Formula 1
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 12 glasov Ocenite to novico!
Sebastian Vettel
Tifosi so se morali v Monzi zadovoljiti s tretjim mestom Sebastiana Vettla. Ferrari na 'domačo' zmago čaka že vse od leta 2010, ko je dirko za VN Italije dobil Fernando Alonso. Foto: EPA
       V petek smo spremenili nastavitve dirkalnika, ki smo jih na dirki pravzaprav prvič preizkusili. Vseeno tudi s pravimi nastavitvami najverjetneje ne bi bilo drugače. To so težave, ki jih moramo na dirkališčih, kjer pride do izraza nizek podtlak, nujno odpraviti.       
 Kimi Räikkönen
VIDEO
Hamilton pokvaril zabavo...

Dodaj v

Predsednik Ferrarija po Monzi: Zamočili smo!

Räikkönen: Težave moramo odpraviti
4. september 2017 ob 09:09
Monza - MMC RTV SLO

"Nastavitve dirkalnika so bile napačne, menim, da smo ves čas podcenjevali to dirkališče," je po nedeljski dirki F1 za VN Italije povedal predsednik Ferrarija Sergio Marchionne.

Ferrari je na 'domači' dirki razočaral. Zvesti navijači moštva iz Maranella so pričakovali precej več od Sebastiana Vettla in Kimija Räikkönena na nedeljski dirki za VN Italije, a na koncu so se morali zadovoljiti z zgolj tretjim mestom štirikratnega svetovnega prvaka iz Heppenheima.

Premoč Mercedesa je bila zastrašujoča. Zmagovalec Lewis Hamilton in drugouvrščeni Valtteri Bottas sta dirko odpeljala praktično brezhibno, s surovo močjo Mercedesovega pogonskega sklopa ničesar nista prepustila naključju in poskrbela za novo dvojno zmago moštva iz Brackleyja.

Marchionne: V Singapurju bomo močnejši
Pri Ferrariju, kjer že vrsto let čakajo na dirkaški in konstruktorski naslov svetovnega prvaka v formuli ena, z razpletom nedeljske dirke nikakor ne morejo biti zadovoljni. Njuna dirkača se nista mogla vmešati v boj za zmago, krivdo pa gre pripisati tudi spremenjenim nastavitvam dirkalnikov, zaradi katerih sta imela Vettel in Räikkönen kopico težav. "Zamočili smo. Tako enostavno je to. Nastavitve dirkalnika so bile napačne, menim da smo ves čas podcenjevali to dirkališče," je povedal predsednik Ferrarija Sergio Marchionne in dodal: "Že v Belgiji (prejšnja dirka, op. a.) smo zamočili, od tedaj vseh težav nismo odpravili. Zdaj se moramo zapreti v tovarno in temeljito preučiti, kje smo storili napake in kako jih popraviti." Marchionne navijačem, ki so v Monzi pripravili izjemno vzdušje, sporoča, da se bo Ferrari na naslednji dirki v Singapurju vrnil močnejši.

Räikkönen: Težave moramo odpraviti
Že samo pogled na končni vrstni red dirke je jasni kazalnik, kako daleč za bojem za zmago so bili rdeči. Tretjeuvrščeni Vettel je za Hamiltonom zaostal za dobrih 36 sekund, Räikkönen na petem mestu že za več kot minuto. Finec se je na uvodu tekme po radijski zvezi moštvu večkrat pritožil zaradi težav z zadkom dirkalnika, zaradi katerih ni mogel dirkati po željah. "V petek smo spremenili nastavitve dirkalnika, ki smo jih na dirki pravzaprav prvič preizkusili," je poudaril Räikkönen, a v isti sapi priznal: "Vseeno tudi s pravimi nastavitvami najverjetneje ne bi bilo drugače. To so težave, ki jih moramo na dirkališčih, kjer pride do izraza nizek podtlak, nujno odpraviti."

Sezona formule ena se bo nadaljevala v Marina Bayju v SIngapurju, kjer sta ferrarija lani dosegla četrto (Räikkönen) in peto mesto (Vettel).

M. L.
Prijavi napako
Komentarji
eos
# 04.09.2017 ob 09:48
A to še obstaja??
apollo11
# 04.09.2017 ob 12:45
Gledanost pada, ni niti komentarjev, pri nogometu brez težav čez 1000 komentarjev, tu pa nič od nič.

Res neverjetno kako je padlo zanimanje za formula 1, včasih se je vse ustavilo zaradi dirke, danes pa zanimanja sploh ni več
xyz72
# 04.09.2017 ob 10:59
2017 Lewis Hamilton Mercedes
2016 Nico Rosberg Mercedes
2015 Lewis Hamilton Mercedes
2014 Lewis Hamilton Mercedes
2013 Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2012 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
2011 Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2010 Fernando Alonso Ferrari

ferrarri na "domači" dirki ni zmagal že 7 let ,kaj pa je ta pricakoval
carlos_carlos
# 04.09.2017 ob 15:12
patriot

Hamiltin bi že moral voditi v prvenstvu za enih 35 pik minimalno, lede na to, da ima najboljši dirkalnik. Tako da imaš prav, da je velika verjetnost, da bo res izenačil Vettla in PRosta po številu naslovov. Če Ferrari dobi 3 desetinke po krogu v naslednjih dirkah bo vseeno izenačeno. Singapur bo specifičen, ker bo najbrž tudi Red Bull konkurenčnejši. Austin je zagotovo Hamiltonov. Ostane še torej 5 dirk, kjer bo potrebno zmagati. Zagotovo pa ne vpisati nule.
soling
# 04.09.2017 ob 21:52
Dejstvo je, da se rdeči na naslednji dirki že vidijo kot zmagovalci in ta ležernost se jim bo maščevala, kar nebi bilo prvič.
carlos_carlos
# 04.09.2017 ob 19:54
Ni Alonso moj. McLaren pa je (očitno bil) tvoj.

Četudi bi bilo tako, niso pri Ferrariju zbrali 35 pik. Vettel je enostavno hitrejši. V povprečju mnogo hitrejši kot je Hamilton od Bottasa. Je pa res, da je Lewis Bottasu 1x vrnil 3. mesto.
carlos_carlos
# 04.09.2017 ob 19:15
soling

daj raje povej kako kaj kaže McLarnu, ne pa spet z nekimi nebulozami. Bottas je pač v moštvu bližje Hamilton, kot je Raikonen Vettlu v Ferrariju.
boboman
# 04.09.2017 ob 18:35
No ja verjetno nebi nikakor zmogli napadat vodstva neglede na drgacen mapping ali nastavitve....
Za Ferrari je zmaga v Singapurju obvezna, zelo verjetna le rb se morjo pazit in pa sevda SC in taktike okoli tega. Austin in mehika se mi zdita cist MB-jeva, v abu dabiju je treba bit na polu in z nejga povest, Maleziya bi znala spet lezat Ferariju, Japan pa brazil pa.... ? No ja Hamilton oz. MB ma naslov prvaka teoreticno gledano zagotovljen, Bottas uspe odvzet Vetlu vec tock kod Raikonnen Hamiltonu in to zna bit kljucno... sicer pa bomo videli pustimo se presenetit!
carlos_carlos
# 04.09.2017 ob 09:58
shearer

Kot je rekel Kimi, četudi se ne bi ušteli z nastavitvami, bi bil Mercedes premočan. Ferrari je slabo nastavil dirkalnik tudi v soboto, ko v dežju, kjer pogonski sklop ni toliko izrazit, ni imel nobenih možnosti. Ne samo proti Mercedesu, ampak tudi proti ostalim. V bistvu so super odnesli iz te dirke. S lahko zahvalijo Red Bullu za kazni.
morgenstern
# 04.09.2017 ob 09:37
A vam ni to domača dirka? Nastavitve bi vam mogle bit znane že zdavnaj
abt
# 05.09.2017 ob 08:53
Daj soling ne smesi se,ko je zmagal bottas ne vem kako bi lahko spustil naprej hamleta,saj je bil med njima vedno kak dirkac se vmes... a ti lahko sploh kaj spis zaradi najboljsega mostva v zgodovini f1 (ferrarija)??
carlos_carlos
# 04.09.2017 ob 13:30
Mislim da Phillip Moris ni več Ferrarijev sponzor. Ostali tobačni sponzorji so se (morali) umanili iz športa 10 let nazaj.
carlos_carlos
# 12.09.2017 ob 11:40
tu se kar strinjam

Ja takrat je bil hamilton hiter. Ekipa pa ni podprla Alonsa, kot bi ga lahko. zato so izgubili naslov. Takrat Hamilton ni bil taktično podkovan in stabilen kot je danes. Surova hiitorst tisto leto pač ni zadostovala.

Vettel je imel eno sezono slabo in se nikakor ni uspel spoprijateljiti z dirkalnikom Ricciardo se pa pač je. To je vse. All in all mislim, da sta podobno hitra.
soling
# 07.09.2017 ob 16:42
Pri Alosnu je zanimivo, da je oba naslova dobil z Renaultom in ne pri McLarnu ali kasneje Ferariju.
Videti ga v top moštvu...npr s Hamiltonom smo ga videli, pa veš kako sta funkcionirala. Pa tu nima veze kdo je bil pred kom za kakšno točko, ko pa jima je Kimi spelov naslov.
Rozberg tudi Hamiltonu ni bil nikoli podrejen in se je Ham moral boriti tudi na polno in pa tudi izgubiti, tudi po nesreči materialov itd.
Vetel je na nek način dominiral nad Webrom, a z Ricciardom je bil izgubljen. Tukaj pa lahko rečemo, da ga je slednji pošolal.
carlos_carlos
# 07.09.2017 ob 10:30
Pač borila sta se za 2 naslova, dokler je bil Alonso v Ferrariju. In je Vettel takrat pošolal Alonsa, eno leto še Webra zraven itd... Pač je bila razlika v materialu in vse, ampak Nemec je odvozil optimalno in uspel.

Se pa strinajm. Alonso je kompleten dirkač. Ni pa več najmlajši. Bi ga bilo zanimivo videti v top moštvu z enim močnim sovoznikom. In seveda, da moštvo ne drži fige v žepu, kot se mu je to zgodilo v preteklosti. All in all iz svoje kariere kljub nespornemu talentu, znanju in hitrosti ni izvlekel kar bi lahko. Žal. Če nimaš pravega moštva v pravem času, je pač tako. Ampak dva naslova ni slabo ;). Bolje kot Nigel Mansell in enako kot Mika Hakkinen.
soling
# 06.09.2017 ob 16:24
Nisem navijač Alonsa, ampak da bi ga Vettel šolal...Sem siguren, da je Alonso v surovi hitrosti blizu Hamiltonu in močnejši od Vettla.
carlos_carlos
# 06.09.2017 ob 13:19
soling

več kot 10 let. Škoda za Masso. Alonsa je pa Vettel šolal. Ampak tako je. Tvoj McLaren je v zadnjih 25 letih dosegel natančno tri naslove.
carlos_carlos
# 05.09.2017 ob 08:53
Soling

glede na zadnji dve dirki in konfigracijo Singapurja sem prepričan, da se en vidijo zmagovalcev.

Dirkači, ki si jih naštel so zelo hitri. Zraven bi dal še Maxa Verstappna. Takoj za njimi je Bottas in pa Raikonen. To pa so vsi dirkači v top3 moštvih, razen Alonsa. Ostali nimajo niti možnosti pokazati svojih kvalitet v boju za zmage. Je še nekaj nadarjenih, ampak nihče še ni dirkal pod pritiskom za zmage...
Slovenc122
# 04.09.2017 ob 12:57
lahko 1000 komentarjem približa ali jih preseže
soling
# 05.09.2017 ob 21:53
abt, verjemi, da kr mirno spim glede rdečih. In kdaj je najboljše moštvo v ZGODOVINI f1 doseglo ZADNJI naslov, dej spomni me, ker je to že davnega leta...haha...velika suša.
kyllingen
# 04.09.2017 ob 18:28
zamocili ste predvsem z organizacijo, guzva na obeh glavnih vhodih je trajala od 8h do 12h in to vsak dan.. ni bilo priority lane za dirkace formule, tako da so nekateri laufali v paddock mimo tisocih dosadnih navijacev, ki se nitiumaknit ne znajo... za ljudi na poti skozi park do tribune ni bilo nobene ograje, vsi so hodli sred ceste in se poslabsali situacijo... organizacija katastrofalna... se prvo leto v baku-ju ni bilo tak hudo
soling
# 04.09.2017 ob 19:44
Botasu je merc pustil zmagati, kimiju rdeči niso. Za meclaren pa ne navijam, dokler tam vozi tvoj alosno...saj razumeš.
tsinamuh0
# 04.09.2017 ob 12:55
Ni čudno, da ni nobenega zanimanja, gre za precej zrežiran in umeten tobačni ''šport'' (poglejte, kdo je spoznor Ferrarija) z nekimi manekeni brez karizme. Važno, da je v vsaki drugi novici obvezni Ferrarijev logotip, pa se že umazani denar obrne.
Slovenc122
# 04.09.2017 ob 12:55
Gledanost pada, ni niti komentarjev, pri nogometu brez težav čez 1000 komentarjev, tu pa nič od nič.


Maribor se lahko 1000 komentarjem ali jih preseže zato ker so se uvrstili v Ligo Prvakov, ko igra Slovenija, pa je zaradi Katanca.
soling
# 04.09.2017 ob 21:44
Botas je z dvemi zmagami pobral Hamiltonu več točk, kot Kimi, Vetlu. Kimi bi lahko gladko zmagal na Hungaroringu, pa ni smel in to vsi dobro vemo, razen tisti, ki se sprenevedajo. Kimi je imel skozi sezono namerno slabo taktiko, saj vedno kadar je bil pred Vetlom, je bil skozi taktiko "ustavljen".
Kakor kdo in za koga, zame Vetel ne sodi v top tri, kamor bi sam uvrstil: Hamiltona, Ricciarda in Alonsa.
soling
# 04.09.2017 ob 17:25
Carlos,
če bi botas prepustil oduzete točke ham, kot kimi, vetlu, bi ham vodil z večjo prednostjo kot 35 točk.
SLOBloodPatriot
# 04.09.2017 ob 14:58
Hamilton bo prvak, sprijaznite se že dragi ferrarijevci.
shearer alan
# 04.09.2017 ob 09:49
in potem modreci pametujejo koliko boljsi je Hamov dirkalnik lol...ocitno so se usteli v nastavitvah...pa kljub temu je bil izostanek znosen...
Videonovice
Hamilton unovčil Ferrarijev polom 00:01:35, 17.09.2017
Hamilton pokvaril zabavo v Monzi 00:01:21, 03.09.2017
Vettel knez Monte Carla 00:02:07, 28.05.2017
Hamilton drugič dobil VN Španije 00:01:17, 14.05.2017
Bottas v Sočiju do krstne zmage 00:01:18, 30.04.2017
Alonso: Največji izziv je Indy500 00:01:16, 24.04.2017
Bottas ima najboljše izhodišče 00:00:48, 15.04.2017
Vettel blestel v Bahrajnu 00:00:42, 14.04.2017
Bottas se bo pridružil Hamiltonu 00:01:02, 16.01.2017
Izidi

Dirka za Singapurja

Končni vrstni red:                     
 1. L. HAMILTON   Merc.  2:03:23,543
 2. D. RICCIARDO  Red Bull    +4,507
 3. V. BOTTAS     Mercedes     8,800
 4. C. SAINZ      Toro Rosso  22,822
 5. S. PEREZ      Force India 25,459
 6. J. PALMER     Renault     27,259
 7. S. VANDOORNE  McLaren     30,388
 8. L. STROLL     Williams    41,696
 9. R. GROSJEAN   Haas        43,282
10. E. OCON       Force India 44,795
                          
Skupni vrstni red, dirkači:
 1. L. HAMILTON    Mercedes      263
 2. S. VETTEL      Ferrari       235
 3. V. BOTTAS      Mercedes      212
 4. D. RICCIARDO   Red Bull      162
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       138
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull       68
 7. S. PEREZ       Force India    68
 8. E. OCON        Force India    56
 9. C. SAINZ       Toro Rosso     48
10. N. HÜLKENBERG  Renault        34

Moštva:            
 1. MERCEDES      475
 2. FERRARI       373
 3. RED BULL      230
 4. FORCE INDIA   124
 5. WILLIAMS       59
 6. TORO ROSSO     52
 7. RENAULT        42
 8. HAAS           37