 ob 18:58
Zdaj se tu brezveze kregate o parkirnih mestih v Ljubljani, namesto da bi raje debatirali o tem, da občina ne more določiti kazni, ki jih predpisuje ZVCP in določati prometnih prekrškov, ki jih ZVCP ne pozna.

Vse kar zakon dopušča občinam je, da določijo kazni za odvoz nepravilno parkiranih vozil in kazni za odstranitev lisic.
asmas
# 28.12.2009 ob 18:42
jaz imam velikansko srečo ker ne delam v" blatnemdolu" beri LJ
sem drugač iz osrčja Notranjske
v LJ pridem izključno samo še v UKC,vse ostale stvari dobiš drugje,Recimo Vrhnika ima zelo veliko raznoraznih trgovin tudi specializiranih.V LJ pa specializirana podjetja npr.RUJZ,LAMPIČ,
BLAŽIČ itd itak premeščajo svoje hišena obrobja.Postojna je odlino razvita (lidl,hofer,spar, merkur....)
zadnjič me je pa žena prosila,da greva mal zapravljat za novo leto in sem jo lepo zapeljal v Koper
tam imajo Supernovo...Obi..dobiš kar hočeš samo mal te popstran gledajo ker mamo LJ tablico škodijo ti pa ne.So drugačne sorte kot žabarji
Jankovič naj pa veselo polni prazno blagajno z prekrški ker jih 90 % storijo sami ljubljančani
tako ne se sekirat
jaz se ne ker od mene ne bo dobil NIČ
als
# 28.12.2009 ob 18:10
sej ljubljančana ne spoznaš po tablici, ampak se sam za njemu peleš in gledaš kako vozi. po možnosti po cesti ki ni ravna. ravnina, kjer je možnost prehitevanja največja...gas do podna........pred ovinkom.........vratolomno zaviranje do 40 km/h, med ovinki....bog pomagaj če gre kje čez 50, ravnina, podn, ne glede na kolono. da ne govorim o "žmigavcih" (za ljubljančane - tista paličica na levi strani volana, ki jo nikoli ne uporabljate) prehitevanje po desni obvezno vsaj trikrat na uro vožnje, izsiljevanje prednosti, nespuščanje v kolono, vzratna ogledala uporabljena sam za šmekanje in šminkanje itd. verjemte mi, nardim okol 20000km na leto po celi sloveniji in takih talentov kot jih vidiš v ljubljani ni nikjer. pa tud sam mam lj tablico, hvala bogu vsaj ne pridem s spraskanim avtom iz ljubljane, medtem ko sem v študentskih letih vsak teden od kakega žabarčka v bloku, ki je mislil da mu nekdo odžira plac pred "njegovim" blokom pokasiral kako črtico. ampak boli me, mam avto zato da se z njim vozim ne da je lep, mam ga zato ker ga rabim in v življenju se ne peljem po ljubljani s trolo, ker je totalna potrata časa in denarja. hitro kam prideš sam s kolesom, pa še to je borba za preživetje, morš pazit še na vse ostale udeležence v prometu, ker oni nate ne. javni promet v ljubljani je pod vsako kritiko, kaznovalna politika je itak sama sebi namen (evrčki) prometna kultura ljubljančanov - sploh ni vredna komentarja ( za kolo so slišali redki, raj se 500 metrov do službe 1 uro vozjo, je pač treba upravičit nakup avtomobila) ko pa pridejo ven iz ljubljane je pa cela štala ko jim hoče kdo kaj zaračunat....eh brez vez...............in ja, Ljubljana je gnila, z jankovičem al pa brez njega.............
tapraviguk
# 28.12.2009 ob 17:38
A Janković ma vas rad.
Tomozuki
# 28.12.2009 ob 17:28
Ljubljana je skregana sama s seboj. Prebivalci se za 50m vozijo z avtomobili, centralistično zasnovan sistem pa ne dopušča služb drugje kot v prestolnici. Posledica tega je, da tisti, ki se v njo vozimo, zaradi domačinov nimamo kje parkirat. Reštiev? Službe na periferijo pa ne samo v Ljubljansko, ampak tudi Mariborsko, Celjsko, Kopersko itd. Da slučajno od kakšnih regionalnih planerjev ne slišim o kakem enakomernem razvoju ali kako podobno klobaso. Če bi se to enakomerno porazdelilo po ozemlju Slovenije, bi bilo v prestolnici tričetrt manj prometa. Ampak vodilnim je to itak brezveze razlagat, ker njih vozijo drugi ljudje, ki imajo zmeraj zagotovljen prostor. Ljubljankovič je sicer naredil nekaj dobrih stvari, ampak to parkiranje mu pa ne gre najbolje. Da ne govorim o tem, kako se je grdo spravil na motoriste, ki nikogar ne ovirajo, kjerkoli so že parkirani. S tem samo kaže svojo omejenost pri viziji tekočega prometa.
boboman
# 28.12.2009 ob 17:11
bobo: očitno mene osebno ne razumeš, takisto kot v Ljubljani ne parkiram na pločnikih in vsepovsod, tudi na podeželju ne parkiram drugje, kot je za to označeno, nikakor ne v naravi

Kanjec a plačaš?

Sicer pa sej pravim da kazni morajo bit, tudi ljubljano izvrstno poznam tako da vem kak kaos je. vendar pa da je kazen skor pol minimalne plače pa je kr mal hudo, Torej problematia ostaja, problem je jasno izražen (slaba prometna ureditev, premalo parkirnih prostorov tako za prišleke kot za domače) iz tega vidika kazni niso upravičene v takšni višini, kot da bi 1000 ljudem zaračunal vstopnice za v kino imel parkirišče za 250 avtov, ostalim ki bi prkirali okoli pa bi zaračunal 200€ kazni? Ljudje so zaradi uresdive sistema (centralizacija) odvisni tako ali drugače od Ljubljanje, ta nas pa še jeb_e zravn.
Odpadnik
# 28.12.2009 ob 16:51
@K_ris

Bomo dobili garažno hišo, ki jo bo zgradilo podjetje Gradis skupina G z g. Ogrinom na čelu in si bosta potem s šerifom Jankovičem lahko potalala dobiček. Kok je to vse navzben krasno. Župan naredi vse za Ljubljano (svoj žep).

Upam, da bo ta šerif s Colgate nasmeškom čimprej kandidiral za predsednika in tako ne bo več sral po Ljubljani.
kozi
# 28.12.2009 ob 16:47
Napačno parkiranje.... 200€
Vožnja v nasprotno smer po avtocesti.... 300€
Reči policaju "peder".... 500€

Je za razmislit ;)
Matej*.*
# 28.12.2009 ob 15:30
Ja kaj ma to veze... pač parkiraš nekje izven in greš na bus, sicer pa parkiraš tam kjer ti je dovoljeno - a je to res tko težko.
Kazalo