Dirkači bodo letos že dirkali na novem, do gum prijaznejšem asfaltu. Foto: EPA
Dirkači bodo letos že dirkali na novem, do gum prijaznejšem asfaltu. Foto: EPA

Tam so namreč začeli prvi del načrtovane obnove, vredne 60 milijonov evrov. Najprej bodo priskrbeli novo asfaltirano podlago za letošnjo dirko, za prihodnje leto pa bo imelo dirkališče prenovljene bokse in precej večje garaže.

Že letos na novem asfaltu
Upravitelj dirkališča je razkril, da so v Interlagosu prav tako želeli preseliti štart dirke na ravnino med tretjim in četrtim zavojem - s tem pa ob njem zgraditi še bokse -, a so idejo po temeljitem premisleku opustili. "Zamisel smo opustili, saj se nam zdi, da bi proga izgubila tiste ključne karakteristike, ki jo definirajo," je dejal predstavnik za odnose z javnostjo v Interlagosu. Na letošnji brazilski dirki - ta je na sporedu 9. novembra - bodo dirkači že dirkali na novem asfaltu, ki bo zagotavljal boljši oprijem, hkrati pa zaradi nekoliko gladkejše površine tudi manjšo obrabo gum.

V Interlagosu vsaj do leta 2020
Dirko za svetovno prvenstvo v formuli ena so v Interlagosu prvič organizirali že leta 1973, in sicer na stari, osemkilometrski progi. Pozneje so dirko dvakrat preselili v Rio de Janeiro (Jacarepagua), od leta 1990 pa VN Brazilije neprenehoma gosti 4,3-kilometrska proga v Sao Paulu. Na tem dirkališču bodo dirke formule ena prirejali vsaj še do leta 2020. Lani je brazilsko preizkušnjo dobil Sebastian Vettel, drugi je bil Mark Webber, tretji pa Fernando Alonso.