Za doplačilo je na voljo sistem Drive Select z možnostjo izbire različnih načinov vožnje. Foto: Audi
Za doplačilo je na voljo sistem Drive Select z možnostjo izbire različnih načinov vožnje. Foto: Audi

Audi je po štirih letih in pol milijona prodanih primerkov prenovil svoja najmanjša modela, petvratni A1 in trivratni A1 sportback, ki sta prvič dobila tudi trivaljni pogonski agregat.

V Ingolstadtu so svojemu miniavtomobilu namenili manjše oblikovalske novosti. Kompaktni avtomobil je po zaslugi prenovljenih odbijačev zrasel za dva centimetra in zdaj meri 3,98 metra. Ostrejše linije odbijačev in žarometov dodatno poudarjajo dinamičen pedigre. V ponudbi so še nove barve, na zunanjosti je več kroma, spremenjeni so pragovi, opcijsko so lahko stebrički v kontrastnih barvah s karoserijo.
Povezava s spletom
Potniška kabina z dvema novima oblikovalskima paketoma, design in sport, ponuja več prilagajanja različnim okusom. Kupci bodo lahko v različnih barvah izbrali dekorativne detajle, kot so obrobe prezračevalnih šob. Posodobljena je multimedija MMI. Vozilo ima vgrajeno dostopno točko WLAN, prek katere lahko prek mobilnih naprav potniki v vozilu kar med vožnjo prosto dostopajo do spleta in elektronske pošte. Novo je tudi ozvočenje s podpisom znanega proizvajalca avdioopreme Bose.
Audi prvič s trivaljnikom
Tako kot prenovljenemu Volkswagnovemu polu so pri skupini Volkswagen tudi audiju A1 namenili nov turbo trivaljni pogonski agregat. Trivaljnik je sploh prvič vgrajen v vozilo znamke Audi.

1,0-litrski TFSI bencinski agregat ima 70 kilovatov moči, povprečna tovarniška poraba je 4,3 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida so 99 gramov na kilometer. Drugi nov trivaljnik je 1,4-litrski turbodizel z oznako ultra in 66 kilovati moči. Povprečna tovarniška poraba je 3,4 litra na 100 prevoženih kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida pa vsega 89 gramov na kilometer.

Športni različici S1 in S1 sportback ohranjata 2,0-litrski agregat TFSI s 170 kilovati moči in 370 Nm navora. To pomeni, da od 0 do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde, najvišja hitrost pa je 250 km/h.
Navdih je bil mini
Audijevi inženirji so posebno pozornost namenili podvozju, saj so želeli, da bosta tako A1 kot A1 sportback na cesti z voznimi karakteristikami konkurirala miniju. Avtomobil je zdaj v ta namen opremljen z novim prilagodljivim elektromehanskim servokrmiljenjem in sistemom za prilagodljivo (adaptivno) dušenje, športni paket prinaša trše vzmetenje.
Prenovljeni model v prodajne salone prihaja v prvem kvartalu leta 2015.