Avtomobilnost

Poudarki

  • Športna različica GSi tudi za karavansko insignio
  • Na voljo s turbodizlom ali turbobencinarjem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 8 glasov Ocenite to novico!
false
Športna insignia GSi bo na voljo z bencinskim ali dizelskim motorjem. Foto: Opel

Dodaj v

Nabriti karavan

Opel insignia GSi
14. september 2017 ob 06:56
Rü,Rüsselsheim - MMC RTV SLO

Opel je športno izvedbo GSi namenil tudi karavanski insignii. Ta poleg prostorne notranjosti prinaša športno podvozje in štirikolesni pogon, na voljo pa bo z bencinskim ali dizelskim motorjem.

Opel želi dokazati, da je lahko tudi družinski karavan športen, zato je zanj izbral najmočnejši dizelski motor v ponudbi ter dvolitrski turbobencinar s 191 kilovati (260 KM). Poleg tega mu je namenil športen videz in športno podvozje ob prostornosti, ki lahko zadovolji potrebe petčlanske družine.

Dva najmočnejša motorja
Dvolitrski turbodizel s pomočjo dveh turbopuhal razvije 154 kilovatov (210 KM) ter 480 Nm navora pri 1.500 vrtljajih. Moč se prenaša na vsa štiri kolesa prek samodejnega osemstopenjskega menjalnika z obvolanskima prestavnima ročicama. Za vse, ki prisegajo na bencinarje, je na voljo prisilno polnjeni štirivaljnik s 191 kilovati (260 KM) ter 400 Nm navora med 2.500 in 4.000 vrtljaji na minuto.

Za dobro lego in oprijem na cesti skrbijo prilagodljivo podvozje FlexRide z voznimi načini Standard, Tour, Sport in Competition, štirikolesni pogon Twinster z nadzorom vektorjev navora ter športne vzmeti in posebni blažilniki. Poleg tega so tu aerodinamični dodatki s posebnimi režami za zrak, zavore znamke Brembo in 20-palčna platišča, obuta v pnevmatike michelin pilot sport 4 S.

Kabina je enako prostorna kot pri običajnih različicah, kar pomeni, da ponuja udobje za pet potnikov, v zadku pa od 560 do 1.665 litrov prostora za prtljago. Poleg tega pa oznaka GSi prinaša tudi športna sprednja sedeža z integriranim vzglavnikom, certifikatom AGR, gretjem in hlajenjem ter funkcijo masaže.

V serijski opremi bomo našli tudi multimedijsko napravo Intellilink s povezljivostjo s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay ter seveda On Star in vsi asistenčni sistemi, ki so na voljo za običajnejše različice insignie.

Martin Macarol
false
false
false
false
Prijavi napako
Komentarji
johndeer
# 15.09.2017 ob 12:48
@ izo
Opel že nekaj mesecev ni več ameriški. Dizel v njem je v osnovi Fiatov z nekaj oplovimi prilagoditvami ali pa recimo temu izboljšavami. Ja, pa še vedno smrdi, samo v realnih meritvah je NoX prekoračil za 20-30x, tebi ljubi Das Avto pa 80x. Ne bom 'prilepi link' strokovnjak, na ADAC-u so vse meritve.
frgo
# 14.09.2017 ob 14:14
Edina prava revija je tista, kjer gledajo avto po 7 letih in 200k kilometrih.

Salomonov oglasnik?
johndeer
# 15.09.2017 ob 16:35
@ Izo
Sej vem da peče, ampak izmišljevati se pa res ni potrebno. EURO 4 dizel motor s prilagojeno programsko opremo so prodajali kot EURO 6, FCA; GM in Mazda so takrat čudežni VW 140 KM dizel komentirali, da je nemogoče narediti motor s tako močjo, nizko porabo in tako nizkimi izpusti... Želim ti samo povedati, da se niso sprenevefali.

@ Luka in Izo - specifikacije izpustov FCA, PSA pa so enake kot so bile pred izbruhom afere, kaj vama ni jasno? Goljufal je samo VAG in sam se sprašujem, kje VAG goljufa sedaj - pri porabi? pri nazivni moči motorja?
johndeer
# 15.09.2017 ob 14:33
@ luka
briga me kaj imajo zdaj. Bavčar tudi ne krade in goljufa več..., pod drugimi temami goljufiji nikoli ne pogledaš skozi prste (cenim to), tukaj ko tvoj avtomobilski bog V.A.G. goljufa in si z goljufijo zagotovi konkurenčno prednost smo krivi pa komentatorji. Osebno goljufu več ne zaupam.
Luka Novak
# 15.09.2017 ob 13:31
LOL

Ljudje še vedno ponavljajo stare pravljice o dizlih, Bog ti ve kje v preteklosti so obstali.

Od 1. septembra letošnjega leta morajo avtomobilske tovarne meritve izvajati po novem protokolu, dovoljeno odstopanje za dizle = 2,1. Kar pomeni : avto pri meritvi v prostem prometnem toku mejo, postavljeno za laboratorijsko meritev (80 mg NOx/km) lahko preseže največ za faktor 2,1 oz. do 168 miligramov dušikovih oksidov na kilometer

ADAC (če se ga omenja kot merilo) je v najnovejših testiranjih skupaj z drugimi istit. ugotovil, da je VW (2,0) edini ustrezen novemu protokolu, blizu so Audi, BMW/Mini in VW celotna skupina (2,4). Sledijo MB (4,2), Jaguar/Land Rover (4,3), Mazda (4,4) Peugeot/Citroën (4,6) itd., najslabši pa so Renault/Dacia (11,1), Fiat/Chrysler/Jeep (8,6), Volvo (6,7) itd.
johndeer
# 15.09.2017 ob 13:10
Pa brez zamere, samo odgovoril sem na provokacijo ;)
rokovnjac
# 14.09.2017 ob 16:47
Ce bo kvaliteta po vzoru prejšnje, bo to pravi polom. Ponovno
[_azi_]
# 14.09.2017 ob 11:22
rdečinavijač, in kaj pravi tvoja revija, so te letvice krom ali eloksiran aluminij?

Edina prava revija je tista, kjer gledajo avto po 7 letih in 200k kilometrih.
Ramus
# 14.09.2017 ob 10:53
Čisto preveč podobno Volvu V90,...
izo
# 15.09.2017 ob 15:12
in po "starih" protokoli je bila recimo ena škoa in še nekaj ostalih iz vag grupe (isto pakovanje) pri vrhu oz z najnižjimi izpusti, fiat pa na koncu repa.
ampak dejmo še malo..
izo
# 15.09.2017 ob 15:09

ADAC (če se ga omenja kot merilo) je v najnovejših testiranjih skupaj z drugimi istit. ugotovil, da je VW (2,0) edini ustrezen novemu protokolu, blizu so Audi, BMW/Mini in VW celotna skupina (2,4). Sledijo MB (4,2), Jaguar/Land Rover (4,3), Mazda (4,4) Peugeot/Citroën (4,6) itd., najslabši pa so Renault/Dacia (11,1), Fiat/Chrysler/Jeep (8,6), Volvo (6,7) itd.


sem že mislu komentirat pa je že vse povedano..
HOR
# 15.09.2017 ob 11:45
@mmeeddoo

Astra 1.6 bencin, 2010 - do sedaj pri ca 200000 km samo menjava vzigalne tuljave in stabilizatorjev ter metlic prednjih brisalcev, vse ostalo OK...
djadja
# 14.09.2017 ob 13:58
azi
če bi bil pa tole krom bi samo te dodatki stal cca 1000 Eur, krom je težko preoblikovat....

Po 7 letih in 200k kilometrih po navadi ni potrebno ničesar razen rednega vzdrževanja....
tureavanture
# 14.09.2017 ob 10:58
how much how much
Luka Novak
# 16.09.2017 ob 08:22
p.s. meritve pred izbruhom t.i. afere in aktualne meritve niso primerljive
Luka Novak
# 16.09.2017 ob 08:17
@johndeer

briga me kaj imajo zdaj ..

.. saj vem, da te ne briga, sem že omenil, da živiš v preteklosti s tvojimi VW hater frustracijami.

Jaz goljufom nikoli ne pogledam skozi prste, tudi ti nisi nobena izjema.
izo
# 15.09.2017 ob 17:29
link

[url="http://www.fdm.dk/billeder/EcoTest-i-WLTC.jpg"]
link[/url]
izo
# 15.09.2017 ob 10:57
noben se ne zmrduje nad turbodizlom? zanimivo.. aja, opel je ameriški..
rdečinavijač
# 14.09.2017 ob 11:15
Zanimivo je, ke je beseda o avtih vsi vse vedo. Poznavalcev je kolikor hočeš. No jaz raje kupim revijo, kjer notri pešejo ljudje z več desetletnimi izkušnjemi in stestirajo avte do najmanjše podrobnosti. Za razliko od "forumašev".
mmeeddoo
# 14.09.2017 ob 08:00
Kakorkoli se Opel po eni strani trudi predstaviti se kot napreden in posledično željen avto; mora po drugi strani, zaradi slabe kvalitete, še vedno staviti na nizko ceno in drago vzdrževanje.
Nekvalitetno + poceni = ceneno. Kdo pa je ponosen na cenene stvari?
Kazalo