Slovenija
Pomgradova ponudba v vrednosti dobrih dveh milijonov evrov je bila najugodnejša. Foto: BoBo

Dodaj v

Viadukt Sejanca na prvem odseku hitre ceste Ormož-Ptuj bo gradil Pomgrad

Razpis za odsek Gorišnica–Ormož bo izveden jeseni
6. avgust 2018 ob 10:32
Ptuj - MMC RTV SLO, STA

Gradnja viadukta Sejanca na prvem odseku bodoče hitre ceste Ormož–Ptuj, ki so jo na infrastrukturnem ministrstvu napovedovali za maj, se bo, kot kaže, vendarle začela.

Rok za morebitne pritožbe na izbiro izvajalca se je iztekel 1. avgusta, do predpisanega roka pa ni prispela nobena pritožba, zato je stekel postopek sklenitve pogodbe. Dars je med tremi prejetimi ponudbami izbral prekmurskega gradbinca Pomgrad. Njegova ponudba v vrednosti dobrih dveh milijonov evrov je bila namreč najugodnejša. Ponudbi konzorcija podjetij Markomark Nival in Sitorol ter konzorcija družbe Euroasfalt in Cestnega podjetja Ptuj sta bili višji.

Gradnja viadukta bo potekala v dveh fazah, pri čemer prva vključuje zemeljska dela, temeljenje, izdelavo krajnih opornikov s krili, zasip za oporniki in dokončano prednapeto premostitveno konstrukcijo, ki bo omogočala prevoznost čez objekt za gradbiščni promet. Zaradi zagotavljanja ustrezne varnosti gradbiščnega prometa bodo v tej fazi izvedli tudi hodnike in varnostne ograje ter uredili začasne premostitve. Dela bodo zaključena približno v desetih mesecih.

Nato se bodo lotili druge faze, v kateri bodo med drugim vgradili prometno opremo in asfaltne plasti ter izvedli zaščito vozne plošče. Dinamiko gradnje druge faze bodo morali prilagoditi dinamiki gradnje trase odseka Gorišnica–Ormož, za katero bodo iskali novega izvajalca, dela pa bodo končana predvidoma pet mesecev po začetku druge faze.

Razpis za odsek Gorišnica–Ormož
V zvezi z odsekom Gorišnica–Ormož, katerega sestavni del je tudi omenjeni viadukt, na Darsu načrtujejo, da bodo razpis za izbiro izvajalca objavili jeseni. Razpis za naslednji odsek Markovci–Gorišnica bodo predvidoma objavili v prvi polovici prihodnjega leta in če bo uspešen, bi izvajalca za ta odsek lahko pridobili do konca prihodnjega leta, pojasnjujejo na Darsu.

Dars za odsek med Ormožem in Gorišnico v poslovnem načrtu za letošnje leto sicer načrtuje milijon evrov, v letu 2019 je za to rezerviranih 8,2 milijona, v letu 2020 pa 10,28 milijona evrov. Za odsek med Markovci in Gorišnico pa je letos na voljo 250.000 evrov, skupaj pa v naslednjih treh letih skoraj 15 milijonov evrov.

Ptujska trasa še ni znana
Kdaj bo hitra cesta speljana vse do Ptuja in se bo priključila na avtocestni križ, je za zdaj še nemogoče napovedati, saj za zdaj ni znana še niti trasa. Lokalno okolje si namreč prizadeva za traso južno od Ptujskega jezera, ki pa je deloma na območju Nature, zato so temu na ministrstvu za okolje doslej nasprotovali.

Eden od pogojev Darsa, da se bo gradnja sploh začela, je bil podpis dogovora z občinami ob trasi o začasni navezavi hitre ceste na obstoječo prometno povezavo med Markovci, Spuhljo in Ptujem, kar se je julija tudi zgodilo.

Zadnji je dogovor podpisal ptujski župan Miran Senčar, ki je takrat pojasnil, da jih je ministrstvo v to prepričalo s prometno in ekonomsko študijo, v kateri se je tudi stroka opredelila za južno različico ptujske obvoznice.

Civilna pobuda prebivalcev z območja ptujskih mestnih četrti Jezero in Spuhlja se sicer s podpisom ni strinjala in je že nekajkrat s protestno zaporo opozorila na po njihovem mnenju neznosno življenje ob državni Ormoški cesti. Od države zahtevajo takojšen začetek aktivnosti za gradnjo južne obvoznice.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
hombre
# 06.08.2018 ob 16:28
JBT živiš kje blizu?
anakin
# 06.08.2018 ob 18:35
Cesta na omenjeni relaciji je nujna. Nujna je za vse, ki se dnevno vozimo na tej relaciji, še bolj nujna pa ne za vse krajane, ki živijo v strnjenih naseljih ob sedanji regionalni cesti Ptuj - Ormož. Na tej povezavi se odvija celoten tovorni promet v smeri Zavrča in Čakovca ter seveda naprej proti Budimpešti in vzhodu. Zadnji čas je da se nekaj premika. Upajmo tudi da bo prevladalo toliko razuma in da se hitra cesta na Ptuju priključi kot južna obvoznica in s tem tudi Ptuj razbremeni tovornega prometa.
bilzerian
# 07.08.2018 ob 08:56
@AM

res je prehitel koroško cesto, ampak za to cesto so že pred 25 leti odkupili zemljišča, pa en odsek mimo ormoža je že končan, tako, da lahko rečemo, da to cesto zelo zelo počasi gradijo
vplaznik
# 06.08.2018 ob 15:26
Prepotrebna in tudi nujna. Vsekakor se v cesto infrastrukturo pri na daleč premalo vlaga, prehiteva nas naprimer Bosna, Albanija,...
primos
# 07.08.2018 ob 19:03
quendi
za Prekmurje in Madžarsko je seveda ta hitra cesta

za ostali promet pa prekmurka ni primerna, ali veš koliko je Ormož od te ceste in kakšno povezavo imajo

da ni te ceste je kriva država, ker so že v devedesetih bili plani in finance, pa se ni nikdar našlo primerne trase, vedno so ptičarji in zeleni ustavili vse

pa še danes ne vedo kje bo potekala trasa mimo Ptuja, da ne bodo prestrašili avtohtonih živali
AM
# 07.08.2018 ob 08:23
No, pa je še 1 odsek prehitel Koroško hitro cesto.

Škoda.
JBT
# 08.08.2018 ob 15:52
Ne vem zakaj toloko minusov na moj post.

Cesto zelo dobro poznam, lahko pa preverite sami in se peljite po njej, lahko pa preverite števce prometa, katerih podatki v primerjavi z drugimi odseki povedo svoje...

A zaplejite se tudi npr. proti Koroški, Beli Krajini,....
bilzerian
# 07.08.2018 ob 07:24
@JBT

mislim, da ta cesta ni potrebna. po moje bi bilo ceneje, da bi prebivalcem ceste Spuhlja_zavrč, ter ceste ptuj-Ormož financirali klimatske naprave in zvočno izolirana okna, pa ne bil problem, ko se recimo v nedeljo zvečer ob 22. uri po teh cestah vsiplje kolona tovornjakov, ki se ne ustavi do sobote zjutraj.
kralj matjaž
# 06.08.2018 ob 21:55
3. razvojna os pa stoji.
Za sabo imamo 10 izgubljenih let in očitno se bo izguba časa nadaljevala.
Bombek
# 08.08.2018 ob 10:56
Pomgrad je res po gradnji najbrž kavalitetni a pri določenih ponudbah za gradnjo pa pretirava z cenami in še na koncu dobi posel od drugih pa je za 7 milijonov dražji - kako to za isto delo..? Nekomu bodo lepi milijončki padli v žep..!
foxhunt
# 07.08.2018 ob 21:33
A to Zidanovi gradijo? kot Magno, lepo, lepo.
QUENDI
# 07.08.2018 ob 18:07
.......ali ni bolj potrebna Koroška pa Bela krajina......
.....tu nekdo zapisal......Na tej povezavi se odvija celoten tovorni promet v smeri Zavrča in Čakovca ter seveda naprej proti Budimpešti in vzhodu.......ali ne obstaja hitracesta do MS in naprej......
miran kač
# 07.08.2018 ob 13:23
Namesto da se je zrušilo SCT, bi se odstavilo Zidarja....dela in potrebe (po kvaliteti) je preveč, tako na regionalnih in manjših cestah,kot na avtocestah je problemov preveč...v avto šolah naj pripomorejo k večji vozniški kulturi z večjim poudarkom na strpnosti v prometu in pretočnosti prometa (kjer ni prometa ne cincaj, če je gužva , smo ga itak vsi nadrajsali)...
JBT
# 06.08.2018 ob 14:18
Fajn, a je ta cesta sploh potrebna?

Nujna vsekakor ni.
Kazalo