Formula 1
Alfa Romeo se vrača v formulo ena. Foto: Reuters

Dodaj v

Alfa Romeo se vrača v kraljico motošporta

Nazadnje del formule ena leta 1985
29. november 2017 ob 16:47
Rim - MMC RTV SLO, STA

Italijanski proizvajalec avtomobilov Alfa Romeo se bo po več kot treh desetletjih vrnil v formulo ena.

Italijani bodo postali partnerji oziroma glavni pokrovitelji švicarske ekipe Sauber, Alfa Romeo bo po novem tudi del imena ekipe, ki se bi imenovala Alfa Romeo Sauber, na dirkalnikih bo tudi dobro znan znak italijanskega proizvajalca.

Iz F1 se je umaknil leta 1985
"Pogodba o medsebojnem sodelovanju je večletna," so sporočili iz Alfa Romea, ki je s svojimi dirkalniki dobil svetovno prvenstvo v letih 1950 in 1951, pozneje pa izdeloval motorje za več drugih ekip. Iz formule ena se je umaknil leta 1985. Alfa Romeo je sicer član skupine Fiat Chrysler group, ki vključuje tudi Ferrari, ta bo za Sauber novi dobavitelj motorjev.

Sauber v svetovnem prvenstvu kraljice motošporta nastopa od leta 1993, večjih uspehov pa ni dosegel. V zadnji konstruktorski razvrstitvi svetovnega prvenstva, ki se je končalo prejšnji teden, je zasedel deseto mesto.

M. L.
Prijavi napako
Komentarji
abt
# 29.11.2017 ob 17:30
Vsi pametni tule,a noben pojma nima.. alfa (sauber)bo imela se naprej ferrarijeve motorje...
RazorBack
# 29.11.2017 ob 17:35
Kr eni komentarji, ki spadajo v gostilno.

"Renault se vedno prej pokvari kot VW" a N=1

Sicer pa dobro, mogoče bo formula spet kej pridobila.
napo11
# 29.11.2017 ob 18:45
sam res, vsi pametni, pa nihce nima pojma. Sam sem imel 7 let alfo 146, pa nisem imel niti enega problema v tem casu. pred tem sem imel tempro, niti enega problema. po alfi sem kupil opel signuma. sicer zelo lep, udoben in prijeten avto, ampak non stop so gorele lucke, ker se je non stop nekaj kvarilo. od nekih cevi, do amortizerjev, do same elektronike. edina sreca, da sem imel ze model, ki ima verigo namesto jermena, ke bi verjetno se to popravljal. potem sem sel na audi a 6. non stop popravila. pa sem prej skoz poslusal, kako se kvarijo italijani. nemci pa zanesljivi, itd. skratka, bistveno slabse izkusnje z nemci, kot z italijani.

Ce alfa dobi kakega ok voznika, bom spet z veseljem pogledal kaksno formulo 1.
Don Vito
# 29.11.2017 ob 19:04
Kar neko nabijanje v tri krasne,predvsem bedaki,ki niso nikoli v življenju vozili Alfe,jaz sem jih imel več, vendar nikoli nobenega problema. Sem pa passata vozil k mehaniku tedensko...zato ne nabijajte.
Andy
# 29.11.2017 ob 19:51
@napo11

Malo pleha malo žice, evo ti opelice :)
Sujo
# 29.11.2017 ob 17:38
Kul. Sicer bojo mašine najprej ferrarijeve. Pa zadnjič je bila Alfa v F1 leta 1988 v šasiji Oselle.
Manos de Piedra
# 29.11.2017 ob 17:55
@Gandhi1:
"Bolid bo vrjetno zelo lep, najlepši, kvarla se bo pa mašina vsako tekmo.."

Kvarili se bodo verjetno predvsem Renaultovi motorji, ker so s tem, ko so začeli sodelovati z McLarenom, prišli pod prekletstvo Alonsota.

Takoj, ko se je proti koncu letošnje sezone McLaren odločil, da bo v naslednji sezoni imel Renaultove motorje, so Renaultovi motorji začeli crkovat (v ekipah Red Bull, Toro Rosso, Renault), medtem ko je Honda začela delati čudeži. Menjavo je propagiral predvsem Alonso, ki je najmanj zaupal Hondi. Glede na njegovo "srečo" z odločitvami, bo verjetno Honda leta 2020 z Red Bullom konstruktorski prvak.
Manos de Piedra
# 29.11.2017 ob 17:49
To ne bo spremenilo dosti, razen malo več denarja ekipi znajo prinesti. Kolikor jaz razumem to zadevo so oni pač sponzor kot kdorkoli drug. Mašina bo od Ferrarija.

Nekako podobno mislim da zdaj Aston Martin sponzorira Red Bull.

Sauber je v bistvu neke vrste 2. ekipa Ferrarija, kot je Toro Rosso za Red Bull.

Bolj zanimivo bo videt, kdo vse bo proizvajal motorje od 2022 naprej, ko se konča to obdobje in začne obodbje novih motorjev.
soling
# 29.11.2017 ob 20:03
abt, "alfa (sauber)bo imela se naprej ferrarijeve motorje..."
Pa sej ravno zato imajo ljudje pomislek...
Mal heca. Se mi zdi, da je to odlična Ferrarijeva poslovna poteza, med drugim tudi porazdelitve stroškov in imeli bojo novega poskusnega zajčka.
nov
# 06.03.2018 ob 13:23
Prvi avto AlfaRomei 33 TI 1.5 boxer- 105KM poezija in pol se je kolega hvalil kako dober avto vozi k je preplačal svoja golf 2 dizel TAS ... kultivirana razlika
Enigma
# 30.11.2017 ob 14:09
@napo11 Dobi - Charles Leclerc bo po vsej verjetnosti vozil za moštvo. Mlad dirkač Ferrarija (zato pri Sauberju), letos prvak Formule 2, lani GP3. Zelo obetaven dirkač.
Manos de Piedra
# 29.11.2017 ob 22:39
@peglezn:
"A pa veste, da je bil RB lani Aston Martin - z Renaultovimi motorji?"

Uradno s Tag-Heuer motorji LOL.
peglezn
# 29.11.2017 ob 20:36
Sami geniji...

A pa veste, da je bil RB lani Aston Martin - z Renaultovimi motorji?

Imel Alfo GTV tisto pravo, spredaj 2 parabole na vsaki strani, krom odbijači, boxer motor, zadaj pogon...

Pri alfi ni vprašanje, koliko se kvari, ampak užitek, ki ga nudi - kadar se ne :-)
nov
# 06.03.2018 ob 13:15
Seveda. Se zgodi :

https://www.youtube.com/watch?v=FhCk6dCB
5b4 -

https://www.youtube.com/watch?v=HrU00xoU
y8A -
RazorBack
# 29.11.2017 ob 20:31
No, ti sedaj z N=1, ko govorijo kako se pa kaj drugega kvari, ste pa na istem nivoju kot prvi 3. Za to, da nekaj postane dokazano je potrebno kaj več kot vaša študija primera.
SF0100
# 29.11.2017 ob 19:50
Moja alfa 156 je bila skoz v pogonu...na mehankarjevi mizi. Lepa je bla pa do konca pr ciganu. Zdaj ima notri kure.
ATP
# 25.12.2017 ob 19:20
Mehaniki so najboljši prijatelji alfistov ;-)
GeorgeB
# 29.11.2017 ob 19:52
lLejte, tudi taki, ki se bodo vozili v vrsti, nekje zadaj in brez možnosti morajo obstajat...
[MOD]Beslic
# 29.11.2017 ob 17:03
Tole se bo kvarilo, joj :D
Gandhi1
# 29.11.2017 ob 16:53
Bolid bo vrjetno zelo lep, najlepši, kvarla se bo pa mašina vsako tekmo..
darkwader
# 29.11.2017 ob 17:03
Bolj za šalo kot zares, na štartu bo bolid šmeks, na cilju, če bo le do njega prišel, pa rjaveča kanta. :)
Videonovice
Räikkönen se seli k Sauberju 00:00:53, 13.09.2018
Hamilton ubil dve muhi na en mah 00:01:44, 22.07.2018
Vettel unovčil smolo Hamiltona 00:02:12, 08.07.2018
Izidi

Dirka za VN Japonske, Suzuka

Končni vrstni red (53 krogov):                     
 1. L. HAMILTON    Mercedes 1:27:17,062
 2. V. BOTTAS      Mercedes     +12,919
 3. M. VERSTAPPEN  Red Bull      14,295
 4. D. RICCIARDO   Red Bull      19,295
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       50,998
 6. S. VETTEL      Ferrari     1:09,873
 7. S. PEREZ       Force India 1:19,379
 8. R. GROSJEAN    Haas        1:27,198
 9. E. OCON        Racing P.   1:28,055
10. C. SAINZ       Renault       1 krog
                                       
SKUPNI VRSTNI RED (16/21)             
Dirkači:                              
 1. L. HAMILTON    Mercedes        331
 2. S. VETTEL      Ferrari         264
 3. V. BOTTAS      Mercedes        207
 4. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari         196
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull        173
 5. D. RICCIARDO   Red Bull        146
 7. S. PEREZ       Force India      53
 8. K. MAGNUSSEN   Haas             53
 9. N. HÜLKENBERG  Renault          53
10. F. ALONSO      McLaren          50
                                      
Moštva:                               
 1. MERCEDES       538                
 2. FERRARI        460                
 3. RED BULL       319                
 4. RENAULT         92                
 5. HAAS FERRARI    84                
 6. McLAREN         58                
 7. RACING POINT    43                
 8. TORO ROSSO      30