Zimski športi

Poudarki

  • MMC-jev pogovor s predsednikom Smučarske zveze
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 35 glasov Ocenite to novico!
Tomaž Lovše
Predsednik Smučarske zveza Slovenije Tomaž Lovše je prepričan, da je v manj kot letu dni, odkar je prevzel vodenje zveze, opazen napredek. Rezultati so boljši, proračun višji, tudi mladi rod dosega lepe rezultate. Foto: MMC RTV SLO/T. O.
V nedeljo si Lovše ni ogledal odlične finalne vožnje Mitje Valenčiča na pokalu Vitranc, ampak je na Brniku sprejel bronasto skakalno reprezentanco. Foto: MMC RTV SLO/T. O.
Aleš Gorza
Slovenski veleslalomisti (na fotografiji Aleš Gorza) v letošnji sezoni niso osvojili niti ene točke svetovnega pokala. Foto: Reuters
Jaro Kalan
Jaro Kalan se je z lepo odpravnino poslovil od mesta direktorja SZS-ja. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Lovše s Koširjem v lov za tujim strokovnjakom za veleslalom

Dva milijona evrov bi alpincem morala zadostovati
8. marec 2011 ob 11:07
Ljubljana - MMC RTV SLO

Predsednik SZS-ja Tomaž Lovše zavrača trditve, da je bil užaljen, ker na beli večerji ni dobil mesta ob Danilu Türku, še bolj pa govorice, da Matija Vojsk zasluži več kot Jaro Kalan.

Lovše, eden najbogatejših Slovencev, je lani postal predsednik Smučarske zveze Slovenije in morda so nekateri pričakovali kar preveč. Proračun je alpski panogi zvišal na dva milijona evrov, vseeno pa je ta porabila za 366 tisoč evrov več, kot je bilo predvideno. Tomaž Lovše je prepričan, da dva milijona morata zadostovati, svoje sile pa bo zdaj usmeril v iskanje tujega strokovnjaka, ki bo veleslalomiste spet popeljal bližje vrhu.


Ste bili res užaljeni, ker na beli večerji niste dobili mesta tik ob predsedniku Danilu Türku?
Ni res, le opozoril sem jih na nepravilnosti. SZS je ne le krovna organizacija slovenskega smučanja, ampak tudi organizator vseh tekem za svetovni pokal v Sloveniji. V primeru Vitranca smo kot izvajalca najeli OK Vitranc, kar pa še ne pomeni, da SZS ni gostitelj. OK Vitranc je belo večerjo pripravil tako, kot da SZS ni sogostitelj in sem jih na to opozoril, nisem pa vztrajal, da sem pri prvi mizi s predsednikom republike. Odločil sem se, da grem raje v Trbiž gledat Tino Maze, v nedeljo pa sem na Brniku sodeloval pri sprejemu bronastih skakalcev. Me razumete? Tako močno sem podprl slovenske smučarje, tudi pol milijona evrov svojega denarja sem prispeval ... Smučarska zveza je organizator pokala Vitranc in želim, da jo ustrezno obravnavajo. Če je ne bodo, me pač ne bo. Kako močno cenim Vitranc, pa dokazuje to, da sem bil predlagal, naj predsednik republike odlikuje OK Vitranc ob jubileju.

Nepričakovano je odstopil Miha Verdnik, vodja strokovnega sveta slovenskih alpskih reprezentanc? Zakaj? Mar niste alpincem zagotovili visokega proračuna? Niso bile razmere za delo dobre?
Kot vem, je Verdnik dobil dobro plačano službo. Z Juretom Koširjem sta se sporazumela, ima pa Košir že optimalnega kandidata za to mesto, Vlada Makuca. Vedeti morate, da so imeli kljub varčevanju rekorden proračun, takšnega ni bilo že mnoga, mnoga leta. Zavedam se, da je alpsko smučanje najdražje in zelo se bom trudil, da alpincem še naprej letno zagotovim dva milijona evrov. Kdor pa misli, da je sposoben zagotoviti tri milijone evrov, naj jih zagotovi. Jaz tega ne zmorem, saj vidite, kakšne so razmere v Sloveniji!

Ko ste lani namesto Staneta Valanta prišli na čelo zveze, je bilo pričakovati izboljšanje razmer, vendar zdaj nekateri pravijo, da je še slabše. Vaš komentar?
Če pogledate rezultate, je treba čestitati našim smučarjem, vsekakor je šlo na bolje, rad pa bi opozoril tudi na uspehe mladih smučarjev. Proračun je bil tudi višji. A treba je živeti v skladu z možnostmi. Če pomislite, da sem vrnil delnice Športne loterije, da smo pridobili več sponzorskih sredstev kot v preteklosti, da smo zmanjšali stroške poslovanja, potem premiki so. Kdor pa je pričakoval, da bo prišel predsednik, ki bo imel malho brez dna in da bo mogoče stroške programov povišati za 50 odstotkov, je pa to nemogoče v tem trenutku. Moja naloga je zdaj omogočiti Juretu Koširju in stroki, da bo lahko dobila tudi dobrega trenerja za veleslalom, verjetno tujca, tako da se bomo lahko tudi vrnili med najboljše.

Je res, da direktor zveze Matija Vojsk zasluži več, kot je Jaro Kalan?
Kategorično zanikam. Dezinformacija in laž. Če mi poveste vir, ga bom tožil. To so insinuacije, kdo si upa to trditi? Pogodba, ki jo ima Matija Vojsk, je bila razkrita in odobrena pri izvršilnem odboru, in točno vemo, koliko dobi. Njegov mandat je vezan na moj mandat. Zaposlen je za določen čas. Ko se meni konča mandat, torej čez tri leta, se konča tudi njemu. Jaro Kalan pa je dobil odpravnino. Namesto 24 plač, ki bi jih moral dobiti, sva se sporazumela za manjši znesek.

Se vam zdi, da imate veliko težav pri vodenju SZS-ja in da vam mečejo polena pod noge?
Namesto da bi se veselili, je žal v Sloveniji vedno bolj popularno, da iščemo probleme in delamo afere. Namesto da bi stopili skupaj in zagotovili smučarjem še boljše razmere za delo. Pa da bo nova generacija, ki obeta, lahko uspela. Pomislite na uspehe Klineta, smukačev, Eli Plut, vrnila se bo Ilka Štuhec ... Nekateri pa želijo stalno iskati težave. Jaz pri tem ne mislim sodelovati, imam polne roke dela. Pa saj ne, da bi imel težave pri vodenju SZS-ja. Zelo ponosen sem, da so vse odločitve na izvršilnem odboru sprejete soglasno. Zavedal sem se, da stopam na čelo organizacije, ki ima izjemno tradicijo, izjemen ugled. Jasno pa, da je veliko različnih mnenj. Očitno so nekateri tudi pričakovali, da bo z mojim prihodom proračun neomejen.

Zakaj so alpinci prekoračili proračun za 366 tisoč evrov?
Treba je objektivno povedati, da je bila ekipa z Miho Verdnikom, ta strokovni del je bil nov, direktor Matija Vojsk pa je službo tudi nastopil šele 1. julija, ko so bili proračuni že odobreni. Prišlo je do nekaterih pomot in posledica je prevelika poraba. Dva milijona bi alpincem morala zadoščati, to je bogat proračun. Takšnih prekoračitev, kot si jih privoščijo alpinci, v drugih panogah ni, zato smo tudi poenotili podporne službe. Imamo enega poslovnega direktorja Andraža Kopača, da imamo isto merilo za vse discipline, seveda pa to med alpinci povzroča nezadovoljstvo. Dejstvo pa je, da je alpsko smučanje res dražje kot nordijsko, ampak to ne pomeni, da moramo zdaj kar skokovito povečevati proračun. To ni mogoče. Delati moramo na mladem rodu, delati moramo načrtno.

T. O.
Prijavi napako
Komentarji
miki331
# 10.03.2012 ob 13:32
Človek se mi je kar malo zasral, prileti z USA za Zlato lisico maksimalno popljuva Tino pred DOMAČO tekmo in jo popiha nazaj čez lužo.Če Tini manjka bonton je on vse prej kot človek!
bobo966
# 12.03.2011 ob 13:14
Valcek2010 bi se v mnogočem strinjal. Kapitalisti za sabo puščajo dovolj premožne delavce, da jim lahko spet kaj prodajo, seveda v pravni državi. Komunisti pa za sabo puščajo TVM, SCT, Merkur, Barbara rov....
Triki
# 10.03.2011 ob 10:52
kvaternik smučanje prekaša nogomet u useh segmentih
gostgost
# 09.03.2011 ob 20:44
@valcek2010....100 x plus za napisano.
kvaternik
# 09.03.2011 ob 18:39
Lovše, ti in smučarija sta pravo gorje :Nogomet ,to je to!!!
kvaternik
# 09.03.2011 ob 17:25
Tomaž Lovše ,pojdi raje k nogometu, ali košarki ,bo vsaj kdo ,za tebe vedel v svetu. Smučanje je individualno -rekreativni šport,ki v globalnem svetu,razen AVSTRIJE,predstavla marginalnost.
valcek2010
# 09.03.2011 ob 11:11
bitsvo in namere so očem skrite

Lovše specialist v finančnistvu je vse dobro izračunal, brez skrbi da bo mogoče smučanje postala pralnica denarja, tako kot se je dogajalo pri nogometu

vi ki navijate tega ne vidite vidite uspeh in klesali boste lovšeta v nebo, amapk on ima druge namere, te vam ne bo razkril ( tak okot jankovič tudi ne bo) bo pa imel 10x korist v obliki denarja kot pa jo ima sedaj

lovše je kapitalist in ti ne poznajo usmiljenja, ampak znajo dobro z množico, dajo ji tisto kar želi slišat in videt, in to jih osrečuje a bolj jih osrečuje bistvo ki se ne vidi

naj se množice veselijo
Ivanček
# 09.03.2011 ob 08:33
Zmagoviti, odličen si!!! 100 % trenerji 100%tekmovalci pa bo. Kolobarjenje prejšnjih "strokovnjakov" je lahko izjemno škodljivo. Sicer če se pa že to zgodi, predlagam da vsi strokovnjaki in demonstratorji vstajajo zjutraj s tekmovalci in trenerji, stojijo ob progi do konca treninga sedijo pri analizah in pišejo dnevnike ter za poslastico vsakič naredijo za občutek nekaj fur na prosto in nekaj čez kole. Menim, da bi šli hitro nazaj v Turčijo. Dober trener bo najdel bisere ne le v smučarskem smislu ampak tudi tekmovalni in marljiv karakter. Vemo, kako je bilo to v preteklosti.
gostgost
# 08.03.2011 ob 23:02
@aklej=jelka, ja lahko da imaš tudi prav, nisem dejal da Lovše to bo, mu je pa to edini cilj v tej zgodbi. Te pa pobaram čez tri leta..:)
zmagoviti
# 08.03.2011 ob 20:44
Lovec, bravo za tvoj komentar. Tu si zajel bistvo - noben tuj trener ne bo pomagal še tako tlentiranemu tekmovalcu, če ni pripravljen 100% posvetiti svojega časa treningu. Prvi predpogoj je menjava generacije, a nekaterim mladim tekmovalcem mora vodstvo takoj naliti čistega vina. Če ti je težko, da grejo tvoji frendi zvečer na pijačo in iščeš možnost da boš tja šel, jo boš tudi našel - in tu se vrhunski šport konča. Generacija l. 90,91,92 (Kline, Kranjec, Žerak, Kosi, Čater, Pogladič) je talentirana, a če se bomo vračali na sistem kolobarjenja (vodja Makuc, trenerji razni Hladniki, .. itd... potem je vse zaman. Predvsem pa bi morali na SZS zagotoviti normalne pogoje za delo in predvsem nehati lagti: trenerjem, tekmovalcem, javnosti. Ko bo dana beseda oz. pogodba na zvezi tudi v resnici veljala, se bo začela pot navzgor. Ne pozabimo da imamo v tujini: trenerji- Grašič D., Pen Peter, Hafner J., Peternel Ivo, servis: , Žirovnik Ž., Finžgar, Sopotnik, ... spomnil sem se le nekaterih, ki pa imajo žal verjetno pogodbe do Sočija. ampak sedaj bi bilo treba razmišljati o ekipi za naslednje obdobje. Vsi ki nam je smučanje v krvi si želimo močne trenerske ekipe. Vem da bi kdo rekel, ja saj to stane...ampak pred dnevi sem se pogovarjal z enim od zgoraj naštetih in po njegovih besedah, je večina pripravljena delati v Sloveniji. A najprej jim mora kdo sodelovanje ponuditi in to ne s figo v žepu...Nadarjenih tekmovalcev v otroškem in mladinskem programu imamo pa kar nekaj, kakšnega je bilo videtu tudi danes na DP za SDe/I v SG na Krvavcu.
mette-m
# 08.03.2011 ob 20:23
2 miljončka za alpince ?? sliši se ogroooomno....
ampak če bi vedeli koliko za ekipe namenijo druge zveze....potem bi si rekli WAAAAAAAW...pa naši so še dobri da s takim nekonkurenčnim sistemom sploh lahko nastopajo...
aklej
# 08.03.2011 ob 20:20
gostgost
Tu pa si mimo vdaril. Mislim, da vemo, kdo je bolj resen kandidat za predsednika OK. In že dolgo je predsednik ene večjih športnih zvez pri nas. In zelo spoštovan gospod je. Tak, da je tudi Lovšetu jasno, da v boju z njim nima nobenih šans čez 3 leta.
gostgost
# 08.03.2011 ob 17:24
edino Slovenc-85 in pa jurica točno vesta kdo je ta Lovše in kam pes taco moli. Vsi ostali pa, oprostite izrazu, kot ovce....Pa dajte zbudite se že enkrat, vse samo za svojo korist. Edini cilj Lovšeta v tej zgodbi pa je, da pride do položaja predsednika Olimpijskega komiteja. J.e.b.e se njemu za SZS to mu je le odskočna deska....
Ne vem če me nau zdej tožu ???
Slovenc-85
# 08.03.2011 ob 16:26
Malo off topica: Ta hvaljeni Lovše je 1. 12. 2010 v svoj Diners club zaposlil zloglasno Simono Dimic. Zelo oporečna zadeva, vsi vemo kaj vse je v 2 letih v Pahojevi vladi počela ta blond gospa, še posebej pa je nemoralno, da jo je zaposlil takoj za nedoločen čas. V teh težkih časih se običajo dajejejo pogodbe najprej za 3 mesece, pa nato za pol leta, leto dni, a ta jo je dobesedno direktno zaposlil iz kabineta predsednika vlade, kar takoj za nedoloče čas. Popolnoma nerelevanten človek!
kafkaf
# 08.03.2011 ob 15:56
blablablablabla...
urbans31
# 08.03.2011 ob 15:22
bravo Lovše
Fndesjekl
# 08.03.2011 ob 14:52
mal me Lovse spominja na Vratovinca...
sharkyslo
# 08.03.2011 ob 14:46
A bi sploh kdo hotel zraven Turka sedet? Zame bi bila žaljitev, če bi moral...;)
neznalko
# 08.03.2011 ob 14:29
Lovše je znan po tem, da bo vsakega tožil. Tožibaba. Seveda s toliko denarja se lahko to greš, če potem izgubi mu pač ne bo hudega.
ac milan
# 08.03.2011 ob 13:13
Janez753 se strinjam. Zakaj bi plačevali nekomu priprave, ki smuča samo slalom??? Če lahko mlajšemu omogočimo dobre priprave, ter bo smučal slalom, veleslalom, in superveleslalom za enake stroške ali pa podobne. Treba dobit vrhunskega strokovnjaka za teh. discipline in mu dat v roke mladi val naših smučarjev, Kline, Skube,... Enako pa pri ženskah.
kum 50
# 08.03.2011 ob 13:12
dej lovše spoki se domov,kjer si ti zraven gre vse v pi...
jang
# 08.03.2011 ob 13:12
eden najbogatejših slovencev bi lahko luknje pokrpal tudi s svojim denarjem. Konec koncev je ta funkcija tudi velik prestiž :)
Kaj ni on nek ultra miljonar?

drugače pa prav da se išče enega tijega trenerja. Na žalost verjetno eden ni nobeden če pravijo da je celotna slovenska šola smučanja napačna
Janez753
# 08.03.2011 ob 13:03
Zdej pa takole predlagam, da zbere 2 milijona evrov, jih drugo leto razdeli za odpravnine vsem trenerjem in se čez 2 leti zadeve pravilno loti, se pravi z plačilom po učinku in enoletnimi pogodbami z možnostjo podaljšanja..Samo tako se bo delalo tako kot je treba. Nikjer v nobeni panogi ni 24 plač odpravnine, za tak učinek bi moralo biti 24 plač odškodnine zvezi..
Janez753
# 08.03.2011 ob 12:58
Ja super hudo dobro vodenje če nekemu zaspancu na lovorikah izpred 15 let daš 24 plač odpravnine za 'super opravljeno delo'....Za ta denar bi dobil enega mladega tujega trenerja željnega dokazovanja za dve leti, ki bi končno naučil naše turiste smučat..
Ker že vsak zaspanec pred televizijo že na daleč vidi razlike v tehniki smučanja. Dejstvo je da smo tukaj 2 - 3 leta razvoja enostavno prespali.. Tu denar ne more pomagat..Zamenjat celoten trenerki kader, plus se zahvalit nekaterim tekmovalcem ki gredo 5 -6 krat na leto malo v tujino posmučat...Vsak naš tekmovalec bi moral tekmovat minimalno v dveh disciplinah, drugače je brezzveze da trenira za 5x1. tek slaloma/letno
stefanija
# 08.03.2011 ob 12:58
njegovo delo ne moremo oceniti po enem letu vodenja SZS-ja...zaenkrat je pravilno zastavil cilje in upam, da bo tako nadaljeval!!!
Fndesjekl
# 08.03.2011 ob 12:44
sponzor, se kar strinjam... Tino ne moremo stet kot nacrtno delo ker ma itak svoj team...
Drugac pa mal sarkasticno - zakaj pa tujega trenerja za veleslalom??? Sej se je zdejsnji tako zelo izkazal.... :D
Ce ga ze iscete dejte se enga najt za slalom, pa enga tehnicnega pri zenskah, aja pa za hitre discipline pr zenskah tut... No lazje je napisat samo koga ne menjat... Avstrijca za moske hitre discipline, vse ostalo menjajte! Pa ce se da da nebi bla Dragsic in Vajdic trenerja :P
erazzem
# 08.03.2011 ob 12:43
Lovše s Koširjem v lov za tujim strokovnjakom za veleslalom

Napak zastavljeno, naslov bi moral biti:

Lovše in Košir v lov za tujim veleslalomistom...

:)))
sponzor
# 08.03.2011 ob 12:22
Berem vse tole in moram priznati, da mi gre na bruhanje. Slovenska smučarija je danes na najnižji stopnji v zadnjih 30 letih. TO JE EDINA RESNICA, VSE OSTALO JE BLEF VEČ ALI MANJ. Letos je šlo močno na slabše, z mladimi fanti se praktično z izjemo Klineta sploh ne dela, pa še ta je priključen starejšim ekipam. Z dekleti je nekoliko bolje, vendar se desetletja nedela in napačnega dela pošteno pozna. Dejstvo je, da gospod Košir ni NAREDIL PRAV NIČESAR, oz. kar je, JE NAREDIL NAROBE. Zdaj iščemo strokovnjaka za VSL, ko je sezone konec! Pa je šlo spet eno leto in še veliko jih bo šlo, če se ne bo zgodil kak čudež. Na to pa očitno gospod Košir in ostali veleumi na SZS čakajo. Vedrnik je šel, seveda, saj mu drugega ni preostalo. Tudi Makuc ne bo dolgo, ko bo videl, da se zaletava z glavo v debel zid. Gospod Lovše, ne rabite 3 milione, rabite sposobnega direktorja!
rrobi
# 08.03.2011 ob 12:03
Lovšin ti si car. Zdej pa naredit rez, smučarje nad 25 brez uvrstitve med najboljših 5 pustit na svoje (kkašen polovičen program), mladim pa priložnost. V smučanju, sploh ženskem, je konkurenca manjša kot v primerljivih športih, zato bi morali naši brez težav prihajat med 15erico.
jurica
# 08.03.2011 ob 11:59
Preden ga kujete v zvezde!!!!
Vprašajte delavke Peka,na kakšen nacin je Lovše obogatel!!
pišta05
# 08.03.2011 ob 11:56
Še več takih pokončnih mož, ki mu ni primarni cilj "kako napolniti lastno denarnico" v našem športu!
BRAVO g. Lovše, kapo dol!
juventina10
# 08.03.2011 ob 11:40
Bravo Lovše, upam, da mu rata uresničiti cilje in da nas naslednjo sezono popelje v lepše čase, čeprav smo letos dobili kar nekaj medalj in lepih uvrstitev, pa seveda čim manj poškodb v naslednji sezoni.
franček
# 08.03.2011 ob 11:33
Malo pozno je komaj zdaj začet iskat trenerja - vendar boljše zdaj, kot še nekaj zavlačevati in čakati......Malo me moti, da je očitno govora samo o trenerjih moškega dela, kaj pa pri dekletih? Tudi Maruša pa Ana K. in ostale si zaslužijo dobro delo.

Odlično oceno si pa Lovše zasluži za reakcijo na organizatorje Vitranca.

Zdaj bo moral le še premisliti, kako vzpostaviti ravnotežje med vsemi panogami - Smučarska zveza navsezadnje ni samo krovna organizacija alpincem , skakalcem in tekačem..... Tu so še drugi - borederji, freestylerji, telemark itd.... In dobro premislit, kaj naredit z ZUTSem.
študent88
# 08.03.2011 ob 11:32
Bravo Lovše.

Upam, da bo še dolgo predsednik. Jasno je, da tisti, ki si ni sam nič ustvaril ne pore pomagat nikjer. Do sedaj je blo tako, da so si na SZS ustvarili bajne zaslužke.
aton
# 08.03.2011 ob 11:30
Grdo od Türka. Tam sedi in jemlje slavo, čast in denar smučarjem, v zameno pa tala kolajne. Okoli pa sami priskledniki. Tisti, ki pa pokal naredijo pa so zunaj z lopato.
Lovec
# 08.03.2011 ob 11:25
Konkretno o organizacijski strukturi nič povedanega. Ne o strokovni ne o poslovni. Če je vse za določen čas, potem nima smisla razpravljati. Smučanje alpsko, nordijsko, biatlon itd. je garaški šport ki zahteva odrekanje odlično, kaj odlično vrhunsko organizacijo. Tu ni demokracije.

To kar se bo sedaj delalo se bo rezutiralo počasi, to dokazujejo veliko bolj bogate države od nas npr ( Nemčija, Francija in Švica). Miselnost mi vse znamo in vemo predvsem pa življenje na veliki nogi, ter velika zloraba Elana je pripeljala to športno panogo na nivo kot je sedaj.

Govoriti o denarju je zadnja stvar, sploh ni pomembno koliko ga je veliko ali premalo, če nimaš jasno zastavljenih ciljev, ter konkrtetno zastavljene poti in ekipo ki bo to peljala.

Še enkrat, če smučaš smučaš ne poješ nisi komentartor amak smučaš v vsakem vremenu in v pod vsakršnimi pogoji , trening, trening trening, ja je garanje. Ali se greš ali pa ne.
ta_prav
# 08.03.2011 ob 11:24
Predsednik SZS-ja Tomaž Lovše zavrača trditve, da je bil užaljen, ker na Beli večerji ni dobil mesta ob Danilu Türku ...

No ja, kaj bi bila v tem primeru žalitev, je diskutabilno X-D
Bl@ckmore
# 08.03.2011 ob 11:21
Res je
Smooth Criminal
# 08.03.2011 ob 11:19
vse ostalo je brezveze - ne leti na intervju :D ampak to da tlele tastare mačke, če nimajo rezultatov, spokamo vn iz reprezentance
Smooth Criminal
# 08.03.2011 ob 11:17
Delati moramo na mladem rodu, delati moramo načrtno. TOČNO TAKO, vse ostalo je brezveze
extrem84
# 08.03.2011 ob 11:14
tako se govori :)........
Svetovni pokal v alpskem smuč ...
link
Edini Jermanov stres: slabše smučanje njegovih kolegov
5
18. maj 2012 ob 12:12 Andrej Jerman je poškodbo kolena, zaradi katere je izpustil skoraj vso sezono, izkoristil za "čiščenje glave" in predvsem za testiranje opreme. Na snegu bo spet konec julija.
Več novic ...
Pokal Vitranc v Kranjski Gori
link
Foto: Ligety s pokrom zmag posvojil Kranjsko Goro
80
10. marec 2012 ob 13:52 Slovenski veleslalomisti na Vitrancu niso izkoristili prednosti domačega terena, zato pa je to unovčil Ted Ligety, ki je v velikem slogu dosegel četrto zmago v Kranjski Gori.
Več novic ...
Kazalo