Košarka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 25 glasov Ocenite to novico!
Tilen Jamnik je v pogovoru s Slavkom Jeričem ocenil košarkarsko dogajanje v Evropi in tudi v Ligi NBA. Foto: MMC RTV SLO

Selektor je predolgo vztrajal brez nosilcev igre

Po prvih tekmah košarkarjev v kvalifikacijah za SP
27. november 2017 ob 06:57
Ljubljana - MMC RTV SLO

Preslaba obramba, skok in kratka klop so po mnenju košarkarskega novinarja MMC-ja Tilna Jamnika glavni razlogi za prvi poraz slovenskih košarkarjev po več kot dveh letih.

Evropski prvaki so po petkovi zmagi v Stožicah nad Belorusijo v nedeljo izgubili v Španiji ter imajo po prvem kvalifikacijskem oknu za svetovno prvenstvo polovičen izkupiček.

"Ko ni bilo v igri glavnih nosilcev igre, so Španci naredili razliko. Imeli smo premalo razpoloženih košarkarjev. Selektor Trifunović je v ključnih trenutkih predolgo držal na klopi ključne igralce. 27 točk je dosegel Prepelič, 24 Vidmar, 19 Čančar, potem pa je bil že Blažič z zgolj petimi točkami. V petek so se med strelce vpisali vsi, tokrat pa je izstopala trojica, ki ni imela dostojnih menjav. Dejstvo je, da ima Slovenija prekratko klop. Videlo se je, da nekateri nimajo za sabo veliko težkih tekem. To je problem klubske košarke v Sloveniji, ki je nekonkurenčna v Evropi," meni Jamnik.

"Ko sta se Prepelič in Vidmar vrnila na parket, se je razlika, ki je nastala na začetku zadnje četrtine, takoj znižala, a je nato zmanjkalo tudi malo sreče," je povedal Jamnik. Slovenija je tako doživela prvi poraz po septembru leta 2015, ko jo je v osmini finala evropskega prvenstva premagala Latvija.

Iz skupine se v drugi krog uvrstijo po tri reprezentance. Slovenijo naslednji tekmi čakata februarja, ko se bo pomerila s Črno goro in Belorusijo v gosteh. Prvi del kvalifikacij se bo končal junija, ko v Slovenijo prihajata Španija in Črna gora. Slovenija se bo v drugem delu bržkone križala z Latvijo, Ukrajino in Turčijo. "Izjemno nehvaležno je napovedovati nadaljnji potek kvalifikacij, saj ne vemo, v kakšnih postavah bodo nastopale reprezentance. Že februarja bo izjemno pomembno gostovanje v Črni gori. Ne smemo pozabiti, da se točke iz prvega dela prenašajo v drugi del. Verjamem, da se bo Slovenija uvrstila na svetovno prvenstvo na Kitajsko in da bo tam, seveda, če bo v popolni postavi, konkurenčna za medaljo," pravi Jamnik.

Več si oglejte v spodnjem pogovoru, ki ga je z Jamnikom vodil Slavko Jerič. Beseda je tekla tudi o sporu Fiba in Evroliga, o Ligi NBA, pa tudi o Luki Dončiću in pričakovanju nabora za najmočnejšo košarkarsko ligo na svetu.

VIDEO
MMCanaliza: Tilen Jamnik verjame v preboj na SP
S. J.
Prijavi napako
Komentarji
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:00
zelo dobro se je videlo kako je igralcem koristilo 2 meseca treniranja z Gogojen, Dončičem itd. Npr Dimec je na EP zgledal solidno, včeraj pa smešno in jasno je da v Krki ne more napredovati.
Zelo sem jezen na Omića ki se igra reveža, pomisli naj na tele špance, ker najbrž nihče ne bo nastopil na SP. Kako bodo šele ti užaljeni. V kvalifikacijah igrajo 39 letniki ki vedo da ne bodo na SP, ampak se ne grejo užaljenca
Na pou Slovenc
# 27.11.2017 ob 11:55
Jaz osebno sem vceraj pricakoval tezko tekmo v gosteh in tudi mozen porazv,hkrati pa mocno upal na zmago nasih. Kdor ima vsaj malo pojma o košarki in realen pogled, ve da smo igrali proti eni najboljsih reprezentanc zadnjega desetletja, kljub temu da je spremenjena ostaja njihova samozavest enaka.cel čas se izpostavlja da pri nam manjka 5 pomembnih igralcev, pri njih pa kompletna reprezentanca a pozablja se da smo mi ostali brez trenerja, ki je bil bi lahko rekli med najbolj zasluženimi da smo postali evropski prvaki, pri špancih pa še naprej ostaja eden najbolj uspešnih trenerjev zadnjega desetletja. Res da imamo v nasi reprezentanci 2-3 izven serijske igralce,ki delajo veliko razliko in so trenutno nazalost odsotni, vendar bi realno pri špancih tudi njihova 4-5 postava lahko igrala v našem moštvu na nivoju Dimca in podobnih. To so dejstva, tako da ne pričakujemo trenutno prevec od naših fantov, njihova naloga je da se uvrstijo na svetovno, kar verjamem da se bo, ne pa da suvereno zmaga cisto vsako tekmo.
crtomirjansa
# 27.11.2017 ob 10:30
Kako vidita razvoj Dimca in Zagorca?
zabowski
# 27.11.2017 ob 12:09
Selektor je predolgo vztrajal brez nosilcev igre

uuu, kakšna ugotovotev.... Prepelič 27 točk, Vidmar pa 24. A bi ta hotel, da sta jih dosegla po 50 in 40??

Včeraj me je izredno razočaral Blažič. Če kdaj, je bila ravno to tekma da izkoči iz drugega v prvi plan.

Sicer so bili pa kakovost, dvorana in sodniki na španski strani in je poraz logičen. Za tisto hitro košarko, o kateri je razpredal Dončič starejši in ki bi jo mi kao morali vsiliti na tekmi, je vseeno potrebno imeti določeno ind. kvaliteto, ki je jaz včeraj pri naših nisem zaznal.
Binder Dandet
# 27.11.2017 ob 12:05
Včerajšnja tekma ni bila nobena tragedija. 3/4 smo imeli priključek. Čeprav je že bilo malce naporno, da ne uspejo v vodstvo pridet. Pol pa tistih par črnih minut in je vse padlo v vodo. Treba je vedet, da so ti Španci vsi igralci španske lige in da so ekstra motivirani, glede na to, koga nasledujejo. Sploh un z zvitim nosom, ki je dal x trojk iz kota.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:42
še enkrat ponavljam da bi si moral Omić pogledati tile Špance, kjer bo redko kateri videl SP, pa nihče ne igra užaljenega dečka.
napo11
# 27.11.2017 ob 12:30
Ce hoces igrati hitro kosarko,je najprej potrebno igrati v obrambi.Rebca je Colom solal kolikor je zelel.prebijal ga je kadar je hocel,posledicno pa Vidal ostajal sam na krilu.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:37
največje razočaranje včeraj Dimec in Zagorac, ki sta dejansko delala škodo wekipi ko sta bila v igri. Verjetno bo počasi moral tudi priti čas ko se ne bodo več gledale zasluge z EP. Sicer ne bomo videli SP in OI
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:58
Blažič je odigral tako kot on zna v slabši izvedbi. Škoda, ker v Andori redno nasipa 20 in več pik, včeraj pa je bil slab pa še vseeno 4. mož
[_azi_]
# 27.11.2017 ob 11:47
Bi ne bilo slabo poiskusit, še s kom drugim iz tujine, npr Omič ,Murič.....

E. Murić ima prepoved s strani kluba, Omić zaenkrat noče igrati - če ne bo vseskozi igral kot naturalizirani.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:56
gispa

čas gre naprej

EP je konec zaslužni so dobili rože in medalje ter nekaj drobiža, naprej je potrebno dodajati mlade in perspektivne. Dimec je mlad ampak najbrž neambiciozen, Zagorac pa upam da je sam spoznal da je bolje da se umakne na vrhuncu
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:17
meni je ključna napaka triunovića da ni zadnje 4. začel na vse ali nič, ampak čakal dda bi mogoče prišli v egal za zadnje minute. Mi bi morali narediti špance nervozne na začetku zadnje 4. tako pa so oni naredili nervozne nas in realnega upanja ni bilo več. Bi pa naša ekipa z EP z lahkoto dobila tole tekmo, kajti to je dejasnko 2. liga špancev
domen_92
# 27.11.2017 ob 12:17
Na povratni tekmi bi jest poskusil z Blažičem na Colomu, ker naši organizatorji ga niso mogli ustavit na noben način.
[_azi_]
# 27.11.2017 ob 12:06
Dimec je star 24, o kakem mladem valu govoriš?
Mamo kej boljšega?
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:03
palyi so bili precej prestrašeni, nimamo rešitve na 4 in 5 . To je delo štaba čez novo leto. Enostavno bo potrebno potegniti mladi val, ker Zagorac , Dimec itd pač niso perspektiva
trolicnez
# 27.11.2017 ob 12:01
Ze prve kritike na racun Trifunovica. Ta ne bo dolgo zdrzal.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:27
še kako nam je manjkal Zoran D. On bi poskrbel za tisto dinamiko v obrambi in tako tudi ostale navdahnil. Ker tudi Vidmar včeraj ni bil ravno orjak v obrambi. nasploh pa so španci zasmehovali prvo linijo. In tu bio lahko Zoki igral ključno nalogo
Fleaa
# 27.11.2017 ob 10:23
škoda, da ne morem poslušati takih dveh strokovnjakov...
wisan
# 27.11.2017 ob 13:06
"Selektor je predolgo vztrajal brez nosilcev igre."
Se pa te ne more igrati tekme s tremi igralci !!!????

Glede skoka: to ima za opraviti nekaj z inteligenco ( anticipacija ), nekaj pa z (ne-) lenobo. Prav gledal sem jih kako so vsi stali po vsakem poizkusu meta na koš kot vkopani; kot, da bi jih začarala kobra !? Lahko se učijo od Luke, ki gre na vsako žogo, v tem je velika prilika ( sicer to sezono pri Realu tudi bolj gleda, kar se že pozna v statistikah ).
Na tekmi pa moram sploh izpostaviti Zagorca: človek je bil na igrišču, jaz sem ga videl, a tam ni bil. Mogoče ve kako je to mogoče ?
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:13
zabowski

če vidiš da drugi niso sposobni zadeti, potem bi bilo logično da vztraja pri nosilcih, sploh če je zadnja četrtina, takrat morajo pač igrati četudi z eno nogo
peroaroma
# 27.11.2017 ob 11:57
dobra analiza, tudi mene je začudilo da smo zadnjo četrtino ko bi morali takoj loviti zaostanek igrali z rezervno postavo in hitro je bilo vsega konec. 17 točk se seveda ne da nadoknaditi proti Špancem.
Upam da je štab videl koliko je kdo sposoben in bo v prigodnosti poskušal vpeljati tudi kakšne mlade na položajih kjer smo šibki.
friks
# 27.11.2017 ob 16:09
Eni ste res face. Obnašate se, kot da je v Sloveniji ene par Jordanov, samo najti jih moramo in uvrstiti v ekipo.

Saj smo že na začetku teh kvalifikacij vedeli, da bomo morali igrati brez 5 standardnih igralcev, kar se seveda eni Sloveniji krepko pozna. Če se Vidmar ne bi premislil (ali igral v klubu, ki mu dopušča udeležbo na reprezentančnih akcijah), bi bili v zelo velikih težavah.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:06
trolicnez

Trifko bo seveda zdržal, tudi se bo še kaj naučil, mogoče je malo preveč naivno verjel da lahko rotira tako kot je Kokoškov. Tudi meni ni jasno zakaj ni ključne igralce držal max. v igri pa saj so vse analize in igra pokazali da menjave za prvo petorko nimamo. Verjetno kiks štaba ki pa ga bo upam da prepoznal
2px_orbitala
# 27.11.2017 ob 11:49
Možno, da je probal sprobat domet C postave. En poraz ni ključen.
threepointer
# 27.11.2017 ob 17:43
Nihče ne bo menjal 7 igralcev, tudi Lakovič ne, če bi ga zamenjali. Zamenjava selektorja ni potrebna. Potrebujemo vsaj dva dodatna igralca, pod košem in na enki. Čuda pa ne bo naredila nobena sprememba z izjemo te, da pridemo v polni postavi :). Imamo, kar imamo. In za 2M narod imamo zelo veliko!
peroaroma
# 27.11.2017 ob 15:16
Shadow je izpostavil veliko stvar, Trifunovič z roko odmaghne ah saj v Stožicah jih bomo gladko, ampak tja pridejo Gasoli, Ibake itd in poleg naj postavimo Dimca? Možnosti za SP sploh niso tako samoumevna če ne bo takojšnje reakcije
royayers
# 27.11.2017 ob 14:53
Blažič pač ni konstanten igralec in tudi nikoli ne bo. On lahko ima en večer ko gre vse notri, in potem pet tekem ko bazena ne zadane. Glava je kriva, druge ni...
kasilnca
# 27.11.2017 ob 14:44
Imeli smo tri "play-e", igrali pa kot, da jih nimamo. Rebec je v obrambi kot osnovnošolec, v napadu se nekaj naredi. Šiško sploh ne vem kaj je dobrega storil...Rupnik pa "no comment"... Kako lahko tip igra špansko ligo, ko zna samo žogo prek polovice prigurat potem pa sledi podaja in adijo. Nobenega suta, prodora, izsiljenega faula,... Žalost. O Dimcu in Zagorcu sploh ne bom začel, ker bi se težko ustavil. Trifunovica se pa verjetno ni dosti Kokoskova prijelo... Upam, da čim prej odpelje iz pozicije.
Čančar bo dober košarkar čez par let. Vidmar in Prle sta pričakovano vlekla naprej. Blažič pa megla ko se ga potrebuje. Očitno lahko res samo upamo, da pride nek talentiran val mladih iz ozadja, ker to ne more iti zmagovalno naprej.
Črna gora za ta kolektiv bo kar izziv. Upam, da se ne posejemo.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 13:09
fiston

imaš prav, zato upam da je ta poraz ena streznitev, da se poišče rešitve za probleme ki so se pokazali. Tudi mene so razočarali Hrovat, Lpornik... ki so pokazali da niso na ravni za elitno reprezentnaco. Zato je potrebno takoj iskati mlade. Kajti ni boljšega pokazatelja kako lahko mlad potrebuje, kot to kako se obnese v kakovostnih treningih ko ima ob sebi Prepeliča, Domčiča, Vidmarja...
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:45
gispa

kako si pa ti siguren da bomo prišli na SP? Ok pridemo v drugi krog. Ob slabem razpletu lahko pridemo v drugi krog z rezultatom 1-3 in smo potem v godlji z Latvijci in se bojim novemberskega okna prihodnje leto če bo zgodba ista. Zato pravim bolje da je sedaj panika in se zadevo rešuje že sedaj. Zaupam Kokoškovu
gispa
# 27.11.2017 ob 12:40
Pa saj sploh ni panike po tem porazu, ne vem zakaj se sekirate. Na SP bomo prišli.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 12:11
rezultat dejansko ni katastrofa, čeprav se je videlo da so ti Španci ena povprečna ekipa, ki pa jim naša rezervna ekipa vseeno ni kos. Pa še sodniki sso malo dodali. 8 pik v Stožicah gladko nadomestimo, sploh če bodo tudi igralci evrolige
xcw
# 27.11.2017 ob 10:11
Meni zdaj na FB dela, na tej strani pa ne.
MiD
# 28.11.2017 ob 08:19
Za februarski dve tekmi se strinjam, da bi bilo dobro v reprezentanco vrniti Jako Klobučarja!
Na mestu štirice pa bilahko Zagorca zamenjali ali Dino MUrič ali Urban Durnik pa tudi Zupan je gotovo boljši.
Največja težava naše reprezentance proti Španiji so bili prejeti koši po skoku nasprotnika v napadu. Dobili so jih kar 13. Na drugi strani so naši po zgrešenem prvem napadu osvojili žogo in dali le 4 točke!
Druga težava je bila posledica prenesene taktike igre z EP. Skoraj vsako Vidmarjevo pomaganje, ko je šel iz rakete , se je končalo z lahkim košem nasprotnika izpod obroča, ker zdaj ni bilo ne Randolpha ne Muriča, ki bi izpraznjen prostor pokrila.
Kljub tem napakam pa menim, da igra naših ni bila slaba in bo februarja lahko s skoraj enako zasedbo še boljša.
Glede na trenutno situacijo bi jaz (po vzoru Španije) poklical v reprezentanco Smiljana Paviča! Ima znanje in izkušnje ter še vedno dovolj moči. Lahko igra na poziciji klasičena ali krilnega centra. Preprosto povedano, še vedno je boljši od skoraj vseh slovenskih centrov. Reprezentanca bi z lahkoto pogrešala katerega od branilcev (Hrovat, Lapornik, Rupnik, Rebec...) dobila pa bi nujno potrebno pomoč pod košem.
no72
# 27.11.2017 ob 22:04
Pokazalo se je več stvari:
Trifunovič žal ni Kokoškov, ki je dobesedno vgrajeval mirnost in racionalnost v naše igralce, brez Dragiča in Dončiča ( pa tudi Randolpha) menim, da ne more biti medalj, trenutna reprezentanca ima 3 vrhunske igralce - kljub izjemnemu napredku Vidmarja, ki še nikoli ni bil tako odličen, enako Čančar in Prepelič, do recimo četrtega Blažiča pa je že velik prepad...DImec, Rebec, Rupnik, Lapornik, Horvat, Zagorac so žal že bolj kot ne druga liga, o Šiškotu je morda treba še malo počakati.
Trenutno menim, da je Omič precej pred Dimcem.

Vsekakor je zelo pomembno, da se naši uspejo uvrstiti na SP, sploh pa se mi zdi krivično, da vsaj evropski prvak nima avtomatske vstopnice na SP, kjer bodo igrali nekateri totalni ekzoti.

Skratka, dajmo naši, nič še ni zamujeno, izjemno pomembna tekma pa bo že s Črnogorci na tujem pa s Španci doma.

Gledal sem malo posnetke z Latvijo, Španijo, Srbijo - ja, tu gredo pokonci kocine, vedno znova...... je to sploh možno še kdaj ponoviti?
klemen4
# 27.11.2017 ob 19:21
Glavni in najve;ji problem so bili playi v napadu in predvsem v obrambi...Po prvem polčasu je bilo jasno, da deloma lahko Colona pokrije le Šiško, ampak novinca ne moreš štartat za 2 polčas.

Rešitev je bila enostavna, dati Blažica ali celo Čančarja v obrambi na Colona...kljub je bil ustavit njega, ker pa je prebival vse playe so morali centri in krila pomagat in posledice so bile odprte trojke s krila, katastrofa res.

Še ena rešitev je bila Prepelič na pg za napad in Blažič na pg za obrambo...Prepelič mislim da bi moral biti play ker ti trije levaki pač niso za ta nivo. MOrda je rešitev da se vrne Klobučarja in doda Domena Lorbeka.

Karkoli pač...s 4 ne moremo igrati, treba najdit vsaj se 3-4 uporabne igralce.
friks
# 27.11.2017 ob 17:07
Ko se nekoga postavi za selektorja, se mu da priložnost.

Sigurno se ga ne menja po 2 tekmah, sploh če je rezultat praktično skladen s pričakovanji in zmožnostmi. Pa tudi kakšna velika dodana vrednost takšna menjava ne bi bila, če je Lakovič že sedaj prvi pomočnik. Torej pri odločitvah, pripravi taktike in podobno sodeluje že sedaj.
peroaroma
# 27.11.2017 ob 15:40
friks

teh 7 iz druge petorke je tekmo z Belorusijo izgubila, proti Španiji pa so dali samo 7 točk. To je znak za alram, o tem govorim
Shadow-88
# 27.11.2017 ob 15:14
Na povratni tekmi lahko pričakujemo špance z nba zasedbo, ključni bosta tekmi z ČG
peroaroma
# 27.11.2017 ob 14:48
tudi meni ni jasno kako prihajajo poročila kako je Rupnik esden nosilcev pri Fuenlabladi, ki je v vrhu špa lige, ta vikenda pa je pokazal znanje ki smo ga že videli doslej, torej brez neke dodane vrenosti
peroaroma
# 27.11.2017 ob 14:47
kasilnica

odlična analiza, kratko, jedrnato, pikro in argumentirano
peroaroma
# 27.11.2017 ob 14:30
veza

verjemi da imajo igralci kondicije za 60 minut če je treba. In Prepelič je bil vroč in bi ga bilo potrebno filati z žogami. Kaj pa drugega naredit če vidiš da ostalih 8 leta po igrišču kot kura. Kot sem omenil najbolj nam je manjkal Zoran ki bi kot kapetan postavil igralce po igrišču in dajal ton obrambi. To je bilo ključno
johndeer
# 27.11.2017 ob 14:21
@ peroaroma - Colom je bil 1. novembra star 29 let, novinar se zmoti pri računanju, potem pa vsi kot papige ;)
peroaroma
# 27.11.2017 ob 13:34
se je pa videlo, da Kokoškov ni naredil nobene napake pri izboru za EP. Izpadli so igralci ki dejansko niso dorasli. Kdo ve zakaj ni bilo Kosija?
fiston
# 27.11.2017 ob 12:59
Za Erazma nimam pojma, mogoče mu je bilo ono cilj, pa potem niti ni več treniral na podobnem nivoju.
Ja saj nič ne veš, kaj bi bilo če bi bilo, veš samo kaj je bilo. Sicer poraz ne škodi, mogoče celo prej koristi, da se vidi stanje reprezentance. Recimo oni ki so odpadli za evropsko, nihče ni igral tako, da bi lahko rekel, da bi moral biti takrat v reprezentanci. Nasprotno, so nekateri dokazali, da so po suhem prišli do zlate medalje na evropskem prvenstvu.
Tako da je to bolj zaskrbljujoče, kot pa kako se je odločil Trifunović.
mladi portugizac
# 27.11.2017 ob 12:55
Ne vem, kaj se nekateri čudijo Blažičevi igri? Blažič je včeraj odigral tako, kot je odigral 90% svojih reprezentančnih tekem.
fiston
# 27.11.2017 ob 12:31
@perorama Vprašanje, če je bila to napaka, zdaj za nazaj gledat, pa ko smo izgubili...
Če bi tem uspelo razliko držat, pa potem naredili prebrat sigurno ne bi bila napaka. Verjetno je šel na to.
No če bi začel na vse ali nič, pa verjetno enake možnosti, ker bi težko ti zdražali celo četrtino, glede na to, da so že prej veliko igrali. Ali bi jih potem moral dati ven, pa jih spočiti za končnico, ali pa bi verjetno potem proti koncu zatajili. Vprašanje, kako bi na koncu zadevali trojke, ko bi bili že na koncu z močmi.
Pa v končni fazi jih tudi prej nismo uspeli ravno ujeti, čeprav smo bili stalno blizu.
Zdaj ne vem kako bi se končalo, če bi šel na začetku zadnje četrtine na vse ali nič, tako da mogoče imaš celo prav, nikoli ne bomo vedeli, za Trifunovića pa vemo... kako se je končalo.
r.m.a.
# 27.11.2017 ob 22:15
Jerič je dehidriral za ta video, ne more več...
RTV dajte eno sezonsko za katerokol aktivnost kupit za ta vaš športni oddelek...
Jamnika pa naj nekdo zabrije na balin, ker izgleda kot da bi se norca delal
Res malo vprašljivo vse skupaj.. Nič proti nimam načeloma, ampak če dajete ljudi pred kamero pa dajte nek standard madona
sistemc.
# 27.11.2017 ob 18:38
Blažič bi moral odigrati flajšter na Colomu.

Škoda, da tega ni ugotovilo naše vodsvo.
friks
# 27.11.2017 ob 17:08
Pa tudi pri izbiri igralcev.
Kazalo