Svet

Poudarki

  • Po podatkih ZN-a je v desetih mesecih v Siriji umrlo najmanj 5.400 ljudi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 23 glasov Ocenite to novico!
Bašar al Asad
Sirski predsednik Bašar Al Asad ne želi odstopiti, kar je od njega zahtevala Arabska liga, in oblasti prepustiti vladi narodne enotnosti. Foto: EPA
       Rusija in Kitajska sta prodali sirsko ljudstvo in ščitita strahopetnega diktatorja. Vsa nadaljnja prelita kri bo ostala na njunih rokah.       
 Veleposlanice ZDA pri ZN-ju Susan Rice po sobotnem vetu na resolucijo o Siriji.
Sirija
Šest držav Sveta za zalivsko sodelovanje se je zaradi "množičnega pokola" neoboroženih civilistov v Siriji v torek odločilo izgnati veleposlanike Sirije, svoje pa odpoklicati iz Damaska. Zaradi stopnjevanja nasilja oblasti so Francija, Velika Britanija, Belgija, Italija, Nizozemska in Španija poklicale na posvet svoje veleposlanike v Siriji. ZDA pa so svoje veleposlaništvo v Damasku zaprle. Foto: EPA
Katar, protesti proti Siriji
Po sobotnem vetu Kitajske in Rusije so se protestniki zbrali tudi pred sirskim veleposlaništvom v Katarju. Foto: EPA

Dodaj v

EU in ZDA ustanavljajo 'Prijatelje Sirije'. Cilj: zrušiti Al Asadov režim

Oblasti za napade krivijo teroriste in oborožene skupine
10. februar 2012 ob 11:17,
zadnji poseg: 10. februar 2012 ob 14:07
Damask - MMC RTV SLO

V eksplozijah, ki so odjeknile na severu Sirije, je bilo ubitih najmanj 25 ljudi. Medtem ko se mnogi bojijo izbruhnila državljanske vojne, EU in ZDA oblikujejo skupino Prijatelji Sirije.

Vojska sirskega predsednika Bašarja Al Asada ne upošteva opozoril Rusije in še vedno oblega mesto Homs. Nemiri so se razširili na trgovsko mesto Alepo na severu Sirije, ki je eno izmed največjih mest v državi in pomembna gospodarska prestolnica.

V Alepu, ki je po množičnih protestih marca lani veljal za sicer mirno mesto, so po besedah opozicijskih aktivistov odjeknile tri eksplozije. Mnogi se bojijo, da bi lahko nemiri v državi prerasli v državljansko vojno.

Za enajstmesečni upor proti režimu predsednika Al Asada in petkovim eksplozijam v Alepu oblasti krivijo teroriste in oborožene skupine.

EU in ZDA oblikujejo skupino "Prijatelji Sirije"
"Rusija in Kitajska sta prodali sirsko ljudstvo in ščitita strahopetnega diktatorja. Vsa v prihodnje prelita kri bo ostala na njunih rokah" in "Kitajska in Rusija sta se postavili na stran sirskega režima in njegovega brutalnega zatiranja sirskega ljudstva zaradi lastnih nacionalnih interesov,"so bili odzivi veleposlanice ZDA pri ZN-u Susan Rice in francoskega predsednika Nicolasa Sarkozyja po sobotni zavrnitviu sprejetja resolucije o Siriji v Varnostnem svetu ZN-a.

In čeprav je državo v torek obiskal ruski zunanji minister Sergej Lavrov, ki je po sestanku s sirskim predsednikom Bašarjem Al Asadom dejal, da naj bi bili pogovori koristni in da se je sirski predsednik zavezal h končanju nasilja v državi, očitno ni tako.

Zahod se zato ne bo sprijaznil z nemočjo mednarodne skupnosti in s kaotičnimi razmerami v državi. Zato so ZDA in EU začele oblikovati posebno skupino, imenovano 'Prijatelji Sirije', katere naloga bo zrušiti režim sirskega predsednika.

"S tem, ko je bila pobuda Varnostnega sveta ZN-a zavrnjena z dvojnim vetom, smo prisiljeni delovati zunaj sistema ZN-a," je dejala tiskovna predstavnica ameriškega zunanjega ministrstva Victoria Nuland.

Pri padcu oblasti naj ne bi uporabili vojaške sile
Prvi sestanek Prijateljev Sirije naj bi bil kmalu, med gostiteljicami vrha pa se omenjajo Francija, Maroko in Turčija. In čeprav si vodilni protagonisti prizadevajo za odstop Bašarja Al Asada, še ni znano, kako bodo svoje težnje uresničili.

EU in ZDA naj bi zagotovile le to, da ne bodo uporabile vojaške sile. Nulandova pa je dejala, dasi bo skupina prizadevala "zagotoviti humanitarno podporo ljudem". V preteklosti sta Francija in Turčija že predlagali, da bi v Siriji postavili t. i. koridorje. Gre za nekakšna varnostna območja, ki bi jih stražila mednarodna vojska. Francija pa razmišlja celo o tem, da bi sirski opoziciji pošiljala orožje.

ZN je podoben manever izpeljal že v Libiji, kjer je z oblikovanjem 'koalicije voljnih' poskušal strmoglaviti zdaj umorjenega voditelja Moamerja Gadafija, piše EU Observer.

Po podatkih Združenih narodov je v zadnjih desetih mesecih v Siriji umrlo najmanj 5.400 ljudi.

K. Š.
Prijavi napako
Komentarji
aford
# 11.02.2012 ob 18:14
Vidim,da eni ful branijo diktatorje,jaz raje živim pod Ameriko,kot pod Rusi in Kitajci-oni ne cenijo človeških življenj-tam dobro živi samo elita.Dol z režimom Al Asada.
škoff
# 11.02.2012 ob 11:03
"EU in ZDA ustanavljajo 'Prijatelje Sirije'. Cilj: zrušiti Al Asadov režim"
---------
Sprašujem novo vlado, zunanjega ministra, ministra za obrambo, ali nas EU-US-Nato porivajo v novo vojno in kakšne bodo posledice?
škoff
# 11.02.2012 ob 10:27
Amako
# 11.02.2012 ob 08:24
V Kongu, Sudanu (Darfur) ter Somaliji je v istem obdobju na žalost umrlo veliko več ljudi (tudi zelo veliko otrok), pa nihče ni niti s prstom mignil. Veliki sili le merita moči preko malih narodov, že ničkolikokrat videno.
----------------------------------
Imaš prav. Vendar največ ljudi, ki umirajo in so lačnih zaradi vojn, sankcij, blokad hujskanja v medsebojne spopade se ima za to zahvaliti zahodnim vladnim zločincem. Ti so od nekdaj najhujši. Zaradi svoje pošastne zlobe so iztrebili domorodce kamorkoli so prišli in tako naselili obe Ameriki, Avstralijo, Novo Zelandijo, mnoga otočja in mnoge dele sveta.
Pošiljam svoj prispevek, ki sem ga objavil pred leti, ko Sudan zio-USA gangsterji še niso razbili na dve državi. Vse kar sem tedaj napisal se je izpolnilo. Lahko povlečemo tudi vzporednice za dogodke v Libiji in Siriji.
V Kongu in v Afriki bo še zelo vroče. Leta 2007 je Busheva vlada ustanovila posebno avtonomno afriško poveljstvo AFRICOM s sedežem v nemškem Stuttgartu zadolženo za USA vojaške operacije in širjenje vojne v Afriko. Trenutno sta najbolj vroči točki v Afriki Kongo in J. Sudan. Zakaj? Zato, ker je treba za vsako ceno odstraniti Kitajsko iz teh držav bogatih z nafto in rudninami.
1. Sudan
Problem ki gre v nos USA vladnim kriminalcem in svetovnim roparjem je to, da se v južnem delu države nahajajo velike količine nafte, ki jih skupaj z Sudanom izkoriščajo Kitajske naftne družbe.
Že leta 2005 je sudanski minister za informiranje za Los Angeles Times izjavil, da ZDA pritiskajo in zahtevajo , da Kartum omeji in prekine odnose z kitajskimi družbami. Ko tega Sudan ni storil so ZDA pričele z obtožbami o kršenju človekovih pravic in genocidu. Vzporedno pa so preko Eritreje, ki je pod ameriškim nadzorom , Čada in okoliških držav organizirale , financirale, oborožile in urile sudansko ljudsko osvobodilno vojsko (SPLA) , ki jo je vse do svoje smrti vodil John Garang izšolan na ameriški vojaški šoli za posebne naloge v Fort Benningu/Georgia. Washington je z njegovo vojsko zanetil spopade na jugu Sudana in Darfurju v katerih je bilo ubitih več desettisoč ljudi. Istočasno je Pentagon uril vojaške poveljnike iz Čada, Eritreje, Etiopije, Kameruna, po sistemu kot je svojčas uri poveljnike vodov smrti v latinski Ameriki. Že pod Bushevo vlado je senat ZDA zahteval in sprejel resolucijo, da se v Darfur pošljejo sile zveze Nato. Vzporedno se je ves čas na veliko govorilo in pisalo o »genocidu« in obtožbi al Baširja in, če bi se mu to uspelo naprtiti bi s to pretvezo USA vladni kriminalci pričeli z posredovanjem in nasilnim rušenjem režima s pomočjo OZN, ki jo imajo v rokah in silami zveze Nato.
2.Podobno taktiko izvajajo USA v Kongu
Septembra 2008 je v Kongu nepričakovano odstopil 83 letni predsednik vlade Gizenga kmalu zatem oktobra pa še poveljnik mirovnih sil OZN španski generalpolkovnik Diaz de Villegas na položaju le sedem tednov zaradi nezaupanja do poslanca Združenih narodov v Kongu Alana Dossa in zaradi naćrta Združenih narodov, da bi ločili sprte strani z odcepitvijo pokrajine Kivu od Konga in s tem preprečili Kitajski dostop do stratežkih surovin. Joseph Kabila demokratično izvoljen predsednik Konga je namreč z Kitajci sklenil trgovinski sporazum vreden 9 milijard $ kar USA vladnim gangsterji ne morejo prebaviti. Zato so ZDA podprle in oborožile upornika proti vladi in predsedniku Konga generala Nkundo, ki je istočasno varovanec Ruandskega diktatorja (afriškega Hitlerja)Paula Kagame izšolanega v ameriškem oporišču Fort Leavenworth, ki je s pomočjo amerjev po državljanski vojni in genocidu v Ruandi v katerega so vmešani američani prevzel oblast in je tudi iz plemena Tutsi.
Demokratična republika Kongo ima preko polovica svetovnih zalog kobalta, tretjino zalog diamantov, tri četrtine koltana kljućnega pomena za izdelavo mikročipov, tiskanih vezij, mobilnih telefonov. Po podatkih Internacional Rescue Committee je v Kongu v državljanski vojni od leta 1996 umrlo 5,400.000 ljudi. Človek se zgrozi ko samo pomisli kako gnusno so USA vladni morilci vpleteni v skoraj vsak konflikt na zemeljski obli in kako so mnoge mednarodne institucije od OZN, mednarodnega sodišča, Denarnega sklada, Svetovne banke samo njihove marionete za dosego totalne prevlade nad svetom.
Amako
# 11.02.2012 ob 08:24
V Kongu, Sudanu (Darfur) ter Somaliji je v istem obdobju na žalost umrlo veliko več ljudi (tudi zelo veliko otrok), pa nihče ni niti s prstom mignil. Veliki sili le merita moči preko malih narodov, že ničkolikokrat videno.
Sentinelslo
# 11.02.2012 ob 00:04
Ivo Lola
# 10.02.2012 ob 23:40
@nikhrast
"Fantje, povejte po pravici, če bi bile zahodne države za Asada, potem ga vi ne bi podpirali.

Zdi se mi da imate nekateri celo življenje skoncentrirano okoli sovraštva do zahoda, posebno Amerike."

Smešno. Zakaj pa bi kar tako zaradi športa sovražili Ameriko /ZDA)? Ne, mi mislimo.
smokeee
# 10.02.2012 ob 23:11
http://www.infowars.com/obama-signs-executive-order-on-iran/

pa še video
http://www.youtube.com/watch?v=f23uQr7TI
Mo
NoriGoban
# 10.02.2012 ob 22:52
Najprej je potrebno obračunati z Iranom, ker ogroža Izrael! Sirija nima tolikšnih apetitov po jedrski bombi! Zatorej lahko počaka kasneje!
jkb
# 10.02.2012 ob 22:48
reakcija rusije: http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.
aspx?id=257323
nikhrast
# 10.02.2012 ob 21:51
Fantje, povejte po pravici, če bi bile zahodne države za Asada, potem ga vi ne bi podpirali.

Zdi se mi da imate nekateri celo življenje skoncentrirano okoli sovraštva do zahoda, posebno Amerike.
Ivo Lola
# 10.02.2012 ob 21:47
Tukaj so grozni članki, ampak na komercialki pa dobesedno hujskajo. Ali ne razumejo, da je to začetek svetovne vojne??
škoff
# 10.02.2012 ob 18:01
lunajko222
# 10.02.2012 ob 17:55
-------------
Verjamem, da lahko pride tudi naših pet minut in, da tudi mi lahko zabijemo žebljiček v krsto vampirjev, ki danes sesajo človeško kri.
lunajko222
# 10.02.2012 ob 17:55
@škoff.. slovenija je tako mali igralc da sploh nismo aktualni pri teh igrah.. samo kimaj z glavo pa drži jezik za zobmi.. zahod nas stolče lahko samo z eno besedo:znižanje bonitetne ocene! ..))
to je vse kar rabijo naredit in gremo vsi k rakom žvižgat.. se ne moremo iti nekega samostojnega igralca.. če bi imel nekega samodržca kot je chavez, ali che guevara bi tko nasrkal da bi slovenska populacija po hitrem postopku takega človeka odstranila, .. ker sankcije ne dišijo našem narodu..

poglejte samo ko je stanovnik povedal da smo hlapci..pač povedal je resnico.. in takoj se je usul plaz kritik od navadnih ljudi ker so šokirani da bi tak star bizgec ogrozil našo bonitetno oceno.. vsi bi radi imeli službe in denar.. pravica?resnica? ..kerga boli k... za te stvari..
o teh stvareh se pogovarjamo na oddaljen način in tako kot da bi bila tema nepomembna.. igra besed..to je vse.. ena igra besed..demokracija, svoboda, itd.. vse skupaj zguba časa..
AufbiksMB
# 10.02.2012 ob 17:44
Hm...ja da bo koncal nasilje, vendar ce tako imenovani uporniki ne nehajo streljati na vladno vojsko in ljudi ki se ne strinjajo z njihovim "uporom", ter se ne zelijo pogajati, potem bolj tezko zasutavis nasilje, mar ne?!

Mediji ste tudi eni lepi laznivci, pisete samo tisto kar vam ZDA in njihova politika narekuje, diktatro je tukaj ZDA, ki narekujejo kako mora folk ziveti...pustijo naj jih naj se sami zmenijo, do zdaj se nikoli niso znali ZDA uredit drzave oz so samo gorje ljudem dali...
Kak bom nekega dne ko bom videl goreti ZDA in Izrael z nasmeskom spil kozarcek vina in rekel no pa gori zionisticna drzava in njihov gospodar. :)

Drugace pa nevemo zakaj potem imamo ZN in veto ce pa nic ne pomaga in ZDA in njeni psicki iz EU se vedno delajo to kar mislijo oz hocejo odstranit al basarja in to za vsako ceno, in to so ze pravili od zacetka protestov in tako bo ane...torej je bil ze od vsega naprej obsojen na propad oz napad ZDA v drugem primeru...Kaj ko bi v ZDA bilo kaj takega bi ves senat in obe manipulirani stranki se umaknili iz oblasti?!?!
škoff
# 10.02.2012 ob 17:36
Predlagam novemu obrambnemu ministru Erjavcu, da bo ravnal drugače kot US-Nato dekla Ljubuca Jelušič in prenehal s hlapčevanjem US-Nato nacijem v Afganistanu in sploh kjerkoli v svetu pri pobijanju narodov, ki nam niso storili nič žalega.
Predlagam Erjavcu in obrambnemu ministrstvu , da si ogleda spodnjo fotografijo svojih zaveznikov, ki smo jih po ukazu slovenske vlade davkoplačevalci podpirati s svojim denarjem.

http://www2.journalnow.com/news/2012/feb
/10/wsnat01-marines-used-nazi-ss-symbol-in-afghanistan-ar-1913570/
enejg
# 10.02.2012 ob 17:04
amerika sveta vladar!
škoff
# 10.02.2012 ob 16:44
Rusija in Kitajska sta prodali sirsko ljudstvo in ščitita strahopetnega diktatorja. Vsa nadaljnja prelita kri bo ostala na njunih rokah. ¨"
Veleposlanice ZDA pri ZN-ju Susan Rice po sobotnem vetu na resolucijo o Siriji.
---------------------
Kri bodo pa prelivali USA-Nato-UK-.FR-EU_Israel zhodni klavci os zla.
Ja, stolčite Sirijo v kameno dobo. Tako kot ste to storili v Libiji, Iraku, Afganistanu....kot to nameravate početi Iranskemu ljudstvu, kar naprej samo, da boste vi zmagali, Hitlerji današnjega dne, satanisti, katerih članica je tudi gospa Susan Rice. Pobijajte brez prestanka. Verjamem, da se vam bo povrnilo po vaših dejanjih.
megatron
# 10.02.2012 ob 16:36
EU? saj nismo ZDE. zanima me katere drzave clanice EUja podpirajo financno in orozarsko pomoc teroristom zvanim "prijatelji sirije". ce drzava slovenija, kljub nepodpori drzavljanov, namerava podprti te teroriste me zanima koliko bo to stalo. takisto me zanima kaj si o stanju v siriji misli novi predsednik vlade, novi minister za obrambo in zunanje zadeve.
help
# 10.02.2012 ob 16:25
Še nekaj je dosti pomembno, pa velikokrat spregledano. In sicer ideologija sirske vlade. Gre za sekularno, versko tolerantno v napredek zaverovano ideologijo s prvinami modernega arabskega nacionalizma in socializma. Jasno, da to ne odgovarja tistim, ki bi radi Arabce večno gledali in imeli za verske fanatike s sabljami in kamelami, ki so se zmožni med seboj (ob zunanji spodbudi) pobijat samo zaradi različnih predstav o "pravem" Prerokovem nasledniku.
nikhrast
# 10.02.2012 ob 16:04
Res je, lažnjivi prijatelji, Rusi in Kitajci, ogrožajo svetovni mir.
škoff
# 10.02.2012 ob 15:08
IndyBob
# 10.02.2012 ob 14:27
Prijavi neprimerno vsebino
Fikcija: V Mariboru in Kopru potekajo demonstracije proti korupciji v vladi in proti vladnim tajkunom. Vlada pošlje policijo, le ta uporabi strelno orožje, trije mrtvi. Množice ljudi se zgrnejo na ulice, vlada pošlje vojsko s tanki in letali. Mnogi vojaki se upirajo streljanju po svojih sorodnikih. Takšne poveljniki ustrelijo na licu mesta. V varnostnem svetu Rusija in Kitajska blokirata kakršno koli pomoč protestnikom.

Preden napišeš komentar, se postavi v kožo človeka, ki protestira v Siriji.
------------------------------
Stvari so nekoliko drugačne.
Zahodni zločinci imajo plan vzpostaviti na planetu Zemlja popolno oblast in si prisvojiti vse naravne dobrine.. Vsakdo, ki tega ne sprejme mora biti odstranjen. V državi, ki se jim ne pusti zasužnjiti. z orožjem, financami, šolanjem teroristov, podprejo opozicijo, ki je željna oblasti pošljejo oborožene klavce, ki pričnejo pobijati vojake, policiste, civiliste, ženske, otroke. Ko hoče vlada v tej državi vzpostaviti red proglasijo državnega vodjo za genocidneža in milom ali silom intervenirajo. Tako so storili zahodni vladni zločinci že večkrat. Lep primer v zadnjem desetletju so Sirija, Libija, Sudan kjer so dosegli, da Mednarodno sodišče proglasi Gadafija, Al Baširja za genocidneža. Samo nekoliko drugačno taktiko so uporabili v Iraku, Afganistanu, Jugoslaviji/Srbiji. Pri tem koristijo korupcijo, podkupovanje, VS OZN, pristransko Mednarodno sodišče v Hagu, pritiske vseh vrst, finančne sankcije, blokade, grožnje kako bodo vse stolkli v kameno dobo, laži in obtožbe .
Seveda, naivneži kot si tudi ti "IndyBob" pač tega ne vidijo ali pa nočejo videti.
Kako to, da se nisi javil(a) ko so opozicijski teroristi in zahodni plačani kriminalci, ki jim logistično podporo dajejo britanski specialci kot navaja "Debka file"pobili več deset pripadnikov sirske vojske ali pa več deset pripadnikov sirskih policijskih enot, ko so med množico demonstrantov in iz streh pobijali civiliste zato, da se ustvari kaos in nasilje v državi ali pa takrat, ko so protivladni teroristi napadli in pobili poln avtobus vrhunskih sirskih vojaških pilotov? Se vprašaš zakaj tudi vrhunskih pilotov? Zato ker, so zahodni zločinci že zdavnaj tako kot v Libiji planirali napasti Sirijo in bi jih piloti ogrožali.
Beri in si širi obzorje IndyBob ter ne verjemi zahodnim satanistom. Danes se lahko šopirijo toda prihaja čas ko bodo vrženi v abys.
Sebastjan666
# 10.02.2012 ob 14:54
Pošteni, božji čuvaji na zemlji Američani, so naredili čudež v Libiji, s tem ko so pospravili Gadafija na oni svet.
Sedaj je Libija napredna država, ljudje živijo v sožitju, imajo visoki standard, vse obnovljeno, imajo resnično demokracijo, česar za časa Gadafija niti sanjati niso mogli.
In isto čaka Sirijo, ko Ameri postavijo tam svojo oblast. Sami čudeži, kot v pravljici, kot nebesa na zemlji.
Ma, isto se je zgodilo v Angoli. Vsi tako srečni da ne morš verjet. Al pa da ne govorimo v Afganistanu, kako so vse poštimal. Ali pa v Iraku. Da pa ne govorim, kako je neverjetno poštiman Sudan. Pa to so postale same zgledne države, razvite ko sto matr. Res, Ameri so božji odposlanci na zemlji.
In najbolj pomembno je, da Američani tam niso prišli zaradi dobička, ampak da rešijo ljudi pred zlobnimi diktatorji in to jim je uspelo. Toooooo, Američani. Pa to je kot v najbolj pocukrani španski limonadi, zlo je premagano.

Ja, eni verjamejo tem pravljicam. Na MMC-ju jih je kar nekaj, v Sloveniji pa še veliko več.
MZ
# 10.02.2012 ob 14:41
Če načrtovanje brezbrižnega bombardiranja in podpiranje skrajnežev, ki so v svojem sprevrženem početju slabši od vsake živali, imenujemo prijateljstvo, je res skrajni čas, da gre ta svet k vragu.

Mogoče ob tem samo odgovor na vprašanje, zakaj bi bilo še najbolje, če bi Iran vseeno imel jedrsko orožje...
lunajko222
# 10.02.2012 ob 14:34
@indybob.. v tem scenariju si pozabil napisati.. protestnikom francozi, britanci, američani dostavijo moderno orožje, logistično bazo na madžarskem iz katere vodijo napade na policiste, vojake, tudi civiliste z ponarejenim uniformam slovenske vojske .. tako da izpade da policija pobija civiliste.. Ameriji hočejo ZN zeleno luč da zravnajo celo slovenijo, uničijo kanalizacijo, vodne sisteme, električne napeljave, elektrarne, .. in ti protestiraš in se dereš na ves glas da si žrtev slovenskega diktatorja.. ?!?! ..

cel svet ni tako zabit da bi še verjel v te zgodbice.. to kar gledamo je po domače povedano.. kolonizacija.. samo izgovori so se spremenili. ... v viktorijski eri so temu rekli civiliziranje barbarov, dandanes pa jih osvobajamo.. isto sra*je drugo pakovanje..
IndyBob
# 10.02.2012 ob 14:27
Fikcija: V Mariboru in Kopru potekajo demonstracije proti korupciji v vladi in proti vladnim tajkunom. Vlada pošlje policijo, le ta uporabi strelno orožje, trije mrtvi. Množice ljudi se zgrnejo na ulice, vlada pošlje vojsko s tanki in letali. Mnogi vojaki se upirajo streljanju po svojih sorodnikih. Takšne poveljniki ustrelijo na licu mesta. V varnostnem svetu Rusija in Kitajska blokirata kakršno koli pomoč protestnikom.

Preden napišeš komentar, se postavi v kožo človeka, ki protestira v Siriji.
nacekpacek
# 10.02.2012 ob 14:26
Naj živi Free Syrian Army!! Alahu Akbar!
help
# 10.02.2012 ob 14:10
mdural
Lahko bi nehali hujskat (z obljubljanjem visokih položajev v "svobodni" Siriji), finacirati in oboroževati "upornike" in pustili, da Asad povrne red in mir v državo. Asad ne obstreljuje tistih mest zato ker se je kar naenkrat "povampiril", ampak ker ima tehten razlog za to.
ivod
# 10.02.2012 ob 14:06
... malo je vseeono dobro pogledat po wikipediji ...
videt in vedet ... kaj je bilo v Homu pred 20 leti itd ...
... in Asad .. bi se lahko umaknil ... a pripada manjšini alavitov v Siriji ... ki jih je le 10 % ...
torej ... tak al tak bo pogobno kot v zdaj demokratični Libiji : vse pobito in pregrnano ... "vse kar ni naše" ...
ah kako je lepo biti dal demokratičnega sveta ... EUja .. NATOa ... ah ko prinašamo srečo in demokracijo po vsem svetu ... in ... v povračilo nam bodo podarili ... samo ljubezen :)
Splythe
# 10.02.2012 ob 13:57
Brigejte se zase raj!
izy-funky
# 10.02.2012 ob 13:46
Sreča je to da še Hitler živi!!!!-v naših srcih :) :)
Whitetrasher
# 10.02.2012 ob 13:42
Pobijanje civilistov se lahko preneha le na isti način kot v Libiji.

Dajte jim orožje in uniforme!Dajte jim demokracijo kot ste jim jo dali v Libiji!
moonylink
# 10.02.2012 ob 13:37
škoff od kje je bil pa asad izvoljen s strani ljudstva? njegov tata je v 90h že pobil na deset tisoče ljudi v podobnih protestih....

država drsi v sektašk, državljansko vojno, to je dejstvo...podobno kot libija pred njo in nenazadnje, podobno kot pred njimi jugoslavija...

hkrati vsi strašno tulite, kako da je bila amerika proti osamosvojitvi slovenije in za to da jugoslavija ostane cela, v teh primerih pa si ti narodi oz. posamezne družbene skupine po vaši logiki pravice do samoodločanja pač ne zaslužijo...vidite same neke bavbave in ameriko in cio tudi tam, kjer niti ni potrebno, da so...

egocentriki in blazneži.....svet se ne vrti okrog vas in vašega odnosa do avtoritet in politike...

seveda je čisto očitno, da gre v tem primeru tudi za to da zahod želi izkoristiti nastalo situacijo v prid tega, da iz sirije izrine ruske interese in na svojo stran pridobi morebitno novo vlado...

...to pa še zdaleč ne pomeni da asad ni strahopeten diktator in da ne mori lastnega ljudstva, pa ne gre za nobene "zahodne plačance"...v siriji je trenutno verjetno več ruskih plačancev kot pa zahodnih....

vedno ko berem ta neumna navijanja nerazgledanih, neizobraženih omejencev, mi je žal da se nisem rodil slep...
tristokosmatih
# 10.02.2012 ob 13:37
@milbos:
Barva vsebuje preveč svica, tako so v bistvu umrli zaradi zastrupitve s svincem. Medicinsko dokazano.
heureka
# 10.02.2012 ob 13:30
ZN je podoben manever izpeljal že v Libiji, kjer je z oblikovanjem 'koalicije voljnih' poskušal strmoglaviti zdaj umorjenega voditelja Moamerja Gadafija, piše EU Observer.

Seveda kmalo bo prislo to ze v prakso.Rad bi vedel,kaj je potem ZN in Varnostni svet se potreben.
Izgleda,da je ta Busheva doktrina se zmeraj ziva in,da so NATO in USA se zmeraj prepricane da so edine na svetu,ki imajo nesporno pravico odlocanja kaj je za narode po svetu dobro in kaj ne..In temu primerno tudi ukrepati.
Resnicno divja v Siriji drzavljanska vojna,nocem biti cinicen vendar je primerjava med stevilom zrtev v Siriji in otrok,ki umrejo zaradi podhranjenosti v Afriki ,se zmeraj 10.1 za Afriko.
Toda otroci v Afriki naj se tako prosijo za prijateljsko pomoc zahoda je ne bodo delezni. Ce bi se 1 promile taga kar porabi USA za svojo vojno masinerijo uporabilo v ta namen,bi tu ze zdavnaj iztrebili polio in druge otroske bolezni za katere umirajo tu otroci. samo malo vec denarja in otroci v Afriki ne bi umirali vec za podhranjenost.
Cas je ze,da se ustanovi drustvo prijateljev Afriskih otrok.
Howly
# 10.02.2012 ob 13:25
Link do prejšnega komentarja:
http://www.liveleak.com/c/2011_Syrian_up
rising
Howly
# 10.02.2012 ob 13:24
Kako lahko nekdo dela to svojemu ljudstvu, poglejte si na liveleak vsa grozodejstva, ki so delo tirana Bašarja Al Assada, pa če vam je to normalno, potem je res nekaj zelo narobe z vami, ne strinjam se z ZDA, ne podpiram jih, ampak za božjo voljo postavite se na mesto ubogih Sircev, poglejte kaj prestajajo.


Pozor! Prizori so zelo eksplicitni, zato ne priporočam ogleda tistim, ki nimajo želodca za to, poglejte si vsa grozodejstva in potem pišite tukaj!
mdural.
# 10.02.2012 ob 13:23
Link

Sicer pa me zanima, kako drugače ustaviti pobijanje civilistov v Siriji...
Kdo ima kakšno pametno, nepolarno idejo, ki ne bo vključevala diplomatskega pritiska, gospodarskih sankcij, vojaškega udara, nespoštovanja vetov in tako dalje.
Kdo ima odgovor na to.
Tudi končanje vojne v Bosni je bilo verjento predmet poloemik raznih pametnjakovičev, ki so sedeli na varnem v foteljih medtem, ko se je klalo in je bilo na koncu 200 000 mrtvih.
Kdo mi bo odgovoril??
milbos
# 10.02.2012 ob 13:23
Pa tristo kosmatih medvedov!!!!!!
A ne razumeš da Društvo prijateljev Sirije prireja dnevne paintball igre. Primerne puške in obleke dobijo direktno iz svetilnika svobode, patrone z barvo pa od branika demokracije.
Tistih >2000 žrtev sirske vojske je pa, seveda medicinsko dokazano, delno posledica alergije na barvo iz patronov, delno so pa umrli od starosti.
dmejz
# 10.02.2012 ob 13:17
V eksplozijah, ki so odjeknile na severu Sirije, je bilo ubitih enajst ljudi. Kdo je podstavil eksploziv in kdo so žrtve. Morda so vladni vojaki, pa na MMCju lepo sledite demagogiji zahoda.
Američani pa naj že nehajo rušit režime v deželah kjer imajo nafto, pa naj že enkrat pošteno ceno plačajo za sod. Če bi se američani umiril, mogoče tud pri nas ne bi bil liter 1,4€.
tristokosmatih
# 10.02.2012 ob 13:03
V bojih proti neoboroženim civilistom je padlo >2000 pripadnikov sirske vojske. To vedno pozabijo omeniti, ko govorijo o žrtvah.
jamasuki
# 10.02.2012 ob 12:50
aja pa še to...rusija in kitajska nista nič drugačni kot amerika samo za razliko od tega da oni to naredijo brez medijske vojne...potiho in zanesljivo.

drugače pa tko pač je in nikoli ne bo drugače!!!
Petar Karamazov
# 10.02.2012 ob 12:49
hahaha, kot Prijatelji Libije ane? Skupnost židovskih izseljencev in islamskih skrajnežev, ki so s kolaboracijo z Natom Libijo pripeljali na stopnjo Somalije. Res za posrat. Če bi bil jaz Putin, bi zdele že letele nuklearne glave nad Paris, London, Washington in Berlin.
jamasuki
# 10.02.2012 ob 12:48
kitajska in rusija imata prav....kajti če pade režim asada potem bo isto kot je bilo v egiptu libiji afganistanu iraku in še drugod....atomsko na ameriko pa bo mir na svetu!!!!
ciracara
# 10.02.2012 ob 12:42
Za rešitev Sirije glej v Gadafijev priročnik, str. 159. prvo in drugo poglavje.
el CARTEL
# 10.02.2012 ob 12:30
"S tem, ko je bila pobuda Varnostnega sveta ZN-a zavrnjena z dvojnim vetom, smo prisiljeni delovati zunaj sistema ZN-a,"

lol ZN z razlogom potrebuje soglasje članic (tudi in predvsem tistih z vetom).. zahod se očitno ne bo sprijaznil s porazom in bo še naprej rušil postavljal vlade po svetu.. mislim, zakaj bi se ustavili, to počnejo že stoletja..imepriazlizem.

in potem se sprašujejo, zakaj se jim dogaja terorizem..they hate us because of our freedoms :)

seveda rusija in kitajska imata svoje interese.. a zahod je enostavno presenečen in šokiran, da je temu tako.. kako si rusi drznejo imeti svoje interese, pa še v navskriž z zahodnimi.. šok, šok
multinet
# 10.02.2012 ob 12:29
Že spet...?
kurt-china
# 10.02.2012 ob 12:28
ZN - edina stvar ki je se vecja farsa kot besedna zveza "ameriska demokracija"
mandan
# 10.02.2012 ob 12:27
Cilj: zrušiti Al Asadov režim

Ne, cilj je ustvariti kaos v deželi, in poceni pridt do nafte ter seveda trgovske poti proti vzhodu.

Seveda je potem na vrsti Iran, kot kamen spotike, bo kmalu tudi tam podobno.

Vsa ta prelita kri pa je skoraj 100% krivda taistega zahoda, ki s svojimi agenti ustvarja notarnje nemire.
whisky
# 10.02.2012 ob 12:19
"S tem, ko je bila pobuda Varnostnega sveta ZN-a zavrnjena z dvojnim vetom, smo prisiljeni delovati zunaj sistema ZN-a," zakaj ga pa potem sploh imamo, če lahko mal po svoje?
juster
# 10.02.2012 ob 12:16
Zakaj zahod ne posreduje v bahrajnu???

Zlahka bi vrgli bahrajnjse samodržce ki pobijajo lastno ljudstvo, tam imamo že vojaške baze.
bud00
# 10.02.2012 ob 12:13
Prvič slišim za Sirijo.
Konec despotizmu
# 10.02.2012 ob 12:11
Kdo ogroža svetovni mir?

Lažnjivi "prijatelji" ogrožajo svetovni mir.
Konec despotizmu
# 10.02.2012 ob 12:08
Zahodni mediji lažejo in moč ni ne v Kitajski, ne v Rusiji, najmanj od vsega v Ameriki in sionistih, moč je v Resnici, moč je v Ljudeh.

Andronik
# 10.02.2012 ob 12:06
Webster Tarpley interview na Sirijski TV
lo_pa__ta
# 10.02.2012 ob 12:05
drustvo prijateljev nafe in plinovodov
Andronik
# 10.02.2012 ob 12:00
O.k. saj pošteno povedano. Hebe se jim za demokracijo, človekove pravice itd... cilj je zamenjava režima ali po domače okupacija države. Ironija je, da se to dogaja pod sloganom "svoboda"!

Ah... zviti so cionisti.
ciracara
# 10.02.2012 ob 12:00
Demokracija v sirji in SR sloveniji zdaj!
ciracara
# 10.02.2012 ob 11:55
Sem prijatelj Sirskega ljudstva!
PONOS
# 10.02.2012 ob 11:51
S tem se strinjam Rusi ali že prej SZ so slabi zavezniki gledajo samo na svojo rit.
Zgodovina je to pokazala pri Egiptu pri vojnah z Izraelom,Libiji,Srbiji itd...počasi Rusija izgublja kredibilnost.
Whitetrasher
# 10.02.2012 ob 11:49
"Po podatkih Združenih narodov je v zadnjih desetih mesecih v Siriji umrlo najmanj 5.400 ljudi."

Mislim,da bo ta številka v naslednjih desetih mesecih z pomočjo demokratičnih sil narasla za vsaj eno ničlo :(
Kejkoo
# 10.02.2012 ob 11:49
Kako leto nazaj so Momotu govorili, naj se vzame v roke... da bo še glavo zgubil. Ni poslušal in se je napihoval dalje. Kako je končal, vemo.

Zdaj Asadu govorijo, naj se vzame v roke, da bo še glavo izgubil ...

U ARABS WHAY U NO LEARN?
lunajko222
# 10.02.2012 ob 11:42
na žalost je moč na strani zahoda.. kitajci in rusi ne morejo tukaj spremeniti tok sil..
edino če bi rusija in kitajska javno razglasili da je ščitenje sirije strateškega pomena ter prinesejo taktično nuklearno orožje, proti-letalske rakete, ter ruske in kitajske vojake ki bi vzpostavili ščit.. tako kot američani pošiljajo američane v izrael, .. proti-raketni ščit v izraelu, ter zastonj dajejo najmodernejše orožje izraelu.. tako se ščiti nekoga..

jasno je da rusija ni tako močna da bi kaj tako JASNEGA naredila.. če samo gledamo kako so se umaknili iz ščitenja irana, oz. iz prodaje sistema s-300 kljub plačilu ki ga je iran dal rusiji, in na katerega še čaka da ga rusija vrne.. groza.

Assad če bi imel kaj v glavi bi moral odstopit, tukaj ne more zmagat, sam proti vsem ne gre... je nepravično ampak svet je nepravičen, odstopiš, gre v rusijo ali kitajsko da se zaščiti pred gadafijsko usodo ter prepusti sirijce v kapitalistični roparski sistem ki je več ali manj že cel svet noter.. iran bi moral isto naredit.. potem pa preostane pritisk celotnega kapitala na pleča rusov in kitajcev.. glej, jaz bi rekel rusiji tkole.. če mislite da bomo krvaveli za brezveze se motite, če me rus misli ščitit naj me ŠČITI.. to je jasno in glasno pokažeš da sirija ne bo padla.. in te korake sem omenil prej kakšni so.. če nisi sposoben tega naredit nima smisla.. sirija bo padla in to bo to.. zakaj zdj zanetit sovraštvo v državi kjer bo prišlo do posilstev, ropanja, ubojev.. itd.. mučenj itd.. več kot traja tole sra*je več trpljenja za ljudi..

kitajci pa rusi pa itak ne morejo iti ALL IN pri siriji ker niso tako močni da absorbirajo posledice takšnega dejanja.. Rusiji že grozi da izgubi trg celotne arabske populacije.. EU aktivno išče druge vire energije (z namenom da osiromaši rusijo kot dela podobno z iranom ko so jim dali sankcije za prepoved izvoza nafte.. ) kam pes taco kaže je jasno.. kaj bo speči medved naredil... po vsej verjetnosti nič... kot v 2.sv. vojni. .ko so čakali da so nemci prišli do moskve..
mk89
# 10.02.2012 ob 11:32
EU in ZDA naj bi zagotovili le to, da ne bosta uporabili vojaške sile.

Zakaj pa bi jo, če lahko uporabijo plačance. Banda imperialistična.
škoff
# 10.02.2012 ob 11:29
Rušenje vlad, tudi takih, ki so bile izvoljene od ljudstva in državnikov, ki jih ljudstvo podpira tako kot v Libiji, Siriji in še marsikje, ki pa niso pogodu zahodnim zločincem je dejstvo. Nekaj podobnega v milejši obliki seveda se je dogajalo tudi v Sloveniji pri rušenju Jankovića in ustoličevanju JJ na oblast. Prepričan sem da bi USA vladni kriminalci tudi v Sloveniji posegli po orožju v primeru če bi se ljudstvo in vlada hoteli rešiti njihovega vampirskega prijema.
Kazalo