Avtomobilnost

Poudarki

  • Nova znamka električnih avtomobilov
  • Najprej hiperšportnik, nato športni terenci
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 5 glasov Ocenite to novico!
Pod novo znamko bodo nastajali visoko zmogljivi luksuzni električni avtomobili. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Novo električno razkošje

Pininfarina Automobili
16. april 2018 ob 07:14
Rim - MMC RTV SLO

Pininfarina Automobili je nova znamka, pod katero bodo nastajali do okolja prijazni luksuzni avtomobili. Njen prvi model bo hiperšportnik, ki bo nastal s pomočjo izkušenj iz prvenstva Formula E, na trg pa bo prišel leta 2020.

Novi proizvajalec je dobil imel po svetovno znanem oblikovalskem studiu Pininfarina, ki je leta 2015 prešel pod okrilje podjetja Mahindra & Mahindra. Prvi sad te združitve je nova samostojna znamka Pininfarina Automobili, ki bo proizvajala luksuzne električne avtomobile. Novi proizvajalec bo imel sedež v Evropi, najverjetneje v Nemčiji, medtem ko bodo za oblikovanje skrbeli v Torinu. Tako bodo nastajali luksuzni električni avtomobili z visokimi zmogljivostmi. Veliko znanja za razvoj bo prišlo iz Mahindrinih izkušenj v Formuli E, bogate izkušnje pa bo prispevala tudi italijanska oblikovalska znamka. Prvi model bo nared že leta 2020. To bo popolnoma električni hiperperšprtnik, ki bo dosegal končno hitrost več kot 400 kilometrov na uro, za pospešek od 0 do 300 kilometrov na uro bo potreboval 12 sekund, z enim polnjenjem pa bo prevozil okoli 500 kilometrov. Proizvodnja bo najverjetneje potekala v Italiji.

Izkušnje iz Formule E
Mahindra trenutno v prvenstvu Formula E zaseda drugo mesto med konstruktorji in želi izkoristiti bogate izkušnje na področju visoko zmogljivih električnih motorjev na svetovni ravni. Formula E je namreč najbolj učinkovit laboratorij za tehnološki napredek v avtomobilski industriji, saj čas, ki je potreben za prenos znanja iz dirkalnikov na običajne avtomobile, znaša le od šest do 12 mesecev oziroma veliko manj kot denimo pri Formuli 1. Tehnologija, ki je v uporabi v Formuli E, je namreč, ne glede na zmogljivosti, podobna kot pri običajnih avtomobilih.

Nova znamka bo najprej predstavila hiperšpornik, za katerega bo treba odšteti okoli dva milijona evrov, nato pa se bodo osredotočali na proizvodnjo luksuznih električnih športnih terencev z začetno ceno okoli 150 tisoč evrov.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
kingeston
# 16.04.2018 ob 11:49
kako sem srečen. nova znamka luksuznih električnih avtov, katere bomo davkoplačevalci subvencionirali da jih bodo lahko bogataši ceneje kupovali. pa ne samo to; še polnili jih bodo zastonj, pa parkirali bližje kot invalidi !!

kako sem vesel da jim pomagamo...
jurerock
# 16.04.2018 ob 08:38
Od kje bo vsa električna energija prišla? Glede na to, da se zapirajo termoelektrarne in nuklearke.

Kako se bo adaptiralo električno omrežje, da bo zmožno podpirati sistem poln majhnih bremen.

Kako čista je proizvodnja gradiv za električne avtomobile? Tukaj ciljam predvsem na postopke pridobivanja redkih kovin in litija.

Kako je z razporeditvijo prej omenjenih snovi? Kolikor vem ima velik delež Kitajska.

To so samo zame samo glavna izmed vprašanj, ki me zanimajo v zvezi z elektromobilnostjo. Prodajajo pa nam neko utopijo ...
james blake
# 16.04.2018 ob 13:03
ampak eni pa res pokvarite zabavo (jurerock in kingeston). tako lepo je zapravico pričel s čistim okoljem, kjer bo vsak otrok - na že danes osem milijarnem planetu - atotu prinesel odplačilo petine nepremičninske hipoteke po petem otroku pa bo država atotu in mami takoj dodelila še dva elektroavtomobila na šoferja pri hiši, zato posekala še zadnji park na vasi (tistega do britofa), da bodo ceste lahko osem pa desetpasovne, pa parkplaci se bodo razširili še za meter in podaljali za dva, saj pod pet metrov nobeden avto ni vreden svojega imena, in elektrika bo prišla iz obnovljivih virov, ki bodo stali na hribčkih in dolinicah, tam kjer je prej bila fej in fuj njiva, smrtni sovražnik gozd, pa golazen po lahko končno za vselej pocrkala, ker končno ne bo imela več kje živeti, vse bo samo čisti asfalt in beton, ki se ga lepo opere z visokotlačnim čistilcem in se lahko na široki dovozni cest.. ah, saj smo razumeli poanto. avtomobilizem ni in ne more biti trajnosten v prihodnjem desetletju že "deset milijard ljudi" in čez dobrih 20 let (ob sedanji nataliteti) že 20 milijard planetu. Vsako nabijanje z avtomobilnostjo je za bodoče rodove katastrofalna katastrofa. pa elektrika ali drva ali voda,..
Prismuknjen
# 16.04.2018 ob 08:23
@zapravico,

Kateri šejk pa je prej "pokupil vse patente"?
jurerock
# 16.04.2018 ob 21:56
@jankoP rešitev zaenkrat ni in jih v bližnji prihodnosti za to tehnologijo najbrž tudi ne bo. Težav je ogromno. Nergam pa res rad. Predvsem takrat, ko mi skušajo ljudje na lepe oči prodati dokaj slabo dodelane zamisli.

@Mirko Tipka že po tvoji primerjai veternih in sončnih elektrarn z nuklearkami in termoelektrarnanim mi je približno jasno, da prav dobro ne razumeš osnov električnega omrežja. Slab izkoristek OVE, zagotavljanje obratovanja v pasu ipd. so stvari, pri katerih lahko začneš ugotavljati, zakaj brez zelo dobrega shranjevanja električne energije OVE ne morejo nadomestiti sedajšnjih načinov pridobivanje elektrike.

Večanje števila prebivalstva in omejenost virov nista neki periferni problematiki. Tudi zakonov fizike se ne da spremeniti. Navsezadnje pa ...Bomo videli :)
jurerock
# 17.04.2018 ob 09:22
@jankoP strinjam se s tabo glede grad je nove nuklearke, ki je po mojem najbolj zelena energija, ki jo trenutno imamo. Tezko pa recem, da javnost podpira gradnjo novih takih elektrarn, glede na to, da se jih predstavlja, kot neke blazno nevarne stvari. Poglejmo samo Nemcijo.

Da je litija dovolj po celem svetu, je pa ena velika neumnost. Litija in kovin, ki jih potrebujemo za elektricne naprave je bore malo. Na te vire se ne gre prevec zanasati. Najbr bo treba kot v vecini primerov najti kompromis med fosilnimi gorivi, elektricnimi avtomobili in zmanjsanjem transporta ter migracij.
jankoP
# 17.04.2018 ob 08:57
Nova jedrska elekrarna je nujna in jo bojo zgradili. Oz. dodatni reaktor. Jaz ne bi imel nič proti če v moji bližini.
Boby21
# 17.04.2018 ob 08:24
Litija je kolk češ, po celem svetu.

To pa niti slučajno ni res, ne pred vejico in ne za njo.
AM
# 17.04.2018 ob 08:16
Rešitve so. Nove NEK in TE se gradijo

Si predstavljaš, da Slovenija začne graditi novo nuklearko? Po možnosti v tvojem mestu?
AM
# 17.04.2018 ob 08:15
Ukiniti bi bilo potrebno subvencijo za električne avtomobile !
jankoP
# 17.04.2018 ob 07:39
Rešitve so. Nove NEK in TE se gradijo, tudi v Evropi, litija je kolk češ, po celem svetu, tudi kopanje premoga in črpanje nafte je lahko zelo umazano in nevarno ali pa kolk tolk čisto in varno, odvisno kje in po katerih predpisih se koplje. Na splošno nerganje in blebetanje je težko pametno odgovorit.
izo
# 16.04.2018 ob 20:22
koliko vzdržijo te e-formule, si lahko pogledate na njihovih dirkah, kjer je krog cirka petina ta pravega, pa še vmes menjavajo bolide ipd. vse skupaj pe spominja bolj kot neke vaški sejem sredi mesta, kot neka resna tekma.

da povem po domače: tistih 500km lahko sam sanjate, če mislite tak avto vozit, kot se recimo naj bi vozilo superšportnike (po stezi ipd). prej 50..
jankoP
# 16.04.2018 ob 10:49
Če bi te to res zanimalo, bi si vzel pol ure časa in prebral rešitve (ne da bereš samo probleme). Pa te v resnici ne zanima, samo rad nergaš.
zapravico
# 16.04.2018 ob 08:04
To je prihodnost za naše rodove,da bodo živeli v bolj čistem okolju,če seveda ne bo spet kakšen šejk pokupil vse patente
Mirko Tipka
# 16.04.2018 ob 12:43
jurerock
# 16.04.2018 ob 08:38
Od kje bo vsa električna energija prišla? Glede na to, da se zapirajo termoelektrarne in nuklearke.


Zato se pa odpirajo nove sončne in vetrne elektrarne.

Kako se bo adaptiralo električno omrežje, da bo zmožno podpirati sistem poln majhnih bremen.

To vprašanje so postavljali napredni profesorji in napredni učitelji, ko so želeli narediti komercialni internet. Pa kot vidim, dela tebi in meni.. in ostalim 100k komentatorjem na rtvslo

Kako čista je proizvodnja gradiv za električne avtomobile? Tukaj ciljam predvsem na postopke pridobivanja redkih kovin in litija.

Ko se je začela industrijska revolucija, so imeli podobna razmišljanja. "Kako bomo pa zagotovili toliko železa in koles za avtomobile..." ... danes ima v povprečju vsak odrasel svoj avto

Kako je z razporeditvijo prej omenjenih snovi? Kolikor vem ima velik delež Kitajska.

Bomo pa uvažali iz Kitajske... tako kot do sedaj.

To so samo zame samo glavna izmed vprašanj, ki me zanimajo v zvezi z elektromobilnostjo. Prodajajo pa nam neko utopijo

To so vprašanja za poražence, zmagovalci iščemo rešitve in ne izgovorov.
Kazalo