Trenutno hitrost ni omejena na kar okoli 60 odstotkih nemških avtocest. Foto: EPA
Trenutno hitrost ni omejena na kar okoli 60 odstotkih nemških avtocest. Foto: EPA

Tako razkriva raziskava, ki so jo med 1.198 Nemci, starimi najmanj 18 let, izvedli pri YouGovu med 9. in 13. oktobrom letos. 56 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da zagovarjajo omejitev hitrosti na vseh nemških avtocestah. Proti temu je bilo 39 odstotkov Nemcev.

Z omejitvijo najvišje dovoljene hitrosti na 150 km/h se je strinjalo 61 odstotkov žensk in 50 odstotkov moških. Večina se je strinjala, da bi najvišjo hitrost na avtocestah omejili na 150 km/h. Najvišje zgornje omejitve pod to hitrostno mejo, na 130 km/h, so zavrnile tako ženske (52 odstotkov) kot moški (62 odstotkov). Kar 86 odstotkov vprašanih je zavrnilo možnost, da bi avtocestno hitrost omejili na največ 100 km/h.

ADAC: Avtoceste so varne
Anketiranci so bili zelo deljenega mnenja, ali bi omejitev najvišje hitrosti prinesla tudi manj nesreč in manj smrtnih žrtev na avtocestah. 48 odstotkov jih je menilo, da bi to izboljšalo varnost, le trije odstotki vprašanih manj pa so menili, da to ne bi spremenilo ničesar. Ženske so bolj kot moški prepričane, da bi z omejitvijo najvišje hitrosti zmanjšali število prometnih nesreč. Temu verjame le 43 odstotkov moških.

V Nemčiji se je najbolj glasno o omejitvah na avtocestah, kot del predvolilne kampanje, govorilo leta 2013. Vodja nemških socialdemokratov Sigmar Gabriel se je zavzel za omejitev hitrosti na nemških avtocestah na 120 kilometrov na uro in takrat že v lastni stranki doživel popoln neuspeh.

Gabriel se je zavzel za omejitev hitrosti na 120 kilometrov, v prid temu pa navedel, da vse statistike kažejo, da bi se s tem zmanjšalo število hudih prometnih nesreč in smrtnih žrtev. Njegove trditve so ovrgli pri nemškem avtoklubu (ADAC), kjer so trdili, da so nemške avtoceste najvarnejše ceste v Nemčiji.