Ferrari GTC4 lusso namesto dvanajstvaljnika poganja V8 turbo motor, pon pa ni speljan na vsa štiri, temveč zgolj na zadnji kolesi. Foto:
Ferrari GTC4 lusso namesto dvanajstvaljnika poganja V8 turbo motor, pon pa ni speljan na vsa štiri, temveč zgolj na zadnji kolesi. Foto:

Model GTC4 lusso, ki je nasledil model FF, je postavil nova merila za zmogljivosti Ferrarijevih dvanastvaljnih gran turismov, z različico GTC4 lusso T pa konjič iz Maranella cilja na voznike, ki želijo tako soliden doseg, kot športno vožnjo in uporabnost.

Šritje valji manj, podobne zmogljivosti
Novinca poganja 3,9-litrski V8 turbo motor, ki razvije 449 kilovatov (610 KM) in 760 Nm navora, kar je dovolj za pospešek od 0 do 100 km/h v 3,5 sekunde in malce več kot 320 km/h končne hitrosti. Pospeševanje do stotice tako traja le desetinko sekunde dlje kot pri modelu z dvanajstvaljikom v nosu. Prisilno polnjeni V8, je namreč izpeljanka motorja, ki je osvojil nagrado mednarodni motor leta 2016, ter razvije največjo moč pri 7.500 vrtljajih, največji navor pa med 3.000 in 5.250 vrtljaji na minuto. Ob tem pri Ferrariju zagotavljajo, da avtomobil ne pozna tako imenovane turbo luknje, spremenljiva krivulja navora od tretje do sedme prestave pa mu zagotavlja izjemna pospeševanja.

Vstopni GTC4 lusso, se je odpovedal štirikolesnemu pogonu, kar je prineslo tudi nekaj prihranka pri masi avtomobila, ohranil pa je štirikolesno krmiljenje 4WS. Med vrline novega štirisedežnika s konjičem na nosu lahko gotovo štejemo tudi porabo goriva, ki naj bi znašala le 11,6 litra na 100 kilometrov.

Zunanja oblika ni doživela večjih sprememb, v notranjosti pa poleg dvojnega cockpita, ki zagotavlja posebno izkušnjo tudi na sovozniškem sedežu, velja omeniti še multimedijsko napravo s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) zaslonom na dotik ter funkcijami apple carplay.