Fernando Alonso je z Renaultom v letih 2005 in 2006 osvojil naslov svetovnega prvaka v formuli ena. Številni so prepričani, da bi prvak postal še večkrat, če se ne bi leta 2010 odločil, da bo kariero nadaljeval pri Ferrariju. Foto: Reuters
Fernando Alonso je z Renaultom v letih 2005 in 2006 osvojil naslov svetovnega prvaka v formuli ena. Številni so prepričani, da bi prvak postal še večkrat, če se ne bi leta 2010 odločil, da bo kariero nadaljeval pri Ferrariju. Foto: Reuters

Tako je že pet let. Vedno sicer dobim občutek zadovoljstva, ko javnost meni, da dirkam sijajno. Uživam veliko spoštovanja od dirkačev, moštev in navijačev. Toda vse to bi zamenjal za zmagovanje.

Fernando Alonso
Ferrari F14 T (po pričakovanjih?) ne drži koraka z najboljšimi. Foto: Reuters


Alonso se je na dirki za VN Avstrije v Zeltwegu izkazal z odličnim petim mestom. No, za dirkača njegovega slovesa je to vse prej kot odlično, a treba je poudariti, da Španec letos dirka z nekonkurenčnim ferrarijem F14 T. Tudi sicer Alonso pri Ferrariju ne žanje želenih uspehov. Dvakrat je bil sicer blizu naslova svetovnega prvaka, a v zadnjih dveh letih moštvo iz Maranella ne najde odgovorov na odlični Red Bull oziroma Mercedes.

Za mercedesoma ni zaostal veliko
Dvakratni svetovni prvak je bil v nedeljo najvišje uvrščeni dirkač, ki ni uporabljal Mercedesovega pogonskega sklopa. Prvič letos je med dirko tudi vodil, a le po zaslugi poznejšega postanka - na koncu je za zmagovalcem Nicom Rosbergom zaostal za dobrih 18 sekund, kar niti ni tako velik zaostanek, je pa res, da je zmagovalca med dirko precej upočasnil Sergio Perez, ki je nekaj krogov vozil na čelu kolone.
Odpeljal je '71 kvalifikacijskih krogov'
Številni poznavalci priznavajo, da je Alonso, ki je v nedeljo priznal, da je odpeljal 71 kvalifikacijskih krogov, v tem trenutku zagotovo eden najboljših, če ne celo najboljši dirkač v karavani formuli ena, a kaj mu to pomaga, ko s Ferrarijem česa vidnejšega ne more storiti. "Tako je že pet let. Vedno sicer dobim občutek zadovoljstva, ko javnost meni, da dirkam sijajno. Uživam veliko spoštovanja od dirkačev, moštev in navijačev. Toda vse to bi zamenjal za zmagovanje," je odkrito priznal Španec. Nato pa je ponovil stavek, ki ga je v zadnjih petih sezonah izrekel že (pre)mnogokrat: "V tem trenutku nismo v najboljšem položaju. Moramo se izboljšati, se poskusiti večkrat uvrstiti na zmagovalni oder ali zmagati ter s tem pomagati ekipi."
Ferrari ni kos mercedesu
Čeprav njegov zaostanek za Rosbergom na koncu dirke ni bil gromozanski - letos sta bila mercedesa od ferrarijev večkrat boljša tudi za 40 sekund in več -, je 32-letnik ostal realen. "Mislim, da je vse skupaj samo naključje. Sergio (Perez) je precej upočasnil kolono, ko je vodil nekaj časa, kar mi je uspelo izkoristiti. Na koncu sem se približal Massi, a takoj, ko sem prišel na nevarno razdaljo, se je hitro odlepil. Enako se je zgodilo s Hamiltonom v prvem krogu," je objasnil. "Razlika med Mercedesom in Ferrarijem je neverjetna! Če bi mercedesa s temi nastavitvami ves čas dirkala na polno, bi vse prehitela za krog. Toda tega pač ne moreta storiti."

Tako je že pet let. Vedno sicer dobim občutek zadovoljstva, ko javnost meni, da dirkam sijajno. Uživam veliko spoštovanja od dirkačev, moštev in navijačev. Toda vse to bi zamenjal za zmagovanje.