Odbojka
Ženski odbojkarski klub Calcit Volleyball se vrača v Kamnik. Foto: BoBo

Dodaj v

Calcit Volleyball se spet vrača v domači Kamnik

Gregor Hribar: Dosegli smo več odmevnih uspehov
5. junij 2017 ob 20:24
Kamnik - MMC RTV SLO, STA

Aktualne slovenske državne in pokalne odbojkarske podprvakinje, ki so se predlani iz Kamnika preselile v Ljubljano, se spet vračajo v Kamnik.

Predsednik Calcita Volleyballa Gregor Hribar je v izjavi za javnost zapisal, da je odbojkarsko društvo Calcit Ljubljana v preteklih dveh tekmovalnih sezonah nastopalo kot vodilno društvo in nosilec projekta razvoja ljubljanske ženske odbojke. V okviru tega projekta je prva članska ekipa v sezoni 2015/16 prvič zaigrala v Ligi prvakinj pod okriljem CEV-a in bila na ta način po več kot desetih letih sploh prva slovenska ženska odbojkarska ekipa, ki ji je to uspelo.

"S pomočjo dveh glavnih podpornikov projekta, podjetja Calcit in Mestne občine Ljubljana, smo v preteklih dveh tekmovalnih sezonah dosegli več odmevnih uspehov v srednjeevropski ligi Mevza (1. mesto 2016, 2. mesto 2017), državnem prvenstvu (1. mesto 2015/16, 2. mesto 2016/17) in pokalu Slovenije (2. mesto 2016 in 2017). V tem obdobju smo veliko pozornost namenili tudi vzgoji mladih igralk. Tako je v 1. državni odbojkarski ligi pod okriljem ŽOK-a Tabor Ljubljana uspešno nastopala in se kalila tudi druga ljubljanska ekipa, ki so jo v pretežni meri sestavljale mlade igralke našega društva, ekipa pa je bila z naše strani podprta tudi po organizacijski in strokovni plati."

"Poleg tega nam je v okviru projekta razvoja ljubljanske ženske odbojke uspelo poenotiti druge ljubljanske ženske odbojkarske klube in osnovati združene ekipe mesta Ljubljane v mlajših kategorijah, ki so prav tako dosegle več vrhunskih rezultatov. Kljub želji, da projekt v tovrstni obliki nadaljujemo tudi v prihodnje, nam v društvu žal glede tega ni uspelo najti skupnega jezika z Oddelkom za šport MOL," je v izjavi za javnost zapisal Hribar.

To pomeni, da se odbojkarice Calcita Volleyballa vračajo v Kamnik, kjer bodo tudi igrale domače tekme.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
richy
# 08.06.2017 ob 18:20
Če smo čisto pošteni, ženski Calcit v zadnjih nekaj letih ni "proizvedel" ene igralke, prej jih je nekaj končalo na stranskem tiru, ker nsio skoraj nič igrale, pa bi v vsaki drugi ekipi (z izjemo nkbm) bile v prvi šesterki (npr. Božič, Igličar, Turk), edine, ki so se uveljavilie so Grudina, Mihevc in pogojno Blažič (zaradi nosečnosti Lipicer Samec), morda v prihodnosti naredijo kaj iz Eve Zatković.
Kar pa se tiče moških, jih Calcit res ni proizvedel, so se pa pri Calcitu še kot zelo mladi uveljavili ter srečali z za slovenske razmere vrhunsko odbojko ter nato "prodali" naprej (npr .ŽIga Šern, Pokeršnik, Brulec, Videčnik, ki so zdaj vsi pri ACH ter Tonček Štern). V Sloveniji izgleda, da imamo nekako tako - prva postaja za mlade igralce z ambicijami tudi v odbojki je Calcit, ko pa jih tu izpilijo, gredo pa v ACH. Trenutno jena piljenju v Calcitu Štalekar ki je v zadnjem letu izredno napredoval, če bi igral doma v Mislinji seveda ne bi nikoli prišel do repeezentance.
Lintver
# 07.06.2017 ob 14:16
Uspehi slovenske reprezentance skrivajo slabe razmere v slovenski odbojki. Ne glede na to, da smo pri moških 2. reprezentanca evrope, je v 1.moški ligi profesionalnih igralcev zelo malo, večina klubov pa trenira samo 1x na dan. Moje mnenje je, da trenutno jahamo val minulega dela, prihodnost pa je bolj črna. Tudi to, da po takem uspehu reprezentance, vodstvu OZS ni uspelo spraviti odbojke v medije, je velika črna pika za slovensko odbojko. Sponzorji dajejo denar, če so opaženi v medijih. Prenosi odbojke pa ostajajo še vedno v istem obsegu: polfinale in finale pokala ter finalna serija DP. Premalo za marketing 21. stoletja.
Lintver
# 07.06.2017 ob 13:35
Poleg tega se Jankovič vmešava v delo klubov in npr. diktira prestope mladih igralcev iz kluba v klub, pri čemer omejuje prestope v klube izven MOL. Kar pomeni: cela Slovenija financira ljubljanske klube v večji meri kot klube v periferiji (glej zgoraj občinska sredstva, ki prihajajo iz proračuna). Nato pa Jankovič omejuje prestope v druge klube v Sloveniji, češ, če vas financiram(klube) potem lahko tudi diktiram in omejujem prestope. Še enkrat, denar ki ga Jankovič tala, prihaja iz državne blagajne.
tonček1
# 07.06.2017 ob 08:02
Za dvig kvalitete slovenske lige bi bilo zelo dobro, da bi tudi Calcit sestavil dobro ekipo.
mcalex
# 05.06.2017 ob 20:53
Niso aktualne državne prvakinje - to soodbojkarice NoveKBM
Calvin
# 07.06.2017 ob 19:41
No ja…tu se skriva dejstvo, da Ljubljana pač ni za šport. Ni podpore. Kar je jasno, saj je LJ mesto bivših JLAjevcev in Udbašev, ki so jim bližnji klubi v Bugojnu in Prijedorju! Mesto nima navijaške tradicije, razen tistih 22 huliganov, ki dvakrat na sezono hodijo v Maribor in se imenujejo Green Dragons! Kar primerno ime. V osemdesetih je izšla knjiga: Odprava zelenega zmaja! Pet tepčkov je prepotovalo takratno jugo in se po najboljših močeh blamiralo! Me kar nekako spominja na odpravo „zelenih zmajčkov“ na tekme v Maribor!
Lintver
# 07.06.2017 ob 14:43
"Na osnovi 31. člena Statuta Odbojkarske zveze Slovenije je Predsedstvo Odbojkarske zveze Slovenije na seji
dne 18.07.2016 sprejelo :
PRAVILNIK O TEKMOVANJIH V ODBOJKI

47. člen
Klub ne sme nastopati v 1. DOL z dvema članskima ekipama, medtem ko je nastop v 2. DOL oziroma 3. DOL
dovoljen tudi več ekipam istega kluba."

Tudi glede je lahko marsikaj sporno.
Lintver
# 07.06.2017 ob 14:07
Seveda pa gre predvsem za to, da Jankovič napolni ljubljanske športne objekte z vsebino. In ker infrastruktura vLjubljani prehiteva rezultate ljubljanskih klubov, potem je potrebno klube pripeljat iz periferije v Ljubljano. Tako npr. projekt Stožic dobi vsebino, s čimer Jankovič poskuša zakrit vse nepravilnosti pri gradnji le-tega, hkrati pa se poskuša izogniti sramoti, da je dvorana za 13.000 ljudi stalno prazna. Kdor obiskuje tekme državnega prvenstva, zna povedati, da se v Tivoliju na tekmah državnega prvenstva zbere max. 20 privržencev ACH Volleya, čeprav v medijih to številko raztegnejo do 200 gledalcev.

Ta sistem je za slovenski šport slab, saj je popolnoma centraliziran. Ko pa pogledamo, od kje prihajajo reprezentanti v odbojki, potem pa je slika povsem obratna. Upam, da ta politika ne bo uničila odbojke po Sloveniji.
BobPaisley1963
# 06.06.2017 ob 13:14
Dejstvo je, da je MOL v sodelovanju s Hribarjem za ta projekt žrtvoval najbolje organiziran ljubljanski ženski odbojkarski klub Športno društvo Vital. Prejšnjemu vodstvu Vitala so preprosto “naročili” naj se umakne, da bo lahko njihovo mesto zasedel Hribar s svojo kamniško ekipo.

Že takrat, ko se je to zgodilo, sem napovedal točno tak scenarij, kot se je sedaj zgodil. Hribar je v tem projektu ves čas videl samo ljubljanski denar za svojo kamniško ekipo.

Najbolj smešno pri vsem tem pa je bilo, ko sta tako kamniški kot ljubljanski klub na svojih spletnih straneh to ekipo predstavljala kot svojo. Predsednik obeh pa je bil prav Hribar. Očitno je vseskozi delal s figo v žepu.
lenin
# 06.06.2017 ob 13:12
Bi si skoraj upal stavit, da bo novi trener Rozman s sabo iz Ljubljane v Kamnik pripeljal reprezentantko Katjo Mihalinec, glede na to, kako je s sprejemalkami pri Calcitu ...
orbit25
# 06.06.2017 ob 09:17
In kaj bo, če bodo naslednjo spet prvakinje in bodo igrale v ligi prvakinj? spet nazaj v Ljubljano? Eh. V Kamniku naj raje zgradijo primerno dvorano, primerno uspehom obeh ekip, pa ne bo teh težav. Menda jo gradijo že 15 let, samo ne vem, kje
Bivši uporabnik
# 06.06.2017 ob 08:46
Selitev Calcita v Ljubljano je bila pravzaprav tekma s časom; ali bo prej propadel oz. poniknil ali se vrnil nazaj v Kamnik, kjer ima svoje navijače in kjer je doma.
Način dela ljubljanskega župana in razmišljanje (žal že) večine ljubljančanov ni tipično slovensko.
Bivši uporabnik
# 08.06.2017 ob 09:25
hvala bogu da nekdo podpira šport, tako kot ga Ljubljana. Če tega ne bi bilo, v drugih okoljih ne bi bilo nič bolje. ACH na Bledu ni imel ne pogojev, ne podpore v finančnem smislu in če se ne bi preselil, bi klub životaril na nivoju 2.slo lige. Potem tudi reprezentance ne bi imeli tako močne, saj je prav ACH za naše igralce pomenil preboj v evropsko prepoznavnost, na podlagi tega so dobili dobre klube v tujini.
jagoda06
# 06.06.2017 ob 13:02
Edino pravilno, da ima Kamnik svojo ekipo. Calcit je klub z dolgo tradicijo in ni prav da je zaradi denarja in bedne dvorane preselil žensko ekipo v Ljubljano. Da so državne prvakinje dve leti igrale pred prazno dvorano je bilo zelo žalostno videt.
top
# 06.06.2017 ob 08:07
Svoje sorte sem pa res.
Če se komentarji in zanimanje zaradi takih tičev veča, mi ni nič narobe. In če se bo nivo komentiranja spustil, ali dvignil, odvisno od tega kakšen tič je kdo, tudi nič narobe, čeprav sem užaljen v dno duše.
Kakorkoli. Tudi v Kamnik bom šel na tekmo.
richy
# 05.06.2017 ob 21:55
Dejstvo je, da ne Radovljica ne Kamnik nimata primerne dvorane za ligo prvakov. Toda tistih par tekem bi komot odigrala v primerni dvorani, ostalo pa še vedno v domačem kraju. Kar se tiče (ženskega) Calcita, je bilo na tekmah slo lige običajno manj kot 50 gledalcev, pri ACH pa recimo, da jih je v povprečju nekje 50, morda celo 100 toda običajno, ko igrajo npr. s Fužianrjem ali Pomurjem je pol teh gledalcev študentov iz kraja od koder je gostujoči klub, za ACH pa navija na prvenstvenih tekmah 20-30 ljudi oblečenih v oranžne majice, malce več se jih je zbralo le na finalu državnega prvenstva. Oba kluba sta v Ljubljani "pritepenca", ki skoraj nikogar ne zanimata, razen ko gre za vrhunske dogodke.
Kar se pa tiče sedanje selitve nazaj v Kamnik, je pa očitno MOL ocenil, da jim je škoda denarja za klub, ki ni niti državni prvak.
Lintver
# 07.06.2017 ob 13:29
Za mene je sporno tudi financiranje športa v MO Ljubljana, saj gre za povsem drugačno prakso kot v ostali Sloveniji. V večini slovenskih občin v proračunu za šport ne obstaja postavka financiranje vrhunskega športa, temveč se sredstva namenjajo izključno za šport mladih. Tako je npr. ACH Volley letos dobil 2317+200.2317€. Če smo prav pošteni 200.000€ proračuna nima noben drug odbojkarski klub v Sloveniji(mogoče Calcit?), kar pomeni, da ACH Volley dobi iz MOL-a več denarja kot ga ostali klubi dobijo skupaj (občina+sponzor). Glede na to, da v državni proračun prispevamo vsi državljani, potem pa klub iz periferije dobi 1/20 državnih sredstev v primerjavi s klubom iz prestolnice , sam osebno menim, da so klubi iz periferije v podrejenem položaju. Večina klubov v Sloveniji životari s tam nekje med 80.000 do 120.000 € proračuna.

https://www.ljubljana.si/assets/Uploads/LPS-2016-DODELJENA-SREDSTVA-IN-URE-PO-PROGRAMIH.pdf
machinethebigguy
# 06.06.2017 ob 07:37
Ti si res svoje vrste tic, pa kaj ima zupan s tem, kje bo tvoja ekipa igrala, pac najames dvorano, kaj ti tukaj ni jasnega, od Bleda do Lj., ni dvorane primerne za ligo prvakov...eh sj bo tup.,
Jerko dolenjski
# 05.06.2017 ob 22:15
Prav je, da se vračajo domov.

V Ljubljani tudi Ljubljanskii klubi nimajo gledalcev. Pa to ne velja le za odbojko. Dokler igraš v vaški ligi (državno prvenstvo Slovenije) te nihče niti ne povoha, razen nekaterih izjem.

Zato sem sam najbolj užival na gostovanjih, v manjših krajih, kjer se čuti pripadnost klubu in domačemu okolju. Ni lepšega, kot odlično igrati pred polno dvorano z bučno publiko, kjer vsi navijajo za tvoje nasprotnike. Te zmage so najslajše! No. Vsaj zame, ker za obratno sliko niti ne vem, oz. je nisem nikoli občutil.

Žal nisem nikoli okusil tega, kako to izgleda v domači dvorani. S svojo ekipo smo osvojili kar nekaj lovorik in porazi so nam bili doma v glavnem tuji. Veselje ob zmagah pa sem vedno delil samo s tistimi, ki smo se že tako in tako med seboj poznali. Pa nisem igral v četrti ali tretji ligi.

Tako je to v Ljubljani.
machinethebigguy
# 05.06.2017 ob 21:42
Top
Liga prvakov ti doloca pogoje dvorane, ne kje bos igral, saj so kar nekaj sezon igrali kot Bled, predn so sli v Ljubljano, ne streljaj kar nekaj v 3 dni,tudi v Radovljici je bilo blizu jurja gledalcev v Dp in srednje Evropski ligi, sedaj v Lj. 200 300...
machinethebigguy
# 05.06.2017 ob 20:41
Bravo, cestitam za jajca!!! Ce bi, ce, ce, ce pa ni,..Ach Bled tiste case imel jajcaaaa, bi se danes imeli podporo iz celotne Slovenije, od trenutkabdalje, ko je slo vse skupaj v Ljubljano, podennnn od obiska, vam kaj ni jasno? Bravo uprava Calcita, da ste se uprli MOL-u oz serifu, hehehe
pingo69
# 10.06.2017 ob 11:33
ACH nazaj na Bled!
mkermc
# 06.06.2017 ob 12:33
Mogoče jo bodo pa zdaj zgradili če bo Šarec predsednik Slovenije in bo župan Kamnika nekdo, ki ne bo vlagal samo v kulturo. Drugače pa to zelo slabo za slovensko žensko odbojko. Ljubljana mora imeti prvoligaša. Bil je še Vital ki ima zdaj eno čudno ime ampak ne vem, kako bodo to speljali. Kopra ni nikjer več pa je univerzitetno mesto. Pa TPVja tudi ne. Ne smejo več ti centri odbojke propadat.
darej
# 06.06.2017 ob 00:18
No, tu je razlika med MB in LJ... V LJ želijo vse uspehe kupiti, v MB pa jih prigaramo. In tudi to garanje v MB ljudje cenijo, saj se vedno zberejo na tekmah v večjem številu, kot pa v ostalo SLO krajih. Če jih je v LJ na odbojki 50, jih je v MB 300, pač tako je in upam da bo LJ šerif 1x to spoznal ter nehal v ozadju igrati podtalne igrice. Na silo ne gre nič!!!

Bravo Hribar za ta pogum, čeprav se te malo nazaj imel za prodano dušo.
top
# 06.06.2017 ob 07:27
Heh.
Da sem jest šerif, ne bi pustil Blejcem, da igrajo v Lj.
Sem pač lokalpatriot in ACH je kar zgubil pri meni, ko se je preselil. No, vsaj evropske rezultate imajo, medtem ko Calcit...
top
# 06.06.2017 ob 06:48
Ne razumem čisto.
Pogoj dvorane in mesto nista nič povezana?
top
# 05.06.2017 ob 21:09
Malo si narobe prebral.
Aktualne džavne IN pokalne PODPRVAKINJE.
Bivši uporabnik
# 08.06.2017 ob 15:15
ach volley ima odbojkarsko šolo v Črnučah, ki jo vsebinsko in materialno podpira. In iz nje prihajajo in bodo prihajali igralci. Se pa strinjam da klubi v periferiji morajo obstajati in živeti. Za nivo dobrega kluba pa bodo igralci vedno iz vse Slovenije. Tako npr ne Calcit pri moških, ne Calcit pri ženskah ne proizvajata igralk in igralcev iz svoje šole za nivo ki ga imata-razen izjem, tudi NKBM Maribor ima le 3 Mariborčanke....Še najboljši in najbolje organizirani klubi v drugih panogah na evropskem nivoju tega ne uspejo. Zato se manjšim klubom pomaga "z odškodninami" ali drugimi dogovori, da ostanejo motivirani delati naprej.
Lintver
# 08.06.2017 ob 10:13
Bertaavbelj, strinjam se s tabo, da Slovenija potrebuje vsaj 1 dovolj močan klub, ki omogoča slovenskim igralcem igranje na najvišji evropski ravni in pomeni stopnico pri odhodu v tujino. Vendar se postavlja vprašanje: kako, da ACH Volley nima nobenega svojega igralca, t.j. igralca ,ki bi začel v matičnem klubu in se prebil do 1. lige/tujine?

Logični zaključek: če ACH ne zmore ustvariti niti 1. igralca, potem so vsaj enako pomembni tudi klubi na periferiji, saj le-ti proizvajajo igralce tudi za ACH. Ko bo perferija prenehala proizvajat igralce, potem posledično tudi ACH ne bo imel igralcev.

bertaavbelj, a me lahko demantiraš? Kateri igralec ACH je proizvod domače šole? Namig: Kozamernik je iz Črnuč in ACH ni njegov matični klub.
top
# 05.06.2017 ob 20:49
Tudi nisem bil za to, da gre ACH v Lj, ampak liga prvakev se v Radovljici ne bi mogla igrat. In tudi v Kamniku ne.
Meni je to logična poteza tudi tale zdaj.
Kazalo