Vsi modeli obljubljajo večjo učinkovitost. Foto: Cayenne
Vsi modeli obljubljajo večjo učinkovitost. Foto: Cayenne
Cayenne
Na prodaj od 8. maja. Foto: Cayenne

Novost je zlasti model cayenne S hybrid z naprednim hibridnim pogon z vzporedno osjo, ki po novem evropskem voznem ciklusu za 100 km poti porabi 8,2 l goriva. Hibrid s šestvaljnim motorjem dosega zmogljivosti osemvaljnega motorja, vendar ob bistveno manjši porabi.

Poleg hibridnega pa tudi vsi drugi in do 23 odstotkov manjšo porabo. Pri tem jim je v pomoč novi osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S s funkcijo auto start/stop.

V Evropi bodo novi modeli na prodaj od 8. maja. Vstopni model je cayenne s 3,6-litrskim 6-valjnim motorjem, ki razvije moč 221 kW (300 KM). Pri kombinaciji z opcijskim osemstopenjskim tiptronicom S je poraba goriva v primerjavi s predhodnikom manjša za 20 odstotkov in znaša 9,9 l/100 km.

Vsi modeli varčnejši
Prav tako 20 odstotkov manj goriva (7,4 l na 100 km) porabi cayenne diesel, katerega 3,0-litrski šestvaljni dizelski motor razvije največjo moč 176 kW (240 KM) in največji navor 550 Nm. Varčnejši je tudi cayenne S s 4,8-litrskim osemvaljnim motorjem, in sicer za 23 odstotkov (10,5 l/100 km). Njegov motor zdaj razvije moč 294 kW (400 KM). Za 23 odstotkov pa je nižja poraba tudi pri cayennu turbo s 4,8-litrskim osemvaljnim biturbomotorjem z močjo 368 kW (500 KM). Ta zdaj porabi 11,5 l/100 km.

In cene? Vključno z DDV-jem in novim davkom na motorna vozila, ki prihaja marca, se cene gibljejo od dobrih 60.000 evrov za osnovni model do okoli 140.000 evrov za cayenna turbo.