Družabna kronika
()
Tribute 2 Love
Tribute 2 Love za igranje najraje uporabljajo inštrumente, ki so starejši od njih. A času se ne pustijo povoziti ... Foto: MMC RTV SLO
Zasedba ION prihaja iz Žalca in je precej poznana v tamkajšnjem prostoru. Obstajajo že kaki dve leti, prav poseben zagon pa so dobili s prihodom novega bobnarja Urbana, ki se je zasedbi pridružil pred tremi meseci. Besedila prihajajo izpod prstov vokalista Marka, aranžmaji pa so delo vseh članov zasedbe: Davida (bas), Matije (kitara) in Urbana ( bobni). Svoj slog opisujejo kot moderni rock, pripravljajo se na izdajo prvega singla. Foto: MMC RTV SLO
Avtorji skladbe Najino nebo so Bojan Zupančič, Igor Matkovič, pri besedilu pa je skupini Glam pomagal Rok Terkaj. Skupina izhaja iz Ljubljane, kjer vsi skupaj živijo v istem stanovanju in še isto letnico rojstva imajo: 1983. Skupaj so leto in pol, sicer pa uradno prihajajo iz Krškega (Bojan Zupančič), Cerknice (Igor Matkovič) in Litije (Daša Gradišek). Njihov glasbeni slog je pop, new age in elektro. Foto: Jaka Vinšek
Jacuzzy & Los Ventilos
Alarm je nastal v obdobju, ko so še vsi vpleteni pod imenom Los Ventilos načrtovali izdajo drugega albuma, kar pa se ni zgodilo, vsaj ne v postavi, kakršna je bila tedaj. Skupina je dobila novega pevca, prvi pa je odšel ustvarjati svoj projekt Jacuzzy. V letu 2008 se je Jacuzzy odločil, da bi bilo škoda ne posneti materiala, zbral je ekipo v studiu in projekt je stekel. Los Ventilos in Jacuzzy imajo za seboj prvenec ISO4586 na katerem mogoče najbolj izstopa Ne gledam nazaj, saj je še vedno del glasbene opreme na sceni. Los Ventilos so zdaj pred izdajo svojega tretjega albuma, Jacuzzy pa pred novo izdajo prvenca v letu 2009. Pozor: Na sliki je postava, ki je posnela komad, in ne trenutna postava Los Ventilos. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Tribute 2 Love: Svet v akordih je lep

Zmagovalci MMC-jevega festivala se predstavijo
11. december 2008 ob 11:48,
zadnji poseg: 11. december 2008 ob 11:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zmagovalci glasbenega festivala MMC 2008 so rockerji Tribute 2 Love, ki bodo za nagrado posneli videospot za pesem Do You Believe in Love.

Najboljšim po mnenju komisije - avtorji zmagovalne skladbe so klaviaturist Jani Bas, pevec Matevž Šalehar in kitarist Uroš Primožič; pri snemanju je sodeloval tudi dekliški pevski zbor Sirene iz Kamnika - sledijo ION s pesmijo Your Life, Glam in Najino nebo ter Jacuzzy & Los Ventilos s skladbo Alarm. MMC se je pogovarjal z zmagovalci festivala, predstavljamo pa vam tudi tri zasedbe, ki so jim za petami.

Zmagovalno skladbo Do You Believe In Love skupine Tribute 2 Love, za katero bodo pod okriljem MMC-ja kmalu posneli tudi videospot, lahko poslušate tukaj.
Tribute 2 Love, predstavite se!
Skupina Tribute 2 Love se je leta 2005 zbrala v Ljubljani, v njej sodelujemo izkušeni glasbeniki, ki pa rock odkrivamo na novo, od korenin, kot majhni otroci. Čudimo se temu, kako enostaven in lep je lahko svet, če ga interpretiraš s pomočjo štirih akordov.

Kako bi opisali svoj glasbeni slog?
V slogi je moč. Parafraziramo lahko Keitha Richardsa in rečemo, da nihče od nas ni nič posebnega, skupaj pa sploh nismo slabi. Tehnično gledano, se slog spreminja od bluesa in countryja do rocka in občasnega funka. Najboljša lastnost našega sloga pa je, da so v skladbah uporabljeni preizkušeni, standardni vzorci, ki že v prvem trenutku zvenijo domače.

Kakšen odnos imate do glasbenih tekmovanj? Ali se vam zdi, da je to v vsakem primeru oblika promocije, ne glede na uspeh?
Ne gre toliko za tekmovanje kot za sodelovanje. Tudi med enakimi pa je vedno nekdo prvi. Promocija je vsak uspeh, tudi skromen, neuspeh pa je zgolj način gledanja. Lahko tudi mižimo.

Vaše mnenje o domači glasbeni sceni? Sodeč po odzivu na MMC-jev festival, je še kako živa. Kaj bi se dalo še narediti, da bi skupine lahko prišle do poslušalcev?
Domača glasbena scena je velika skrivnost. Živi skrita na spletu, v iPodih in mobilnikih, vsake toliko oziroma manj kot pred desetletjem pa se pokaže in stopi na oder. O videospotih ne vemo veliko, bilo bi pa super, če bi se dalo posneti takšnega, ki bi bil (obenem s televizijskim formatom) gledljiv (prepoznaven) tudi na telefonskem ekrančku oziroma na zaslonu iPhonea.

Res je, da za igranje najraje uporabljamo inštrumente, ki so starejši od nas in da glasba nedvomno zveni, kot bi prihajala iz časa naših staršev, a bi bilo grozno, če bi se času pustili povoziti.

Kakšen je vaš odnos do spletne izmenjave glasbenih vsebin?
Kot smo spoznali na enem svojih zadnjih koncertov v Ljubljani, bi spletna izmenjava glasbe lahko bila ključna: polovica obiskovalcev je bila mlajša od 15 let, videli smo se prvič v življenju, niso na naši mailinglisti, skakali so dve uri in dalo bi se celo reči, da so naše skladbe poznali oziroma jim vsaj niso bile tuje. Ob dvanajstih, ko z Bavarca odpelje zadnji avtobus, so izginili.

Edina razlaga, ki nam je padla na pamet: za nas so izvedeli prek naše spletne strani na Myspaceu, kjer so poslušali tudi skladbe.

Ali je videospot še vedno tako pomemben za glasbeno skupino ali izvajalca, kot je bil pred desetletjem?
Mislimo, da ne. Kot razlagajo modrejši med nami, pa je videospot še vedno ključna sestavina podobe skupine.

K. J./A. K.

Prijavi napako
Komentarji
Ta novica trenutno še nima komentarjev.
Kazalo