Passat alltrack je nova in robustnejša različica uveljavljenega modela iz Volkswagnove ponudbe. Foto: M. Kr.
Passat alltrack je nova in robustnejša različica uveljavljenega modela iz Volkswagnove ponudbe. Foto: M. Kr.

Avtorja oddaje na Valu 202 po preizkusu dveh neposrednih Volkswagnovih sorodnikov namreč ugotavljata, da tako novi passat alltrack kot tudi njegov sorodnik, ki se po novem uradno ne ponaša več z družinskim imenom, ampak le kratico CC, v vsem ustrezata predstavam o tem, kakšni naj bi bili nemški avtomobili.

Passat alltrack se od svojih manj robatih sorodnikov razlikuje po dodatnih treh centimetrih razmika med tlemi in karoserijo, plastičnih zaščitnih obrobah najbolj izpostavljenih mest in pogonom vseh štirih koles, ki ga je pri preizkusnem avtomobilu zagotavljal štirivaljni dizelski motor z močjo 125 kilovatov, za prenos moči pa je skrbel šeststopenjski samodejni menjalnik DSG.

V primerjavi z robustnejšim genetskim sorodnikom, pa precej bolj elegantno deluje CC, ki naslavlja povsem drug krog kupcev, saj znamki zapolni ponudbo v tržni niši kupejevskih limuzin. Ne glede na različna značaja obeh avtomobilov pa ostaja dejstvo, da delita skupno mehaniko, kar pa je v njunem primeru prej prednost kot slabost.

Več podrobnosti s preizkusa obeh predstavnikov nemške avtomobilske šole in novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.