Diamanti, zlato in plastika sodijo skupaj ravno tako kot vuvuzele na stadione. Foto: Reuters
Diamanti, zlato in plastika sodijo skupaj ravno tako kot vuvuzele na stadione. Foto: Reuters

Nizozemska banka ING v raziskavi, ki je zajela kar 86 tisoč ljudi, napoveduje tudi, da bo v lokalih vsaj 50 odstotkov več ljudi kot na tekmi osmine finala proti Slovaški. 56 odstotkov zaposlenih Nizozemcev si bo obračun z Brazilijo ogledalo doma v družbi družine in prijateljev. Dobra novica za delodajalce, med katerimi je zaradi evforije slišati le malo protestnih glasov, je, da si bo samo 7 odstotkov ljudi tekmo ogledalo med delovnim časom.

Prvič med prvenstvom si bo mogoče tekme ogledati tudi na prostem. Mestne amsterdamske oblasti so dovolile ogled srečanja na dveh lokacijah.

Avstrijski zlatar izdelal zlato vuvuzelo
Vuvuzele so najpogostejši spominek, ki ga domov prinesejo navijači iz Južne Afrike. Po eni strani so zanimive zaradi svoje spornosti, zvoka, ki te hkrati odbija in zasvoji, ter tudi ustrezne cenovne dostopnosti. Običajno tuji turisti zanje odštejejo od 4 do 12 evrov.
Zdaj pa se je našel ruski milijonar, ki je pri avstrijskem zlatarju v Linzu naročil izdelavo zlate vuvuzele. Klemenz Pointer je za osnovno vzel navadno plastično vuvuzelo in jo oblekel v zlato ter "posul" z diamanti. Neimenovani ruski miljonar bo 17 tisoč evrov vredno trobilo podaril svojemu južnoafriškemu poslovnemu partnerju, ki ga bo 11. julija popeljal na finale svetovnega prvenstva.