EP v rokometu 2010

Poudarki

  • Komentar Leopolda Jerasa po tekmi Slovenija - Francija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,7 od 19 glasov Ocenite to novico!
Zvonimir Serdarušić
Zvonimir Serdarušić za korenitejše spremembe na bolje potrebuje več časa. Foto: Reuters

Sorodne novice

Dodaj v

Jeras: To je slovenska realnost

Komentar strokovnjaka po tekmi Slovenija - Francija
27. januar 2010 ob 10:23
Ljubljana - MMC RTV SLO

Leopold Jeras, prvi slovenski selektor, ki je slovensko rokometno reprezentanco popeljal na olimpijske igre, ni bil presenečen nad razpletom tekme proti Franciji.

Francozi so začeli nekoliko ležerno in verjetno niso pričakovali takšnega slovenskega odpora glede na našo tekmo s Čehi. V 2. polčasu so nato dvignili ritem in zaigrali trše v obrambi. Seveda pa smo bili glavni krivec za poraz mi sami, saj smo v obrambi popolnoma popustili, koncentracija je padla, kar je bila voda na mlin Francozov, ki so zadevali iz "konter" in "polkonter". Podarili smo jim preveč žog. Mogoče je razlog za to utrujenost.

Napačna obramba na obračunu s Čehi
Sicer pa Slovencem, razen tekme s Češko, nimamo kaj zameriti. Proti Čehom smo izbrali napačno obrambo, saj je bil Filip Jicha, na katerega se je osredinila obramba 5-1, prehiter. Zabil nam je 12 golov. Mislim, da jih ne bi dosti več, če bi igrali obrambo 6-0, a v njej njegovi soigralci ne bi imeli več toliko prostora.

Cilj smo izpolnili
Cilj je bil drugi del in v tem so uspeli. Imamo igralce, kot jih imamo, in kakšnih velikih podvigov nismo mogli pričakovati. To je realnost. Serdarušiću je treba dati čas, v teh nekaj treningih ni mogel narediti velikih sprememb. Kot trener Celja bo lahko dobro spoznal slovenske igralce in bolje uveljavil svoj način igranja.

A. V.
Prijavi napako
Komentarji
bdn
# 27.01.2010 ob 19:08
ej HRVATI.....evo Červar vam gre...pokličte Smajlagiča nazaj hehehehe,Slovenija premore boljše igralce....a kaj ko Celjski lobi deluje...upam da je Noka vsaj bolj pameten kot ostali in izbere nove igralce;)
ghostrecon
# 27.01.2010 ob 17:54
MIRNČAN-vzemi tablete, poišči si drug šport. s kakimi imeni tolčeš na plano, meni je slabo, upam da ne misliš resno
FooFighter
# 27.01.2010 ob 16:11
proti Špancem se ne spomnim, da bi jim bili dostojni, tudi spočiti ne!
zdaj so pobi utrujeni, tiste napake so terjale svoj davek (lovljenje Švedov in Čehov, pa tudi z Nemčijo in Poljsko je bilo napeto), nobene tekem nismo mirno kontrolirali, kot so to recimo proti nam Francozi in se proti nam niso ne vem kaj utrudili, so se le še bolj uigrali!

ajmo naši, dajte jih presenetit pa mene tudi!
FooFighter
# 27.01.2010 ob 16:02
LFC
27. januar 2010 ob 15:19
"Treba je dat ekipi nekaj časa, ne pa samo tolčt po njej... Isti cirkus ste zganjali proti Keku in nogometašem... pa poglejte kje so zdaj...."

pa ni tole čisto isto!
za rokometaše in to isto gardo vsako leto rečemo, treba jim je dat še čas, in blablabla
takšne priložnosti se ne vrenejo hitro, trener odličen, generacija igralcev zrelih in borbenih (saj pričakuješ tako, glede na imena), turnir blizu SLO in še kaj! pa?
nočem biti pesimist, vendar je to naša najvišja zmožnost in realnost v Evropskem rokometu in težko bo bolje, s to isto gardo igralcev prav gotovo ne, Noka jih ne more rešit pred njimi samimi!

jaz sem bil letos hvaležen, da so vsaj spet zraven, ker tudi to ni več postalo samoumevno!

kar se pa nogometašev tiče, je pa zgodba vsaj malo drugačna! Igralci so zgleda na toliko visokem nivoju, da so konkurenčni, Kek je pa znal to združiti! Potem je tukaj še stadion v MBju, ki je zelo pripomogel k uspehu! Pa že proti prvi tekmi proti Poljski pod Kekom se je videl napredek, dalo se je slutiti, da ekipa ima voljo in predvsem, da ima znanje, slovenija je igrala nogomet, na pa kdo višje žogo nabije, kot je bilo včasih in iz tega je sledil pesimizem takratne selekcije!
MIRNČAN
# 27.01.2010 ob 15:56
Res srčno upam da obdržimo noko. V ozadju imamo izjemno močno mlado reprezentanco katera bo že lahko špilala v naslednjem ciklusu. Znebit se vugrinca pa pajoviča,zormana pa dat da bo učil mlajše soigralce. Njegova naslednika sta bezjak pa skube sam izkušnje rabita. V reprezentanci se kaže klubski rokomet ki je res porazn. Gorenje je bil prvak s praktično minimalno količino slovencev. Celje tut nakopuje tujce kar ni prav moramo vzgojih mlade igralce. Na desni strani treba probat z rojcem pa miklavčičem natek ni šuter ubistvu je porazno slab šuter. Krila imamo še najbolj zastopana po mojem mnenju. Prihodnost je svetlejša sam upam da z noko
kok
# 27.01.2010 ob 15:43
Upal, da je dal Serdarušiču kdo telefonsko od Rutenke.
ghostrecon
# 27.01.2010 ob 15:42
haha s katerimi mlajšimi?????????????? mogoče kaj pripeljemo z afrike
martinic
# 27.01.2010 ob 15:23
LFC, raje Bezjaka kot Furlana. Furlan igra za Maribor!?
LFC, ne vem kako lahko rečeš skromna Češka.
Le za en gol so izgubili proti Franciji in Poljski, Madžare pa razbili za 7.
LFC
# 27.01.2010 ob 15:19
Treba je dat ekipi nekaj časa, ne pa samo tolčt po njej... Isti cirkus ste zganjali proti Keku in nogometašem... pa poglejte kje so zdaj. Sem pa mnenja, da bi se morali zahvaliti Zormanu, Vugrincu in Pajoviču... oni so svoje že storili. Raje vidim, da izgubljamo z mladimi in si na ta način pridobvamo izkušnje, ki bi v prihodnosti vodile k uspehu. Omenjeni trije bodo čez 4-5 let v penziji. Letos na žalost na nobeni poziciji nimamo top igralca. Mene je najbolj razočaral Kavtičnik, ki razen s 7m skoraj ne zna več zadet (dobro krilo zadane, če mu daš pol metra prostora od avt linije, Kavtičnik je imel že večkrat avtocesto proti golu-prišel že na pozicijo beka in zapravil nemogoče) pa Jure Natek bi moral biti zdaj na vrhuncu, pa je zanič :(... Zorman pa ves vtis pokvari s svojim nabijanjem in slabimi podajami, ko mu ne gre je bolje da sedi... Vsaj po prikazanem na zadnjih tekmah je Špiler igral bolje, pogrešam Furlana...

Manjka nam predvsem konstantnosti. Francozi so včeraj veliko grešili, vendar so vseeno konstantno zabijali gole... Slovenci pa mrknejo za 10 minut, pri +4 je bilo pa že kar težko računati na zmago, ker so nas bolj trdo prijeli v obrambi (mi pa njih ne več).

Vseeno sem mnenja da ekipi ne manjka veliko do najboljših, upam da jih bo do naslednjega tekmovanja Noka še bolj uigral, pa da bo ekipa tudi psihično bolj stabilna. Poraz proti skromni Češki je bil velika razprodaja ugleda reprezentance.

Stisnimo pesti še proti Španiji, morda pa nam bo končno uspelo sestaviti 2 dobra polčasa.
študent88
# 27.01.2010 ob 14:37
Zorman ima povprečno 4 izgubljene žoge v napadu in 2 do 3 asistence, to ni neke dobro ravno
študent88
# 27.01.2010 ob 14:33
20 izgubljenih žog nikakor ni realnost.
martinic
# 27.01.2010 ob 14:28
bonifika123, Brumen je prepočasen za vračanje v obrambo.
113113
# 27.01.2010 ob 14:26
u glavnem,teli naši kao legionarji ala vugrinc,zorman in podobni,naj mesta rajši prepustijo kakšnim mladim in perspektivnejšim igralcem,pa bo bolje,kajti slabših uvrstitev ne moremo doseči
bonifika123
# 27.01.2010 ob 14:20
Noka-šalabajzer, pa ne ker so zgubl prot Franciji ampak ker ni znal motivirat ekipe da bi se borila do konca+ zakaj nista Lubej in Brumen dobila priložnosti saj sta Kavtičnik in Gajič slabo realizirala iz krila pa še rupe sta v obrambi! Lubej bi pa tud Žvižeja lohk spočil ker so mu golmani velik žog branl!
nenn0
# 27.01.2010 ob 14:06
Sej Noka ostane na mestu selektorja. Čimveč reprezentantov mu pripeljat v klub. Bo hitro spremenil miselnost naših pobov in na naslednjem prvenstvu bo že veliko bolje po mojem.
martinic
# 27.01.2010 ob 14:03
FooFighter, saj so spravli dva zaporedna dobra polčasa(2. proti Čehom in 1. proti Francozom). Proti Špancem nam nikoli ni šlo, in tudi jaz pričakujem poraz, a naši se bodo hoteli dostojno posloviti od prvenstva in izgubili bodo le za 7 golov.
FooFighter
# 27.01.2010 ob 14:01
Uroš Zorman: "V drugem polčasu smo dokazali, da smo vendarle iz pravega testa, da se ne predajamo obupu, četudi veliko zaostajamo."

ja res in potem je prišla tekma proti Franciji, ki je pokazala iz kakšnega testa ste v drugem polčasu !

podobno bo proti Španiji, minus 10!
janbac
# 27.01.2010 ob 13:53
Noka bo še spoznal še naše druge rokometaše in bo siguren 2,3 al 4 novincev.
FooFighter
# 27.01.2010 ob 13:42
zdaj se bo pa Noki kolcalo!
Cecile
# 27.01.2010 ob 13:27
LIno odhaaaaaaaaaaaaaaaaaaja!

Tooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ima jos nade za hrvatski rukomet, NOKA vrati se kuci!
FooFighter
# 27.01.2010 ob 13:26
pa ne podcenjujem Zormana, Pajoviča in Vugija, ki so za slo ligo doktorji, v Evropi so pa bili učenci, zdaj lahko v slo ligi to lepo žanjejo, v Evropi pa je to že druga zgodba!
Je pa to lahko kr malo zaskrbljajoče za slo rokometv prihodnosti, da nimamo konkurenčnega podmladka, da eno in isti dominirajo že veliko let, podobno je v SNL, kjer še zmeraj stare sablje izstopajo! ali je to posledica ne dajanja bolj odgovorne priložnosti mladim ali je to res posledica naše majhnosti in se dobri posamezniki pojavljalo le skupinsko na vsakih 10 do 20 let. Verjetno mešanica vsega!?
martinic
# 27.01.2010 ob 13:24
Ampak če bo selektor še vsaj 3 leta, bo ta reprezentanca izjemno napredovala. Predvsem bo manj izgubljenih žog in sigurno bo kakega igralce črtal s seznama(Dobelšek, Natek, Brumen, Lubej).
martinic
# 27.01.2010 ob 13:23
FooFighter, pa nisem jst reku da jih bo kaj naučil.
mr. pp
# 27.01.2010 ob 13:19
Dajmo še malo optimizma!
Že res, da rezultat ne izstopa iz našega povprečja, ampak pokazal so pa že boljšo igro vsake toliko časa. Pustimo torej, da se ta sistem dokončno uveljavi! Drug razlog, ki me navdaja z optimizmom glede slovenskega rokometa, je pa ta (vsaj za navijače Celja), da se bo Celje počasi vrnilo na pota stare slave... Nekaj odličnih igralcev že imamo za drugo leto, nekaj jih bo pa zagotovo še prišlo, časa za uigravanje bo pa tudi veliko več. Glede minutaže pa ne vem, možno je, čeprav Natek res ni bil v formi, je pa res, da je tud Vugrinec delal pecej napak... Ah, to je za nami. Verjemem pa, da nas čaka svetla prihodnost.
lookaaa
# 27.01.2010 ob 13:18
noka je definitivno velika pridobitev. upam, da mu pustijo, da dela na daljsi rok. v celju bo sigurno boljse spoznal slo rokomet. do sedaj je bil pac svetlobna leta dalec in razen kavticnika, ki ga je treniral in nekaj nasih tujcev, ki so igrali v LP nikogar ni poznal! vzel je tisto, kar so mu priporocili drugi!

bil je viden napredek v igri in to je dobro. potreben bo pa tudi napredek >>v glavah<<. zapraviti 3-4 gole v zadnjih 3 minutah!!!!...tudi ce te sodnik oskoduje, si take prednosti ne mores dovoliti zapraviti. verjamem, da bi hrvati, spanci, francozi uspeli zadrzati +3 v zadnjih minutah vsaj v eni tekmi, tudi ce bi jih sodnik oskodoval!!! simulirali bi faule, se vlekli preko igricsa...

ko enkrat popusis +3 (prej se visje vodstvo) ti definitivno pade morala (to se nekje v podzavesti mora poznati). ce bi nasi na prvih tekmah iztrzili vec, bi definitivno sledilo boljse nadaljevanje, tako pa so zaceli dvomiti v sebe, cehe so pa tudi nezavedno podcenjevali.

dejstvo pa je tudi, da strelov od dalec vec ni (zal nimamo visokih zunanjih ali pa so prestari, poskodovani) in da so visoka mesta na prvenstvih bolj zelja, kot realnost. ko se nam poklopi cisto vse, smo lahko konkurencni vsakemu, cim je kaki manjko v ekipi, pa lahko pusnemo od vsakega. pri nas mora biti vedno vse 100%, da ohranimo pozitivni rezultat, ekipe kot so francija, tudi poljska pa lahko odigrajo svojih 10 minut tudi na 80-90%! jebi ga, kvaliteta pac.
FooFighter
# 27.01.2010 ob 13:18
martinic
27. januar 2010 ob 13:07

pa ti res verjameš, da bo Noka Zormana, Pajoviča in Vugija še kaj naučil?
mogoče bodo napredovali kakšno malenkost v taktičnem smisli, fizično pa so kjer so, zdaj lahko samo še padaja, leta terjajo svoj davek! in to se je zelo videlo, kvaliteta relativno francoski na nižji ravni, ki se kompenzira z borbenostjo, ki pa pobere veliko moči in ko te zmanjka, pade igralcem megla na oči in jim žoga kr samo pada v nasprotnikove roke!

Onesta je trener reprezentance in ni glavni krivec za individualno kvaliteto francoskih igralcev, to so prinseli že več in manj s sabo iz kluba!
zagor te nej
# 27.01.2010 ob 13:17
mislm da bo kr božo sušec )))
martinic
# 27.01.2010 ob 13:16
A bo Pipe Smajlagić?
zagor te nej
# 27.01.2010 ob 13:13
evo pa gre lino!!! konc hrvaške pravljice!
FooFighter
# 27.01.2010 ob 13:07
Natek bi veliko več igral, če bi igral v Celju!
Sem Štajerc in navijač Celja pa tako mislim! Zgleda, da je že kr strogo pravilo, da je trener Celja tudi trener reprezentance in brez dvoma je jasno, da to zelo vpliva na selekcijo in minutažo igralcev v reprezentanci!
martinic
# 27.01.2010 ob 13:07
FooFighter, Onesta je že 8, 9 let njihov selektor. Noka pa en mesec.
FooFighter
# 27.01.2010 ob 13:03
mah to zelo dvomim, da bo Noka Zormana, Pajoviča in Vugija še kaj naučil! Njihova igra je odvisna še samo od forme in motivacije, kar se pa znanja tiče, pa so kjer so.

ali res ne znam biti objektiven, vendar toliko nerdonih napak v eni tekmi kot jih ima Slovenija v napadu, jaz jih pri drugih sploh ne vidim! To je prva krivda za pokop proti Franciji, ki so nas nato iz hitrih protinapadov zmleli, ko so prestavili v eno prestavo višje, smo zgledali res prestrašeno, Francozi pa vrhunsko, vsak ve kje mu je mesto, to naredijo hitro, kvalitetno in učinkovito! Mi smo daleč od tega, nas rešuje le borba, dokler imamo moč zanjo, ko se iztrošimo, kar je razumljivo, zelo pademo!
martinic
# 27.01.2010 ob 13:00
zidane-rok, Pajovič se je dobro boril. Žal mi je pa da Cehte ni igral v napadu.
deky21
# 27.01.2010 ob 12:54
Eh kaka realnost poljake pa nemce bi blo treba dobit pa bi bla zdj druga zgodba, ne da vodijo celo tekmo za več kot 5 golov na koncu pa ne zmagajo, sicer pa so nas (spet) odškodovali tudi sodniki.
zidane-rok
# 27.01.2010 ob 12:53
bilo koga drugega, vedno se kdo najde ki bi se boril častno za dres slovenske izbrane vrste
FooFighter
# 27.01.2010 ob 12:52
tojomi
27. januar 2010 ob 10:45

bakona
27. januar 2010 ob 11:06

nejc veliki
27. januar 2010 ob 11:24

se strinjam
martinic
# 27.01.2010 ob 12:52
Ja kdo bi pa pol v obrambi igal namest Pajoviča? Kozlina je tud sam rekel da še ni za v napad, ker ma težave z ramo.
zidane-rok
# 27.01.2010 ob 12:50
stran bi dal pajoviča in vugrinca. malo bolj bi forsiural kozlino v napadu in špilerja.
martinic
# 27.01.2010 ob 12:49
zidane-rok, katerega igralca bi pa ti še poklical in katerega dal stran?
martinic
# 27.01.2010 ob 12:48
Ja prej je pisal, da je edini. Od mlade garde so tukaj Skok, Koražija, Cehte, Bilbija, Skube, Gajič, Kavtičnik, M. Žvižej, na desnem zunanjem pa nimamo trenutno nobenega mladega.
zidane-rok
# 27.01.2010 ob 12:47
sunken
ne strinjam se s tabo,ker serdarušič očitno ni to za kar vsi mislijo da je. prva napaka je izbor igralcev. druga pa njegovo vodenje tekem žalostno je blo za gledat vse tekme. kondicije ni niso sposobni odigrat 60 minut v enem tempu. žalsotno. gnar naj dajo brezposelnim ne pa da ga zapravljajo za pir in ostala proslavljanja.
sebaair
# 27.01.2010 ob 12:46
Saj pa piše,da je bil prvi, ne piše pa,da je bil edini.
V čem je problem?
Vse lepo piše
sunken
# 27.01.2010 ob 12:43
upam da Serdarušić ostane slovenski selektor, nekatere igralce v reprezentanci pa bi blo treba mogoče v prihodnje zamenjat z mlajšimi.
zidane-rok
# 27.01.2010 ob 12:36
serdarušiču mu je za vseeno slovenijo nije on slovenac.
HOZI
# 27.01.2010 ob 12:34
kot sem rekel že včeraj enem komentarju rokomet se igra 60minut ali do sodnikovega žvižga ne morš se hvalit samo z enim polcajtom al pa z delom tekme, pa še nekaj pri rokometu igrajo oziroma obstojajo tudi igralci na krilih, teh kot da ni.......
Partyboy
# 27.01.2010 ob 12:34
erazzem, jaz ti pa rečem, da ne bi bilo velike razlike, če Vida na tem prvenstvu sploh ne bi bilo, ker ga nismo znali izkoristit! Je pa dejstvo, da je on trenutno naš najboljši igralec!
erazzem
# 27.01.2010 ob 12:25
Martinic, žal ne razumem, kaj mi hočeš povedati.
Kdo bo igral, kdaj bo igral in s kom bo igral je kompetenca selektorja/trenerja. Od teh, ki igrajo, je samo Vid igralec s spodobnimi referencami. Vsi ostali so ali prestari ali pa tako dobri, kot jih gledamo. Brez Vida bi ta selekcija ne dobila niti tekme na tem prvenstvu.

Kaj pa bi bilo če, pa ne bova(mo) nikoli izvedela(i).
Big L
# 27.01.2010 ob 12:22
veliko pove da sta vugrinec in zorman prva na lestvici po izgubljenih žogah !! drugač nam pa manka en res vrhunski vratar, ker škof resnično to ni
martinic
# 27.01.2010 ob 12:16
erazzem, Kavtičnik ni bil tako dober kot Luka Žvižej na tem prvenstvu. Prošt je slabo branil za reprezentanco, verjetno ima večji motiv na Danskem. Spomnimo se samo tekme v Nemčiji v kvalifikacijah, ko je bil Prošt na golu, je bilo tako, kot da bi bil gol prazen.
Partyboy
# 27.01.2010 ob 12:11
martinic. Lapajneta ne bi vozil več z sabo na prvensta, ker on je oddelal svoje! Imamo še nekaj dobrih vratarjev. Eden takih je recimo Prošt, ki dobro brani na Danskem, ampak dejstvo je da nimamo vrhunskih vratarjev, ki bi konstantno branili na zadovoljivi ravni!
Koraižija je tudi za mene boljši od Dobelška! Kavaš pa slabši od Natka, zato ga nisem pogrešal. Bo pa verjetno zraven ob naslednjih reprezentančnih akcijah, saj mislim, da je čas, da se Vugrinec počasi poslovi.
erazzem
# 27.01.2010 ob 12:11
Kakorkoli obrnemo, izvzemši Vida, nimamo igralcev za apetite, ki jih gojijo(mo) RZS, igralci in mi, navijači/gledalci. Evropski in svetovni vrh rokometa sta dva razreda pred našimi najboljšimi, ne glede na to, kdo je našim selektor/trener. Sprijaznimo se s tem.
Kako se dela rezultat, pa nam je vsem (po)znano.

Velja tudi za košarko, nogomet, hokej idr.
primos
# 27.01.2010 ob 12:10
Noka potrebuje nove igralce teh pa pri nas ni napretek
martinic
# 27.01.2010 ob 11:57
Ja na tem prvenstvu sem pogrešu Lapajneta, Koražijo in Kavaša. Upam da zamenjata Dobelška in Natka.
ghostrecon
# 27.01.2010 ob 11:54
To je bilo še dobro, vsi so me presenetili od trenerja ki je s sabo vzel res najboljše kar je lahko, igrali so dobro. Prihajajo pa leta ko bo reprezentanca na ravni ko bomo pozabili kako se igra rokomet. Poglejte samo kakšni organizatorji prihajajo na površje, šuterji haha, ne bi o imenih toda moram( slej ko prej se bosta vrnila "slow motion"praznik in miklavčič....in še mnogo igralcev ob katerih bomo nehali spremljati rokomet. Takšna je naša realnost. ni več podlage za reprezentanco kot smo jo poznali včasih. Imamo pa tam nekje 4-5 mojstrov(mladih mislim) ki bi si zaslužili posegati po najvišjih mestih
martinic
# 27.01.2010 ob 11:48
erazzem, samo 5 naših igra v tujini. Pozabil si pa omeniti še L. Žvižeja in Špilerja. Pa tudi Miha, glede na to koliko je mlad, je odigral solidno.
erazzem
# 27.01.2010 ob 11:46
Problem je v tem, da naši igralci, kar jih igra zunaj, igrajo zunaj zato, da ne igrajo doma in ne mešajo štren in ne delajo škode.

Od igralcev v rokometu pa imamo trenutno samo Vida Kavtičnika.
erazzem
# 27.01.2010 ob 11:44
Res je, to je slovenska realnost.

Pa ne samo v rokometu. Tako je tudi v nogometu, košarki, hokeju idr.
Partyboy
# 27.01.2010 ob 11:31
Velika pomanjklivost naše reprezentance je ta, da nimamo nekih razbijačev iz zunanjih položajev in smo zaradi tega močno hendikipirani, ker nam zaradi tega postavijo obrambo 6-0, ki jo z streli ne moremo prebit in zato posiljujemo podaje na krožneganapadalca, katerega obkroža skoraj celotna obramba, tako da je skoraj nemogoče, da ne pride do izgubljenih žog. To je bilo lepo videt včeraj v 2. polčasu. 1. počas smo odigrali super.Tako je res edina rešitev hitra igra, ki nam je v 1. delu lepo uspevala. V igri na postavljeno obrambo sem še vedno pogrešal podaje na krila(nujno zlo v kolkor nimaš strelcev iz zunanjih položajev), predvsem na desno, kjer imamo Kavtičnika, ki je eno najboljših kril na svetu, mi pa ga na žalost nismo izkoristili za drugo, kot za izvajanje penalov (govorim za igro v napadu). Sam menim, da bi moral selektor z njim poiskusit tudi na desnem zunanjem, kjer je Vugrinec izgubljal preveč žog, zato tudi čudi neigranje Natka, ki se sicer ni izkazal v tistih nekaj minutah igre, ampak bi mu bilo treba dati malo več priložnosti.
Zorman je zelo dober organizator igre - med najboljšimi asistenti prvenstva, vendar ima preveč izgubljenih žog, ampak ni za vse kriv on, ker včasih ga igralci ne razumejo....lahko bi pa večkrat pogledal proti golu in poizkusil z kakšnim hitrim strelom iz prve...
Poznala se je tudi poškodba Pajoviča, ki je bil v napadu bleda senca samega sebe. V obrambi je odigral super, saj je najboljši bloker prvenstva.
Presenetil me je Špiler, ki je boljši na desnem zunanjem, kot na mestu organizatorja igre - večkrat je vrgel na finto celotno obrambo in lepo zadel, vendar kaj več ni mogel naredit, ker nima predpozicij za to igralno mesto.
Pohvalimo lahko oba Žvižeja! Luka je izjemno hiter v protinapadih, torej idealen za igro, kot si jo je zamislil Noka! Miha pa izjemen borec na črti! Njegov čas še prihaja.
Dejstvo pri vsem tem pa je, da se mora naša reprezentanca boriti na mrtvo, če hoče konkurirat najboljšim. Tega v tekmi z Češko in v 2. polčasu z Francijo ni bilo!
Upam, da jih Noka do naslednjega prvenstva še kaj nauči!
martinic
# 27.01.2010 ob 11:31
medvedof, imam dost pojma. Rekel sem samo da se ne javljaj več, če bomo v igri za zmago. Po polčasu je kazal super, potem pa nismo imeli več sedemmetrovk.
morphy
# 27.01.2010 ob 11:30
Lahk bi dal sliko Jerasa, sn že pozabu kak zgleda ;)
freeky
# 27.01.2010 ob 11:30
Nov selektor, nov sistem, pa to se ne osvoji čez noč. A ste pričakovali, da bo Noka rekel čirule čarule pa bo vse postavljeno, osvojeno, vbito v glave? Saj nek napredek so že pokazali, ampak za vse je pa treba dat času čas.
kipanaliwo
# 27.01.2010 ob 11:25
kdo tukaj omenja Hrčke?kdo je tukaj najstarejši,najbol izkušen?
očitno nobeden,ki bi lahko prevzel igro,pa naj bo pri Hrčkih Balič,francozih Karabatić..........
ne Zorman,ne Vugrinec,Pajovič........nobenega ni,ki bi tempiral igro.....
tko da.......z načinom,in vsem kar se tiče slove. repke v rokometu.......to je ena sama in velika žalost......
nejc veliki
# 27.01.2010 ob 11:24
problem je naša zunanja linja, ki je slaba in ni konkurencna drugim. lev in desen bek sta invalidna, zorman pa je tudi daleč od vrednosti, ki mu jo nekateri s hvalnicami pripisujejo. slovenski napad vodi zelo pocasi, veliko zog zapravi, forcira igro na kroznega napadalca in drugih resitev nima. če ne bomo dobili novih igralcev, ki bojo konkurencni na teh polozajih na sam vrh ne moremo.
martinic
# 27.01.2010 ob 11:22
Buc, zelo veliko boljše igralce imamo v košarki kot rokometu. V rokometu imamo dobra samo krila pa organizatorja igre, ostalo pa ni preveč dobro.
martinic
# 27.01.2010 ob 11:21
Ah dej nehi kipanaliwo. A misliš da bi s hrvaško mentaliteto premagal Francoze al kaj?
Buc
# 27.01.2010 ob 11:20
komandant stane, daj Bečiroviću čas, zadnja leta se v košarki tudi z '' diletantskimi selektorji'' uvrščamo precej višje kot v rokometu, pa nimamo dosti boljših igralcev v košarki kot rokometu. nažalost sem samo razočaran and letošnjim prvenstvom, nisem priačkoval veliko, kot sem rekel pred prvenstvom bi bil zadovoljen z uvrstitvijo do 8. mesta, kar bi bil naredek glede na zadnja prvenstva, to se verjetno ne bo zgodilo tako da sam naših nastopov ne moremo visoko oceniti, verjento pa bo strokovni štab drugačnega mnenja.
kipanaliwo
# 27.01.2010 ob 11:17
kaj se zdaj vsi oglašate pa vsi ste pametni.......prej pa ko se je začelo,pa vsi "prvaki bomo,zmagali bomo....."...s tako mentaliteto kot jo ima slo. repka v rokometu.....ja valda
bakona
# 27.01.2010 ob 11:06
Noka ni čisto nič kriv...problem je v mentaliteti teh fantov,čisti luzerji.
To se vidi ko začnejo zaostajat in ko imajo za zaključit dobljeno tekmo..
Zdaj bi morali bit na vrhuncu kariere pa izpadejo začetniki,vse je v glavah!
martinic
# 27.01.2010 ob 10:59
Potrebovali bi kakšnega Bieleckega, Narcissa... V golu pa Omeyerja, Szmala. Mogoče bodo to čez par let Bilbija, Cehte in Skok.
Jurčič
# 27.01.2010 ob 10:58
manjka sam kak dober suter na zunanji poziciji in to je to....
ynwa1892
# 27.01.2010 ob 10:57
Za prvi del so me pozitivno presenetili, ker nisem veliko pričakoval od njih.V drugem delu smo pač popustili.Poraz proti Franciji je pač realen, ker so ta teenutek najboljši na svetu in tudi to prvenstvo bodo po vsej verjetnosti osvojili.Noka je spoštovano ime in verjetno je izvlekel maksimum.Škoda da ni dobil te generacije v njenih najboljših letih.Prihajali bodo mladi in upam da bodo imeli pod vodstvom Noke bolj zmagovalno miselnost in da bomo verjetno kar se je že tukaj videlo igrali hitrejši rokomet in imeli boljši sistem. Rak rabodo verjetno sodniki, ker imajo preveč svobode v igri in če se v dvoboju izenačenih ekip odločijo kdo bi lahko zmagal bo ta sigurno zmagal.
cubanito
# 27.01.2010 ob 10:57
Toliko enih talentov v naših ekipah, pa nič. Očitno so preveč "skriti talenti" in jih žal nikoli ne bomo odkrili !
tojomi
# 27.01.2010 ob 10:45
Bi se kar strinjal!
Slovenska realnost! Na dosedanjih evropskih prvenstvih je slovenija dosegala rezultate od 8. do 12. mesta! Le tam, kjer je motivacija bila na višku (Hrvaška 5.mesto, Slovenija 2. mesto) so bili rezultati temu primerni! Če ni prave motivacije in prave želje po uspehu, si mala Slovenija v skorumpiranem rokometu ne more utret poti do uspeha!!!
Sicer pa, bravo naši!
kentaurus
# 27.01.2010 ob 10:45
Zelo trezna ocena. Dejstvo pa je, da smo na tem prvenstvu vendarle dosegli marsikaj pozitivnega. Dobili smo dva igralca na položajih, ki sta bila prej po mojem mnenju najbolj kritična (levo krilo in pivot), saj sta brata Žvižeja odigrala bistveno bolje, kot sem od njiju pričakoval. Nekaterih pomanjkljivosti pa se ni dalo skriti (slaba forma oz. iztrošenost igralcev na položaju desnega branilca, omejenost pri visokih igralcih v obrambi).

Dejansko bo potrebno najti ali ustvariti igralce za te deficitarne položaje, kajti s sedanjimi potenciali je naša reprezentanca pač limitirana na način igre, kot so jo pokazali v prvem polčasu. Ko pa je potrebno zadevo spremeniti, zaradi agresivnejše obrambe na črti, pa ne gre več.

Pa absolutno preveč golov smo dobivali.
dadinho10
# 27.01.2010 ob 10:43
nimamo mi marskikaj. samo zanimivo dokler smo v 1. delu dobro igrali, ceprav tekme proti nemcem in poljakom ne moremo steti kot uspeh( zal po prikazanem se tisto ne sme zgodoiti), posebej ker nimamo ravno najmlajse ekipe. zorman, pajovic vugrinec, kavticnik bi morali zabiti 1 kurcevi gol v tistih tekmah. proti cehom pa francozom pa smo pokazali da neismo za na vrh. kaksno 1/2 realno bi morali reci da mi za to nimamo ekipe
tootoo
# 27.01.2010 ob 10:42
Škoda, v predtekmovanju je kazalo bolje. A mi lahko kdo pove, kaj je z Lapajnetom?
martinic
# 27.01.2010 ob 10:39
Pač mi nimamo pucača z leve strani in vrhunskega vratarja. To je to.
kipanaliwo
# 27.01.2010 ob 10:36
kaj sem pravil že od začetka prvenstva...........MI SMO ITAK INVALIDI!!!
nobeden selektor in trener nam ne more pomagati,niti Noka.......totalne nule smo.......
tuditi
# 27.01.2010 ob 10:34
Avtor članka A.V. napiši raje,da je bil Leopold prvi,ki je popeljal Slo reprezentanco na OI,ker edini pa ni bil,tudi Tiselj jo je popeljal.
komandant stane
# 27.01.2010 ob 10:30
Noka, care....takšenga selektorja ki ga vsi spoštujejo je treba met tud za košarko, ne pa šalabajzerja Bečirovića...
martinic
# 27.01.2010 ob 10:28
Kakšna je slovenska realnost se bo videlo do Olimpijade 2012, seveda če bo Serdarušić takrat še trener.
stewie
# 27.01.2010 ob 10:25
Ni bil Jeras edini. Na OI je reprezentanco popeljal tudi Tiselj, ste pozabili na drugo mesto na domačem terenu leta 2004?
Kazalo