Avtomobilnost

Poudarki

  • Prodaja Ducatija se zapleta
  • Prodaji so se uprli predstavniki delavcev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 8 glasov Ocenite to novico!
Koncern Volkswagen na IAA Frankfurt 2015
Ob odličnih finančnih rezultatih delavci ne dovolijo razprodaje hčerinskih podjetij. Foto: Volkswagen

Dodaj v

Delavci ne dovolijo prodaje Ducatija

Prodaja Volkswagnovih podjetij
1. avgust 2017 ob 09:20
Berlin - MMC RTV SLO

Nadzorni odpor skupine Volkswagen je razdeljen glede prodaje Ducatija. Nasprotniki prodaje navajajo odlične poslovne razultate in ne dovolijo razprodaje.

Skupina Volkswagen je v preteklih mesecih bankam naročila oceno možnosti prodaje hčerinskih podjetij Ducati in Renk za začetek zvajanje nove strategije po dizelskem škandalu. Skupina je junija 2016 razkrila “Strategijo 2025”, s katero je napovedala prehod na električna vozila in uvedbo novih storitev na področju mobilnosti.

Vir blizu podjetja je povedal, da se za Ducati trenutno poteguje pet potencialnih kupcev, med drugim tudi italijanska družina Benetton, ki naj bi za proizvajalca motociklov ponujali med 1,3 in 1,5 milijarde evrov. Ponudniki bodo ob koncu poletja dobili možnost vpogleda v dokumente družbe.

Toda predstavniki delavcev nasprotujejo prodaji podjetji Ducati in Renk brez predložitve finančnih razlogov. Predstavniki delavcev sestavljajo polovico 20-članskega nadzornega odbora, ki odloča o prodaji premoženja podjetja.

Predstavnik delavskega sveta skupine Volkswagen je za Reuters povedal, da predstavniki delavcev v nadzornem odboru podjetja ne bodo dovolili prodaje podjetji Ducati, Renk ali MAN Diesel & Turbo. Vsak, ki se je seznanil s polletnimi rezultati skupine, ve, da da ta ne potrebuje denarja, zaradi česar ne bodo dovolili razprodaje hčerinskih podjetij.

Ponovno z dobičkom
Skupini je zaradi znižanja stroškov in izboljšav v zadnjem polletju uspelo povečati dobiček za 19 odstotkov, na 8,9 milijarde evrov. Eden od virov je povedal, da bodo zaradi odločnega nasprotovanja sindikata ponovno proučili možnosti prodaje Ducatija, saj ne želijo ogroziti sodelovanja z delavci ob prenovi znamke.

Ducati je v lasti Volkswagnove luksuzne znamke Audi, toda njegovo morebitno prodajo mora potrditi nadzorni odbor skupine. Vir blizu Audija je ob tem povedal, da bo zaradi tritedenskih poletnih počitnic na odločitev vodilnih o načrtovani prodaji treba počakati do septembra ali celo do oktobra. V Ingolstadtu pa za zdaj tega ne želijo komentirati.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
fah-q
# 01.08.2017 ob 11:40
britanska avtomobilska industrija je bila krepko močnejša od nemške...kaj je preveslo tehtnico? britanski lastniki in menadžment so bli nonstop v boju s sindikati...tatcherjeva je poskrbela, da so moč sindikatov dobesedno zdesetkali...no, vse to ni pomagalo napram nemcem, kjer so v upravi takrat sedeli tako lastniki/ustanovitelji, kot ostali menadžerji kot delavci...in ti so se, čisto racionalno dogovorili kaj in kako za maksimiziranje profita, ki se ga deli tudi med zaposlene...

zadnje čase delajo probleme po nemških frmah razni anglško-ameriško misleči loleki (ki so prišli s "tujim kapitalom") ampak zaenkrat nemci ne popuščajo pri svojem konceptu, bodo pa najbrž morali...in potem bo šlo kot z ameriško in angleško industrijo...vse v maloro...ker ta miselnost kobilic, ki bi vse požrle drugam itak ne more pripeljat.
bilzerian
# 01.08.2017 ob 11:34
@ izo

očitno si slabo prebral članek.
prodaji nasprotujejo predstavniki delavcev v podjetju VW,ki je lastnik Audija, ta pa je lastnik Ducatija. torej nasprotujejo nemci.
Italijani so doma in so tiho.
HOR
# 01.08.2017 ob 15:20
Med skupinami, ki imajo pri nas najslabšo produktivnost in dodano vrednost so managerji...
(v veliki meri politično postavljeni poslovno nesposobni in/ali zaostali priskledniki...)
el CARTEL
# 01.08.2017 ob 10:52
Predstavniki delavcev sestavljajo polovico 20-članskega nadzornega odbora, ki odloča o prodaji premoženja podjetja.

normalen sistem - predstavniki delavcev aktivno sodelujejo v upravljanju podjetje (in lahko prodajo preprečijo, če se ne strinjajo z njo)

tako si udeležen v procesu in nisi tretiran kot suženj.
nepredstavljivo za večino slovenskih delodajalcev. verjetnos e počutijo ogrožene zaradi takih idej
DeepBlue
# 02.08.2017 ob 12:15
In kaj ima Ducati z 'dizlskim škandalom'?
kingestone
# 02.08.2017 ob 09:33
sploh ni gonje, je le realni odziv na vse 'folkswagnove' nategancije v zadnjih letih; od motorjev do predragih avtov, novi pripomočki, ki so drugje že standardna oprema, preplačani v suhem zlatu, prehitro splavljene tehnologije, downsizing za nižjo življensko dobo...
in potem se bodo čudili zakaj slabi poslovni rezultati.
in seveda po socialistično delavci ne bi bili nič krivi, čeprav tam soodločajo LOL
feminist
# 01.08.2017 ob 22:40
gonji proti vagu

gonja sploh ne bi bila mozna, ce bi delali avte kot se zagre. ne bi goljufali, pa ne bi bilo problema; ker tisto ni bila navadna tehnicna napaka, kjer je hitri vpoklic avtov dovolj - to se pac zgodi. goljufija je namerno dejanje in gonja je se premajhna glede na prodajne stevilke; sploh v evropi, kjer so bili kupci fejk modernih motorjev najbolj nategnjeni.
HOR
# 01.08.2017 ob 15:16
"...Ducati in Renk brez predložitve finančnih razlogov. Predstavniki delavcev sestavljajo polovico 20-članskega nadzornega odbora, ki odloča o prodaji premoženja podjetja...."

Kdaj bomo mi spet na takšnem socijaldemokratičnem nivoju, kot Nemčija...
Dokler nam bodo ekonomijo v veliki meri vodili od kapitala zdresirani Hayeki nikoli...
kotzi
# 01.08.2017 ob 17:11
vw skupino zivi audi in porše..ce ne bi imela teh znamk...bi ze odpuscali..in to na polno..torej..je pa zanimivo ferrrari ima trzno vrednost 20 miljsrd dolarjev...skupina vw pa 70 miljard...pa prodajo 10 miljonov vec avtov kot ferrari...torej..vw se bo radelil na vec delov...in se mora..
izo
# 01.08.2017 ob 17:01
Bistveno pri tem je, da tam predstavniki delavcev vedo, da kar je dobro za podjetje je dobro za njih. Naši sindikalisti ne poznajo drugega kot "hočemo višje plače" in "ne dovolimo fleksibilnosti na trgu dela".

niso najbolj dojel, kaj sem hotel povedat s prvim komentarjem, pa pustimo to, ker bom spet označen za kaj..
ElTorro
# 01.08.2017 ob 12:51
@kingestone
Bistveno pri tem je, da tam predstavniki delavcev vedo, da kar je dobro za podjetje je dobro za njih. Naši sindikalisti ne poznajo drugega kot "hočemo višje plače" in "ne dovolimo fleksibilnosti na trgu dela".

Če bi dali Semoliča in Štruklja na takšen položaj, bi imeli v podjetju kmalu 50% višje plače od povprečja, odpustili ne bi nikoli nikogar, zaposlovali pa bi tudi če ni ravno treba.
Dokler pač ne bi zmanjkalo rezerv....

Problem pri nas je seveda tudi na strani lastnikov. Marsikomu je podjetje padlo v naročje, ker je bil ob pravem času na pravem mestu in preprosto ne razume, da rabiš za uspešno podjetje tudi zadovoljne in motivirane delavce....da imajo tudi delavci velikokrat koristne predloge in pripombe....da je treba delavce tudi kdaj nagraditi in jim ne le groziti.
Ultra rigiden trg delovne sile jim gre na roko, ker lahko na ta način zadržijo pri sebi kvaliteten kader, ki jih vendarle drži nad vodo kljub njihovi nesposobnosti.
kingestone
# 01.08.2017 ob 13:09
Problem pri nas je seveda tudi na strani lastnikov. Marsikomu je podjetje padlo v naročje, ker je bil ob pravem času na pravem mestu in preprosto ne razume, da rabiš za uspešno podjetje tudi zadovoljne in motivirane delavce....da imajo tudi delavci velikokrat koristne predloge in pripombe....da je treba delavce tudi kdaj nagraditi in jim ne le groziti.
Ultra rigiden trg delovne sile jim gre na roko, ker lahko na ta način zadržijo pri sebi kvaliteten kader, ki jih vendarle drži nad vodo kljub njihovi nesposobnosti.


jasna stvar. ampak da se rešiš takih lastnikov in podjetij je potrebno totalno flexibirat trg dela.

bolj ko o tem razmišljam, bolj vidim da ne bo druge rešitve kot čisti reset; tega obstoječega stanja enostavno ne moremo spremeniti v dobrega.
res bo dosti gorja in dosti jamranja (po večini od slabih delavcev in propalic), ampak drugače enostavno ne bo prihodnosti za naše otroke. ne vidim druge rešitve.

ampak seveda do tega ne bo prišlo, ker je preveč ljudi še opranih od komunističnih pravljic da bi se kaj takega dalo izvesti.
zato v sloveniji nikoli ne bo bolje - samo slabše, imho; ker sami ljudje blokirajo rešitve za boljšo prihodnost.
žal...
izo
# 01.08.2017 ob 12:42
očitno si slabo prebral članek.
prodaji nasprotujejo predstavniki delavcev v podjetju VW,ki je lastnik Audija, ta pa je lastnik Ducatija. torej nasprotujejo nemci.
Italijani so doma in so tiho.


nope, govorim o splošni italjanski publiki, ne o delavcih v podjetju (tem je očitno jasno, da gredo iz dežja pod kap, lol). so pa lahko tem prodajama ipd lepo zahvalijo o gonji proti vagu, med drugim, katero del medijske mašine so tudi sami.
bo zdej s firmo, ki štrika puloverje, bolje..
kingestone
# 01.08.2017 ob 12:28
pa kaj imajo delavci, ki niso lastniki podjetja in s svojim premoženjem ne odgovarjajo za poslovanje podjetja, za govorit o odločitvah lastnikov??

to se dogaja samo v propadlih državah socializma, ko so še čistilke in kuharce mislile da so kompetentne o razvojnih strategijah podjetja...
razultati so znani.

ampak slovenčki pa še kar godejo po svoje.
izo
# 01.08.2017 ob 11:12
sej se italjani nonstop žalijo, kako so jim nemci pobrali lep del prestižnih znamk (ki so bile praktično v pogubi in naredili iz njih zgdobo o uspehu). zdej je čas, da vzamejo nazaj zadevo v svoje roke, ko so "naši" nemce po prstih.
tako kot so pri fiatu, ferariju ipd, lol..
Kazalo