Slovenija

Poudarki

  • SD: Vsak ima pravico ustanoviti listo, volivci naj odločijo
  • Kresalova pričakuje Virantovo podporo pri družinskem zakoniku
  • SLS bolj zanimajo konkretne rešitve
  • DeSUS-a konkurenca ne skrbi
  • Zares: Dobro, če bo zato večja udeležba
  • SNS: Videli bomo, koliko bodo dobili zaupanja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,2 od 36 glasov Ocenite to novico!
Janković, Virant
Bodoča partnerja ali nasprotnika v parlamentu? Foto: MMC RTV SLO
       Ravnanje Gregorja Viranta, ki je ob uporabi znanja in infrastrukture SDS zahrbtno snoval svojo listo, je nedostojno       
 Stranka SDS
       Če bo to botrovalo višji volilni udeležbi, bo to dobro. Bolj bo pestro, pomembni pa so programi.       
 Franco Juri, Zares
Glasovanje
Boj za glasove se začenja. Foto: MMC RTV SLO
       Njegov nastop na volitvah bo v politični prostor vnesel dodatno možnost izbire, ki je za demokracijo vedno dobra.       
 Katarina Kresal o kandidaturi Jankovića
       Upokojenci bodo volili Erjavca, ker je predstavnik neke socialne politike, ne Jankovića, ki je predstavnik kapitala.       
 Karl Erjavec
       Bolj kot to, kdo bo kandidiral, nas v SLS-u zanima, ali bomo zmogli poglobljeno razpravo na temo, kako Slovenijo pripeljati iz krize.       
 Radovan Žerjav
VIDEO
Kaj zadnji dogodki pomeni...
VIDEO
Odmeva tudi Virantova odl...
VIDEO
Zoran Janković je rekel da

Dodaj v

Za SDS Virantova odločitev zahrbtna, SD nad Jankovićem ni presenečen

Virant in Janković na volitvah? "Pestreje bo, pomembnejši pa so programi"
11. oktober 2011 ob 13:27,
zadnji poseg: 11. oktober 2011 ob 16:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

Odzivi na novinca v tekmi za poslanske stolčke: trenutni izvoljenci ljudstva Viranta in Jankovića načeloma pozdravljajo, a hkrati kažejo na lastne programe. Najbolj kritični pa so v SDS-u.

Na MMC-ju smo ob napovedi Gregorja Viranta, da bo okrnjene resetirance popeljal na predčasne parlamentarne volitve, in v pričakovanju podobne napovedi ljubljanskega župana Zorana Jankovića povprašali trenutne poslance, kaj si mislijo o prihodnji konkurenci.

V SD-ju so zadržani
V SD-ju so kratki in zadržani. Miran Potrč je dejal le, da ima vsakdo pravico in možnost ustanavljati stranke in liste, izbira pa je na plečih volivcev. Napoved Jankovićeve kandidature je iz SD-jevega naročja odnesla poslanko Renato Brunskole. Ob 28-članski poslanski skupini Potrč v tem ne vidi razpada stranke, mu pa njena odločitev ni všeč. "Jaz take odločitve ne bi sprejel," je sklenil.

Vodja poslanske skupine Dušan Kumer pa je povedal, da ga Jankovićeva odločitev ni presenetila, saj se ga je omenjalo kot morebitnega mandatarja že po odhodu Janeza Drnovška z vlade. Po njegovih besedah napovedi Viranta in Jankovića pomenijo vstop dveh resnih tekmecev na državnozborskih volitvah. A resnost obeh list se bo pokazala šele, ko bosta predstavili svoja programa.

SDS: Opozarjajo nas, da gre za obračun z SDS-om
Andrej Vizjak
iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco." Tudi on je spomnil, da ima SDS "dober program, dobre kandidate", se pogovarjajo o razvojnih vprašanjih in prihodnosti ter gredo na volitve po zmago.

So se pa veliko ostreje odzvali na strankini spletni strani. Obregnili so se predvsem ob Viranta, ki je bil minister v Janševi vladi in je zdaj pomagal sestavljati predvolilni program. "Doslej je izjavljal, da se s tem programom strinja in ga podpira. Kako bo ravnal odslej naprej? Bo zagovarjal isti program, ki ga je soustvarjal in z njim nastopil na volitvah? Če je odgovor da, potem je to nekorektno, saj gre za intelektualno last SDS (...) Če je odgovor ne, potem se postavlja vprašanje, od kod nenadoma strateška sprememba stališč in kje je tukaj Virantova verodostojnost?"

Pravijo, da Virantovo ravnanje ni pošteno, še več, prepričani so, da je ravnal zahrbtno in nedostojno, saj o svojih načrtih SDS-a ni obvestil. Sicer ni član stranke, a je bil kot svetnik na listi SDS-a izvoljen v občinski svet v Domžalah. "Napoved liste praktično skupaj z napovedjo kandidature ljubljanskega župana Jankovića vzbuja dodaten slab občutek. Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS-om," še pravijo.

LDS pričakuje podporo pri družinskem zakoniku
Predsednica stranke Katarina Kresal je vesela Virantove napovedi, da bo stranko gradil na klasičnem liberalizmu, in ga ob tem poziva, naj se LDS-u dejavno pridruži pri zagovarjanju družinskega zakonika in pravic istospolno usmerjenih, izbrisanih, Romov ter drugih "deprivilegiranih skupin".

Vodja LDS-ove poslanske skupine Borut Sajovic pozdravlja novo izbiro za ljudi. Ob tem pa dodaja, da težave niso ne levi ne desni, zato se bo treba v volilni kampanji osredotočiti na prihodnost, ne na preteklost. Meni, da ankete - upoštevajoč neopredeljene - LDS-u kažejo na ponovno uvrstitev v parlament.

Zares: Dobro, če bo zato večja udeležba
Tudi v nekdanjih koalicijskih strankah, Zaresu in DeSUS-u, pozdravljajo novinca. Vodja poslanske skupine Zaresa Franco Juri je izjavil: "Če bo to botrovalo višji volilni udeležbi, bo to dobro. Bolj bo pestro, pomembni pa so programi." Spomnil je na Zaresov program, ki je po njegovem mnenju dober, za kar bo Zares na volitvah nagrajen.

Gregor Golobič pa je dejal, da se je z ustanovitvijo novih strank in gibanj, ki so napovedali sodelovanje na volitvah, razprl neki nov prostor. Ta prostor je, kot pravi Golobič, nastal kot posledica reza, ki ga je v slovensko politiko, ne le s samo ustanovitvijo, ampak predvsem z delovanjem v letošnjem letu, vnesla stranka Zares. "Tega ne čutimo kot grožnjo. Stranka Zares je v specifičnem položaju. Za njo so izkušnje, ki so jo utrdile v tej meri, da jo nove pobude še najmanj prizadenejo." Dodal je še, da se z novimi pobudami tranzicija na levici bliža koncu, morda pa se, kot pravi, enako dogaja tudi na desnici.

DeSUS-a konkurenca ne skrbi
Še bolj pa je lasten program ponujal DeSUS-ov Joško Godec: "Imamo svoj program, svoja stališča, svojo stranko. DeSUS gre na volitve zato, da bo zmagal." Godca ne skrbi, da bi jim Virant "pobral kakšnega volivca".

Tudi po besedah predsednika stranke Karla Erjavca Jankovićeva in Virantova kandidatura ne skrbita. "Upokojenci bodo volili Erjavca, ker je predstavnik neke socialne politike, ne Jankovića, ki je predstavnik kapitala," je dejal in dodal, da bo Janković predvsem pokopal SD in LDS. Kandidatura Viranta pa je po njegovih besedah "bolj ena pasja bombica". Zgodba se mu zdi "neresna" zlasti zato, ker naj bi nagovarjal liberalni del volilnega telesa, pri čemer pa je prav Virant po besedah Erjavca "človek, ki mu je Janez Janša najbolj zaupal" v času njegove vlade. "To vem iz prve roke," je še zatrdil.

SLS bolj zanimajo konkretne rešitve
"Bolj kot to, kdo bo kandidiral, nas v SLS-u zanima, ali bomo zmogli poglobljeno razpravo na temo, kako Slovenijo pripeljati iz krize in kako zagotoviti nova delovna mesta. To je napomembneje, vse drugo je nepomembno," je dejal Radovan Žerjav iz SLS-a.

SNS: Videli bomo, koliko bodo dobili zaupanja
Zmago Jelinčič, SNS, pa pravi, da je prav, da se politični prostor razprši in se izkaže, kdo bo prišel v parlament in kdo ne. "Ljudje so se odločili, da gredo kandidirat, in naj kandidirajo. Videli bomo, koliko bodo dobili zaupanja pri volivcih," je povedal. SNS gre po njegovih besedah na volitve s čisto vestjo.

Al. Ma., A. S., Aleksander Kolednik, Gašper Petovar
Prijavi napako
Komentarji
grozd
# 12.10.2011 ob 02:45
@xbaruch
se strinjam s tvojimi komentarji
in tudi jaz bi raje videl če bi virant kar nadomestil janšo v SDSu
če bi to prineslo še več glasov pa si nebi upal trdit

sigurno bi stranki to prineslo neke dodatne desne volilce, ki pa jih janša odvrača
bi pa hkrati to tudi odneslo tiste volilce ki so brezpogojno zvesti janši
vseeno je SDS okoli janše zgradil kult osebnosti, SDS=Janša, on je je osamosvojil slovenijo, on je tisti ki se je žrtvoval za slovenijo in so ga zaprli in je mislil da ga bodo ubili, on je tisti ki je najboplj pošten, pa ga zle sile iz ozadja neprestano blatijo in vlečejo v afere, mu podtikajo stvari...on je tisti ki premaguje najvišje slovenske vrhove in ki se bos sprehaja po rosni travi s svojo brhko slovensko deklino, ter na klopci boža kužka...
ko narediš okoli neke osebe tak kult in ko cela stranka sledi samo njemu in si niti nihče ne upa pomislit na to da bi ga kdaj zamenjal, potem ima to tudi na volilce nek učinek
in če nebi janša vodil SDSa bi verjetno marsikateri volilec ki ga vleče ta kult osebnosti, odpadel

vprašanje je samo koliko bi jih virant kot predsednik stranke pridobil in koliko bi se jih zgubilo če nebi bilo več janše
jaz ko berem komentarje raznih janševih zagovornikov imam skoraj občutek da je več takšnih ki bodo sledili janši do konca in da ne vidijo nobe alternativne osebnosti na desnici
se mi zdi da marsikdo ki ga podpira niti ne presoja tega kar janša reče, ampak njegove izjave sprejmejo za svoje, samo zato ker jih je izrekel on

to najbolj vidim ko daje kdaj nasprotujoče si izjave, pa mu ludje vedno znova ploskajo
mislim že čisto taka osnovan stvar je ta da po eni strani govori kako bi se morali tisti ki so bili v politiki aktivni že v prejšnjem sistemu izločit, pa kako se slovenija ni očistila... dejansko pa je sam oseba ki je bila politično aktivna že v prejšnjem sistemu in prejšnji sistem podpirala...
pa ko govori o vojni proti tajkunom, hkrati pa govori da bavčar ni tajkun pa mu je v svojem mandatu prodajal državna podjetja... pa se njegovim volilcem to sploh ne zdi nasprotujoče si...
pa da niti ne omenjam patrije, najprej je govoril da je to najbolj transparenten posel, zdaj govori da je očitno cekuta le dobil podkupnine, ampak da je to v resnici že vsepripravila ropova vlada...
res prav smešno je kovidiš da lahko nekdo govori res nasprotujoče si stvari, ko enkrat lahko za isto stvar reče da je dobra drugič pa da je slaba, pa se njegovi volilci vedno strinjajo z njim

zato mam vseno občutek da ima SDS več teh zaslepljenih volilcev ki bodo janšo podpirali neglede na to kaj bo rekel in ponudil, kot pa je takih ki volijo sdsov program
in če bi janšo nekdo nadomestil, naprimer virant, bi ti volilci izgubili to svojo ikono in vprašanje če bi jih enako število potem sledilo tej stranki
xbaruch
# 12.10.2011 ob 00:49
@Binder Dandet
Mene edino muči, ker ne morem razvozlat, ali gre za dogovor med Janšo in Virantom ali ne.

Janša je na svojem blogu (www.sds.si) že izlil svoj žolč nad "zahrbtnim" Virantom. Kakršen koli javni spor med njima - tako kot takrat, ko je Žiga Turk kritiziral Janševo ponarejanje arhivov - je v škodo obema, tako da se za to gotovo nista dogovarjala.

Tragično je to, da SDS kot stranka ni sposobna sprevideti, da je absolutno skrajni čas, da zamenjajo svojega "dosmrtnega" predsednika. Če bi za predsednika izvolili nekoga, kot sta Virant ali Žiga Turk, potem bi celo imeli šanse za tisti "50+".
xbaruch
# 12.10.2011 ob 00:44
Zase vem, da bom volil eno od teh novih strank - Hanžka, Jankoviča ali Viranta, pa mogoče se še kdo drug pojavi.

Če Janši in drugim dosmrtnim predsednikom svobodno kandidiranje na volitvah ni všeč, potem sem še toliko bolj prepričan, da je prav, da volimo novonastale formacije/stranke/gibanja.
grozd
# 12.10.2011 ob 00:27
aja sploh pa SDS p mojem tu dela veliko napako
ker tudi če bo virant pobral njihove volilce, bo tudi sigurno pridobil kakšnega neopredeljenega, kakšnega sredinskega, možno tudi kakšnega levega volilca

in če bi SDS šel po volitvah z njim v koalicijo bi lahko imeli samo korist od njega
zdaj ko so ga sami napadli in si ga naredili za sovražnika, bo to verjetno toliko težje

tukaj pač zelo veliko stavijo oz. grejo na vse ali nič, ali dobimo vse glasove sami, ali pa popušimo
in če se bodo do vseh ostalih strank obnašali tako napadalno, se bo to slabo končalo za njih, ker 50%+ ne bodo dobili, če se bodo z vsemi skregali že pred volitvami, pa bo zelo težko naredit koalicijo, kaj šele trdno koalicijo
in napast vranta, ki je SDSu verjetno še najbolj soroden in možen partner za koalicijo, je res poltično nespametno

verjetno so zlili gnojnico po njem v nekem napadu besa
verjetno ko je janša slišal da bo virant kandidiral si je začel v besu ruvat lase tulit in se slinit, ker ne prenese tega da bi nekdo drug v njegovih lastnih vrstah razmišljal posvoje in se imel celo za enakovrednega...
ostali v SDS, ki jim naval besa ni čisto zasenčil uma, pa so zdaj raje modro tiho in viranta ne komentirajo, ker vedo da bodo viranta mogoče po volitvah za koalicijo še kako potrebovali
grozd
# 12.10.2011 ob 00:20
@glamslam

se popolnoma strinjam in virant se mi prav smili
je en redkih politikov ki mu verjamem, četudi se politično pogosto ne strinjam z njim, ampak vsaj pošten mi deluje
zato tudi verjamem da ni podaljšek SDSa in SDSove zadnje akcije tudi govorijo temu v prid, ker so ga res napadli z vsemi topovi da bi ga že v štartu čimbolj onesposobili

prav patetični so izgovori "vse kar ima za ponudit je ukradel od nas, volite raje nas ki smo kao originalni..."

v glavnem kampanija bo umazana in viranta se bo poskušalo onesposobit z vsemi razpoložljivimi sredstvi
saj že zdaj se zliva gnojnica po njem kako je vse ukradel od SDS, pa kao pozna njihove skrivnosti, hkrati pa kako je v sorodstvu z jankovičem pa da je vse dogovrjeno...
takoj kup gnoja in teorij zarot, tipično za SDS
upam samo da bodo volilci to nemoralno pošteje kaznovali ne ngradili in da bo virant na račun tega pridobil, sds pa izgubil
res upam da se ne bo nagrajevalo tistih ki se poslužujejo tako umazane kampanije
bolisov
# 11.10.2011 ob 22:54
Janša in njegov SDS bi pa lahko že končno začeli o sebi govort ne pa da ves čas po drugih pluva/jo. No, pa saj na tem sloni njihova politika, metanje polen pod noge.
polzaliva
# 11.10.2011 ob 22:09
Bo Virant ali ne bo Virant? Kakorkoli. Njegovim bomo rekli boviranti.
glamslam
# 11.10.2011 ob 21:50
Jaz pravim... Boruta smo sprobali, Janeza smo sprobali.... smo kjer smo.... čas je za nekaj novega.... idealistično/utopično/optimističen sem, da bo na teh volitvah prišlo do sprememb in da bomo zamenjali stare face....

Če je Virant samo podaljšek SDS bomo pa videli.... jaz mislim, da če res NI potem ga čaka še veliko hujše predvolilno blatenje....
veza
# 11.10.2011 ob 21:29
Nikec3,
ni problem njegova kandidatura, vsi smo čakali, kaj bojo ti resentiranci naredili, gre za način, najprej bi izstopil iz strokovnega sveta SDS in če je še kje, s tem bi svojo odločitev najprej sporočil svojim bivšim sodelavcem in potem javnosti!
Sedaj pa je jasno, da igra neko čudno dvojno igro, za katero ima vso pravico, ampak ni niti jasno, kakšne je, to pa ni najboljša popotnica za neko samostojno politično kariero, bolj se pridružuje klubu Pucko, Hvalica, Peče, Rupel...
kva dogaja
# 11.10.2011 ob 21:19
Saj je tako ali tako samo prerivanje v dveh koritih, desnem in levem.
Virant bo pobral glasove na desni, najbrž kar precej, ker tudi na desni niso sami paranoiki in verniki JJ.
JZ pa bo potegnil velik kos levega dela, ker so ljudje razočarani nad SD in BP.
Je pa zdaj velika verjetnost da bo večja volilna udeležba, kar je prednost za levico, saj potem take ekstremistične stranke kot je SDS dobijo s svojimi verniki manjši odstotek glasov.
Nikec3
# 11.10.2011 ob 20:56
Virant se je do sedaj pokazal kot pameten in sposoben. Podpiram kandidaturo.
hud
# 11.10.2011 ob 20:33
igica

Stranke niso nič krive. Krivi so ljudje ki to stranko vodijo. Stare ljudi najprej VEN iz politike in nato NOTER. V zapor mislim.
Dare40
# 11.10.2011 ob 20:27
Po besedah Golobiča je stranka Zares res v specifičnem položaju. Ne glede na to, ali bi Jankovič vstopil v igro ali ne, je stranka Zares OUT......
drek007
# 11.10.2011 ob 20:19
Temu kar se gredo SDS in njihov zunanji sodelavec Virant, ki na prejšnjih volitvah ni zbral niti za v parlament, se po srpsko reče obmana. Osnovnošolska politična finta.
hud
# 11.10.2011 ob 20:17
Udarni

Pa saj vsi vemo kakšen je Janša. Če ni po njegovo je ogenj v strehi. Kdor oddide od njega je izdajalec.
Še enkrat več je Janša pokazal kakšen diktator je.
igica
# 11.10.2011 ob 20:17
ČIM VEČ NOVIH STRANK, STARE PA VSE VEN!!
hud
# 11.10.2011 ob 20:15
Najbolj kritični pa so v SDS-u.

Ja pa valjda. Janša je napovedal na volitvah rezultat 50+ pa so se od takrat stvari spremenile.

Rezultatu 50+ se bo zgodilo naslednje:

-Jankovič 25%
-Virant 15%
-TRS 10%

Janši bo ostal samo en velik PLUS. By by Janša.
pisoJ zorbotit
# 11.10.2011 ob 20:07
@KruhTeUbije
Dimsi, je premeten politik in bo počakal na volilne rezultate :) šele takrat bo eventuelno menjal strankarske majice
KruhTeUbije
# 11.10.2011 ob 20:05
Kot ste se že mnogi pred mano spraševali - tudi meni zanima kam se bo dal Rupel v poplavi vseh teh strank :D
Udarni
# 11.10.2011 ob 20:04
Sploh ne vem, čemu negodovanje nekaterih večjih strank nad odločitvijo Jankoviča in Viranta? Mar po zakonu in ustavi nimata pravice kandidature? Kolkor vem, jo imata in tu je vsa debata odveč! Kdo pa je SDS s svojim vodjem, da si jemlje pravico presojati o tem, ali je Virant storil prav ali ne? Storil je kar je, vse je legalno in nihče mu nima česa oporekati in očitati. Volivci bomo odločili, kaj si mislimo o teh volitvah, in to šteje!
pisoJ zorbotit
# 11.10.2011 ob 20:04
Nekako se ne morem znebiti vtisa, da je Viranta inštaliral sam Ivan Janez Janša in je vse skupaj le predstava za plebs!
Tudi Zares se je šel kao novo politiko s starimi facami iz LDS! Podobnost je več kot očitna, četudi Virant formalno ni bil član SDS; kdo bi vedel..???
miroslavm1
# 11.10.2011 ob 19:53
šahmat
11. oktober 2011 ob 19:32

hahaha, mokre sanje SDS in JJ
vsesevrača
# 11.10.2011 ob 19:51
Simboličen nick imam, paše k tej temi. Vselej, kadar sem se moral ubadati z značajem ljudi, s katerim sem bil v stiku, sem ocenjeval njihove odločitve v pomembnih trenutkih - na osebni ali drugi ravni. V javnem življenju, kamor sodi tudi politika, ponavadi sodimo ljudi po drugih kriterijih, ker nas vsesplošnost problemov preveč obremenjuje in smo podvrženi manjšim, podrobnim (obrobnim) odzivom. Nekatere navdušeju uglajenost, leporečje, prijaznost, druge spet prefinjena aroganca, tretji spet so pristaši injecirane podobe, ki združuje vsakega od nekaj naštetega, kar je še začinjeno s perverznimi zaključki, seveda na škodo drugih.

Zakaj sedaj to razmišljam?

Ker smo v zadnjih 24 urah priča vsem tem podobam, padli so v šarm in aroganco, pritlehnost in izdajstvo, preračunljivost.. in kar je najpomemnejše - v manipulacijo. Kako naj verjamem nekomu, ki je bil do včeraj tesen sodelavec nekoga, pa mu ni zaupal svojih načrtov, kako naj zaupam nekomu, ki tega svojega tesnega sodelavca iz razočarja javno popljuva in ga pripenja na križ, obdolži ga izdaje in kraje. In ljudje se opredeljujejo za enega ali drugega, aklimirajo temu in onemu, se zaradi tega morda sprejo s sosedom. A glej ga zlomka, nekdo pri tem le uživa, nekdo je vesel, da se na njegov račun nekaj dogaja (čeprav popljuvan ali izdan). In vrtiljak se bo vrtel naprej, še po tistem, ko bodo ugasnile lući v dvorani 4.12.2011.
mkrebs
# 11.10.2011 ob 19:45
Moja volilna napoved:
SDS - 10%
Virantova lista - 35%
SLS - 10%
SD - 10%
SZJ - 10%
Desus - 5%
SNS - 5%
NSi - 5%
ostali (pod pragom) - 10%

Koalicijo pa bodo sestavljale Virantova lista, SDS, SLS in NSi ter imele ustavno večino.
polarni123
# 11.10.2011 ob 19:37
Naj ga tožijo SDS ovci. En proces več ali manj. Janša bo tako vodil državo med odmori med razpravami na sodišču bodisi kot tožeči ali kot obsojenec. Zanima koliko je dolg odmor med procesi, da vidim koliko časa bo imel za vodenje države. Pa še hipotetično: ali so lahko prostori vlade tudi na Povšetovi?
tvuser
# 11.10.2011 ob 19:37
Sem že včeraj napisal, da Virant to naredil v dogovoru z Janšo. Napadi nanj iz SDS-ove strani so dogovorjeni, da bi bilo videti, kot da je to res naredil samovoljno. V resnici je to premišljena strategija!
Phoca
# 11.10.2011 ob 19:33
SDS naj s....
Skippy
# 11.10.2011 ob 19:21
Jaz ne razumem navdušenosti nad našimi politiki. A ni tudi Virant vlekel nadomestila po koncu mandata?
miroslavm1
# 11.10.2011 ob 19:12
SDS ne more iz svoje kože. svojega do nedavnega zaveznika, so že pričeli napadati, z izdajalcem
klopca
# 11.10.2011 ob 18:46
Desnim in levim bosta Virant in Janković vzela nekaj glasov. Zares in Lds se verjetno poslavljata, Desus, SNS, SLS bodo v parlamentu, ostali težko. Vsi bi morali narediti več za spravo, odpuščanje, razumevanje... Slovenija bo še naprej razdeljena (preveč), kar je žalostno.
kam
# 11.10.2011 ob 18:44
levaki, delate račune brez krčmarja. Viranta je desna baza izločila. Konec je. Lahko pobira samo levici in neopredeljenim.

Sicer pa, potrebujemo spremembe oblasti, vendar ne s komunistično partijo ala Zoki in trojanci ala Virant
Tjunin
# 11.10.2011 ob 18:40
Bravo Virant in Zoki!
Novi veter rabimo!
Arafat76
# 11.10.2011 ob 18:29
http://www.youtube.com/watch?v=FqwpNXh6l
Ic
zapatist
# 11.10.2011 ob 18:29
intelektualna last sds

Namesto, da bi mu rekli hvala, da jim je pomagal. V bistvu jih lahko on toži, da ne uporabljajo njegovega doprinosa.
Čeprav jih po drugi strani razumem, še tisto malo intelekta, ki so ga imeli beži..
marco77
# 11.10.2011 ob 18:25
intelektualna last SDS ....
Pa to je res komedija :)))). Me zanima kje so patentiral zadevo?
visionslovenija
# 11.10.2011 ob 18:25
mogoče bo pa 50- namesto + ha ha ha ha
visionslovenija
# 11.10.2011 ob 18:23
SDS bo doživela na volitvah zeloooo zeloooo HLADEN tuš !!! narod ima dovolj SDS mešanja megle!!!
xbaruch
# 11.10.2011 ob 18:23
Virant in Žiga Turk v bistvu nikoli nista pasala v SDS. Onadva se ukvarjata z zmerno-konzervativno politiko, medtem ko se Janšostranka ukvarja samo z Janšo in s ponarejanjem arhivov in na splošno ustvarjanjem negativnega ozračja. Čeprav se z Virantom in Turkom ne strinjam v veliko pogledih, jima kot normalnima človekoma vsekakor želim uspeh.
miroslavm1
# 11.10.2011 ob 18:18
spek kalimerovsko obnašanje SDS in njihovega vodje. včeraj prav ponižijoče izjave JJ-ja, S tem pa je samo pokazal nivo svoje kulture nasploh. Gospodje v SDS so računali na gladko zmago, sedaj pa se bo število glasov zmanjšalo, saj bo Virant krepko premešal štrene desnici.
kayli
# 11.10.2011 ob 18:12
SDS me spominja na Titanic, potonil bo globoko, globoko . Upam, da s kapitanom na krovu, častniško posadko (Grims, Jerovšek, Černač, Cukjati, Tanko, Gorenjak) in "palubarci"
noComment
# 11.10.2011 ob 18:03
Upam, da volilci močno podprejo vse nove stranke/liste.
Želeli smo si sprememb, sedaj imamo možnost. Ne zapravimo jo.
junkmail
# 11.10.2011 ob 17:46
Iz 50+ na začetek konca. To boli. :))
zapatist
# 11.10.2011 ob 17:45
@čungalunga: Kajti jaz na ptimer sem bil jasno opredeljen; da bom na volitvah glasoval za SDS. A mi je ta lista resetirancev bila všeč že od prvega dne njihovega nastanka. Ljudje, ki si zbajo služit denar tudi zunaj politike in so ustrezno kvalificirani.
Se mi je pa včeraj 100% zagabila SDS z komentarjem na Virantovo listo: "to sprejemamo z začudenjem, saj je še včeraj...... Je pa treba jasno omeniti sorodstveno vezo z Jankovićem...." ---- Torej drugače povedano: si z nami ali pa si drek.
Kako je možno, da so tako umsko omejeni; kaj se ne zavedajo, da ima marsikateri slovenev IQ tudi nad 70 in da se mu mogoče takšne neumnosti ne zdijo korektne??

Welcome:) Je pa res, da si dolgo rabil. To kar sedaj počnejo z Virantom ni čisto nič novega, tudi daleč od najhujšega. Vendar bolje pozno kot nikoli, si nad 70:)
sjefrojkaf
# 11.10.2011 ob 17:35
DemosuNePartiji

Ne verjamem v naveze (taktične), ker bi s kasnejšim povezovanjem vsi izpadli zeloo neverodostojno
zapatist
# 11.10.2011 ob 17:33
Se strinjam s tistimi, ki pravijo, da se bo bolj natančno videlo, če gre za Janšev manever ali ne po temu, kakšna bo Virantova lista. Ali bodo na njej ljudje s svojo hrbtenico ali ne.
DemosuNePartiji
# 11.10.2011 ob 17:30
No, z virantom smo končno dobili nekoga sredinsko usmerjenega, upam samo, da rdečkarji ne bodo spet opletali s teorijo zarote glede naveze Janša/Virant in da ne bodo zadrgnjeni desničarji opletali s teorijo zarote naveze Virant/Janković.

Vsem je najbrž jasno, da to ni mogoče, ampak vseeno pa upam.

Bljuvam po levici in desnici.
noComment
# 11.10.2011 ob 17:26
SDS je toliko demokratična kot je demokratična : Demokratična republika Kongo.
sjefrojkaf
# 11.10.2011 ob 17:20
Caetano

Nedemokratične sile ? Kdo pa je za tebe demokratična sila ? SDS ? A si z lune padel ?
Jan1983
# 11.10.2011 ob 17:18
Viranta naj volijo neopredeljeni, če bo upravičil pričakovanja, pa šele na naslednjih volitvah tudi tisti ki drugače volijo SDS.
sjefrojkaf
# 11.10.2011 ob 17:17
Tole vse skupaj res izgleda kot skupna akcija proti Glanzkopfu, vendar res samo to. Kaj je v resnici za vsem skupaj , se bo videlo na prvih predvolilnih soočenjih ali šele po volitvah.

Janša ima kar naenkrat hud problem v Virantu, Zokiju, Hanžku .... ha, sem že izjavil, da se bo na koncu Borut spet smejal - Janša pa kot Janša ; najlažje je tolči po tistem, ki je itak že premagan, ne vidiš pa , da ti ob tem pred očmi zrastejo tri neprijetne resnice - slabo, slabo za takšnega genialnega taktika in stratega, če se spotaknem ob osamosvojitev

Virant mi je doslej sicer bil blizu v nekaterih pogledih, nikakor pa mi ni všeč, da pa se kar naenkrat obrača proti svojemu ljubljenemu vodji. Za primerjavo, sicer malce hudo, Goebbels je s svojim vodjem ostal do bridkega konca .
mojmaribor
# 11.10.2011 ob 17:11
No, zdaj bo pa Ivan JJ ugotovil, da mu je pravzaprav bil edini prijatelj Borut Pahor - vsi ostali ga bodo pustili na cedilu. No, bo pa imel čas o tem razmišljat na oni strani rešetk
if
# 11.10.2011 ob 17:10
Katarina Kresal:"Jankovićev nastop na volitvah bo v politični prostor vnesel dodatno možnost izbire, ki je za demokracijo vedno dobra."

Katarina Kresal, Zoran Janković, ...za slovensko demokracijo ste po učinkih ekvivalentni suši, toči, poplavi, ...,
Caetano
# 11.10.2011 ob 17:08
Ne delat preveč panike. Če je Virant res sklenil kako kupčijo z nedemokratičnimi silami se bo to videlo po tem kakšno listo bo sestavil. Jaz mislim še vedno, da je to dobro za pomladno koalicijo.
skuggi
# 11.10.2011 ob 17:05
voly:
To bi sicer bilo cisto mozno, ceprav nisem povsem preprican da so v SDS ovem stabu zmozni taksne briljantne poteze, ampak morda malo prevec riskantno. Vendarle bo Virant pobral prevec tistih pristasev SDS ove politike, ki jim sam jansa ni po godu. In ker ta janseva zmaga le ni tako zanesljiva kot tule trobijo njegovi vojscaki, vendarle menim,da virantova kandidatura ni zrasla na jansevem zelniku
velenjcan
# 11.10.2011 ob 17:03
Pravijo, da Virantovo ravnanje ni pošteno, še več, prepričani so, da je ravnal zahrbtno in nedostojno, saj o svojih načrtih SDS-a ni obvestil. Sicer ni član stranke, a je bil kot svetnik na listi SDS-a izvoljen v občinski svet v Domžalah. "Napoved liste praktično skupaj z napovedjo kandidature ljubljanskega župana Jankovića vzbuja dodaten slab občutek. Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS-om," še pravijo.

glede na lj-mafijo, ki se zbira okrog jankovića in pomeni politično katastrofo za slovenijo, sem se skoraj že odločil za sds, zdaj mi pa pridejo s takole pi+++rijo, telebani užaljeni, mimozice mamine. galvno, da si sproti delajo sovražnike, če jih ni, si jih je treba izmislit.

zelo znan obrazec iskanja notranjega sovražnika.

a se ne bi dalo tistemu, ki piše na spletno stran sds - grimsu ali kdor že to je - za kak mesec prepovedat solo-akcije, če se mu že ne da za stalno ukinit pravice, da naklada v imenu stranke?
Napoleon
# 11.10.2011 ob 17:01
Gremo na volitve volit SNS!
iufhdfewd
# 11.10.2011 ob 16:58
Ne verjamem več v dogovor Virant - Janša.
Po moje je Virant spoznal da se Janša ne bo izvlekel iz sodnije,poleg tega se je zmeraj nekoliko distanciral od sds pogledov na več načinov.En način je bil ta,da ni nikoli formalno bil član stranke.Spomnem se tudi da je javno kritiziral Janšo (al stranko) ob famoznem lepljenju dokumentov za predsednika.
Clipper
# 11.10.2011 ob 16:58
Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

Vse kar lahko rečem na to je HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA prokleta svojat lažnjiva
DREADLORD
# 11.10.2011 ob 16:52
kaj je zdaj to SDS* Kje je smisel za demokracijo in drugačno mnenje? Virant pač želi nekaj drugačnega.
iufhdfewd
# 11.10.2011 ob 16:46
Ne razumem pa na podlagi česa je Erjavec tako samozavesten.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 16:43
"ampak v tem primeru za to ve le ožji Štab, verniki pa ne..."

Včerajšnji zapis na Twitterju, ki ga danes ponavlja v_n_u_k, bi to potrjeval.
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 16:42
Mene edino muči, ker ne morem razvozlat, ali gre za dogovor med Janšo in Virantom ali ne. Razmišljam, da Janša včeraj ni komentiral Viranta, pa danes še tudi ne. Če bi bil dogovor, bi mogoče kaj pokomentiral, v stilu, da pozdravlja odločitev al karkoli. Če ni dogovor in gre za zamero, pa ne komentira.(?)
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 16:41
"G. Mia Janković je sestrična od Viranta , zdaj pa razmišljajte za koga on navija !"

Bravo vnuk, pravi vojščak.

Ko je Virant bil najboljši minister, ta povezava ni bila pomembna. Ko je Virant prevzel Zbor za Republiko, ta povezava ni bil pomembna. Ko je Virant prinašal točke v Domžalah ali ko je pomagal pisat program, ta povezava ni bil pomembna.

Ko se je Virant odločil kandidirat zase, je ta povezava nenadoma pomembna.

Pozabljaš pa tudi, da je Virant po družinskih vezeh še bližje SDS, saj je poročen s hčero Mihe Brejca. Tistega Brejca z metuljčkom, ki je bil z Janšo pred pol leta na Tajskem.
jurica
# 11.10.2011 ob 16:40
Ha,ha,ha pa saj to ne moreš verjeti.
Moj napol šaljiv komentar na prvi strani,3 komentar... je imel pred tremi urami 10 minusov,pod eno drugo novico mi ga je Admin pa zbrisal:)
No zdaj imam pa 4 pluse...juhuhu
A je SDS centrala dala nova navodila svojim internet vojščakom?
moonylink
# 11.10.2011 ob 16:40
Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS-om

LOL tile pa res ne morejo iz svoje kože, pa kdor bo volil te psihotike res nima vseh čistih, pozivam vse desničarje naj se raje obrnejo na viranta
zapatist
# 11.10.2011 ob 16:38
Točno to. Janševi verniki so čisto zmedeni. Bogi:) Možno sicer je, da gre za dogovor JJ in Viranta, ampak v tem primeru za to ve le ožji Štab, verniki pa ne...
Voly
# 11.10.2011 ob 16:37
veza
Daj ne bluzi,a res misliš,da je to Virant naredil sam?To je krasen manever njegovega Boga,ki je prvič naredil eno res dobro potezo!
Virant bo pobral leve glasove,potem bosta pa z janšo šla v koalicijo!
Ljudje,kako tega ne dojamete!?
renti
# 11.10.2011 ob 16:36
Vsi ki zagovarjate levico, kaj ste pozabili kako so zadnjih 16 let delali z slovenijo. pokradli kar se je dalo, uničili vsa dobra podjetja, privatizacije, škandali,.... Vsi ki zagovarjate desnico ste pozabili kako so isto kradli, uničevali podjetja,... 4 leta. Nažalost je edina parametarna stranka, ki je naredila največ dobrega za slovenijo SNS. NAŽALOST. Edina ni bila nobenkrat pri koritu, ne podpira niti leve niti desne opcije. Če bi bilo pomoje, bi prepovedal vsem dozdajšnim poslancem (vsi ki so bili kadarkoli v teh 4 letih v parlamentu) kandidiranje na volitvah. Vsi so krivi, eni več kot drugi, samo so vsi kradli. Dal bi jim glede na leta ki so ga preživeli v državnem zboru povrnitev vseh prijemkov ki so ji dobili, ker niso naredili ničesar in jim vsem skupaj soditi zaradi zanemarjenja službenih dolžnosti (tukaj predusem mislim delovanja v prid slovenije, slovencev), gospodarske škode (od avtocest, do prevzema podjetij, podpisovanje pogodb z miljonsko odškodnino,...), prekoračitve pooblastil (vplivanje na tožilstvo, policijo, sodnike, vetirinarje,...). Nobeden od zdajšnih poslancev ni vreden našega zaupanja. So svetle izjeme, samo se jih ne vidi ob toliko dreka na kupu.
veza
# 11.10.2011 ob 16:33
kaos,
misli s svoj glavo in ne blebetaj stvari, ki jih ne razumeš, ampak samo ponavljaš po nekih vzorcih!
Karkoli počne sedaj Virant, je nenačelno in pika! Pa to naj bi bili novi obrazi in nove vrednote in naša prihodnost??!! Ne moreš sedeti na dveh stolih, ne moreš se prekladati sem in tja kot Rupel in pe kdo, dobrodošel Virant v klubu Rupel, Pucko, Peče...!!!
kislina
# 11.10.2011 ob 16:31
zameril sem mu,virantu namreč,da je vlekel nadomestilo,kljub temu da je bilo to zakonito,moral bi dati drugačen vzgled,moral bi biti boljši od drugih,če je sedaj igral dvojno igro,pa je jasno kam spada in kaj je njemu sveto(denarci,denarci),naj gre na smetišče zgodovine, kjer se bojo znašli tudi nekateri drugi prevaranti,
bobo966
# 11.10.2011 ob 16:29
boomslang
11. oktober 2011 ob 15:31
hehehe... Če ne drugega, so danes Ivanovi verniki zmedeni še mnogo bolj, kot je to v njihovi podstati...Kakor koli že... Čaka nas pravi cirkus... Kokice se že pripravlajajo...


In priročnik: Slovenački za svaki dan.
matori
# 11.10.2011 ob 16:29
J.J. in SDSu je spet kljun padel,se eden ki je uvidel da s politiko pluvanja,podtikanja in sirjenja lazi,zraven pa obljubljanje o dezeli kjer se bosta cedila med in mleko,ne bo slo,tako da fantje iz SDS zbogom in ne vracajte se vec
kumimonster
# 11.10.2011 ob 16:19
MMC-ju se je uradno 'zjanšalo'. Vsi pozitivni plusi pod to novico so avtomatično spremenjeni v minuse. SDS-UDBA na delu. Žalostno.
r-o-k-o-m-e-t
# 11.10.2011 ob 16:19
Hehehe, JJ in Črtomir se gresta pluse in minuse......
Saj ne moreš verjet kako so se organiziral za talanje minusov.......
42adb
# 11.10.2011 ob 16:17
V_n_u_k
11. oktober 2011 ob 16:11
G. Mia Janković je sestrična od Viranta , zdaj pa razmišljajte za koga on navija !


Nana *Brejc* Virant je pa Gregorjeva zena... hint hint...
LosAlamos
# 11.10.2011 ob 16:15
Čak mal a kr program že imajo. Vau.
Rejtas
# 11.10.2011 ob 16:15
kučkučki @

enostavno v našem parlamentu ne bo več prostora za LDS, SLS, NSI in ZAres.

Pozabil si še dodati SDS.
iufhdfewd
# 11.10.2011 ob 16:15
No,tisti ki mi je dal minus,naj napiše,kdo bi to lahko bil.
Do sedaj sem mislil da je to Virant,potem sem pa zvedel,da on sploh ni bil član sds,samo zunanji sodelavec.
V_n_u_k
# 11.10.2011 ob 16:11
G. Mia Janković je sestrična od Viranta , zdaj pa razmišljajte za koga on navija !
42adb
# 11.10.2011 ob 16:10
Če je odgovor da, potem je to nekorektno, saj gre za intelektualno last SDS

..., ha, haha, hahahaha, AAAAHAAAHAAHAHAHAHAHAHAH, ROFLMAO. Najbols da ga kar patentirate :)))))
TinkiPinki
# 11.10.2011 ob 16:10
pa kaj je Janši?

morda premočan čaj?
TinkiPinki
# 11.10.2011 ob 16:10
u madonca Janša, tega ti ne dovolim reči.
Virant je moj kandidat.

Od tega trenutka dalje mi na misel na pride, da bi te volila. Uživaj dalje!!!!!
iufhdfewd
# 11.10.2011 ob 16:09
A je ostal še kdo v sds, ki je sposoben normalnega dialoga?
Ampak res vprašam,brez sarkazma.
kaos
# 11.10.2011 ob 16:09
Lažje se je fotografirat s petimi depriviligiranimi (izvenserijskimi), kot z milionom lačnih in razjarjenih.
kaos
# 11.10.2011 ob 16:05
Lažje se je Katy ukvarjat z depriviligiranimi skupinami, kot z grmado ubobožanega slovenskega življa, ki nima kruha in mleka, pa čeprav ne spada v "njeno" skupino.
Ne zanima je milion in več LAČNIH!
zapatist
# 11.10.2011 ob 16:03
evo sem že v minusu, tako kot večina ostalih komentarjev na prvi strani. Sedaj pride na vrsto sruga stran. Tam imam trenutno 10 plusov.
r-o-k-o-m-e-t
# 11.10.2011 ob 16:02
SDS: Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS.
Hahaha, spet ste me dober nasmejal. Sicer pa nevem zakaj te mnoge ne navedete po imensko, ker vidim da vam gredo teli seznami in spiski dobro od rok (seznam za odstrel).
zapatist
# 11.10.2011 ob 16:02
@Royares
Men je za te znakce v bistvu vseeno, mi pa je bilo zanimivo opazovat. Ponavadi, če sem samo malo kritičen do JJ, navalijo v minuti z minusi. Danes pa so se obotavljal. Pred 10 minutami sem tako imel cca 15 plusov na prvi strani, no seda ko so šli v akcijo samo še tri. Čez pet minut bom že v minusu:)
Kolk so bedni, jejhata. Otroc in to topoumni.
kumimonster
# 11.10.2011 ob 16:01
Neverjetno!
Na prvi strani komentarjev pod to novico so imeli skoraj vsi komentarji pet ali več plusov, sedaj po petnajst minutah imajo ti isti komentarji po osem ali več minusov. Nagnusne metode SDS, drži se Virant.
elGoyc
# 11.10.2011 ob 16:01
Kar se tiče programa SDS... zna kdo povedati o čem sploh govori, razen o oprostitvi prvega cestnoprometnega prekrška.
Sam se spomnim le pljuvanja po pahorju in zavračanju prav vseh njihovih ukrepov, tudi tistih redkih dobrih ali vsaj potrebnih, prirejenih arhivskih dokumentih o Türku, in seveda blebetanje o oživljanju gospodarstva, nižanju davkov in primankljaja in hkratnih visokih investicijskih vložkih... Na račun česa? Revežev, brezposelnih in upokojencev ali pa se bodo zpoet pred sindikati podelali v hlače, kot so se v orejšnjem mandatu, ko jih je zapustil J.P. Damian in se je pri davčni reformi tresla gora in rodila miš.
Strankarski programi VSEH strank so besede nevredne papirja na katerem so napisane.

Program SDS ima eno samo relavantno točko... pripeljati Janeza Janšo na položaj predsednika vlade za vsako ceno in z vsemi sredstvi.
Sam pozdravljam tako Jankovićevo kot Viriantovo listo ter vse ostale nove stranke, čeprav to kaže ne popolno nezrelost naše demokracije, ampak to ni vzrok temveč simptom. Vse trenutne parlamentarne stranke razen SLS ali imajo istega predsednika že 10 let in več ali pa mu le služijo, pogosto oboje. To niso stranke ampak klientelistični klubi.

Normalna demokracija rabi desno stranko s programom podobnim SLS in NSi, levo stranko (ki je ni) s povdarkom na sociali in visokem obdavčenju bogatih (mogoče v stilu Gibanja za trajnostni razvoj) ter liberalce ki naj bi bili Resetiranci. Vse ostalo so politične smeti.
kačon
# 11.10.2011 ob 16:00
Tudi sam sem mnenja, da je večja izbira dobra. Čeprav sem mnenja, da so dosedanje stranke koalicije, ki so leta 2008 zmagale na volitvah precej na trnih in se boje tako Jankovičeve kot Virantove liste. Tega seveda ne kažejo. Je pa zagotovo, da bo zaradi tega vsaj ena, če že ne dve ostali izven parlamenta. Očitno si levica žaga vejo na kateri sedi. V kopici koruptivnih, plenilskih in samovšečnih politikov je težko najti svežo idejo in nov obraz. zato je vak poizkus osvežitve na levi jalovo početje. Ljudje so je siti. 16 let nam je vladala. Rezultate pa vidimo danes. Zato je prav, da ljudstvo izvoli nekoga drugega. Za skupno dobro.
B in .
# 11.10.2011 ob 16:00
Katarina Kresal je vesela Virantove napovedi, da bo stranko gradil na klasičnem liberalizmu, in ga ob tem poziva, naj se LDS-u aktivno pridruži pri zagovarjanju družinskega zakonika in pravic istospolno usmerjenih, izbrisanih, Romov in drugih "deprivilegiranih skupin".

Ta neetična in pokvarjena blondinka Roma še videla ni. Naj gre raje zjutraj pogledat na Rdeči križ v Mariboru, bo videla, kdo je ZARES deprivilegirana skupina.
svabo
# 11.10.2011 ob 15:57
Zapatist:
uravnoteženi medijski prostor bo težko na novo uravnotežiti. Pa časa ni za partijski tečaj. So volitve preblizu. Pa novinarji. Do predvčerajšnim jim je bilo lahko. Veliki vodja na polno pa bo. Mi bomo na varni strani bi rekel Pahor. Pa tudi to več ne štima. Cel hudič. So mislil, da bodo lahko Kresalko pa Golobiča trajbal do nezavesti. Pa so šli. Pa so navijal za Desus da bo spet utež in bo pomagal do sanjskih 50+. In zdaj z 20 leti na 50 podlage so ostali brez hlač. Jaz bom dal za mašo za njihove izgubljene duše, čeprav jim tud bog več ne more pomagat.
kaos
# 11.10.2011 ob 15:55
@veza
desna nebuloza, počakaj, da vidiš s kom bo šel Virant v španovijo. Vseeno je če imamo na desni samo SDS, ali še koga zraven,desno. Vernik!
royayers
# 11.10.2011 ob 15:55
@ zapatist - +1

bi pa dodal, da dvomi, da sploh vedo, da obstaja več strani komentarjev. Po ''uravnoteženosti'' na prvi strani sklepam, da je tako. kje so šele tile komentarji. uu, prideva na vrsto jutri dopoldan ;)!
juster
# 11.10.2011 ob 15:54
lol politični program je intelektualna last sds?

take izjave kažejo predvsem na intelektualni manjko v tej stranki
royayers
# 11.10.2011 ob 15:53
In še ena skromna pripomba. Še vsak je od SDSa dobil nož v hrbet, vključno s pokojnim g.Pučnikom!

gregor, drži se, mi semo s tabo, potrebujemo resno desnosredinsko stranko, ki se bo ukvarjala z letom 2050, ne pa 1950. VSO SREČO!!
zapatist
# 11.10.2011 ob 15:52
So že dobili navodila, hehe. Na prvi strani komentarjev so že začeli "uravnoteževat" medijski prostor. Sicer jim gre počasi, glede na IQ ampak pridejo tudi do sem;)
noComment
# 11.10.2011 ob 15:52
Bo še kdo volil za sds sedaj ko je na voljo Virant?
royayers
# 11.10.2011 ob 15:50
Še dobro, da vsakič ko kdo od SDSa odpre usta, izgubijo en promil. Le tako naprej, lažnjivci, manipulatorji in ponarejevalci.

Mimogrede, kdaj se boste opravičili prvorazrednemu predsedniku?
svabo
# 11.10.2011 ob 15:50
Zapatist
seveda. Saj veš nahuje je ko ostanje vojščaki brez komande. Ker potem so zmedeni, pa se začnejo gledat, pa začnejo dvomit, pa se začnejo obtoževat, pa se prestrašijo, pa pride do prebegov, pa se zgodi globoko grlo........Težki časi.
veza
# 11.10.2011 ob 15:50
Virant,
ne poznaš niti zgodovine, na najbolj črn dan v Slovenski zgodovini, na dan Koroškega plebiscita, ko so nas verjetno okradli in nam vzeli Koroško, si ti prišel na dan s svojo nenačelno in nemoralno napovedjo, ki je lahko marsikaj, očittno pa ni ne tansparentna (če skrivaj delaš za Janšo) niti fair, če delaš proti njemu, tako ali drugače!
Nenačelneži so pa slabiči in orodje v rokah gospodarjev, nikoli ne boš velik človek, kaj šele velik politik!
Poglej si usode Puckota, pa Hvalice, pa Pečeta, da ne bom več našteval!
sarcasmotron
# 11.10.2011 ob 15:48
Mislim, da se je novinar zatipkal. Prav bi bilo takole:

Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u nimamo rešitve za prihodnost, mi se preveč ukvarjamo z zgodovino in konkurenco."
kaos
# 11.10.2011 ob 15:47
Desni klik na minus?
kaos
# 11.10.2011 ob 15:45
Povejte mati vi, kaj Janez delajo?
zapatist
# 11.10.2011 ob 15:45
@svabo: Čakajo v zasedi pa ne vedo več na koga. Preveč je tarč. Vsak dan nova. Hudič je ko moraš požeti, kar si posejal.

Ja ker če pogledaš pluse pa minuse, zgleda da so otrpnil. Ne vedo več ne kod ne kam. Čakajo navodil....
royayers
# 11.10.2011 ob 15:45
"V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

SDS LAŽE!!!
zapatist
# 11.10.2011 ob 15:43
boomslang: Bog ve, kako morata sedaj mencati Dimitrij in Marjetica.... Le kam sedaj, le kam sedaj....jzs, jzs, jzs...hehehe.

Ja ornk ju lulat:) heheh
svabo
# 11.10.2011 ob 15:42
Intelektualni jagodni izbor stranke Velikega Vodja je ostal s hlačami pod koleni. Preplašen?Ne samo zgrožen, ko se se pogledali v ogledalo in ugotovili kdo so: Veliki Falot, policijski špicelj, veliki manipulator, Andrejček z Dolenjske, Helga globoko grlo. Scenarij se jim sesuva iz minute v minuto. Moram pa priznati, da se mi še najbolj smilijo zvesti vojščaki. Čakajo v zasedi pa ne vedo več na koga. Preveč je tarč. Vsak dan nova. Hudič je ko moraš požeti, kar si posejal.
kaos
# 11.10.2011 ob 15:41
Pa kateri desni vernik je tako razočaran, da popa minuse?
noComment
# 11.10.2011 ob 15:40
bye bye sds bye bye!
boomslang
# 11.10.2011 ob 15:40
Bog ve, kako morata sedaj mencati Dimitrij in Marjetica.... Le kam sedaj, le kam sedaj....jzs, jzs, jzs...hehehe.
Whisperer
# 11.10.2011 ob 15:40
Ne pozabimo,da je Virant zet znanega slovenskega mešetarja in sive eminence "metuljčka ",
alias stara SOVA Miha Brejc !
kaos
# 11.10.2011 ob 15:39
Katarina kot dokončna poraženka se želi prilepit komurkoli, samo da bi bila zraven. Tako je Pahorju solila pamet in ga pripeljala na beraško palico.
Riki
# 11.10.2011 ob 15:38
Katarina Kresal je vesela Virantove napovedi, da bo stranko gradil na klasičnem liberalizmu, in ga ob tem poziva, naj se LDS-u aktivno pridruži pri zagovarjanju družinskega zakonika in pravic istospolno usmerjenih, izbrisanih, Romov in drugih "deprivilegiranih skupin".
===============

Kakšen čudovit gospodarski program, ki bo Slovenijo popeljal na vrh sveta.
kaos
# 11.10.2011 ob 15:37
Desanka, daj mi minus. Šakić
kaos
# 11.10.2011 ob 15:36
Prezgodaj je še za opredeljevanje volilcev, ker bosta nova dva akterja zmedla tudi opredeljene. Zato prosim ne stavite na konja, ki še ni dirkal. Proti volilne tekme bo morda že malo lažje. V vsakem primeru pa za plebejce ne bo nič boljše.
tigerček
# 11.10.2011 ob 15:35
Kdaj pa je Virant imel kredibilnost? Najprej je bil državni sekretar pod okriljem LDS, nato je prestopil na drugo stran, da je lahko bil minister, sedaj bi pa rad dobil glasove tako levice kot desnice!
Res kredibilen premier (če bo) ni kaj, dobro se nam piše!
kumimonster
# 11.10.2011 ob 15:35
Danes je črn dan za SDS, kajti ostali so le še Jerovšek, Grims, Gorenak, Černač, Irglova in podobni kalibri. Bi pa bil hec, da Virant zmaga na volitvah z listo neodvisnih strokovnjakov. Saj starih obrazov smo se tako ali tako naveličali.
high fidelity
# 11.10.2011 ob 15:33
Ma prav neverjetno kaksna banana republika smo postali... vlada pade, ankete kazejo 50% neopredeljenih in hop, cez noc, imamo 5 novih strank, ki bodo vse genialne, nove in ne vem kaj... le kam nas bo to pripeljalo?

Manjkajo samo se pirati, pa je tale comedia d'el arte popolna. Za resevanje krize, pa zgleda, da bomo se naprej morali zategovati pasove...
boomslang
# 11.10.2011 ob 15:31
hehehe... Če ne drugega, so danes Ivanovi verniki zmedeni še mnogo bolj, kot je to v njihovi podstati...Kakor koli že... Čaka nas pravi cirkus... Kokice se že pripravlajajo...
kaos
# 11.10.2011 ob 15:31
Pezdir deluje mehko in brezvoljno, skratka puding.
kaos
# 11.10.2011 ob 15:30
JJ mi ni všeč, vendar ga mnogi podcenjujete. To z Virantom bo Company.
GmO
# 11.10.2011 ob 15:30
Tale Virantova poteza mu odvzame vso kredibilnost in simpatijo, ki jo je imel do sedaj. Se pa vidi, da bomo v sloveniji kmalu priča novim strankam in spodletu obstoječi levičarski garnituri. Sicer pa resnega kandidata za premierja poleg Janše ni! Jankovič gre v boj brez programa, kar na "en passant", oz. s politiko na horuk. Žal je v sloveniji situacija preslaba, da bi se lahko igral politika človek, ki je dober za fotografijo in performance, a nima vsebine!
Rasta75
# 11.10.2011 ob 15:30
sds xD
A6
# 11.10.2011 ob 15:23
SDS bo ta odnos stal glasove. kaj pomaga dober program in dobra ekipa, ce pa imajo posameznike, ki se tako otrocje preseravajo.

moj glas gre Virantu, in predvsem Sustersicu!
Rui
# 11.10.2011 ob 15:20
Virant je odgovor JJ na Zokija v borbi za neopredeljene in razočarane volilce, ki je največ in ki bodo padli na finte o nivih obrazih, novi politki

Vse za prevaro volilcev. A ni fajn kako je to lepo -danes nobeden ne govori več o vladi, ki še vedno vlada, o Kresalovi, Golobiču, Pahorju ali KGB.... Imeli smo katasrofalno vlado, samih afer, ki se je ukvarjala sama seboj......

Danes kot da ni nič.

To da je SDS kao užaljen je samo scenarij, pridobiti tuiste zgoraj omenjene volilce. Na volitvah bosta največ glasov še vedno dobila SDS in SD važno bo samo koliko bosta zraven prispevala Zoki na eni in Virant na drugi strani. Če pa to ne bo dovolj sta pa tu še večna koalicijska partnerja Desus kot prvi in SLS kot rezerva....
kaos
# 11.10.2011 ob 15:18
Virant je bil dober minister na MJU, a je preveč kameleonski.
kaos
# 11.10.2011 ob 15:16
Kandidatura Viranta je po moje panična reakcija desnice zaradi kandidature Jankoviča, saj so se resetiranci in desnica zbali, da bi Jankovič na levico potegnil preveč glasov in tako Virant s svojo kandidaturo želi pomagati SDS-u. Torej tehtnico nagniti ponovno na desno. Vse, kar piše SDS na svoji spletni strani o Virantovi kandidaturi-razočaranje, pa je le slepilni manever za naivne volivce.
Tomi76
# 11.10.2011 ob 15:15
No če bo je program SDS tako dober, da ga bo Virant ukradel sploh ne vidim problema...Glavno da je program dober, kdo ga bo implementiral ni toliko pomembno...Nočem žalit nikogar ampak tale SDS s svojimi nastopi in razno raznimi teorijami ter negativizmom postajajajo prav nadležni. Kako lahko nekdo, ki je vsaj malo pri sebi voli demagoge tipa Grims, Černač, Gorenak, Jerovšek...Na teh volitvah bo poraženka SDS zato ker pričakujejo vsaj 30 - 40 % glasov, pa če bodo dobili 20 bodo lahko srečni...V vsem vidijo neko zaroto in napad na njih...Janša si je pa sam kriv, strateško napako je naredil ko je Jankoviča pregnal iz Merkatorja, to je bilo slabo za Merkator in za njega ker si je s tem nevede ustvaril velikega političnega nasprotnika...V bistvu si želim, da bi zmagal Jankovič ampak pod pogojem, da popuca tudi vse hijene, ki so na levici....Zanimivo bo, mislim pa da si ljudje želijo nove obraze in spremembe, Janše in njegovih kakor tudi en kup obrazov iz leve imamo že vsi čez glavo. Res je da je bila ta vlada slaba, res je tudi da pa ne moremo vedeti ali bi bila kakšna druga glede na razmere še slabša...samo za moje pojme je bila opozicija še slabša v tem mandatu, ker dejansko samo uživali na neuspehu vlade ob tem pa jim je dol viselo za resnične probleme....Upam, da te volitve odnesejo vse te preračunljivce daleč vstran pa so levi ali desni....
malasraka
# 11.10.2011 ob 15:15
...matr je luštn ...

... končno imajo naši politiki polne roke dela ...

... ko bi bilo tako tudi potem, ko se osedlajo .. tisti ki se ...
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 15:15
Rupla so zmedli. Ne ve, kam se obrnat.:)
zapatist
# 11.10.2011 ob 15:15
@kopibrejk:Dobro zaspinano dejanje. Verniki ostanejo, neopredeljene pa zlati prinašalec pripelje k čredici.

Možno. Je pa to za sds le malo nevarna igra. Kaj če Virant dobi več glasov kot Janša in se v tem primeru odloči, da ne bo veš Zlatko Zakladko?
jo-jo
# 11.10.2011 ob 15:15
Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

No, včasih je bolje biti tiho, in prej preučiti lastno samokritičnost in pomen termina "biti objektiven". Izjava kot je zgornja zgolj kali ugled stranke. Kot, da mi debel zdravnik očital nezdrav življenski slog. Ni kaj. Izjava "na mestu".
severna zvezda
# 11.10.2011 ob 15:12
TeksViler, to jaz že dva dni sprašujem: ........... kje je Rupel? Kam se bo prisesal? :P
Zheega
# 11.10.2011 ob 15:12
Is odziva SDS: "Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS."
Evo, pa je jasno kot beli dan! Tudi za Virantovo listo stoji nihče drug kot Kučan. Pa menda ja niste pomislili, da bi lahko bilo drugače?!
severna zvezda
# 11.10.2011 ob 15:11
In v tem primeru jim bo konkurenca samo Jelinčič, s tem da za dve taki stranki po mojem le ni prostora v parlamentu oz volilnem telesu.

..... hehehe, dobra bi ta bila: SDS bi tulil proti Titu, Zmagec bi bil za Tita, SDS bi fehtal RKC ...... no, Zmagec je svojčas rad obiskoval cerkve in se šel zbirateljstvo kelihov ......... LOL
TeksViler
# 11.10.2011 ob 15:10
Saj res, kam se bo pa Rupel tokrat priključil?
kva dogaja
# 11.10.2011 ob 15:10
Ježušna verniki strnimo vrste, je murglski palček udaril v samo srce generalštaba, se je razkril izdajalec, ki je zahrbtno rovari vsa ta leta, čeprav ga je sam ljubljeni vodja grel in pital na svojih prsih.
A ne bo mu uspelo, ker sedaj je bog z nami in med nami. JJ reši nas, ker smo malo izgubljeni.
zapatist
# 11.10.2011 ob 15:08
Še enkrat. V primeru, da gre pri Virantovi odločitvi res za avtonomno dejanje in ne za španovijo z jj, potem bo verjetno pokrila desno sredino, medtem ko bo SDS končal tam, kamor po svojem diskurzu tudi spada. Neka marginalna desno populistična stranka, ki si nabira tistih nekaj procentov za v parlament s ščuvanjem, iskanjem zarot, diskreditacijo, laganjem itd. In v tem primeru jim bo konkurenca samo Jelinčič, s tem da za dve taki stranki po mojem le ni prostora v parlamentu oz volilnem telesu.
Alchemist
# 11.10.2011 ob 15:07
SDS-u se je porušil svet. Joj, kako so bogi revčki. =)
barbara_007
# 11.10.2011 ob 15:06
otročički...
amigo
# 11.10.2011 ob 15:04
Zopet je Kučan potegnil novega zajca iz klobuka. Pred tremi leti trio Fantastikus, ki je dosegel, da smo na vseh lestvicah napredovali v ritni smeri. Le kaj si tale naš bivši predsednik misli o tem norem ljudstvu, ki sliši na ime Slovenec. Še Bučar se je dal zapreti v to balkansko ovčjo stajo. Zdaj lahko vsi skup blejajo ono: Stojadinka ovce šiša, a pomaže joj Dragiša.
kopibrejk
# 11.10.2011 ob 15:03
Dobro zaspinano dejanje. Verniki ostanejo, neopredeljene pa zlati prinašalec pripelje k čredici.
K.
# 11.10.2011 ob 15:02
se še predobro spomnim Cirila Pucka namreč...
xbaruch
# 11.10.2011 ob 15:02
Meni osebno se zdi pa dobro, da je vzniknilo toliko novih strank ... Jankovič, Hanžek, Virant ... okej, seveda se z nobenim od njih ne strinjam 100%, ampak kakor koli obrneš, čas je, da se "dosmrtni predsedniki strank" počasi upokojijo in umaknejo. In če nočejo iti sami ... se jim bojo pač zgodile neodvisne liste. :)
magjack
# 11.10.2011 ob 15:01
koperboy in rozice? Ne bi sla raje sama preverit kaj dejansko pise na tej strani? Modra je komentator le narobe napisal, glede na to da take strukture stavka na sds strani ne najdem... ;)
K.
# 11.10.2011 ob 15:01
hmm,

prvič razočaran nad Virantom. Mamljivo, a tokrat ne bom nasedel!
Binder Dandet
# 11.10.2011 ob 15:01
"Pravijo, da Virantovo ravnanje ni pošteno, še več, prepričani so, da je ravnal zahrbtno in nedostojno, saj o svojih načrtih SDS-a ni obvestil. Sicer ni član stranke, a je bil kot svetnik na listi SDS-a izvoljen v občinski svet v Domžalah. "Napoved liste praktično skupaj z napovedjo kandidature ljubljanskega župana Jankovića vzbuja dodaten slab občutek. Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS-om," še pravijo."

Če bo SDS takole nadaljevala, bo Virant morda spregledal, s kom se je družil zadnja leta. Fak ne, tudi vženil se je v stranko.:D
polarni123
# 11.10.2011 ob 15:00
Evo SDS je že proglasila Viranta za levičarja. Če nisi naš navalimo po tebi. Podatki o celotnem družinskem deblu Virantov in njegove žene se že zbirajo za generacije od Adama in Eve naprej.
reader
# 11.10.2011 ob 15:00
Strategija je druge pljuvat. Super, zato pa po vsej tej silni parlamentarni demokraciji smo, kjer smo. Ker se ukvajrajo sami s sabo, ne pa s politiko.
Upam da Virant zmaga in najuri pol politike iz politike.
Rožice
# 11.10.2011 ob 14:59
Koperboy:
Na SDS strani pod Novice:
"SDS o Virantu in Jankoviču; Ali slovenijo naprej res lahko pripeljejo zahrptna dejanja"


Verjetno so od Jureta Jankovića plonkal
nacekpacek
# 11.10.2011 ob 14:59
Dobro, a kdo verjame, da se Virant ni tole zmenil z Janšo?

Mene bolj skrbi, da se ni zmenil s Kučanom! Sicer me mika, da bi ga podprl - hkrati pa nisem prepričan, da ni tajni agent udbomafije :(
Skippy
# 11.10.2011 ob 14:57
SDS: Virant je zahrbtno snoval svojo listo

Kaj res kdo verjame v to, ne pa v strategijo?
AA
# 11.10.2011 ob 14:57
rtvsds.si, bruh
zapatist
# 11.10.2011 ob 14:56
Pa še to:
Po moje Rupla ornk matra, kaj naredit. On se le gre enega svetovljana, sedaj pa postaja en pribočnik marginalne populistične stranke. Premišljuje, če ne bi šel prosit Viranta, da bi bil njegov sluga...
Koperboy
# 11.10.2011 ob 14:56
Na SDS strani pod Novice:
"SDS o Virantu in Jankoviču; Ali slovenijo naprej res lahko pripeljejo zahrptna dejanja"

Če to res piše na SDSovi strani, potem so še bolj bogi na intelektu, kot sem mislil. Še besed ne znajo pravilno napisati oz. jih pišejo po načelu "piši kao što govoriš".
kam
# 11.10.2011 ob 14:56
Jethros
kam:
A si SDSov program videl, prebral?


Jaz ja, imaš ga na njihovi spletni strani. v čem je problem?
gisky
# 11.10.2011 ob 14:55
meni bi bilo najbolj smešno, da virantova lista dobi volitve, potem bi se pa moral janša ponižat in on v koalicijo kot podrejeni vstopit.
TeksViler
# 11.10.2011 ob 14:55
Vizjak: V SDS-su se ne ukvarjamo z zgodovino.
Pa tale možakar je zgleda zadnja tri leta prespal v globoki komi.
pd
# 11.10.2011 ob 14:55
Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

WTF?!?
Balaž
# 11.10.2011 ob 14:54
Virant je s tem dejanjem pri meni dobil velik plus.
MatejP
# 11.10.2011 ob 14:54
SDS = negativci !!!

Pljuvajo in blatijo vse povprek samo da bi dobili svojih 50+ fuj !!! Ne dam jim niti 10+ !!!
kva dogaja
# 11.10.2011 ob 14:53
Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

Razen da vsakega popluvajo.
zapatist
# 11.10.2011 ob 14:53
@sds: Ali slovenijo naprej res lahko pripeljejo zahrptna dejanja"

Ni šans, zato vas tudi ne bom volil
zapatist
# 11.10.2011 ob 14:51
Koga razen 10 procentov paranoikov še zanima sds? Medtem, ko druge stranke govorijo o konstruktivnosti itd, se hoče sds prikopati vsaj malo do pozornosti, ampak spet na svoj stari način, da pač diskreditira vsakega in povsod išče zarote. So res pacienti.
Valuk_
# 11.10.2011 ob 14:50
SDS spet kaze svoj pravi obraz. Pa se bo začelo diskreditiranje vseh, ki jim stojijo na poti do oblasti. Po kateri Janša tako hrepeni spet.

V SDS pašejo res Grims, Pojbič, Rupel, Cukjati, Rupar in podobni. Vesel za Viranta, da zna iti stran od takih.
Jethros
# 11.10.2011 ob 14:49
franzz:
Kdo pa so ti tajni sodelavci Udbe?

kam:
A si SDSov program videl, prebral?
ferit
# 11.10.2011 ob 14:48
"V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

Na SDS strani pod Novice:
"SDS o Virantu in Jankoviču; Ali slovenijo naprej res lahko pripeljejo zahrptna dejanja"

Nevem kaj pa je okvarjanje z konkurenco, če to ni?
lazarp
# 11.10.2011 ob 14:47
Mnogi nas opozarjajo, da gre za ambicijo zaledja tranzicijske levice po obračunu s SDS.
Samo paranoični shizofreniki vidijo povsod zarote proti njim samim. Dejstvo, da jih imamo v parlamentu že od osamosvojitve priča temu da smo zelo strpna država... no ali pa zelo neumna :P
Obsidijan
# 11.10.2011 ob 14:47
Da ne bojo mediji zdaj še bančnih računov Virantove žene objavljali, predlagam, da Banka Slovenije naredi internetno stran, kjer si bomo lahko ogledali informacije kar o vseh prebivalcih.
franzz
# 11.10.2011 ob 14:46
Potrebno se je sprijaznit, da imamo v Sloveniji še vedno tajne sodelavce udbe.
kam
# 11.10.2011 ob 14:46
Dobro, a kdo verjame, da se Virant ni tole zmenil z Janšo?

Jaz verjamem... in verjamem tudi, da je njegov namen preprečiti zmago JJ. Trojanski konj pač.

V Sloveniji res ni več pomembno, kdo ima program in kaj v programu piše. Važno, da je proti JJ. Jankovič gre na volitve brez programa, Virant ga bo ukradel SDS. In neumen folk bo to volil, potem pa se štiri leta zgražal, kako je vse narobe. Dokler ne bo prišel v mesto nov cirkus (beri: predvolilna kampanja), ko bodo spet iste teme. In svet se vrti naprej,... Neverjetno!
Jethros
# 11.10.2011 ob 14:44
Andrej Vizjak iz SDS-a je izjavil:
"V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."


Mislim...za rešitve prihodnosti imajo Potterjevo prapalico, z zgodovino se ne ukvarjajo, razen v primeru obračunavanja z nasprotniki oz. konkurenco, pa še takrat priredijo razne kolaže.
Mu je pa ratalo natveziti nekaj laži v istem stavku :D
Obsidijan
# 11.10.2011 ob 14:43
50 minus ...
... in pada
Samči
# 11.10.2011 ob 14:41
"saj gre za intelektualno last SDS"???

V SDS imajo intelekt? Jeah, sure...
Samči
# 11.10.2011 ob 14:39
Dobro, a kdo verjame, da se Virant ni tole zmenil z Janšo?
kučkučki
# 11.10.2011 ob 14:25
enostavno v našem parlamentu ne bo več prostora za LDS, SLS, NSI in ZAres
mbvana
# 11.10.2011 ob 13:38
Andrej Vizjak pa je izjavil: "V SDS-u imamo rešitve za prihodnost, mi se ne ukvarjamo z zgodovino, tudi ne toliko s konkurenco."

Brskanje po arhivih paše potem pod kaj? Racionalizacijo papirovja? Vsi dopisi v eno mapo, ali kako?
jurica
# 11.10.2011 ob 13:36
Ker po Sestrah na Evroviziji..bo nova vlada nov dokaz,da je Slovenija strpna dežela...
Premier-Srb Jankovič
Podpredsednik-gay Virant
Podpredsednik-otrok cvetja Hanzek
skuggi
# 11.10.2011 ob 13:30
polzaliva:
lol. desnica jih ima cel kup , a kaj ko vsi obljubljajo neumnosti od visjih plac do manjsih davkov,...
polzaliva
# 11.10.2011 ob 13:27
"Bolj bo pestro, pomembnejši pa so programi."

Levica ima le enega programerja.
Kazalo