Planinski izlet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 6 glasov Ocenite to novico!
Švicarske Alpe vabijo tudi v poletnih mesecih. Foto: EPA

Dodaj v

Foto: Švicarske Alpe poleti - raj za planince

Turistično vabljiva Švica
5. julij 2017 ob 13:05
Wartau - MMC RTV SLO

Švica je tudi v poletnih mesecih magnet za turiste – predvsem hribi, kjer so smučarje nadomestili planinci in ljubitelji neokrnjene narave.

Takšno podobo je moč zaslediti te dni na gori Alvier. Toda to je le ena izmed priljubljenih točk letošnjega poletja. Številni turisti se zgrinjajo v Zermatt, kjer lahko občudujejo razgled na Matterhorn, ki je prve obiskovalce pritegnil že davnega leta 1860. V vasico Zermatt avtomobili nimajo dostopa, je pa dostop do lokacij možen z električnimi vozili in kočijami. Poleti je okolica odlična za pohodništvo.

Tudi vasica Saas-Fee, ki je središče zimskih športov, ponuja obiskovalcem številne dejavnosti: od gorskega kolesarjenja, plavanja, pohodništva ... Oblegano je tudi največje mesto Zürich. Mesto ob Züriškem jezeru ima tudi možnost brezplačne izposoje koles.

Prav tako pa so v poletnih mesecih zanimive še preostale priljubljene zimske postojanke, kot so Gridelwald, Pontresina in Murren.

K. K., foto: EPA
Prijavi napako
Komentarji
ajvard
# 05.07.2017 ob 15:03
LukaH, Lovec

Planinsko zvezo oziroma Slovensko planinsko društvo so ustanovili pred več 120 leti. leta 1895 pa začne izhajati Planinski vestnik, najstarejša slovenska revija, ki še izhaja.

zaradi par pametnjakovičev vajinega tipa pač ne bomo spreminjali uveljavljenega zgodovinskega termina, ki ga jasno opisuje tudi SSKJ.

če bi bil sposoben branja SSKJ-ja,bi ugotovil, da beseda planina pomeni tudi:
2. nav. mn. visoki hribi, zlasti skalnati: pred seboj je zagledal s soncem obsijane planine; rad hodi na, v planine; strme planine; pobočja planin
piarija
# 05.07.2017 ob 16:49
bolš k morje...
Sorrento
# 06.07.2017 ob 11:11
Cene so takšne, da ni kosila izpod 100 EUR. Sem videl Nemce skoraj jokati, ko so dobili jedilni list s cenami pred sebe.
slovenkaaaa
# 05.07.2017 ob 15:10
elektrupunk, a si že bil v Švici ali samo po teh slikah na MMC sklepaš? Mi veliko hodimo v Švico, pa ni tako drago, kot se piše, tudi v Sloveniji je drago, če greš v hotel v centru Ljubljane... preko Airbnb se v Švici čist fajn gre skozi... letna vinjeta je 35 eur... in je fajn država, se lahko marsikaj naučimo od njih.
elektrupunk
# 06.07.2017 ob 08:01
hej slovenkaaaa .. glej jst nisem nič pisal o cenah v Švici ..jst sem podal samo osebno oceno o lepoti samih gora.. sj ne trdim da ni lepo , samo meni so pač naše gore lepše. Itak so njihovi najvišji vrhovi vredni pogleda, tudi na Breithornu sem bil (Ok razumem klasika pač) , tudi Eiger sem že videl v živo (enostavno sem ga moral, ker sem toliko o njem bral) kar sem pa hotel povedat je da men pač srce bolj vriska od veselja, ko zrem v gore nekje nad Zadnjo Trento ali pa kje sred Martuljka.. Njihovi vrhovi mi pač niso tako lepi, če niso pokriti s snegom. pa pustimo sedaj ob strani kuliso Matterhorna iz Zermatta ..kar se pa cen tiče.. roko na srce Švica res ni poceni ..
Arso
# 05.07.2017 ob 14:33
Švica je izredno lepa, a tudi draga. V Sloveniji imamo
izredno veliko gorskih lepot, toda politika krepko caplja
za tem kar Slovenija ponuja.
Natasya
# 06.07.2017 ob 11:50
@slovenkaaaa pomoje še nikoli nisi bila v Švici...
LukaH
# 05.07.2017 ob 16:56
@ ajvard
"če bi bil sposoben branja SSKJ-ja" to je tipičen "hegemonističen" pristop degradacije.
Seveda SSKJ zelo dobro poznam, mimogrede že iz stroke.
"Ponarodela uporaba (vendar pomensko napačna)" Izrazov "planina", "plava barva" ipd. je posledica "ilirizma" oz. panoslovanstva na našem prostoru ravno v času nastajanja "Planinske zveze". Izraz se ukoreninil in vsak poskus spremebe je bil zelo, zelo histerično, fanatično zavrnjen... v slovenskem jeziku npr. Kilimandžaro, Anapurna, Denali, itd... ne morejo biti "planine"... kaj je planina? grič, hrib, gora...? - preprosto je le pašnik, niti ne nujno v gorah (Planina, Planisko polje...) Torej vabljen na naslednji poskus preimenovanja srbsko-hrvaškega izraza Planinska zveza Slovenije v Zvezo gornikov Slovenije ali Gorniško zvezo Slovenije ... npr. ZVGS (zveza vojaških gornikov Slvoenije je že pravilno poimenovana). in brez fanatizma prosim, hvala.
Lovec
# 05.07.2017 ob 14:14
Planinska zveza - ni pravo.
Gorniška zveza - je pravilno.

Upam, da bomo nekoč dojeli, da živimo v Sloveniji.
čofotalček
# 06.07.2017 ob 09:56
Ko kolesariš po švicarskih planinah te cene prav nič ne motijo. Jih vzameš v zakup. Sicer pa imajo poti tako lepo zrihtane in označene, da se Slovenija (razen nekaj lokalnih izjem) z njimi ne more primerjati.
elektrupunk
# 05.07.2017 ob 14:35
kakor koli obrneš so naše gore lepše ..no, res je da jih ni veliko, pa niso tako visoke, so pa vseeno lepše ..
LukaH
# 05.07.2017 ob 13:39
Planina ... območje v goratem svetu, kjer se pase živina : Velika Planina, torej s travo porasel svet , navadno v gorah, namenjen za pašo. ... planinec > pastir > planšar, dejavnost planinstvo.

Gora > gornik , gorništvo.

Planinska zveza Slovenije - zveza planšarjev, gorskih pastirjev... tako se razume.

Torej hodimo v gore , na planinah pa pasemo živino.