Dirka po Franciji 2012

Poudarki

  • Armstrong obtožbe označil za "lov na čarovnice"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 43 glasov Ocenite to novico!
Lance Armstrong
Lance Armstrong se je znašel v zelo neugodnem položaju. Foto: Reuters
Lance Armstrong
Armstrong se je na odločitev ameriške protidopinške agencije že odzval na svoji uradni spletni strani. Foto: lancearmstrong.com
VIDEO
Armstrong utegne izgubiti...

Dodaj v

Armstrongu grozi odvzem sedmih naslovov Toura

Ameriška protidopinška agencija obtožila Armstronga
13. junij 2012 ob 22:59
Washington - MMC RTV SLO

Ameriška protidopinška agencija je vložila uradne obtožbe zoper sedemkratnega zmagovalca Dirke po Franciji Lancea Armstronga in mu prepovedala nastope na triatlonih.

Armstrong je obtožbe že zanikal. "Nikoli se nisem dopingiral. Za razliko od vseh, ki me obtožujejo, sem tekmoval in odlične rezultate nizal zaradi dobre telesne pripravljenosti in vzdržljivosti. V 25 letih sem opravil več kot 500 doping-testov in niti na enem nisem padel," je dejal Američan.

Preiskovalni organi niso vložili obtožb
"Zelo sem zadovoljen, ko sem izvedel, da so se odločili končati preiskavo. Gre za pravilno odločitev in se jim lahko le zahvalim. Veselim se, da se bom zdaj lahko neovirano posvetil drugim zadevam v svojem življenju, kot so biti oče, tekmovalec in borec proti raku," je prek pravnega zastopnika Marka Fabianija 4. februarja letos sporočil 40-letni Armstrong, ko je izvedel, da so ameriški zvezni preiskovalni organi po dveh letih končali preiskavo o domnevnem uživanju nedovoljenih poživil in niso vložili obtožb zoper njega. A protidopinška agencija ni vrgla puške v koruzo, preiskavo je nadaljevala, v sredo pa je vendarle vložila uradno obtožbo, zaradi katere Američanu grozi celo odvzem sedmih naslovov, ki jih je osvojil na legendarnem Touru.

Vseskozi se je otepal obtožb
Armstronga so jemanja nedovoljenih poživil obtožili številni kolesarji, med njimi tudi Američana Floyd Landis in Tyler Hamilton. Maja lani so se novinarji ameriške televizijske mreže CBS dokopali do zaslišanja Gerogea Hincapieja, ki je veljal za enega najtesnejših Armstrongovih prijateljev. Ta je dejal, da so teksaškega šampiona zalagali s krvnim dopingom in testosteronom, hkrati pa naj bi posegal še po prepovedanih snoveh za večjo moč in vzdržljivost.

Leta 1996 mu je življenje viselo na nitki
Armstrong je v svoji karieri doživel kar nekaj vpoznov in padcev, zagotovo pa je največji udarec prejel 2. oktobra 1996, ko je na enem izmed pregledov diagnoza pokazala, da ima raka. Najbolj črnoglede napovedi so mu dajale malo možnosti za preživetje, toda z izjemno voljo mu je raka uspelo preboleti. Ekipa Cofidis mu ni hotela podaljšati pogodbe, zato je prestopil v ameriško moštvo US Postal in začel pravljično vrnitev med najboljše. Na kolesarski Dirki po Franciji je kot prvi kolesar v zgodovini slavil sedemkrat zapored (1999-2005).

M. L., <a href="https://twitter.com/#!/lisjakm">spremljate me lahko tudi na Twitterju.</a>
Prijavi napako
Komentarji
melanholik
# 13.06.2012 ob 23:18
Ma saj noben resen ne trdi, da je bil Armstrong čist. Je pa kljub temu res, prvič, da je bila za njim velika bitka za življenje, in drugič, da so bili našopani tudi vsi ostali, pa jih je kljub temu vselej pustil za sabo.
dwyane wade
# 13.06.2012 ob 23:19
@melanholik
lih isto kar sm js hotu napisat, usi so našpikani z istim in še zmer je zmagu kar pomen da je pač najbolši...
rabelj
# 13.06.2012 ob 23:05
Nikoli se nisem dopingiral.

Pol pa svizec zavije čokolado...
Tadejstein
# 14.06.2012 ob 02:15
kar se mene tiče, če mu recimo v dveh letih po nastopu ne dokažejo, bi morali taki primeri zastarat....nevem kak čar športa je, da pogrevaš in razveljavljaš stvari za nazaj....

pa ne zagovarjam dopinga. le grajam način teh komisij.
JoshauBoy
# 14.06.2012 ob 01:00
Obtožnico je v celoti mogoče prebrati tukaj link

Obtoženi so Johan Bruyneel, Pedro Celaya (klubski zdravnik, sedaj pri Radioshack-Nissan-Treku), del Moral (klubski zdravnik 1999-2003), Michele Ferrari (največji čarodej v zgodovini) in Pepe Marti (klubski trener, ki se je kasneje odcepil od Bruyneelovega klana in se posvetil Contadorju).

V obtožnici, ki se zdi, da je sestavljena izključno iz pričanj bivših tekmovalcev, so ponovljene že znane obtožbe, ki jih je bilo mogoče v medijih brati v preteklih letih. Govora je samo o prepovedanih poživilih in metodah, ki so bile na voljo prav vsakemu in ni nobenega govora o kakih dizajnerskih poživilih, ki bi bila na voljo samo njemu, ostalim tekmovalcem pa ne.

Iz obtožnice je še enkrat mogoče logično sklepati, da Armstrong ni imel nobenega dovoljenja za uporabo testosterona, kot ste ga mnogi po raznih govoricah tukaj obtoževali, da je v prednosti, ker je pač prebolel raka.

Zadeva se še bo vlekla, tako, da mu več kot enega Toura ne morejo vzeti. Se pravi najmanj 6 Tourov mu bo ostalo. Pravila namreč velevajo, da se lahko rezultate spreminja samo za 8 let nazaj.

To, da bo prišlo do te obtožnice, je bilo že nekaj časa jasno. Vse skupaj je pa na nek način pred enim mesecom potrdil Armstrong z nastopom v eni izmed oddaj, ko je spremenil svojo taktiko, iz zanikanja v to - "Whatever happens, I don’t care anymore, I am done fighting" in da mu je vseeno, če mu odvzamejo kakšen naslov in da je čas, da se vse skupaj premakne naprej, ker si je vsak o tematiki že zdavnaj izoblikoval mnenje.

Kakorkoli se bo zadeva razpletla, to da je bil največji in najboljši kolesar svoje dobe, ki je pač bila, kakršna je bila, ne more zanikati nihče. Lahko ga imenujete prevarant, barabin, kakorkoli hočete, lahko se mu zbriše kakšen rezultat ... dejstvo bo ostalo - bil je največji in najboljši športnik (ne samo kolesar) v obdobju, v katerem je tekmoval.
RGrojzde
# 13.06.2012 ob 23:35
Blazz

Laž! Vzorcev niso oziroma ne smejo testrat, če zato nimajo pravne podlage. In ker nobeno sodišče ni dalo dovoljenja za to da se vzorci pregledajo, se niso pregledali, vsaj ne po pravni poti. Če pa so se pregledali, pa je šlo za kaznivo dejanje...kjer ga potem spet ne morjo ničesar obtožt.

In po pravni poti: Nisi kriv, dokler ti krivde ne dokažejo!
Pika, klicaj, karkoli...ostale so dobil, njega pač ne. Zakaj ga niso, kdo je stal za njim nima tuki nobene veze. Na niti 1 doping kontroli ga niso dubl, zato je popolnoma nedolžen, kar se tiče iz pravnega stališča.

Če pa kdo dejansko verjame, da kolesarji vozjo na makarone, fruabele pa govedino, pa živi v iluzijah. In tuki so všteti vsi kolesarji v protour-u...tud naši "angelčki".
emlynhughes
# 13.06.2012 ob 23:34
wazaa, zvezni preiskovalni organi in ameriška protidopinška agencija ni isto.
ne piš bedarij :)
Polymath
# 13.06.2012 ob 23:28
Armstrong če je bil dopingiran ali ne, bo najboljši kolesar v zgodovini.
Armstrong je moj edini vzornik, in to zato, ker sem tudi sam komaj preživel raka, ampak njemu je še ob tem uspel neverjeten podvig.

Tako kot si rekel melanholik.
Armstronga ne bodo pustili pri miru, niti po njegovi smrti ... celo življenje se bo govorilo o njem ali je bil dopingiran ali ne .. tako kor ... kdo je zares ubil JFKja ...

So pač ljudje "rojeni" za nek šport ... mogoče je Tiger Woods tudi dopingiran? Pa Nadal, Federer, Lindsey Vonn, in še nekateri zaporedni zmagovalci, ki tekmece puščajo par let zapored daleč za sabo ...
Blazz
# 13.06.2012 ob 23:06
Sportni častnik Le Equipe je že pred leti objavil, da so ponovno testirali stare vzorce Armstronga z novimi testi , kjer so lepo pokazali pozitivnost. A ker je to zakonsko potem nemogoče dokazati zaradi samega postopka ('zastareli vzorci') se je to tu končalo...
mikedean
# 13.06.2012 ob 23:49
Eddy Merckx je bil najboljši, tako je. Sicer mi pa ob člankih o dopingu vedno pride na misel znani intervju na http://www.rtvslo.si/sport/atletika/v-olimpijskem-finalu-na-100-m-ni-cistega-atleta/124746.
rokec
# 13.06.2012 ob 23:23
Določena poživila SO dovoljena do neke meje, druga pa niso in je tudi točno določen seznam katera so in katera niso.
Oni mu sedaj preprečujejo nastope na triatlonih, ker se bojijo, da bo še tam vso konkurenco ugnal!:)

GO LANCE!!!
Satch2
# 14.06.2012 ob 00:08
Enkrat je \e bila taka debata tukaj. In povedal bom isto, kar sem takrat. Noben od vas, ki komentirate, očitno nima ali je preživel raka. Kdorkoli preživi kaj takega, kar je Lance, in ko spozna, kaj je rak, kaj vse ga lahko povzroči oz. kaj ne deluje v nasprotni smeri bolezni, mu niti na misel ne pride, da bi užil karkoli škodljivega za telo. Strah pred rakom ostane v vsaki celici telesa, v kosteh, za vedno, do konca življenja. Pri odločitvi nekoga, ki ima raka v remisiji, kako živeti, ni drugega poskusa - ali živiš ali umreš.

Omenjate testosteron. Možakarju so odstranili rakave testise. Se vam korena obeh besed zdita podobna ? Seveda sta ! Če nekoga steriliziraš, ali mu odstraniš testise, nujno pade raven testosterona. Torej je hormonsko ravnotežje porušeno, kar je treba umetno popraviti. Menda je vsakomur jasno, da to konkretno pri Lance-u ne more biti doping !

Streznite se ! Pač gre nekomu pod nos, da je dosegel z malo več trme in dela nekaj, kar drugi niti z dopingom ne morejo !
bosko.1975
# 13.06.2012 ob 23:45
dopingirani so 100% vsi ti kolesarji, ki dirkajo take dolge in tezke dirke. Prav noben na tekmuje na kranjskih klobasah, spagetih, babicini pecenki ali na dobri potici.... zagotovo ne in zagotovo VSI jemljejo snovi oz "dodatke" (kot jih imenujejo), ki navadnim smrtnikom in amaterjem niso na dosegu roke....
torej je vrhunski sport, se posebej kolesarstvo, vse vkup malo zlagano (itak)....
bojan55
# 14.06.2012 ob 07:18
Edini kolesar ,ki ni bil dopingiran, je bil naš stari ata, ki se je 42 let vozil s kolesom na šiht!
tenisač
# 14.06.2012 ob 01:50
Bila bi velika sramotaaa, da bi to naredili po tolkih letih, če že prej niso ugotovili, da je kriv.
n_e_j_c1987
# 13.06.2012 ob 23:39
škoda je, da se tako pozitivno osebo želi očrnit...je že res, da je resnici treba prit do dna, sam to naj delajo tisti, ki so zato poslani...

stvar je pa hicna, ko je govora o športu in dopingu...kaj sploh je doping? wikipedija pravi:
Doping so nedovoljene snovi umetnega izvora, ki tako fizično kot psihično vplivajo na športnike in njihove dosežke.

To, da športniki konzumirajo snovi, ki vplivajo na njih psihično in fizično, verjetno ne bo dilema za nikogar. torej mora bit snov le še legalna, pa ni več doping...stvar bi definiral drugače; da poznamo dovoljeni in nedovoljeni doping...
leftwinger
# 13.06.2012 ob 23:27
Dokazali mu niso in je nedolžen, a je res težko razumet?
Kaj je L'Equipe objavil itak ni resno za jemat, Francozi Armstronga itak ne morejo. Če je objavil, naj tudi dokažejo da je res. Spet se bodo cajtinge prodajale zaraidi tega..
MIRNČAN
# 14.06.2012 ob 07:52
Le obtožujete, zame bo vedno največji kolesar vseh časov. Ne toliko po dosežkih kot po načinu razmišljanja. Govorim o čakanju nasprotnika ki ga je zbil gledalec. Govorim o puščanju etap nekomu ki mu je pomagal. Lance je za mene lahko zgled vsem kolesarjem. Francozi ga ne marajo ker je bil preveč dober in da ti 500 vzorcih ne odkrijejo kaj oprejemljivejšega potem pa tut škoda. Lance le bori se za svoje ime, pa hvala za tista izjemna leta.
smoljo
# 14.06.2012 ob 20:18
hehe,a ja spet se bo zacel tour,vsako leto se francozi dregnejo ob lanca.saj ni vec v profiekipi,ne vem kaj zdaj nekaj podgrevajo,tist karjim je uslo,sedaj delat teste za nazaj z novo tehnologijo je cisti absurd.seveda ni nobeden kolesar cist in nikoli ne bo.
Polymath
# 14.06.2012 ob 20:03
Jaz samo čakam dan, in tudi zelo rad bi se ga dočakal, ko bi začeli vedno preverjati proti dopingu fuzbalerje, košarkarje, tenisače, itd itd ..

Svet si je najbolj privoščil prav kolesarstvo in atletiko ... Kot da v drugih športih vsi živijo zdravo in pošteno tekmujejo ...
bsr
# 14.06.2012 ob 09:51
Blazz
TOP dopingi, ki jih ne morejo odkriti stanejo na sezono nad 100.000 eur. So posebej razviti in preskušani podobno, kot najboljša zdravila.
majkomila
# 14.06.2012 ob 09:26
Stvar je dobila zagon, ko so Francozi "ugotovili", da Armstrong ni Francoz, ampak Američan. Zanima me, če bi se z tako zagnanostjo ( L'Equipe ) lotili raziskovanja in napadli, recimo Bernarda Hinaulta ali Richarda Virenque-a?! Resno dvomim! Doping sam pa je najverjetneje tako razširjen, da bi nažalost, če bi po nekem čudežu odkrili absolutno detekcijo nedovoljenih poživil, vsi skupaj ostali brez svojih herojev. Res se bojim , da bi bili blizu napisanemu. Srčno pa upam, da se motim. O Armstrongu samemu pa, zame je največji kolesar, kar jih je bilo, zaradi VSEGA, kar ga je definiralo kot edinstvenega. Kaj ga je, pa so napisali že moji predhodniki!
kolnkista
# 14.06.2012 ob 08:41
LA noben ne more oporekat veličine. Vsak, ki pa vsaj malo kolesari pa ve kako naporno je prebrcati eno Franjo. Tile modeli pa tri tedne zapored vsak dan prebrcajo cca 200km na polno. Noben mi ne bo rekelda je take vrhunske rezulate možno doseči sam na špagetih in jabolčnih štrudlih ter energijskih ploščicah.
roxdegabba
# 14.06.2012 ob 08:40
Hja, kolesarska realnost je taka, da brez kemičnih pripravkov kolesar ne more nti blizu najboljšim. Doping naredi tako veliko razliko, da kolesar brez dopinga ne more biti niti v eni od ekip, ki tekmujejo po večjih dirkah po svetu. Kolesarstva brez dopinga ni.

In vsa ta gonja okoli dopinga, ko se vsake toliko časa spravijo na enega zvezdnika, se mi zdi hipokrizija najhujše vrste. Kolesarstvo so pripeljali do točke, ko ni niti enega kolesarja, ki si ne bi pomagal s kemijo, ko kolesar nima nobene možnosti sploh tekmovati na najvišjem nivoju brez kemičnih pripomočkov, potem se pa spravijo na enega starega zvezdnika. Res bedno.

Če bi v kolesarstvu resno zastavili boj proti dopingu, bi morali na en mah odstraniti vse vrhunske kolesarje, ki sedaj tekmujejo in jih zamenjati z drugimi, nedopingiranimi. Pri tem bi se rezultati veliko poslabšali, eno povprečno etapo bi vozili tudi 10 minut dlje.
bsr
# 14.06.2012 ob 08:28
MIRNČAN
Tudi sam sem velik oboževalec Armstronga. (Še danes kolesarim na Treku in z njegovim dresom.) Ni pa največji kolesar vseh časov, ker je tekmoval in zmagoval le na Touru (tudi Dauphine) od pomembnih dirk. Na internetu so te lestvice najboljših in največkrat je nekje na sredini deseterice. Res ga Francozi ne marajo, toda zadnja leta so proti njemu predvsem Amerikanci in to na osnovi pričanj bivših sotekmovalcev. Nisem še slišal, da bi ponovno testirali vzorce, ki jih hranijo iz vseh Tourov in kaj odkrili. Predvsem pa se s tem zapoznelim obtoževanjem dela škoda kolesarstvu in športu.
go keith go
# 14.06.2012 ob 06:39
OK, ampak večji problem kot to, da mu vzamejo naslove zmage s Tourov je to komu bi jih potem dali. Ullrich - njega njegovi nekdanji sotekmovalci iz ekip obtožujejo povsem istih stvari kot Armstronga njegovi poleg tega so ga pa itak naslednje leto po Armstrongovi 1. upokojitvi suspendirali s Toura in sodeloval je s Fuentesom. Basso - bil že suspendiran s strani Italijanov in tudi s Toura in sodeloval s Fuentesom. Španci - Maya in Belokija se niso nikoli resno lotili verjetno zato, ker nista nikoli zmagala sicer so pa vsi bolj ali manj jedli "pokvarjeno meso"..., ko pridemo nazaj do velikega Eddyja Merckxa, ki je bil mislim, da tudi eno leto suspendiran z nenastopanjem zaradi prepovedanih poživil - že takrat. Meni bi bilo predvsem všeč, če bi vse, ki s(m)o vpleteni v šport kot tekmovalci ali gledalci nehali imeti za norca. Mislim seveda na funkcionarje - naj se pove takole in takole je v tem športu. Pač drugače ne gre preko hribov in dolin v norem tempu vsak dan 200 km 3 tedne zapored.
lookaaa
# 14.06.2012 ob 05:46
verjetno so vsi po >>malem<< nasopani, vendar ce gres skozi kontrolo si vsaj zame cist. obtozbe nekaterih >>bivsih<< kolegov so zalostne in mecejo slabo luc le na njih. zakaj ga niso obtozili tedaj, na licu mesta, ce so taki dzeki?

dandanes verjetno v vseh vzdrzljivostnih sportih nek doping obstaja. ve se, katere so dovoljene substance in katere se na dopingih testira! znotraj tega pa masinerija melje in proba sportnika pripraviti do maksimumu!

tudi sam sem proti dopingu, vendar je zal edina kontrola le test. ce gres skozi, si vsaj formalno cist, zato razna jaz pa vem, da jemlje, zal ne pijejo vode.
tudi kontrole za nazaj so malo mimo. a bomo polovici sportnikov cez 10 let odvzeli medalje? potem bo zmeda se vecja kot je sedaj!

je pa zalostno, kam ta svet drvi. kaj vse smo pripravljeni narediti za denar?
JoshauBoy
# 14.06.2012 ob 01:54
stanka, na tistem linku ni nič takega, kar že ni blo prej v medijih milijonkrat prežvečeno.
rokec
# 14.06.2012 ob 00:29
@primos; tudi če velja isto za kolesarstvo v večini primerov oni hočejo očrnit Armstronga na podlagi B-vzorca testa, ki je bil vzet leta 1999 na TDF! Torej to je 13 let nazaj, kar pa presega 8 let.
Xter
# 13.06.2012 ob 23:31
Pr vas mi gre to naživce, da ste do danes pisali, da se sploh ni dopingiral. Danes pa to sploh ni pomembno, ker so se ostali tudi.
rokec
# 13.06.2012 ob 23:30
@leftwinger
# 13.06.2012 ob 23:27


Ja, L'Equipe je imel že "preiskavo" proti njemu, pa so jo potem opustili.
Oni testirajo vzorce, ki so stari okrog 15 let. Pa zanimivo, da se testira le največje oz. tiste, ki so kaj osvojili, ostalih pa nič.
Toliko preiskav in obtožb kot je že bilo čez Armstronga mislim da še ni bilo športnika, ki bi jih doživel. In zanimivo, da je po vseh preiskavah in obtožbah nedolžen in mu niso nič dokazali.
rokec
# 14.06.2012 ob 12:18
@go keith go
# 14.06.2012 ob 12:09


Veš kaj pa gre meni najbolj na živce? To, da se vedno obtožuje samo kolesarje, kakšni zadrogiranci so. Edini drugi šport, ki se ga še nekaj kontrolira je atletika, vendar se je kontrolira manj kot kolesarstvo. Pa tam če koga dobijo ne označijo vseh za zadrogirance, sploh ne nikogar označijo za zadrogiranca, tukaj pa takoj vse! Ostalih športov se pa skorajda ne kontrolira oz. v primerjavi s kolesarstvom ZELO ZELO malo.
Tisti, ki ima kaj proti kolesarstvu naj preskoči temo, adminu pa priporočam, da briše komentarje in naj pusti tiste komentarje, ki komentirajo kolesarstvo ne pa nekih bedakov, ki komentirajo samo da provocirajo in na koncu banajo tiste, ki ga napadejo, tisti, ki pa žalijo profesionalne športnike pa pustijo pri miru!!!
Blazz
# 14.06.2012 ob 10:42
@bsr ne vem zakaj to meni razlagaš, to sam vem... sam sem komentiral izjavo dwayne wadea, ki trdi, da imajo vsi isti doping, kar je daleč od resnice, ker si eni tega ne morejo privoščiti, poleg tega pa je ponavadi elitni doping samo za elitnih nekaj in ne za vse.. več ji ve, prej se bo razvedelo kaj se dogaja....
ponudnik
# 14.06.2012 ob 09:39
Govoriti da so vsi dopingirani je ogabno. Ravno lani je Tour zmagal pravi junak, Cadel Evans, človek, ki ni bil nikdar v življenju niti blizu dopingu in je pripravljen kadarkoli it na poligraf kar se tiče tega.
kunta kinte
# 14.06.2012 ob 09:31
tudi če mu naslove vzamejo,komu jih bodo pa dali?
Sandie
# 14.06.2012 ob 08:59
Okej, komu potem naknadno podeliti lovoriko? Naslednjemu dopingirancu? To se mi zdi največji problem. Če že delajo galamo, naj bodo dosledni in grejo do konca. Olimpijski tek na 100 m iz Sydneya zaradi takih traparij nima zmagovalke. Jonesovi so vzeli medalje, zlata pa niso dali Grkinji Thanou, ki se je izognila kontroli tik pred OI v Atenah 4 leta kasneje. Heh, ali pa ženski tek na 200 m SP 2003 - Kelli White je padla na kontroli že na prvenstvu, Kapačinskaja in Edwardsova pa nekaj kasneje. Svetovna prvakinja bi tako morala postati Francozinja Muriel Hurtis, ki je sploh ni bilo na podelitvi (na koncu je dobila bron).
kunta kinte
# 14.06.2012 ob 08:21
kako dolgo bodo še tolkli po mrtvem konju,že pred leti so francozi že 1000x pregledali vse vzorce Lancevih tourov,našli niso nič,ameriško tožilstvo ni našlo nič,zdaj pa spet neka protidopinška agencija išče nekaj,dajte že mir človeku
happy schimetzky
# 14.06.2012 ob 08:17
@go keith go
Se strinjam, poleg tega, pa se sprašujem kaj bo morebitni odvzem zmag dejansko prinesel športu, kolesarstvu itd... Tudi če mu odvzamejo vse zmage-denar mu ostane, slava iz tistih dni mu ostane, porazi ullricha, bassota itd ostanejo (zmaga na papirju nobenega ne gane)... Kaj bo protidopinška komisija dosegla? Jaz bi kaznoval njih, ker ne znajo sproti poiskati grešnike... ergo- so nesposobni za opravljanje svojega dela.

Kakšno pa je sploh splošno "pravilo" za doping. Pred leti se ni vedelo za škodljivost nekaterih substanc. Nekatere niti niso bile na seznamu prepovedanih poživil. In kaj bo, ko se bo čez 50 let ugotovilo, da ima goveji zrezek ne vem katero substanco, ki škodi zdravju in bodo prepovedali goveje meso. Potem pa bodo gledali vzorce za nazaj in bodo morali praktično zbrisati vse zmagovalce preteklega stoletja v vseh športih al kako?!?!?

Lancea ta trenutek to samo spravlja v slabo voljo Ko bo konec, kot je sam povedal, mu bo poponoma vseeno. Živel je uspešno športno življenje. Nabral si je dovolj denarja in simpatizerjev po vsem svetu. Iz gušta se udeležuje triatlonov in preživlja čas z družino.. Briga njega neka borba rumenih tiskov, zafrustriranih antišprtnikov in raznih komisij, ki očitno nimajo dovolj dela za sprotno preprečevanje dopinga...

Pa še to. Doping (v kakršnikoli obliki že) sam po sebi ni zagotovilo za uspeh. In ni res, da če ga vzameš malo več boš pa malo boljši. Tu gre za nianse in navadnemu rekreativnemu kolesarju ne bi nikoli uspelo zmagati kakšne dirke med profesionalci (če bi bili čisti), pa če bi vzel ves doping sveta...
JoshauBoy
# 14.06.2012 ob 02:29
haha dobra, se pomenima kasneje po telefonu, upam, da te uspem končno prepričat, da prispevaš nekaj svojih bodočih milijonov ;)
stanka
# 14.06.2012 ob 01:28
za Hincapieja se ne spomnim, da bi pričal proti Lanceu, vem za Hamiltona in Landisa. Če si je LA res toliko pomagal z nedovoljenimi substancami, bi v vseh testiranjih ztihr kaj odkrili in ker niso, naj ne bi bil kriv. Ampak brez ognja ni dima, torej so že kaj našli, ali pa gre spet za eno tistih dopinških zdrah, ki se skoraj praviloma pojavljajo pred TDF-ji. Težki dnevi so pred Bruyneelom, ki ima že z ekipo ful problemov, v tole pa, če kaj je, je vpleten do grla. Res dobro, da je Jani menjal ekipo, v takem vzdušju sta morala in motivacija mimogrede "na psu".
Banananas
# 14.06.2012 ob 01:26
Jaz sem opica
jaka93
# 14.06.2012 ob 01:08
kakršnakoli bo odločitev, tele novice niso dobre za kolesarstvo in šport na sploh :S
PeMa
# 14.06.2012 ob 00:08
opa bato!
primos
# 26.06.2012 ob 19:22
rokec
imaš prav da je tega več kot 8 let. Ampak oni ga obtožujejo za vse Tour naslove in v tej logiki potem zajemajo tudi te vzorce
stanka
# 15.06.2012 ob 15:33
kratek kronološki pregled primera Armstrong na:
http://de.eurosport.yahoo.com/news/die-chronologie-des-falls-armstrong-132833280.html
AtletMiha
# 14.06.2012 ob 22:55
Tle bi sam neki reku: ko petra majdič postavi življenje na kocko, je največja junakinja, ko pa lance armstrong uporabi doping in s tem postavi svoje življenje na kocko, je pa največji goljuf in drogeraš.
rokec
# 14.06.2012 ob 15:20
@go keith go;
Vem, da nimaš nič proti kolesarjem, sem samo podal še moje mnenje na to tematiko, ki si jo ti omenil. Se pa strinjam s tabo.
go keith go
# 14.06.2012 ob 13:39
@ rokec,
če si mislil mene s tem, da imam kaj proti kolesarstvu potem moraš še enkrat bolj natančno prebrati kaj sem jaz napisal, ker sem vsebinsko napisal isto kot ti samo malo z drugimi besedami. Če si mislil na splošno, OK ampak potem ni treba meni replicirati, ker si zgrešil naslovnika. Moj komentar je bil precej širši od obsojanja kolesarjev, ki jemljejo nedovoljena poživila - ravno obratno.
go keith go
# 14.06.2012 ob 12:09
@ raven,
jaz mislim, da pač ni čisto in odstotke bi jaz prej obrnil...pa ne samo pri kolesarstvu. Jaz sem prej pristaš tistih, ki pravijo, da brez kemičnih/farmacevtskih pomagal ne prideš zraven npr. pri kolesarstvu mislim, da ne moreš biti profesionalec npr. v Pro-tour ekipah - moje laično mnenje. Pa ne mislim tega samo za kolesarstvo ampak za skoraj vse športe. Pa, da ne bo pomote jaz športnikov ne obsojam - to je pač del sistema ali se greš ali se ne greš. Torej ali boš profesionalni športnik ali ne. Lahko, da s tem seveda komu delam krivico ampak na dolgi rok se izkaže, da to večinoma kar drži.
Je pa v igri seveda preveč denarja (farmacevtska industrija, protidopinške agencije in vse kar gre k antidopingu, funkcionarji, podkupovanja pri prikrivanju rezultatov...), da bi se tega resno lotili in potem samo takole včasih malo demonstrativno proti komu ukrepajo - imam občutek, ko se zameri nepravim osebam.
raven_
# 14.06.2012 ob 10:53
go keith go
mislim da je trenutno kolesarstvo kar čisto, mogoče 1% kolesarjev da se dopingira mislim da je realna slika, preprosto ne upajo več. Se pa še vedno trpajo preden postanejo profi, tam pa je res katastrofa...
Videonovice
Roglič prejel veliko rumeno kolo 00:02:17, 31.07.2017
Vrhunci 104. Dirke po Franciji 00:07:57, 23.07.2017
Zaključek 18. etape Toura 00:47:04, 20.07.2017
Rogličev napad na Galibierju 00:26:58, 19.07.2017