Pod okriljem STO-ja se bo slovenska turistična ponudba strokovni, poslovni in splošni javnosti predstavila kot zelena destinacija za aktivne počitnice, poudarek predstavitve Slovenije v okviru partnerstva sejma pa bo letos na predstavitvi Portoroža in Pirana, s čimer jo želijo Bavarcem predstaviti kot bližnjo, privlačno in kakovostno sredozemsko destinacijo. Foto: BoBo
Pod okriljem STO-ja se bo slovenska turistična ponudba strokovni, poslovni in splošni javnosti predstavila kot zelena destinacija za aktivne počitnice, poudarek predstavitve Slovenije v okviru partnerstva sejma pa bo letos na predstavitvi Portoroža in Pirana, s čimer jo želijo Bavarcem predstaviti kot bližnjo, privlačno in kakovostno sredozemsko destinacijo. Foto: BoBo
Znamnka I feel Slovenia
V letu 2011 se je v okviru turističnega sejma v Münchnu, ki bo letos potekal med 22. in 26. febuarjem, na 70.000 kvadratnih metrih predstavilo 1.400 razstavljavcev iz 59 držav, sejem pa je obiskalo 100.000 obiskovalcev. Foto: MMC RTV SLO

Münchensko sejmišče je Slovenijo za državo partnerico izbralo tokrat drugič, saj je po besedah direktorja münchenskega sejmišča Reinharda Pfeiferja s svojo raznoliko ponudbo glede na trende povpraševanj za preživljanje oddiha idealna destinacija za promocijo in obisk, so sporočili iz Slovenske turistične organizacije.

Generalni slovenski konzul na Bavarskem in v Baden-Württembergu Marko Vrevc izpostavlja, da so vezi Slovenije in južnega dela Nemčije tradicionalno tesne in razvejane. Povezuje nas bogata skupna preteklost srednjeevropskega prostora. "Naši bavarski partnerji Slovenijo poznajo in jo radi obiskujejo. Vedo, da je Slovenija varna. Cenijo našo odprtost in neposrednost, naše neokrnjeno okolje in odlično kulinariko," je dejal Vrevc.

Direktorica STO-ja Maja Pak pa je poudarila, da nemški trg, ki je za slovenski turizem tradicionalnega pomena, opaža po daljšem času stagnacije znova odlične rezultate. Podatki števila turistov in prenočitev z nemškega trga v letu 2011 izkazujejo 13-odstotno rast prihodov in 12-odstotno rast prenočitev.

Pomembna partnerska vloga za dvig prepoznavnosti
Na slovenski stojnici se bo predstavilo 18 podjetij s področja slovenskega turizma, med katerimi so slovenske terme, predstavniki Alp in pohodništva, Ljubljane in slovenskih mest, obale, tematsko pa bodo na stojnici prisotna tudi podjetja iz slovenske Istre, ki bodo na ogled postavila svoje izdelke. Portoroške soline bodo imele poseben razstavni prostor tudi na samem vhodu na sejmišče, ki bo v celoti v znamenju Pirana in Portoroža.

STO si od partnerstva Slovenije na sejmu obeta dvig prepoznavnosti slovenske turistične ponudbe in ga v sodelovanju s Portorožem in Piranom ter drugimi prisotnimi partnerji v okviru sejma izvaja kot eno izmed večjih aktivnosti na nemškem trgu, ki bodo prispevale k nadaljevanju trenda dobrih rezultatov nemškega obiska Slovenije v preteklem letu.