Za manj izkušene kolesarje je pripravljena 28 kilometrov, za izkušenejše pa 48 kilometrov dolga trasa med pohorskimi gozdnimi rezervati. (Fotografija je simbolična.) Foto: Slotrips.si
Za manj izkušene kolesarje je pripravljena 28 kilometrov, za izkušenejše pa 48 kilometrov dolga trasa med pohorskimi gozdnimi rezervati. (Fotografija je simbolična.) Foto: Slotrips.si
Kolesarjenje na Pohorju
Vse trase tokratnih kolesarskih dogodkov potekajo na nadmorski višini med 1000 in 1400 metrov in izključno po makadamskih poteh. Foto: MMC RTV SLO

Kolesarjenje bo potekalo po gozdnih cestah med Arehom, Osankarico, Klopnim vrhom in Šumikom in je namenjeno vsem generacijam.

Prvi dan festivala so organizatorji poimenovali Pohorje open in bo kolesarjem omogočal prosto izbiro kolesarskih poti po Pohorju s pomočjo nove kolesarske karte, ki jo je izdal Zavod za turizem Maribor - Pohorje. Osrednje dogajanje pa bo v nedeljo, ko se bodo udeleženci Bikefest rida lahko preizkusili na dveh različnih progah.

Za manj izkušene kolesarje je pripravljena 28 kilometrov, za izkušenejše pa 48 kilometrov dolga trasa med pohorskimi gozdnimi rezervati.

Vse trase tokratnih kolesarskih dogodkov potekajo na nadmorski višini med 1000 in 1400 metrov in izključno po makadamskih poteh. "Dogodek ni tekmovalne narave, saj ni pomemben čas, ampak druženje," je povedal organizator Jan Pukl.

Pohorje, idilična kolesarska destinacija
Po njegovih besedah je pomembna tudi promocija Pohorja kot "idilične" kolesarske destinacije. "Za kolesarje je na voljo množica gozdnih cest, še posebej mariborski del do Peska oziroma Rogle ima dobro urejene in označene kolesarske poti. Večinoma gre za makadamske ceste z malo prometa, zato je idealen kraj za gorske kolesarje," je povedal.

Po njegovih ocenah si Pohorje krepi ugled tudi med tujimi kolesarji, saj na pohorske strmine v zadnjih letih zaide vedno več gostov iz tujine. Si pa gostitelji kolesarjev in organizatorji kolesarskih dogodkov želijo spremembe zakonodaje, ki trenutno ne dovoljuje kolesarjem vožnje v naravnem okolju oziroma na cestah, ki so ožje od treh metrov. "Tako rigorozne zakonodaje ne poznajo nikjer v Evropi, zato mislim, da so tu nujne spremembe, ker bi potem lahko tudi na Pohorje privabili še več kolesarjev," je dejal.