Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 42 glasov Ocenite to novico!
Novo Mesto ne bo gostilo evropskega prvenstva v košarki, ki bo leta 2013 potekalo v Sloveniji. Foto: Sadar-Vuga
       Kotizacija ta trenutek ne pride v poštev. Dokumentacijo za primerno izvedbo Dvorane Tabor pa imamo pripravljeno in lahko štartamo.       
 Milan Mikl, podžupan Maribora
V mestni občini Maribor upajo, da bodo lahko dvorano Tabor obnovili. Foto: MMC RTV SLO/Aleš Vozel
VIDEO
Novo mesto brez EP-ja v k...

Dodaj v

Novo mesto ne bo gostilo EP-ja v košarki

Občini ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja
2. julij 2012 ob 16:02
Novo mesto - MMC RTV SLO/STA

EP-ja v košarki v Novem mestu ne bo. Novomeški župan Alojzij Muhič je danes sporočil, da občini do zastavljenega roka ni uspelo pridobiti gradbenega dovoljenja.

Župan je o odpovedi že obvestil Košarkarsko zvezo Slovenije. Brez državne pomoči 2,5 milijona evrov pa se občina gradnje, ki naj bi po zadnjih ocenah stala deset milijonov, ne namerava lotiti.

Skrajni rok za začetek gradnje: 1. september
Izdajo gradbenega dovoljenja za dvorano v Portovalu je ustavila zahteva lastnikov okoliških zemljišč, da se njihove parcele prekategorizirajo v zemljišča, na katerih je mogoča stanovanjska gradnja, ali pa da jih občina odkupi, je še opozoril Muhič. Ta je kot skrajni rok za začetek gradnje, s katerim bi še pravočasno končali dela za izvedbo košarkarskega prvenstva, pred časom navajal 1. september.

Več kot dva milijona evrov za nakup zemljišč
Poleg nekaj več kot dveh milijonov evrov, kolikor je občina doslej porabila za nakup zemljišč in pripravo dokumentacije, bo občina na račun odpovedi prvenstva v najboljšem primeru izgubila še 54 tisoč evrov. Doslej je na račun Košarkarske zveze že vplačala 150 tisoč evrov kotizacije, odpovedna kazen pa po besedah Muhiča znaša 54 tisoč evrov. Župan pričakuje, da bo zveza občini vrnila nekaj manj kot 90.000 evrov. Za soorganizacijo prvenstva bo morala občina zvezi plačati približno 600 tisoč evrov.

Po sledeh občine Ptuj
Mestna občina Novo mesto je namreč načrtovala nekaj manj kot dva milijona evrov lastnih sredstev in 2,5 milijona evrov državnega denarja, preostalih pet milijonov evrov pa so si obetali s sklenitvijo koncesijske pogodbe s podjetjem, ki bi novi športni dvorani 20 let zagotavljal električno in toplotno energijo in bil v zameno za to pripravljen plačati razliko do polne vrednosti projekta. Ptujski župan Štefan Čelan je tedaj dejal, da se načrti žal niso uresničili, zaradi pomembnejših projektov pa se občina ni smela dodatno zadolževati za izgradnjo nove dvorane. Nadomestne lokacije po odpovedi Ptuja in Novega mesta so sicer znane že dalj časa - mariborska dvorana Tabor, celjska dvorana Zlatorog in ljubljanski Tivoli.

Mikl: Maribor pripravljen gostiti EP
Na novico so se že odzvali v občini Maribor, kjer je podžupan Milan Mikl poudaril, da je Maribor pripravljen gostiti EP leta 2003. "Smo zainteresirani, vendar v proračunu nimamo sredstev za plačilo kotizacije," je pojasnil. Tekmovanje bi izvedli v Dvorani Tabor, ki jo morajo še obnoviti in pri tem računajo na pomoč države. "Kotizacija ta trenutek ne pride v poštev. Dokumentacijo za primerno izvedbo Dvorane Tabor pa imamo pripravljeno in lahko štartamo," je v današnji izjavi za medije še dejal Mikl. Iz KSZ-ja sicer še niso dobili uradnega poziva, ampak se s to možnostjo poigravajo na podlagi medijskih poročanj.

Prijavi napako
Komentarji
pinkfranc
# 03.07.2012 ob 14:58
6,5 milijonov za kotizacijo FIBI
to bo plačala država, torej tudi moja mama, ki ji za košarko dol visi.

8 za organizacijo KZS
to se bo krilo kao preko spponzorjev, ki jih seveda zagotovi država (torej podjetja v državni lasti), kar spet pomeni, da je med plačniki tudi moj deda, ki mu tudi za košarko dol visi.

in ker bo sedaj panika, kje se bo igralo in glede na to da bo sedaj KZS MB oz. Celje nujno rabila, ti pa niso pripravljeni plačati kotizacije, je lahko rešitev samo ena, da jo krije država. in če jo bo krila celju, se bo zahtevalo, da jo krije tudi ostalim. to je spet nekaj državnih milijončkov, kar pomeni da to plačujejo tudi moji hčerki, ki jima za košarko dol visi.

no meni za košarko gor visi, ampak še bolj mi pa za pravičnost in poštenost. in to kar so Muhič &Co. (ne)naredili v NM in kar se bo zgodilo sedaj (glede odgovornosti) je jasen prikaz razlike med besedami in dejanji politikov Slovenije in tako tudi zaradi neodogovornosti njenega stanja.
Lyn19
# 03.07.2012 ob 13:50
še mal pa se nam bo cela evropa režala... hvala dragi politiki in nevemvečkdosoostalikibimoralikajnarest!
!!!!
MiD
# 03.07.2012 ob 09:57
Maribor si EP 2013 ne zasluži!
1. Nimajo denarja za kotizacijo
2. Nimajo denarja za prenovo dvorane Tabor

Ptuj in Novo mesto naj se z Celjem dogovorita za plačilo kotizacije ali pa naj jo poravna kar država iz sredstev, ki jih je prihranila zaradi odpovedanih investicij!
Ostanejo torej Jesenice, Koper, Celje in Ljubljana Hala Tivoli!

Mi je pa zelo žal, da košarkarji Krke (in druge dolejnske ekipe) ne bodo dobili primerne dvorane. Niso pa za vse krive občine. Ko so se vključile v projekt EP 2013 so še bili realni obeti za izhod iz gospodarske krize. Tudi s pomočjo takih investicij, ki bi ohranile delo za gradbena podjetja.
rok-kosir
# 03.07.2012 ob 09:21
...zdaj bi pa naenkrat bil Maribor dober,prej so ga pa ''skenslali'' ko eno poscano kurbo.....sploh ne vem,zakaj smo mogli v teh hudih časih vzet en tak velik projekt.Še države katere imajo vse porihtano (dvorane,kot se šika,itd.) niso hotele tega projekta,mi Slovenci pa na vrat na nos,opa ful priložnost treba jo je zagrabit....še Italijani,edini proti kandidat Slovenije je pametno izstopil in ostali smo sami...potem smo proslavljali kak smo dobli kandidaturo,se kurčli vsi v KZS-u....mislim država nam vsepovsod odžira tote boge everčke,na drugi strani pa.........eeh najboljše bi blo,da damo to evropsko komu drugemu,ker mi imamo večje bolj pomembne stvari za porihtat v državi,kot pa gostit ''neko košarko''....folk špara cekine,da pride komaj skozi mesec in to je dejstvo !!!...pa ne me narobe razumet,imam rad košarko samo nekaj na silo pač ne gre....naj vzamejo tisti denar,katerega smo dali Grkom....
SkodaOctavia
# 03.07.2012 ob 08:46
Muhič ti si eno veliko lažnjivo P****!!! Poln praznih obljub!!!



od 2:20 naprej
Rui
# 03.07.2012 ob 07:45
Na koncu se bo ornilo celo leto, da smo zvedeli tisto kar je bilo že na začetku jasno, tj. da NM sploh pa Ptuj ne bodo zgradili nove dvorane.

Sicer se pa lepo zaje+++++ . Praktično je iz organizacijskega vidika EP že pred vrati mi pa ne vemo kje bi igrali. Časa (za kvalitetno oranizacijo) malo že npr. za Celje ki že ima dvorano, ne pa za tiste ki še iščejo gradbeno dovolenje??!!

Upam, da jih sreča pamet in da bo EP v Tivoliju, Kopru, Jesenice in Celje - to je tudi najbolj racionalna izvedba. - sploh pa za ta predtekmovanja, ki so itak ogrevanje, pravo EP se začne v Stožicah.
marvi
# 03.07.2012 ob 04:00
Vsi, ki omenjate Maribor in naj se dvorana popravi tem. Maribor ni pripravljen plačati kotizacije in zaradi tega ne morejo organizirati tekem. KZS bo rajši organizirala tekme na prostem kotMariboru dodelila prvenstvo brez kotizacije.
V trenutku, ko bi mu spregledali plačilo bi ostala mesta zahtevala enako, to pa jeokoli miljon in pol€ na katerega KZS računa. Bolje rečeno priskledniki, ki z klobuki čakajo, da se del tega denarja zgubi med prenosi iz računa na drugi račun, na tretjega, nazaj na prvega,... in ob vsakem prenosu bo del padel v nastavljene klobuke.
pikec72
# 03.07.2012 ob 01:54
Vse bolj se mi zdi, da se ponavlja univerzijada ... zdaj lahko rečem že z 80 % verjetnostjo, da Eura pri nas ne bo ....
drawlord
# 03.07.2012 ob 00:58
To zgoraj je odgovor mirori, ki je na prejšnji strani napisal/a, da mnoge države komaj čakajo na tako priložnost.
drawlord
# 03.07.2012 ob 00:56
No, koliko držav komaj čaka na tako priložnost, se je pokazalo ob vlaganju kandidatur, ko je bila slovenska edina.
iRobert
# 02.07.2012 ob 23:53
Važn da je nekdo spet pokasiral 20.000 Eu občinskega denarja, za te renderje kako naj bi kao dvorana izgledala ,če bi bila :P !
jaka93
# 02.07.2012 ob 23:15
Pa to Novo mesto si skos neki zmišluje. Najprej JA, nasledn mesec NE, pol spet JA, zdj spet NE... odločte se že neki. Ptuj isto sledi najprej JA, pa NE, pa spet hočjo met, aj aj aj :S
tenisač
# 02.07.2012 ob 23:10
Sramota, velika sramota, da se ne znajo zmenit, res smešno in hkrati žalostno.
PatrickBateman
# 02.07.2012 ob 23:03
Norvežani in Švedi so se umaknili od kandidature za EURO 2016, ker državi nista bili pripravljeni zapraviti toliko denarja.
Mi smo pa očitno tako bolj bogati od Skandinavcev, da si lahko privoščimo organizacijo EP v košarki s tem, da moramo najprej še za infrastrukturo poskrbet... med drugim je za to EP Italija odstopila od kandidature, ki mimogrede ima infrastrukture za EP že na pretek...
Zgleda, da smo res najbolj bogati na tem kontinentu.
b1
# 02.07.2012 ob 23:02
Treba se bo pač znajt in tekme organizirat zunaj na prostem ob nekaterih osnovnih šolah, kjer imajo še kar ohranjena betonska igrišča. Imam pa občutek, da bo denarja do drugega leta tako in tako zmanjkalo, ker nam ga bo Božo Maljković pobral z njegovimi fantastičnimi prejemki.
ashme
# 02.07.2012 ob 22:51
kakšno sramoto si bomo naredili... jaoo jaoo
marialorca
# 02.07.2012 ob 22:08
Bravo PTUJ, bravo NOVO MESTO,

le zakaj bi se trošil NAŠ DENAR, ko se nižajo plače pokojnine, potni stroški, vrtec, otroški dodtaki, štipendije ....

Kdo pa rabi športne prireditve, ko LJUDSTVO nima več regresa za dopust ampak ga porabi za položnice.....

DAMN THIS SYSTEM OF WIN7....
Matej*.*
# 02.07.2012 ob 21:57
Velikokrat se mi zdi, da mi slovenci tok kompliciramo pri vsaki stvari, da pozabmo na bistvo. Kjer se le da, zakompliciramo birokracijo do amena. Pa to ni res. Mamo dvorane v Celju, Mariboru, Kopru, Ljubljani, na Jesenicah naj se jo zrihta, pa ne rabmo komplicirat no...

Kje jes živim...
mirora
# 02.07.2012 ob 21:55
gostili pa boste Generalno skupščino SDS, to je za vas najbolj pomembno.
Sram vas bodi, vse skupaj kar vas je tam na teh funkcijah,marsikatera država pa komaj čaka na tako priložnost
sporties
# 02.07.2012 ob 21:41
v ničemer nismo tako uspešni in prepoznavni kot v športu zato bi bila sramota, da se za šport ne da denarja..banda politična, zadnji čas je, da se nam skinete s hrbta, res vas imamo dovolj!!!
no72
# 02.07.2012 ob 21:38
Vam kaj pove podatek, da župan g. Muhič v 20 (!) mesecih od odločitve o NM kandidaturi, ni uspel skupaj spraviti niti ENEGA gradbenega papirja?
Napisal sem precej gorak post na njegov račun, pa mi ga niso objavili - upam, da s tem nisem rekel kaj preveč- samo v premislek, ko se bomo ponovno odločali o županu/županih!
10
# 02.07.2012 ob 21:22
Projekt, ki bo zapufal Slovenijo. Ne le v Novem mestu, tudi drugje ne potrebujemo tega dogodka za jugonostalgike, ki nas že tako preveč stanejo.
no72
# 02.07.2012 ob 21:15
pa še nekaj:
z drvarnico po imenu Leon Štukelj, našemu velikemu rojaku in olimpioniku delamo veliko moralno škodo in sramoto! Zahrtevamo, da se preimenuje v "telovadnico ŠC Šmihel"!, Štuklju pa napravimo objekt, ki bo zares ponos Dolenjske, kot nam je bil on sam!
no72
# 02.07.2012 ob 21:07
Edina rešitev je Goran Dragič, da posodi pol svojega letnega zaslužka, da naredi NM športno dvorano in reši dolenjski EP in da prspektivo KK Krka...
no72
# 02.07.2012 ob 21:03
DAYRANKOFF@
Točno tako, Dolenjska je s športno infrastrukturo daleč najbolj podhranjena pokrajina v Sloveniji- ni prave športne dvorane, ni drsališča, ni plavalnega bazena., ni pravega stadiona...........
ker se je vedno samo kradlo namenska sredstva, kdaj bo kdo za to postavljen pred sodišče?
daryankoff
# 02.07.2012 ob 20:41
Očitno smo trenutno na najvišjem nivoju sposobni izpeljat le hokejsko prvenstvo. Predlagam, da se v NM na tistem mestu zgradi manjša hokejska dvorana. Cela Dolenjska, vključno s Posavjem in Belo Krajino nima niti enega drsališča.
4črke
# 02.07.2012 ob 20:27
ep v košarki 2013 .... v sloveniji ga ne bo. po univerzijadi bo to smetana s češnjo na torti. naši , ne da so nesposobni, niti se ne znajo zmenit, koliko bo kdo pokradel. SRAMOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
davide
# 02.07.2012 ob 20:21
ja to so ti megalomanski načrti , ko so vsi sanjali v oblakih o deželi novih dvoran, kjer denar ne obstaja in se vse naredi samo od sebe

če bi bili organizatorji normalni v glavi, bi že štartali z idejo, da se samo obnovi primerne dvorane

ampak ker imamo pri nas na položajih samo nesposobne, napihnjene in nastavljene ljudi, potem kaj veliko pač ne moremo pričakovati

tako da zame je 90 % tole prvenstvo izgubljeno, žal, in nova velika sramota za našo državo, ki se v zadnjih mesecih kar vrstijo
Mate1234567890
# 02.07.2012 ob 20:18
V Radljah ob Dravi imamo lepo čisto novo dvorano. Sprejme tam okrog 500 gledalcev. Lahko bi tam igrali :)
lexani89
# 02.07.2012 ob 19:58
banana republika, nesposobni do amena
raven_
# 02.07.2012 ob 19:55
Zverčk
problem je da se ne sme.
Zverčk
# 02.07.2012 ob 19:30
Bo pač Ljubljana gostila v dvorani Stožice in v Tivoliju, kein problem :)
Rdeči valjar
# 02.07.2012 ob 19:27
Upam, da ne bo KZS izbrala Maribor in ne Celja. Se mi zdi, da bodo imeli organizatorji rajši zastarelo in na hitro poflikano dvorano Tabor kotp a moderni areno Zlatorog. Samo iz principa, ker je Celje prvo odločno reklo NE koticaciji.
Krucifiks
# 02.07.2012 ob 19:22
placat kotizacijo za izpeljavo kakrsnegakoli prvenstva je brez veze.
veseli naj bodo da to sploh se kdo hoce poceti.
tuditi
# 02.07.2012 ob 19:21
Prosim ne kar sanjat kako bodo vsi drli k nam. Balkanci že ampak tudi odvisno od uvrstitev in igre, da boš pa sedaj videl goro navijačev iz Nemčije,Italije,Španije pa dvomim, jih je bore malo na katerem koli EP-ju.

Seveda se, da pritiskat na FIBO in seveda, se lahko zgodi da ostanemo brez EP-ja vse je mogoče. Mi bi najprej morali narediti najbolj poceni EP in upati da bo obisk dober, želimo pa narediti čim več stroškov in se potem reševati, to je smešno.

In še ena komediaj v stilu občin in KZS-ja. Že MAJA bi morale občine priložiti gradbeno dovoljenje + INVESTITORJA, ki bo vse plačal. Npr Ptuj je sedaj poslal gradbeno dovoljenje a ne duha ne sluha o investitorju, seveda ne ker se tako že v več kot letu in pol ni nihče prijavil. In namesto, da bi jih KZS že zdavnaj skenslala, ker pogoj je bilo oboje gradbeno dovoljenje + investitor, torej če nima vsega si out. In KZS spet mučka, kaj a sedaj bodo spet čakali, če se bo kdo prijavil? Razpis se lahko vleče tudi par mesecev, da se vse zmeniš (če se sploh kdo resen prijavi).... Čas pa teče in teče, ter na koncu bodo spet ugotovili ah nimajo investitorja gremo dalje. Upam, da jih vsaj država skensla da bo mir.

Samo, da ne bo drugo takle čas, še vedno debata kje bi pa mi organizirali EP!! KZS si pa že naj enkrat začne prdobivati sponzorje, to jaz trobim če odp rejšnega leta pa, da imaš ti neko rezervo, ker kot kaže bodo potrebovali denar.
MIRKOKING
# 02.07.2012 ob 19:17
Pa to se je že vedelo pred tremi meseci, ampak amaterji pri KZS niso sposobni dojet, da novih dvoran pač ne bo! Odločitev Kanglerja je politična in ne strokovna. On bi imel prvenstvo naredil pa nebi nič! Politika naj reče prvenstvo bo v Celju-Ljubljani-Jesenicah-Kopru in konec. Nobene nove dvorane, se bodo pač stare obnovile! Kangler si pa naj sam Tabor zrihta al pa počaka, da se bo podrl. Pri Univerzijadi je mislil graditi 2 ledeni dvorani, sedaj pa nima 800000EUR za obnovo Tabora!

KZS in projekt EP2013 je pa KATASTROFALNO voden. Pri toliko ekonomistih najdete najbolj nesposobne. Ali pa so veze naredile svoje.....
bendeho
# 02.07.2012 ob 19:10
Katastrofa od katastrofe. Imamo izvrstno priložnost promovirati Slovenijo. Prijazne ljudi kot veljamo v evropi kot tudi deželo samo z vsemi njenimi lepotami. Imamo izvrstno lokacijo, saj bodo k nam prišli Španci, Italijani, Nemci, Hrvati, Srbi, ... Litvanci pa itak pridejo kjerkoli že je basket. Tko pa veljaki samo gledajo kje bi lahko največ nakradli in zgleda da kle ne bojo mogli glih. Vsak vložen evro bi se moral po vseh pravilih nastanitev, gostinjstva, turizma, ipd povrniti x3 ali pa še več. Pa še ti ljudje bi se večkrat vrnili k nam. Tko pa se danes gleda samo kako lahko nakradeš za lasten interes. Bolano.
la.sonrisa
# 02.07.2012 ob 19:06
joj sramota. tud v litvi so dvorane gradili in prenavljali zadnjo sekundo, pa jim je vseeno ratal, pa je tam življenje še težje kot pri nas, zato sem upala, da bo tud našim uspelo tiste dvorane spacat, ampak seveda ni šlo skozi. smo res eni loleki.
celje in maribor naj prevzameta, MB pač naj taborsko dvorano porihta, in naj jim ne težijo s kotizacijami. in valda bo FIBA morala v kakšni stvari popustit, ker drugih kandidatov za organizacijo itak ni, torej lahko naši mal izsilijo, al kako je s tem, a kdo ve? al bodo pač odpovedal celo prvenstvo al kaj?
ferrari458
# 02.07.2012 ob 19:05
V projek EP je šla Slovenija po nepotrebnem, da bi si Janković delal reklamo in se slikal... EP je Zokijeva Kanglerijada
sunken
# 02.07.2012 ob 18:55
tale ep 2013 postaja že ena prava žalost!
deutschland24
# 02.07.2012 ob 18:44
OK. Zdaj ne vem, a sem jaz prizadet ali kaj. Pa za kerga k..ca v PM bi morali graditi nove dvorane v nekih vuko.ebinah (kar Ptuj je, oprostite), če že imamo nekaj dvoran, ki bi z lahkoto gostile EP? Imamo Stožice, imamo Areno Zlatorog, dvorano Tabor, Tri Lilije, Tivoli, Podmežaklo. Poglejte primer letošnjega EP v nogometu na Poljskem in v Ukrajini. Vseh osem mest, ki so gostila turnir, ima več kot milijon prebivalcev. Stožice, Zlatorog, Tabor, Podmežakla, Tivoli. Teh pet dvoran je dovolj. Morda obnova in povečanje kapacitete Podmežakle. Vse drugo so neka mutna posla.
LFC
# 02.07.2012 ob 18:39
Stožice, Zlatorog, Bonifika in še eno dajo zravn (morda Tabor v MB, al pa Rdečo v Velenju) , pa je.

Vse že stojijo, ceneje je posodabljati, kot iz nule graditi.
virgino
# 02.07.2012 ob 18:26
Le kaj nam je tega treba bilo?

teb pa men ziher ne... če se ti da, pa poglej stran, dve nazaj, kjer sem pisal o tem komu pašejo take zadeve.lp
Vodin
# 02.07.2012 ob 18:26
Slovenija gre v bankrot nekateri bedaki pa še sanjajo o EP v košarki, ki bi bilo ekonomska polomijada.
dvx
# 02.07.2012 ob 18:23
Smešnica s košarkaškim prvenstvom se nadaljuje. Pa je ne bi bilo treba. Če se politika ne bi vpletala v šport. Dvorane v Kopru, na Jesenicah, Celju in Mariboru (poleg Stožic), bi z adaptacijo in določenimi gradbenimi posegi zagotovile izvedbo tekmovanja. Žal pa je pri nas vse narobe. Mesta s komaj nekaj malega čez 20000 prebivalci kandidirajo za prvenstvo in pri tem načrtujejo dvorane, ki močno presegako njihove potrebe. Še bolj pa kasnejšo izrabo. Saj že sedaj ne motrejo zagotoviti ustreznega obiska že obstoječe infrastrukture. Razen ob izjemnih priložnostih. Škoda. Zopet nas bodo na tujem zasmehovali in nas imeli za ene male zgube. Le kaj nam je tega treba bilo?
virgino
# 02.07.2012 ob 18:05
@dolenjc- daj mi statistiko obiska tekem kk krka v zadnjih treh sezonah..
potem pa mi razloži kaki so to koncerti v nm, kamor bi prišlo 5 jurjev folka in kolikokrat na leto bi bilo to izvedljivo(če si mel v mislih cece, pa podobno cigumigu sodrgo, potem sem rajš brez dvorane in celo šotora..) ?????

tako da odlet z to podgursko logiko ki nima veze z vezo...
alkum
# 02.07.2012 ob 18:00
pol milijona evrov???
ja verjetno za prvo peterko in trenerja,ki pa so še vsi ostali???
Vaati
# 02.07.2012 ob 17:56
"proračun Krke je bogih POL MILIJONA EVROV"

To pa ne bo držalo.
milkshake
# 02.07.2012 ob 17:50
sramota..
Zlobni genij
# 02.07.2012 ob 17:46
Žigec se smeji, Matejček pa se joka. Dejte mi povedat košarkarski navdušenci, ste res pričakovali, da bo nasprotno? :)
Chelsea1111
# 02.07.2012 ob 17:45
Pa kaj majo uspehi kluba zdaj tu veze če je dvorana prazna , enkrat na leto na finalu DP-ja je polna, ampak tudi maribor, ptuj, celje oz. kdorkoli pač bi napolnil ~4000, če bi imeli finalista v košarki, tak da ne bluzi, pravilno da se ne bo gradilo nič, naj bo tam kjer je že zgrajeno
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:45
In še nekaj. Muhič je neodločna in medla osebnost, zlahka ga speljejo na led...

In ko je kakšen velik projekt, se vklopi "novomeško omrežje" in potem je konec lepga za meščane. Že to, da je zemljišče stalo več kot 1 milijon € pove vse.
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:42
@Dolenjc
Vse lepo in prav... se strinjam z 99,9% tvojih postov, samo z tistim da je KK Krka vse boljša, ne... Sej je dobra, je tudi trikratni državni prvak, neke gromozanske razlike pa ni iz par sezon nazaj. Prej je Olimpija vsako leto slabša, pa to mal Krko dvigne... :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja, spomnimo se tistih črnih let 2006-07, ko so celo glasovali o prenehanju delovanja kluba, v prvi ligi je bila med slabšimi klubi Krka. Od takrat je šlo samo še navzgor. Več lovorik državnega prvaka, superpokali, pokal Eurochallenge, letošnja sezona pa bi bila še boljša, če ne bi imeli toliko smole z igralci in seveda posledično tisti črni januar. Menim, da bo Krka rasla tudi v prihodnje.

Zame so to vrhunski rezultati, glede na to, da smo boljši od Olimpije, a proračun Krke je bogih POL MILIJONA EVROV.
Badonkadonk
# 02.07.2012 ob 17:37
@Dolenjc
Vse lepo in prav... se strinjam z 99,9% tvojih postov, samo z tistim da je KK Krka vse boljša, ne... Sej je dobra, je tudi trikratni državni prvak, neke gromozanske razlike pa ni iz par sezon nazaj. Prej je Olimpija vsako leto slabša, pa to mal Krko dvigne... :)
Senna-Maze 28
# 02.07.2012 ob 17:37
A ma kdo kakšen Linex?
arsenal22
# 02.07.2012 ob 17:32
Zakaj resno jemljete FIBO - društvo ostarelih cuzarjev denarja ?
arsenal22
# 02.07.2012 ob 17:31
FIBA slikaj se nekam - igrali bomo na zunanjih igriščih pri vrtcih in osnovnih šolah .
Za kotizacijo pa se .....
raven_
# 02.07.2012 ob 17:30
koper in jesenice tudi dejansko bolj brezupno izgledajo trenutno, dejstvo je da bo morala država pristopiti al bo to novi debakel.
drawlord
# 02.07.2012 ob 17:28
Medtem Avanzo že hiti s polaganjem parketa in montažo košev v lastni garaži v upanju, da njegov šolski projektek ne bo šel po zlu.
sasa040
# 02.07.2012 ob 17:24
dobro ne bo EP v novem mestu....sam projekt izvedbo te dvorane in stadion pa nujno rabijo!!!
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:23
ma ja...celo leto pa na 3/4 prazna...ne seri...........

Ti ne seri, dvorana bi se uporabljala tudi za koncerte in ostale prireditve. Poleg tega je Krka vse boljša in to pomeni še več gledalcev. Sicer pa nimamo pametne dvorane v NM, Marof in Štukelj sta telovadnici, ki sta med letom zasedeni za srednješolske aktivnosti.

In mesto s tako uspešnim klubom, dobrim gospodarstvom, ki je med drugim upravno središče Dolenjske si tako dvorano (in ne telovadnico) s 5000 ljudi zasluži, ne glede na to kaj ti rečeš, ker je brezpredmetno.
Vaati
# 02.07.2012 ob 17:22

Dolenjc je napisal(-a)

Vidiš, ker ne veš. Projekt je vključeval tudi prenovo stadiona in ogrevalno dvorano (prvotna verzija).


In tako je tudi prav. Če ni nihče sposoben zgraditi dvorane, kot se spodobi, tudi okleščene ne rabimo.
virgino
# 02.07.2012 ob 17:20
ma ja...celo leto pa na 3/4 prazna...ne seri...........
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:19
kk krka pa tud ne potrebuje tako velike dvorane.. 3 jurje u vrh glave.

Daj ne lapaj, v prejšnji sezoni je bila zadnja tekma finala v Štuklju in je bilo notri nagnetenih 3000 ljudi. Toliko o tem, kakšno dvorano potrebujemo.
Vaati
# 02.07.2012 ob 17:19
Muhič bi že zdavnaj mogel odstopiti.
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:18
@dolenjc- kak sadar-vuga..poglej ceno projekta, pa jo primerjaj z podobnimi dvoranami v franciji in nemčiji, pa ti bo jasno da je S&V nateg..za ta dnar bi zraven dvorane zrihtal še stadion in še županu bi za kak izlet ostalo....
kk krka pa tud ne potrebuje tako velike dvorane.. 3 jurje u vrh glave.

Vidiš, ker ne veš. Projekt je vključeval tudi prenovo stadiona in ogrevalno dvorano (prvotna verzija).

Seveda potrebujemo dvorano za 5000 ljudi, saj imamo klub, ki je zelo uspešen in ima tudi zelo zveste navijače, ki sodeluje v evropskih tekmovanjih in ta majo določene standarde glede dvoran.
M-filter
# 02.07.2012 ob 17:17
pričakovano in po en stran sem prav vesel, da se vidi kako je država gnila. če bi dal kandidaturo Mariboru ne bi bilo nič drugače, ker v Mariboru majo pa od vseh najan sposobnga župana. Franc bi vse zahteval od države in reku, da Ljubljana tut vse dobi od države. zafrustreranc en. nakonc bodo pa na gorenskm kjer je narod kao najbolj škrt zrihtal zadeve. v koper tudi verjamem. a vzhod slovenije je pa preveč pohlepn. govorim o javnih uslužbencih. to ni več pod košarko to je politika.

zmagovalec bo pa celje
virgino
# 02.07.2012 ob 17:16
@dolenjc- kak sadar-vuga..poglej ceno projekta, pa jo primerjaj z podobnimi dvoranami v franciji in nemčiji, pa ti bo jasno da je S&V nateg..za ta dnar bi zraven dvorane zrihtal še stadion in še županu bi za kak izlet ostalo....
kk krka pa tud ne potrebuje tako velike dvorane.. 3 jurje u vrh glave.
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:12
lavno

# 02.07.2012 ob 17:08
Prijavi neprimerno vsebino Pa sej je prou...ne more met mesto z 20.000 prebivalci dvorano za 5000 ljudi, Ptuj pa tudi podobno....tega ni še videl svet. Še v Ljubljani, ki ima cca. 15x več ljudi in samo 2x večjo dvorano Stožice, je le ta na večini tekmah več kot pol prazna.

Organizirajo naj prvenstvo v teh dvoranah , ki jih imamo. Pa FIBA naj malo zniža kriterije...ni logično, da zahteva od npr. Nemčije in od Slovenije (ki je 30x manjša) zagotovitev enakih pogojev.


Kaj je prau? Nič ni prau. Novo mesto ima z ožjo okolico preko 30.000 prebivalcev, močno gospodarstvo in državnega prvaka v košarki, ki sodeluje tudi v evropskih tekmovanjih in je zdaj že davno osvojil 2. mesto v pokalu ULEB (drugem najmočnejšem evropskem tekovanju).

Ja, imamo pa tudi nesposobnega župana.
snop
# 02.07.2012 ob 17:11
@lavno:
Pa ti dopovej Fibi, pojdi z njimi na sestanek in se zmeni, da bo Krka igrala EuroCup v dvorani za 2000 gledalcev če si tako pameten...
Ne razumeš, da je bilo Krki letos zadnič dovoljeno igrati EuroCup v Štuklju in da NM to dvorano potrebuje!
Dolenjc
# 02.07.2012 ob 17:11
Zahtevam odstop našega župana:

Po kandidaturi mesta za eno od skupin na EP se je zgodilo:

- natečaj za dvorano: izbrana lepa zasnova Sadar + Vuga
- razpis za zasebnega partnerja - 1 prijava - Strabag - občina ni pristala (!) na pogoje Strabaga, ki jih je sama nato omililia in razpis ponovila - prijave nobene
- pocenitev projekta, brez ogrevalne dvorane, brez stadiona ... 9 milijonov € na koncu
- 2.5 mil € državnih sredstev + kredit - tudi to NE, ker niso pridobili GRADBENEGA DOVOLJENJA, KER NI BILO SOGLASJA SOSEDOV (soglasja pa so šli pridobivat 5 do 12) - čas je bil že od februarja - kljub vsemu ti sosedje so tudi "podgurski posebneži".

Epilog: Brez dvorane bomo še naslednjih 10 let. Vsi. Še posebej hud udarec za državnega prvaka KK Krko in njegove zveste navijače.

Hvala Muhič za svojo sposobnost.
lavno
# 02.07.2012 ob 17:08
Pa sej je prou...ne more met mesto z 20.000 prebivalci dvorano za 5000 ljudi, Ptuj pa tudi podobno....tega ni še videl svet. Še v Ljubljani, ki ima cca. 15x več ljudi in samo 2x večjo dvorano Stožice, je le ta na večini tekmah več kot pol prazna.

Organizirajo naj prvenstvo v teh dvoranah , ki jih imamo. Pa FIBA naj malo zniža kriterije...ni logično, da zahteva od npr. Nemčije in od Slovenije (ki je 30x manjša) zagotovitev enakih pogojev.
virgino
# 02.07.2012 ob 17:05
štukelj je šolska dvorana, okolica je pa že tako zapolnjena(šola+ šolske delavnice) da dvomim da bi se dalo kaj stlačit zraven..
sicer pa nm potrebuje še eno dvorano...ampak ne tako veliko..2,3 jurje...
Nacek
# 02.07.2012 ob 17:03
Iskreno povedano še zdaj ne vem, zakaj se raje niso odločili preprosto prenoviti dvorano Štukelj... A ne bi bilo to ceneje in hitreje?
tily
# 02.07.2012 ob 16:59
Saj pravim, na koncu bodo Šrota na kolenih prosil
breza1
# 02.07.2012 ob 16:58
Lepo bi bilo vedeti, kdo je pokasiral 2 miljona za tisto zemljišče!? Je bila kandidatura le dober nateg z namenom, da nekdo (skupaj z tistimi, ki so kandidaturo vložili) dobro nabaše žepe, saj pred tem za tisto zemljo ne bi dobil bog ve kaj.
Ah, nikoli ne bomo vedeli, kajne?
daysleeper2
# 02.07.2012 ob 16:57
Piši propalo.
kafkaf
# 02.07.2012 ob 16:50
upam, da muhič odstopi...nova sramota, s tem, da so pljunili že 2 mio eur, pa tud količkov še ni postavljenih...
Rdeči valjar
# 02.07.2012 ob 16:48
Slovenija je rs postala narobe država. Maribor se krčevito bori ua univerzijado, ki je nihče noče. Ko izgubimo, jočemo in obtožujemo. Ko jo dobimo, se veselimo, potem se kot vselej zatika in nazadnje odpovemo in spet obtožujemo. Kandidiramo za nordijsko prvenstvo in tam eni grozijo, drugi za hrbtom lobirajo in se spet skregamo. Kandidiramo za Eurobasket, ki ga spet nihče noče. Veselimo se kot majhni otroci in potem ... Eno leto je že vsem jasno, da Ptuj in Novo mesto ne bosta zmogla zgraditi dvoran, pa še kar čakamo in čakamo. Čas teče, mi pa nismo naredili še nič. To je Slovenija!
doktor bauer
# 02.07.2012 ob 16:46
prvenstva se naj organizirajo samo v Nemčiji, Franciji, Italiji, Angliji in Španiji...vse drugo je bzv
pureredneck
# 02.07.2012 ob 16:45
Stožice, Hala Tivoli, Celje, Jesenice a je problem ?
10
# 02.07.2012 ob 16:43
Bravo, Novo mesto! Pravilno. EP je v tem trenutku kjerkoli v Sloveniji tako in tako razsipno početje. Pa še košarka niti približno ni nogomet (pa še tam je Platini zadnjič govoril, da se ne splača graditi štadionov za 3 tekme Eura ali SP-ja). Ampak mi moramo imeti občutek, da smo veliki. Tale projekt pa vse bolj zgleda kot debakel jugonostalgikov, ki tudi sicer delajo škodo pri nas.
Kunguruj
# 02.07.2012 ob 16:42
Edina pametna poteza Kanglerja v njegovi karieri - da ni uspel pridobiti prvanstva v Mariboru. Sedaj nam ga bodo sigurni ponudili z ogromnim popustom.
moons
# 02.07.2012 ob 16:35
Vse kaže da EP brez dvorane v Celju ne more biti. Šrot pa ni nor da bi plačal kotizacijo od katere nima nič. Bo še zanimivo.
virgino
# 02.07.2012 ob 16:33
po moje je ta EP labodji spev raznih 'investitorjev' , 'izvajalcev' , 'projektantov' ...oz tistih ki po takih in drugačnih zvezah in navezah pridejo do projektov oz posledično do zaslužkov..

recimo tile projektanti 'sadar- vuga' , kjer je zaposlena hči milana kučana.. po moji info pred stožicami niso projektirali še nobene dvorane, še manj stadiona, kot vidim pa so bili glavni tudi pri vseh teh nesojenih dvoranah...? če imam napačne info, naj me kdo popravi, tudi z kakim linkom če je možno, so pa dvorane katere so se namerili spojektirati S&V , pod kakimi drugimi pogoji recimo za polovico cenejše...

naj muhič tudi javno pove kaj bo sedaj z zemljo ki naj bi jo kupil? si bo naredu bufet, ringnšpil, mogoče celo drsališče ali bazen ki ga nm potrebuje, al pa spedenal tisto čemur pravijo stadion portovald?
nekdo bo moral za to zablodo odgovarjati...
Zaplotnik8
# 02.07.2012 ob 16:31
Ah daj no, še Italija se je odpovedala kandidaturi, banana država brez prebite pare se pa štuli zraven.
Mushroom
# 02.07.2012 ob 16:31
@SsDrag

"Slovenci pač vložijo kandidaturo, brez da bi imeli infrastrukturo/potrebne zgradbe! No, bo vsaj fiba naslednjič dodelila takim državam, ki že imajo zgrajene dvorane."

To sloh ni res, gre samo zato, da so na KZSju zabluzili, izsiljevali so Šrota, ki pa ima takrat že enega večjih obrnih sejmov v Evropi in prav tak stoji dvorana Zlatorog, ki je več kot primerna oz. dokler ni bilo Stožic edina resna dvorana v Sloveniji a oni so videli Ptuj in NM oz. izbrali dvorane, ki jih sploh ni.

Smešno, da prav nikjer ni omenjeno da je tole blefiranje stalo občino Novo mesto nekje 2,000.000 €, pri čemer je šlo nekaj 100.000 za Vuga&Sadar projektiranje. Sramota za Novo mesto brez primere!

Kakšna hala Tivoli, saj izgleda kot Ukrajinski sindikalni dom, poleg vsega se naj EP še malce po Sloveniji razdeli, že tako bodo odločilne tekme vse v Ljubljani, ko bo največji obisk in prihodki, ali pa če Ljubljana potem plača 2 kotizaciji.
Balaž
# 02.07.2012 ob 16:30
Aja, poleg Stožic in Tivolija je na voljo še opuščeno igrišče na križišču Dunajske in Dimičeve (park Neuvrščenih), samo travo je treba porezat in koše montirat ;)
iowa
# 02.07.2012 ob 16:28
Modra dvorana je prosta ;)
Majmun Čita
# 02.07.2012 ob 16:27
Sredi največje krize so izbrali kandidaturo. Oziroma edini so jo sprejeli. Najbrž zaradi lastne želje po slavi za bodoče generacije. Zdaj je kar je, treba je ali racionalizirati projekt ali pa ga opustiti. Nekih velikih vlaganj, bog ne daj nepovratnih, si pač ne moremo očitno privoščiti.
Zdaj je poglavitno vprašanje, koliko si želimo imeti EP. Hohštaplersko obnašanje KZS do Maribora in Celja se očitno tudi že sedaj maščuje.
tuditi
# 02.07.2012 ob 16:26
Na nedavne trditve župana Mestne občine Celje Bojana Šrota, da je pokazal premalo pokončno držo pri pogajanjih s KZS, pa Muhič odgovarja: »Človek v svoji delovni karieri nabere marsikatero izkušnjo. Jaz trdim, da sem pokončen in tak bom tudi ostal. Dejstvo pa je, da se ne ‘iztrčavam’, tako kot se je celjski župan, ki je celo mene ožigosal, kako je to misija nemogoče. Jaz menim, da je to misija mogoče, ker imam točno načrtovano, kako bomo to zadevo speljali do konca.«

Takole se je še šopiril pred enim letom.
Kraner
# 02.07.2012 ob 16:25
pred enim letom,skoraj da je bilo že ljudsko rajanje ob dodelitvi prvenstva Sloveniji,tudi na tem portalu je bilo navdušenje vsesplošno,navlkjub temu da je bilo protikandinatov slovenije za to prvenstvo,reci in piši nič.Že ta podatek da so vsi pobegnili od tega prvenstva,ki so na splošno veselje Butalcev dodelili njim,govori za sebe.
tuditi
# 02.07.2012 ob 16:21
Zakaj župan Muhič noče nikjer javno povedali, koliko INVESTITORJEV se je prijavilo na razpis?

Kaj ti bodo papirji, če nimaš nekoga ki bo plačal gradnjo. Sedaj pa vali krivdo na sosede izkoriščevalec, naj pove koliko partnerjev se je prijavilo za gradnjo.

Aja saj res NIČ!
Mushroom
# 02.07.2012 ob 16:21
Aja pa btw še to, sploh ne dvomim, da je množica ljudi volila Jankovića na nedavnih parlamentarnih volitvah, ko je obljubljal da bo, če nebo drug on postavil dvorano, to tiskovino, kot promocijo sem si shranil in jo imam še danes, ker je v sredini te tiskovina bil zemljevid Slovenije in projekti kateri bi se gradili, če bi on zdržal seveda več kot dober teden :)

Torej dvorane ni, marsikdo pa je volil Zokija... double face palm !
jakosol
# 02.07.2012 ob 16:20
Obeta se nova blamaža naše države ...

Očitno bo moral Zoki odstopiti vrt za hišo, da bodo lahko imel kje igrat ;))
Konec despotizmu
# 02.07.2012 ob 16:20
Fuj, patetična država!

Dol s sistemom!!!!
pingvini slo
# 02.07.2012 ob 16:20
no, šalo na stran....
se dejansko dogaja, da ko si na občini pol ure pred njihovim zaključkom dela, te ne sprejmejo več, pa čeprav čakaš zgolj na en žig...

rečejo le, pridi jutri....in ko prideš jutri, te odslovi, ker so strani narobe oštevilčene...no, ko vse te podrobnosti urediš, ti nejevolno pritisne žig, kar mu uzame cca 5 sekund.
tuditi
# 02.07.2012 ob 16:19
Ta scenarij sem že zdavnaj napovedal, šlo je le za nategovanje in podajanje lažnih upanj pa nič drugega.

Pa, da vidimo sedaj KZS, koliko jih je v hlačah. Novo mesto želi še celo nekaj denarja nazaj, ki so ga dali KZS-ju me zanima če ga bodo vrnili. Kje je sedaj Križnar, ki je bil pameten, da so občine podpisale pogodbo v kateri piše, da četudi odstopijo morjao plačati kotizacijo. Jasno je da je Celje ne bo vpr če jo bo Maribor. Torej če je kdo od teh ne bo je KZS v velikih težavah in brez ene dvorane, Tivoli bodo verjetno sedaj vključili.

Hja Avanazo in ostali, šli ste se nekaj kar je kot kaže prevelik zalogaj za vas, denar je pa sedaj hudič. Me prav zanima kje bodo našli denar, če nekdo ne bo želel pokriti kotizacije, bo pa EP od njega odvisno.
JohnMichxx
# 02.07.2012 ob 16:19
Aha, torej bo odstopil?
Arsenal_fan1
# 02.07.2012 ob 16:18
krumpek
# 02.07.2012 ob 16:15
Prijavi neprimerno vsebino
Ljubljana, Koper, Celje, Maribor, Jesenice.

Ja,ja.Maribor je odlicna izbira,samo poglejmo kaj vse so zgradili za univerzijado ^^,greh bi bil,da se ne bi igralo v teh objektih :D.
Mushroom
# 02.07.2012 ob 16:18
Nesposobnost, bi vsaj takoj realno pomislili, ne pa da so lagali sebi in vsem ljubiteljem košarke na Dolenskem in celotni Sloveniji. Regija bi to dvorano koristila za 1001 stvar in glede na to, da je Krka edini odmeven športni kolektiv na tem koncu Slovenije bi so jo tudi zaslužili, kot ekipa ki je igrala že Evroliko igra ULEB in ABA ligo. Tako pa še ena žalostna zgodba več in Novo Mesto naslednjih 100 let nebo videlo dvorane, ko samo pomislim na drvarnico ali telovadnico kakor hočete imenovano Leon Štukelj mi postane hudo, saj delajo sramoto takšni legendi.

Edino smotrno bi bilo da se Celje pridruži ima 2. največjo dvorano, kapacitete (čeprav je takrat sejem) in že kar nekaj izkušenj z organizacijo prvenstva, ampak kaj bodo spet stuhtali na KZSju tko nemoreš vedet.

Sramota! ...občina Butale
pingvini slo
# 02.07.2012 ob 16:17
@djfixme

ja, bodi potrpežljiv.
na občini je delovni čas nekje med deseto in enajsto uro.

7:00 v službi
7:00-8:00 kavica
8:00-9:00 priprava na delo
9:00-10:00 facebook
10:00-11:00 delajo (celo)
11:00-12:00 zaradi lakote popusti koncentracija. čakajoč kosilo
12:00-13:00 kosilo in kavica
13:00-14:00 siesta
14:00-15:00 priprava na odhod domov
15:00 odhod domov

kako naj v tisti eni urci predelajo vse papirje. bodi razumen.
ciracara
# 02.07.2012 ob 16:17
Škoda besed v kaki kriminalni državi živimo..
revolution
# 02.07.2012 ob 16:16
Niti v sanjah si nisem mogel misliti, da se bo sprva vesel dogodek sprevrgel v tako sramoto.
dkurto
# 02.07.2012 ob 16:16
To smo vsi že dolgo vedeli, samo KZS se je delala francoza!!
krumpek
# 02.07.2012 ob 16:15
Ljubljana, Koper, Celje, Maribor, Jesenice.
SsDrag
# 02.07.2012 ob 16:15
Slovenci pač vložijo kandidaturo, brez da bi imeli infrastrukturo/potrebne zgradbe! No, bo vsaj fiba naslednjič dodelila takim državam, ki že imajo zgrajene dvorane.
M_&_M
# 02.07.2012 ob 16:14
big surprice
Vaati
# 02.07.2012 ob 16:14
Ne bi se smeli odločiti za EP.
Milenko
# 02.07.2012 ob 16:12
http://www.finance.si/358037/FT-Slovenija-po-poti-Cipra
Mate1234567890
# 02.07.2012 ob 16:12
Upam da ne bo to prvenstvo prava katastrofa, kot zaenkrat kaže :(
friks
# 02.07.2012 ob 16:09
A nismo to novico že enkrat brali?
bozz
# 02.07.2012 ob 16:08
To se počasi spreminja v debakel.
Optimus
# 02.07.2012 ob 16:08
Imam občutek, da smo od dodelitve organizacije do zdaj opravili zgolj dejanji odpovedi dveh mest in ničesar drugega. Job well done!
mat
# 02.07.2012 ob 16:06
Nesposobneži...
Balaž
# 02.07.2012 ob 16:06
Torej Stožice in Hala Tivoli.
djfixme
# 02.07.2012 ob 16:06
Na to smo mogl "čakat" 3 mesce. Bravo!
MIRNČAN
# 02.07.2012 ob 16:05
Ah ja.
Kazalo