Slovenija
SD in SDS
To nedeljo bi na volitvah zmagal SDS, drugo mesto pa bi zasedla stranka SD. Foto: BoBo
false
Če bi bile volitve to nedeljo, bi si stranke takole razdelile sedeže v parlamentu. Foto: MMC RTV SLO
false
Podpora vladi Mira Cerarja je po večmesečnem padanju občutneje narasla. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Vox populi: Na vrhu SDS

Dodaj v

Vox populi: Zmagal bi SDS pred SD-jem, podpora vladi narasla

Najpriljubljenejši politik ostaja predsednik Borut Pahor
14. maj 2017 ob 19:29
Ljubljana - MMC RTV SLO, Televizija Slovenija

Po več mesecih padanja priljubljenosti vlade Mira Cerarja je ta vnovič občutneje zrasla. Če bi bile volitve to nedeljo, bi zmagala stranka SDS, z dvema poslancema manj pa bi bil drugi SD.

Izsledki ankete Vox populi, ki jo za Televizijo Slovenija in časnik Dnevnik pripravlja agencija Ninamedia, so pokazali, da je po več mesecih padanja priljubljenost vlade Mira Cerarja spet zrasla. Tokrat je agencija 700 ljudi anketirala med 9. in 11. majem

Kot kažejo rezultati tokratne ankete, se je vlada maja odrezala bolje kot marca in aprila. Da dela uspešno, namreč meni dobrih 35 odstotkov vprašanih. Dobrih 60 odstotkov vprašanih pa na drugi strani delo vlade Mira Cerarja ocenjuje neuspešno. S tem je vlada precej izboljšala svojo oceno.

SDS bi zmagal, SD bi bil drugi
Če bi parlamentarne volitve potekale to nedeljo, bi bila odločitev volivcev takšna:
1. Na prvem mestu bi se znašla Slovenska demokratska stranka (SDS), ki jo podpira 14,1 odstotka vprašanih.
2. Na drugem mestu bi bili Socialni demokrati (SD) z 12,9 odstotka podpore.
3. Za njimi je Stranka modernega centra (SMC), na tretjem mestu z 8,1 odstotka.
4. Združena levica bi s 7,9 odstotka podpore pristala na četrtem mestu.
5. Sledi DeSUS s 5,5 odstotka podpore.
6. Nova Slovenija (NSi) se je znašla s 5,2 odstotka podpore na šestem mestu.

Maja je odstotek tistih, ki ne vedo, koga bi volili, nekoliko padel, zmanjšal se je tudi odstotek tistih, ki sploh ne bi odšli na volišča. Poglejmo, kako bi si stranke razdelile sedeže v Državnem zboru. SDS bi dobil 23 sedežev, SD bi jih dobil 21, SMC bi imel 13 poslancev, prav toliko poslanskih mest bi dobila tudi Združena levica, DeSUS-u bi jih pripadlo 10, Nova Slovenija pa bi imela 8 poslancev. Ter narodnostnima manjšinama dva poslanca.

Lestvica priljubljenosti politikov
Na prvem mestu že mesece vztraja Borut Pahor, sledita mu Violeta Bulc in Tanja Fajon. Milan Brglez pa je četrti. Največji skok na razpredelnici je naredila Ljudmila Novak, ki se je povzpela za štiri mesta in je šesta, pred Zoranom Jankovićem. Goran Klemenčič je izgubil pet mest in je končal na dnu zgornjega dela razpredelnice, opazno pa je padla tudi Violeta Tomić, in sicer za štiri mesta.

V drugi polovici lestvice večjih pretresov ni. Anja Kopač Mrak je pridobila dve mesti, Karl Erjavec pa je padel za tri mesta. Družbo najbolj priljubljenih zapuščata Milojka Kolar Celarc in Janez Janša.

,

G. K., Seku Conde, TV Slovenija
Prijavi napako
Komentarji
Follow Me
# 14.05.2017 ob 20:06
Največji dve stranki:
samogledam
# 14.05.2017 ob 20:05
dokler bo v Sloveniji 62% volilcev, ki se jim ne da hodit na volitve, bodo clani strank in simpatizerji odlocali o rezultatih na volitvah.
gorcin
# 14.05.2017 ob 19:55
Starnka NeVem-NeBiVolil 46.4%

Mogoče bi morali narediti lustracijo politikov, ki nas najedajo zadnjih 25 let?
penzl
# 14.05.2017 ob 19:52
Bog nam pomagaj, če so te ankete dejansko merodajne. Dve stranki, ki sta naredili največ škode, z največ glasovi, tretja je pa največje razočaranje in nateg v zadnjih letih.
garmond
# 14.05.2017 ob 20:18
Kaj so te ankete zdaj že vsake tri dni. Od njih imajo koristi samo tisti, ki jih delajo, za verjeti pa jim itak ni.
CimeBine
# 14.05.2017 ob 20:17
to ne more bit res,ker na Janševi TV piše drugače..
______________________
"Če bi bile volitve letos, bi prepričljivo slavila Janševa SDS, ki se vztrajno približuje magičnim 50 %, sledita ji Židanova SD in presenetljivo – Združena levica Luka Mesca. Vladajoča Cerarjeva SMC je padla na četrto mesto, ob tem, da sta z delom vlade nezadovoljni skoraj dve tretjini vprašanih."
darkwader
# 14.05.2017 ob 20:22
Če je tale anketa merodajna, Pahor najbolj priljubljen politik, SDS z največjo podporo, potem je narod bolj sado-mazo kot sem si mislil.
nonparel
# 14.05.2017 ob 20:37
Več škode si naredil v tej državi, višje si na lestvici teh anket. Ali so ankete prirejene ali pa temu narodu res ni več pomoči.
Homer.
# 14.05.2017 ob 20:14
SDS se je ponovno preštel...
Vsi prisotni!
Gremo dalje......
KapoReđime
# 14.05.2017 ob 20:43
Bolj kot tepeš narod višje si.- Res smo butalci
Krpanka
# 14.05.2017 ob 21:32
Trendovsko: "Poceni popravljam tatuje iz JNA v JANŠA..."
K_ris
# 14.05.2017 ob 21:02
@Mindmaster

Povsod zmaguje desnica, danes so socialisti na nemskih zveznih volitvah v Severnem Porenju-Vestfaliji doziveli pravi debakel proti Merklovi.

Samo Slovenija je se vedno sto let za leseno zlico in caka na propad javnih financ, preden se bo odpovedala rentnistvu, drzavnemu lastnistvu, korupciji in klientelizmu, ki so zapuscina totalitarizma in jih pri zivljenju ohranjata LDS, SD in njuni sateliti.


Ne bi rad veselja kvaril, ampak povprečen slovenski desničarski volivec ni podpornik Merklove :)
Nikec3
# 14.05.2017 ob 20:54
Slovenci si glede na sramotno nizko volilno udeležbo (v primerjavi z ostalimi razvitimi državami) demokracije očitno niti ne zaslužimo.
JBT
# 14.05.2017 ob 20:30
brez veze te ankete.
Če bi bile volitve to nedeljo, ljudje gotovo ne bi glasovali tako, kot kažejo rezultati te ankete.
generusus
# 14.05.2017 ob 20:14
Slovenski volivci - glede na anketne rezultate - sploh ne vedo za kaj gre pri demokratičnih volitvah. Na drugem mestu postavijo SD, stranko mater, iz katere se je rodila večina preostalih strank, katerih miselni koncept temelji v nedemokratičnem totalitarnem sistemu. Tako je na tretjem mestu SMC, nekakšen novodobni klon bivše LDS, na četrtem pa ZL, katere politični program temelji na socialnih gibanjih izpred 150 let, na petem pa DeSUS, ki je generacijska izpostava salonske stranke SD.
borut-blas
# 14.05.2017 ob 21:48
oziris se strinjam da ima krpanka odlično idejo s spremembo tatuja JNA v tatu JaNšA...
ampak volil sds nebi tudi če bi ga janša zapustil
kajti notri je šel cel kup bivših komunistov
sds je stranka bivšh komunistov ki so nezadovoljni, ker niso v komunizmu prišli na take položaje kot mislijo da so jim pripadali..
zagrenjeni agresivni kalimeroti
bori
# 14.05.2017 ob 21:57
Škoda, ker ne dodajo še lestvice najbolj NEpriljubljenih.
CimeBine
# 14.05.2017 ob 21:43
noro,če bi naslednja vlada,ki bo 100% leva,imela v parlamentu 67 sedežev...ziher bi Ljudmila šla v vlado in tako Janši zabila zadnji žebelj v krsto,kar bi ga dokončno poslalo na smetišče slovenske politike...
K_ris
# 14.05.2017 ob 21:06
@SpicyWeiner

Dva dni nazaj so na 24ur poročali, kako želi Židan biti predsednik vlade in kako se pričakuje, da ga bo pri temu podprl Pahor, danes "slučajno" rezultati nove ankete, po kateri vodi SD...


Bralna pismenost je v Sloveniji res problem. Ti že naslova nisi razumel, naprej pa verjetno niti nisi bral ...
burnoutslo
# 14.05.2017 ob 20:54
Haha, te ankete so totalno nerelevantne. Enkrat sem sodeloval v eni in ko sem povedal, da sem mlajši od 30 let je bila gospa, ki me je anketirala šokirana, da s tako "mladim" že dolgo ni govorila. Toliko o reprezentativnem vzorcu teh anket.
xerces8
# 14.05.2017 ob 20:42
Dinozavra SD in SDS na vrhu?
Ja nič, druga Švica for ever!
blabla777
# 14.05.2017 ob 20:17
Groza je edino, da ljudje še zaupajo SD? Še terana in čebel ne znajo zrihtati.
šurda
# 15.05.2017 ob 07:55
Lep pozdrav vsem na MMC-ju !
SD in SDS ???, ne ena ne druga si ne zaslužita zmage, to
sta stranki, ki sta naredili daleč največ škode Republiki
Sloveniji, še zlasti SDS, ki je EDINA politična stranka,
ki ima na čelu bivšega RADIKALNEGA komunista Ivana
Janeza Janšo !

To, da stalno raste podora Združeni Levici je še edino
prav upanje !
Sredinski
# 14.05.2017 ob 21:47
IJJ je porok za to, da njegova stranka nikoli ne bo zmagala!
KLIPAN
# 14.05.2017 ob 20:53
@generusus
"Slovenski volivci - glede na anketne rezultate - sploh ne vedo za kaj gre pri demokratičnih volitvah. Na drugem mestu postavijo...."

Že kar lep čas poslušamo naše sds-ovce in Domoljube, da nihče v zahodni Evropi nima pojma, da nihče ne ve kaj je demokracija, pa naj bodo to Švedi, Nizozemci, Nemci, Francozi, Grki......samo naši domoljubi vedo kaj je prav.
Nima veze, če je včasih bil komunist, samo da je danes naš.
borut-blas
# 14.05.2017 ob 20:40
o kakšni levici v sloveniji nekateri sanjate ..
edini levičar v sloveniji je bivši komunist janez janša
vse ostalo je neolibelarna desnica
reorah
# 15.05.2017 ob 06:25
A med politiki pa Janša čisto zadnji? No, vsaj ena stvar, ki kaže, da se slovenski narod začenja prebujat... Strašno počasi, pa vendar!
[MOD]Beslic
# 15.05.2017 ob 05:17
Kako nam bo šele potem hudo, če zmaga SDS ali SD ...
ZvonkoBingl
# 14.05.2017 ob 20:55
Blabla...blablabla...Pa kje za vraga delate te ankete...OMG...!!!
Tugomer1000
# 15.05.2017 ob 08:47
a ni fajn da ima levica vecino v parlamentu..pol saj vemo kdo je kriiv

Največ sr****nja so naredile Peterletove in Janševe vlade,
drugače pa Mariborska nadškofija in Hildin Vegrad.
tvuser
# 14.05.2017 ob 22:25
Z drugimi besedami: ni nam pomoči!
aktivist
# 14.05.2017 ob 22:23
Kdor ne bi poznal SDS-a bi se močno prijel za denarnico.
HOR
# 14.05.2017 ob 21:51
V Slo že dolgo zmaguje tuji kapital...
Nikec3
# 14.05.2017 ob 21:46
Nikec3...Cipras je izdajalec in bi ga morali Grki obesit,je nekaj takega kot JJ,ki gleda samo na svojo rit,za Grke pa mu dol visi...

Ti kar živi v pravljici.
Springbok
# 14.05.2017 ob 21:34
@ Mindmaster - V Sloveniji desnica ne bo zmagala, dokler bo vodja desne opcije Janša.
mb128
# 14.05.2017 ob 21:07
Eh ja večno ti levi desni. Ampak dejstvo je sledeče. Naj pridejo na oblast levi ali desni na oblasti je njihova politika VEDNO neoliberalna! Kako to?! Dejstvo je tudi to, da so ti levi in desni IZKLJUČNI krivci za vzpon UKIP, AfD, Nacionalne fronte in še mnogih ekstremističnih strank!
Slovenija, Janša? No, mi smo pa specifika in zato specifiko je najbolj zaslužen nihče drug kot Ivan Janez Janša sam! Zakaj? Ah, kaj bi pisal, saj veste, alternativna dejstva pa to!
In zaradi tega slovenska desnica dokler bo živ Ivan Janez Janša nikoli ne bo prišla na oblast. Takšno škodo je storil Ivan Janez Janša slovenski desnici!
Tukaj bi spomnil še samo na neke podorobnosti, ki še kako pripomorejo k razumevanju zakaj je pri nas tako kot je. Gremo nazaj, kar precej nazaj. Slovenske stranke so postajale del družine evropskih strank in takrat je SDSS sprva pristopil k evropski levici. Naj tukaj spomnim, da so se takrat slovenski (ex) komunisti, današnja SD nahajali v nekakšnem bunkerju oz. nihče jih ni hotel imeti. Pa se je ta bunker enkrat končal in slovenski ex komunisti so postali del evropske levice. SDSS? Ja nič, evropsko levico so zaradi tega protestno zapustili. Tako so se znašli v nekakšnem vakumu. Tokaj na sceno stopi Lojze Peterle. Napel je vse sile, da je SDS postal del evropske desnice. Uspel je kljub temu, da so imeli mnogi v evropski desnici pomisleke glede SDS. Skupni imenovalec pomislekov je bil sledeč. Kako naj medse sprejmemo neko stranko, ki je bila prej del evropske levice?! Kakorkoli že, kako je Ivan Janez Janša vrnil to uslugo Peterletu?! Naj samo spomnim, da je slednji ne še tako dolgo nazaj kandidiral za predsednika Eu parlamenta, ki ga je kasneje dobil Italjan Tajani. Ivan Janez Janša je Peterletu vrnil to uslugo tako, da je UKAZAL Eu poslancem iz svoje stranke naj Petrleta čimbolj očrnijo na evropski desnici!
Hja, zna biti svojevrsten hudič če se smatraš za edinega (živečega) demokrata ne samo v Sloveniji morebiti celo v Evropi ali že kar na celem svetu!
Ergo, zaradi tega Ivan Janez Janša ne bo nikoli več slovenski premje razen če bo na parlamentarnih volitvah dobil 50%+ kar pa močno dvomim!
fafaron
# 14.05.2017 ob 20:14
Na vrhu ničnovega.
direstraits
# 14.05.2017 ob 19:57
Ve se, kdo je največ naredil za Slovenijo. Ampak pred volitvami, bo še nešteto diskreditacij in lažnivih novic. Ampak se tudi ve, da vse to zavajajoče nabijanje deluje ravno v nasprotno smer.
Enostavno
# 15.05.2017 ob 11:27
Se absolutno strinjam - zato sem tudi izraz levica opremil z narekovaji.

Da...ok....se opravičujem.LP!
KovacevaKobila
# 15.05.2017 ob 11:26
Oprostite toda to ni Levica.Ta vlada nima zveze z Levico.Tudi Predsednik se je že zdavnaj prelevil v neo-liberalca.

Se absolutno strinjam - zato sem tudi izraz levica opremil z narekovaji.
KovacevaKobila
# 15.05.2017 ob 11:18
Desnici podpora konstantno pada.
Tako, da bo počasi treba tam 50% obstoječe ''levice'' prekvalificirati v desnico.


Kdo rabi desnico, če imaš 'levico', ki nasprotuje dvigu minimalne plače, reže socialo, vzpostavlja fantastične razmere za razcvet prekariata, klesti človekove pravice, povečuje pooblastila policiji in Udbi, kupuje vodne topove, napenja bodeče žice, fanatično podpira trgovinske sporazume, obožuje Nato itn.?
Homer.
# 15.05.2017 ob 08:38
Kakšna levica?
Razen ZL levice ni.
Če pa volimo SD liberalce, ali SMC liberalce je ista figa. Oboji sprejemajo liberalne zakone, ki nimajo nobene zveze s socialno državo in so pravzaprav iz nabora obljub SDSa.
Celine
# 15.05.2017 ob 07:01
Tudi če zmaga SDS vlade ne bo videla. Torej, pirova zmaga.
KovacevaKobila
# 15.05.2017 ob 01:59
Če se na dan volitev naredi lepo vreme, gre tipični slovenski volivec raje na piknik, kjer se zadovoljno predaja hedonizmu, kot pa da bi naredil par korakov do volišča.

Zares enkratna volilna izbira po vaše torej nima nobenega vpliva na volilno abstinenco?

Sicer pa to državo niso poflodrali volilni abstinenti, temveč tisti, ki neprestano volijo ene in iste stranke, pa čeprav so jih slednje že tristokrat na suho nabrisale.
K_ris
# 14.05.2017 ob 23:25
@ForwardThinking

Pa nimamo se mi kaj iti države, pa volitev.... dokler ni izpeljana ljustracija.

Kdo pa je sploh še ostal od tistih, ki bi jih morali lustrirati?
kapljač
# 15.05.2017 ob 15:50
Volilno telo Janeza Janše, se dobi na katere smernice že? Prvič, Da bodo prišli v nebesa , če bodo volili Janšo, četudi bodo grešni do amena. Cerkveni propagirajo pri mašah. Drugič, Verjamejo, da je Janša, kot je sam izjavil na TV, sam s petimi pištolami premagal celo JLA (armijo bivše skupne države) itd. Tretjič, da je v Murglah konec sveta. ( Bavčar , Janšev prijatelj je tudi v Murglah, pozabljajo). Pomeni verjamejo v vsak keks , vsak cirkus in kot da sami nič ne razmišljajo. Kot da jim ni potrebno.
Ameriški predsednik " Ruzvelt" je nekoč dejal, da ima vsak narod do 20% državljanov , na katere se država ne more zanesti ali nanje računati. Saj so ji nelojalni. No Janša je dokazal, da na teh 20% državljani res ne moremo računati, da on pa lahko. Pomeni, da pa so po svoje uporabni, sploh če se do njih obnašaš tako, oziroma , kot je kardinal Franc Rode, pojasnil in obelodanil v živo na TV; da jim je Slovencem ideje potrebno "ubijati v glavo", da bodo manj otožni. ( Nič ni govoril o več dela, boljših plačah, več kruha). In Janša bo vedno dobil teh 20% , kot je res, da več pa res ne , in da je teh 20% njegov največji domet .( S 14% v tej anketi , pa tokrat JIJ, celo krepko zaostaja za možnih 20% glasov . Kot ,da se ga vedno bolj odrekajo, oziroma vedno več Slovencev , začenja uporabljati vedno bolj svoje razmišljanje.)
KovacevaKobila
# 15.05.2017 ob 12:42
- SDS, NSi ipd. je kalsična skrajna desnica, ki se identificira z v 2. svetovni vojni poraženo stranjo
- SMC, ZaAB ipd. so desna sredina (liberalci)
- DeSUS je sredina
- SD je leva sredina
- ZL je levica
skrajne levice pa še nimamo.


Kateri aspekt politike SMC se vam zdi sredinski? Navsezadnje gre za stranko, ki napenja bodeče žice, črta človekove pravice, povečuje pooblastila represivnih organov itn.

Prav tako ne vidim nobene bistvene razlike med DeSUS-om, SD-jem, SMC-jem in ZaAB. Čisto vsi brezpogojno podpirajo TTIP, CETO, Nato itn. Vsi našteti so bili tudi proti dvigu minimalne plače.

Najhujše pa je SD-jevo lomastenje po sociali (v zameno za socialno pomoč se ti država vsede na hišo, otroci odplačujejo socialno pomoč, ki so jo prejemali njihovi starši ... in podobne fašistične cvetke ministrice Kopač-Mrakove). Gre za stranko, ki je solidarnostni mehanizem socialne pomoči spremenila v mafijsko kreditiranje d.o.o.
no more bolero71
# 15.05.2017 ob 10:54
.NORA24TV.. v službi sds..
------------------------------
prebiram zadnjič malo ta njihov portal in zvem še eno ´´novo´´ in sicer,
da so Kajuha fentali komunisti,ker je napisal,da nas je samo še miljon...
Enostavno
# 15.05.2017 ob 10:20
Vox populi: Zmagal bi SDS pred SD-jem, podpora vladi narasla

Kr neki.
KovacevaKobila
# 15.05.2017 ob 09:53
Tule komentira roj neosveščenih uradnikov javnega sektorja, ki imajo za to dovolj časa cel ljubi dan! anketo ustvari Damjanič na način, da je gotovo Janša očrnjen

Ironično: na jetra vam gredo uradniki javnega sektorja, ki imajo preveč časa ... hkrati pa besno zagovarjate Janšo, javnega uslužbenca, ki praktično ne hodi v službo?
Kazalo