Avtomobilnost

Poudarki

  • zmogljiv in varčen motor
  • hrbtenici prijazni sedeži
  • podpovprečen prtljažnik
  • Odlagališča šibka točka
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 23 glasov Ocenite to novico!

Dodaj v

Opel astra sportstourer 1,6 CDTi: zlahka na seznamu ožjih kandidatov

Test nove karoserijske izvedbe
23. oktober 2016 ob 13:57
MMC RTV SLO

Astra je slovenski avto leta. Astra je tudi evropski avto leta. Torej nima samo diplome, ampak tudi zlato priznanje. Inženirji so namreč v astro vgradili toliko kompetenc, da jo lahko kupec brez zadržkov vključi na seznam najožjih kandidatov za nakup.

Ne gre dvomit, da je kaj drugače pri karavanski astri, z zapeljivim imenom sportstourer. Ta seveda ponuja vse priboljške kombilimuzine, a dodaja veliko bolj udobno sedenje na zadnji klopi in, seveda, več uporabnosti. To pomeni prtljažnik z več kot stotimi centimetri širine, ravnim dnom in možnim prevozom dolgih predmetov, ne da bi potniki morali ostajati doma. Naš centimeter je pokazal, da je prtljažnik enako širok, dolg in visok kot pri predhodni astri, kar je nekaj manj od prtljažnikov pri najvidnejših tekmecih.

Po novem manjka dvojno dno, tudi inovativni nosilec za kolesa ni več na voljo, je pa veliko načinov pregrajevanja in odpira se lahko na elektriko, po želji tudi z brcanjem v prazno. Hvalimo, da so zdaj priključki isofix enostavno dosegljivi, grajamo pa, da je električni parfum nadomestil po našem mnenju bolj nujen predalček, odlagališča so namreč astrina šibka točka.

Vsekakor pa močno hvalimo tokrat preizkušeni dizelski motor, ki je sicer s svojo maso vzel nekaj astrine lahkotnosti, a hkrati vanjo vnesel toliko prožnosti, da je vožnja ves čas lahko izredno tekoče dinamična. In celo pri takšni dinamični vožnji poraba zlahka ostaja pod petimi litri.

Testni zapiski:

- prednji del so oplovci oblikovali tako, da z nosom zlepa ne podrsa hitrostnih ovir na cesti - to je bila namreč ena največjih hib astre prejšnje generacije;

- delovanje astrinih masažnih sedežev bi sicer morali oceniti profesionalci za telesne aktivnosti, a naše laično mnenje je, da so premalo učinkoviti;

- sedeži s certifikatom nemške ortopedske zveze so sami po sebi vrhunski, vredni doplačila dobrih dvesto evrov;

- samodejni menjalnik priporočamo, a pogrešamo možnost sekvenčnega prestavljanja z obvolanskimi ročicami.

Miha Merljak
Inženirji so v astro vgradili toliko kompetenc, da jo lahko kupec brez zadržkov vključi na seznam najožjih kandidatov za nakup.
Astra je slovenski avto leta. Astra je tudi evropski avto leta.
Sistem prostoročnega parkiranja.
Sistem prepoznavanja možnosti naleta ponuja tri možnosti
Sistem ohranjanja na voznem pasu ponuja povprečno delovanje.
Samodejni menjalnik je dober, a pogrešamo možnost obvolanskega sekvenčnega prestavljanja.
Predhodna astra ima veliko gumbov za upravljanje, novo upravljamo prek zaslona na tapkanje.
Ergonomski sedeži s certifikatom nemške ortopedske zveze, da so hrbtenici prijazni, so na voljo za nizko doplačilo dvesto evrov. Toplo priporočamo.
Prednja sedeža sta ogrevana, hlajena, ponujata pa tudi masažno funkcijo, ki sicer ni na nivoju dražjih avtomobilov.
Sportstourer seveda ponuja vse priboljške kombilimuzine, a dodaja veliko bolj udobno sedenje na zadnji klopi in seveda, več uporabnosti.
Hvalimo možnost povečevanja prtljažnika z deljenjem klopi v razmerjih 40:20:40.
Ogrevanih sedežev so deležni tudi potniki na zadnji klopi.
Prtljažnik je enako širok, dolg in visok kot pri predhodni astri sportstourer. To je nekaj manj kot pri aktualnih tekmecih.
Astra sportstourer prejšnje generacije je ponujala dvojno dno prtljažnika - nova ponuja več možnosti pregrajevanja.
1,6-litrski dizelski motor je odličen! Ponuja izredno tekočo dinamično vožnjo, a poraba ostaja izredno nizka.
Priporočamo doplačilo za odlične prilagodljive žaromete.
Prijavi napako
Komentarji
frgo
# 23.10.2016 ob 18:32
ko pa pripelješ na uradni servis pa ti zacolajo 500 eur za menjavo svečk in olja.

vsa čast tebi in servisu, če mu to rata.
djadja
# 25.10.2016 ob 10:07
Kako lahko je manipulirat, stroškov z gorivom nimajo samo tisti, ki imajo doma svoje elektrarne, pa še te imajo obratovalne stroške in osnovna investicija...drugače pa te na uradnih ponilnicah ob avtocesti kilometer stane približno toliko kot prevožen kilometer z bencinom.
Bateriaj je najeta drugače bi te menjava baterije stala od 4000 - 7000 Eur ko pade kapaciteta pod dovoljeno.
Vožnja z elektriko sploh ni poceni....
jankoP
# 24.10.2016 ob 07:39
Ja pri 34 evrih stroška na 100 km je res zelo pomembno ali ti porabi 5 evrov goriva ali 6.
Če bi ljudje še ostalih 28 evrov tako dobro optimizirali, ne bi nihče jamral, da nima denarja.
svyatoslav
# 23.10.2016 ob 19:44
Končno so se znebili isuzujevega traktorskega 1.7 dizla.
Opel še vedno ne premore galvanizacije karoserije, kot je v navadi pri francoskih in italijanskih avtih, tako, da je že po parih letih avto kar rjast na predelih, ki so očem zakriti. Za 21.000 ojrov bi kupec lahko pričakoval pocinkano pločevino, ampak tako pač je, če se špara, saj so lastniki Američani.
kučkučki
# 23.10.2016 ob 20:34
američanom pa le uspe naredit najboljši avto v evropi
keith
# 23.10.2016 ob 20:13
Servis ti vzame okol 150 eur. 1.7 dizla so se znebil pa že 2014. Sam ne vem zakaj tuki računajo 15000 km ? Kdo bi pa kupu dizla, pa delu sam po 15 jurjev ? Jest jih nardim okol 35000 na let, pa še to ni velik.
Penny_
# 20.05.2017 ob 20:30
Tale izračun je nesmiseln.. Prodati takšen avto pri 75k km po petih letih uporabe, je skregano z zdravo pametjo.

Avto te pa lahko pride tudi občutno ceneje: če ga kupiš z gotovino (malokdo je sposoben obrniti denar s takšno obr. mero v 5 letih, da bi se mu splačalo vzeti leasing), ne vzameš kasko zav. in kupuješ cenejše gume (oz. samo letne, če prevoziš 15k na leto, zimske skoraj niso potrebne).
Če se tega držiš in imaš avto 10let in več oz do nekje 300k km je izračun popolnoma drugačen.

Drugače pa, avto je za ta denar vrhunski, ima vse, kar je resnično potrebno za udobno vožnjo.
Luka Novak
# 24.10.2016 ob 07:10
- delovanje astrinih masažnih sedežev bi sicer morali oceniti profesionalci za telesne aktivnosti, a naše laično mnenje je, da so premalo učinkoviti;

- sedeži s certifikatom nemške ortopedske zveze so sami po sebi vrhunski, vredni doplačila dobrih dvesto evrov;


Po ceniku je doplačilo za AGR vozn. sedež 1.900 eur, pogoj je doplačilo dražjega paketa (+ 2.500 eur), kar 5 vr. različico z litrsko bencinsko kosilnico (odlična, varčna zadeva) podraži z +16. na dobrih 20 tisočakov.

Za ugotovitev ali je vreden doplačila je potrebno narediti nekaj konkretnih relacij.

1,6 l dizel (136) z avt.menjalnikom je dobra izbira za več km letno : + 5 l/100 km v poprečju je dosegljivih, ista poraba je na AC z okrog 130 km/h, na AC z okrog 110 km lahko pade poraba na 4,5 l/100 km, v mestu in pri večjih obremenitvah 8 l/100 km.

Za manj km pa je odlična litrska bencinska kosilnica - trenutno ena najboljših na trgu.

Na navadnih cestah z povp.hitrostjo okrog 80 km/h kuri pod 4 l/100 km, na AC slabih 6 l/100 km, v mestu + 8 l/100 km. Brez veliko AC potovanj je + 5 l/100 km letno povprečje dosegljivo, z več AC približno liter več.

V splošnem soliden avto.
Gepard007
# 23.10.2016 ob 16:18
Zeh... Masažni sedeži? Zakaj že?!?
pozitivc
# 25.10.2016 ob 16:30
@djadja

s tabo je nekdo precej manišuliral.... nekaj neumnosti ki si jih navedla zaradi nevednosti

1. Res je polnjenje na hitrih polnilnicah ob avtoceti kar drago, ampak še vedno precej cenejše kot diesel. Imaš pa precej polnilnic, kjer še vedno polniš brezplačno

2. Baterije so v najemu samo pri Renaultih. Pri menjavi pa bi danesprišla res tam nekje kot si napisala, ali pa cvelo dražje. NE vem kaj pa je dovoljena in nedovoljena kapaciteta. Recimo, da si mislila "nesprejemljiva" kapaciteta. No ko bi kapaciteta padla do te mere, da ti ne bi bilo več sprejemljivo, jo lahko še vedno uporabiš za kako otočno elektrarno. Precej verjetno pa je, da bodo enkrat elektro podjetja odkupovala iztrošene baterije.
pd
# 23.10.2016 ob 16:39
ko pa pripelješ na uradni servis pa ti zacolajo 500 eur za menjavo svečk in olja.
pozitivc
# 24.10.2016 ob 21:53
nisssan leaf pride ceneje pa še pol nimaš stroškov z gorivom
Opel
link
Opel razkril svojega največjega športnega terenca
5
21. april 2017 ob 13:36 Opel je razkril svojega tretjega športnega terenca, ki se bo pridružil crosslandu X ter mokki X, na trg pa se bo postavil ob bok uspešnim igralcem, kot so nissan qashqai, peugeot 3008 in prihajajoča ...
Več novic ...
Kazalo