Avtomobilnost
(6)

Poudarki

  • Estetska prenova in nova multimedija
  • Poznana bencinska in dizelski motor
false
Prenova je peugeotu 301 prinesla sprednji del v slogu drugih novejših hišnih modelov. Foto: Peugeot

Dodaj v

Novosti tudi za Peugeotovo malo limuzino

Prenova modela
25. november 2016 ob 11:59
Pariz - MMC RTV SLO

Peugeot je prenovil svojo nizkocenovno limuzino z oznako 301. Poleg estetske osvežitve, ki ji je prinesel nov sprednji del, so ji namenili tudi prenovljeno multimedijsko napravo z boljšo povezljivostjo in kamero za vzvratno vožnjo.

Potem ko je Citroën predstavil prenovljeno limuzino C-elysée, je bilo le vprašanje časa, kdaj bo Peugeot storil enako s modelom 301. Modela si namreč delita enako tehnično osnovo, bila pa sta zasnovana za mednarodne trge z nižjo kupno močjo, kjer so limuzine pregovorno najbolj priljubljene.

Sprednji del so prenovili v slogu najnovejših hišnih modelov. Ta je dobil novo masko s kromiranimi letvicami, nove značilne žaromete ter preoblikovan odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki. Poleg naštetega velja omeniti še nova platišča in tri nove karoserijske barve.

Poudarek na povezljivosti
Glavna novost v prostorni notranjosti je predvsem funkcionalne narave. Gre za novo multimedijsko napravo s 17,8-centimetrskim zaslonom na dotik (7-palčnim). Ta ima nov, odzivnejši vmesnik in med drugim ponuja povezljivost prek bluetootha in funkcijo za zrcaljenje vsebin s pametnega telefona Mirror Screen triple play, ki se razume s sistemi MirrorLink, Android auto in Apple CarPlay. Poleg tega vključuje tudi navigacijski sistem 3D TomTom in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji.

V motorni paleti bomo našli dva bencinska in en dizelski motor. Vstopni bo 1,2-litrski bencinski trivaljnik puretech s 60 kilovati (82 KM), sledil mu bo 1,6-litrski bencinar VTi s 85 kilovati (115 KM), vrh ponudbe pa bo predstavljal 1,6-litrski turbodizel blueHDi, ki zmore 73 kilovatov (100 KM). Vsi motorji bodo serijsko opremljeni z ročnim petstopenjskim menjalnikom, za močnejši bencinski stroj pa bo na voljo tudi nova šeststopenjska avtomatika.

Tako kot Citroënov dvojček C-elysée, bo tudi peugeot 301 prihajal s tekočih trakov PSA-jeve tovarne v španskem Vigu.

Borut Fakin
Prijavi napako
Komentarji
Zvizo
# 25.11.2016 ob 14:44
Vauuuu kera huda jaaaaajcaaaaaa
Luka Novak
# 27.11.2016 ob 12:34
@Zvizo

kaj te zavist žre ...

@kučkučki je ljubitelj znamke, tako pač reagira na kritike (beri starejše poste).

P301 v osnovi ni napačna zadeva, njegovo »sodobno« elektroniko (primerljiva generacija) dobiš tudi v dražjih modelih nekaterih znamk (npr. Kia), v Tesli ne počutiš kaj bistveno bolj premium (sploh glede na njenih cca 70 tisočakov izhodiščne cene), za slabe ceste ima višjo oddaljenost od tal in bolj robustno podvozje (ni treba kupovat SUV). Če ponudili npr. karavansko obliko za ta denar, bi se pogovarjali o bistveno drugačnih prodajnih številkah/priljubljenosti.

Največji minus je, da se ne tako kot Dacia približa EU kupcem z obliko, tehniko predvsem pa ceno. Za nekaj več denarja pa je npr. Škoda Rapid bistveno bolj konkreten avto (varnost, tehnika, kakovost … ).

Za 43 tisočakov se pa jasno nudi (bistveno) drugačna ponudba.
Zvizo
# 27.11.2016 ob 09:11
kaj te zavist žre. saj boš tudi ti nekoč lahko zamenjal svojga cliota. sploh pa 43k dons ni nek dnar, dobiš malo boljša jajca toj pa to.
kučkučki
# 26.11.2016 ob 20:40
43k so želje, realnost je pa najverjetneje 4,3k
Zvizo
# 26.11.2016 ob 08:23
Če je cena teh jajc enaka ceni mojih jajc = 43k potem mam zgleda res preplačana jajca doma. Japonska jaaaajcaaaaaa. Bučke
kučkučki
# 25.11.2016 ob 18:46
najbrž je vseeno boljša jajca kot tista tvoja doma
Kazalo