Družabna kronika
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 44 glasov Ocenite to novico!
Uroš Slak
Uroš Slak se je že vrnil na Odmeve, za jesen pa z Bojanom Travnom pripravljata novo pogovorno oddajo. Foto: MMC RTV SLO
       Ko sem včeraj po osmih letih spet vodil Odmeve, se mi je zdelo, kot da v bistvu v vmesnem obdobju sploh nisem nikamor odšel. V studiu sem se počutil domače, Odmevi namreč dajejo široko paleto možnosti obdelave različnih tem.       
 Uroš Slak v MMC-jevi klepetalnici

Dodaj v

Uroš Slak: "V studiu Odmevov se počutim domače"

Gost MMC-jeve spletne klepetalnice
29. junij 2010 ob 12:35,
zadnji poseg: 29. junij 2010 ob 12:42
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Menim, da bodo z mojim prihodom gledalci dobili še enega izkušenega televizijskega novinarja in voditelja," je prepričan Uroš Slak, "novi stari" voditelj Odmevov.

Nekdanje prvo ime Trenj in pozneje Sveta se s komercialne televizije znova seli na nacionalno in ob tej priložnosti smo ga gostili v MMC-jevi spletni klepetalnici.

Poleg poletnega vodenja Odmevov Slak skupaj z novinarjem in urednikom Bojanom Travnom za jesen že pripravlja novo aktualno informativno oddajo, ki bo na sporedu enkrat tedensko v večernem terminu prvega programa TV Slovenija. Oddaja se bo z vrsto gostov tako iz Slovenije kot tudi iz tujine in z novinarskimi prispevki posvečala aktualnemu družbenemu življenju.

"Voditelji smo si pač različni"
O svojem prepoznavnem, za mnoge "živčnem" voditeljskem slogu je Slak v spletnem klepetu povedal: "Voditelji smo med seboj različni, vsak ima svoj način vodenja, svojo osebno karakteristiko. In ta pestrost in različnost nas delata boljše in omogočata, da vam je en voditelj bolj všeč kot drugi. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi bili vsi voditelji uniformirani?"

Na očitke klepetalca, da prepogosto prekinja sogovornike in jim skače v besedo, voditelj odgovarja: "Včasih je treba tudi to narediti, ker pač nimamo vedno na razpolago veliko časa. Seveda to poskušam vedno storiti na čim bolj eleganten način. Ali mi to uspe, pa tako ali tako presojate sami."

Za izkušnjo s Svetom mu ni žal
Slak je sentimentalno najbolj vezan na oddajo Trenja, ki jo je skupaj s sodelavci ustvarjal sedem let, mu pa ni žal niti za izkušnjo z "rumenim" Svetom, saj je prepričan, da mu je oddaja dala veliko novih izkušenj, še posebej pri delu z mlado generacijo novinarjev, ki imajo povsem drugačne poglede kot tisti z malce "daljšo kilometrino".

"Sem profesionalec. Vem, kakšni so kriteriji za delo na komercialni televeiziji in kakšni na nacionalni televiziji," je še dodal.

A. K.
Prijavi napako
Komentarji
Herr Flick
# 30.06.2010 ob 11:45
Dragi vsi pisalci, in RTV-jevci !
Brez obtoževanja kogarkoli za karkoli, enostavno NE sprejmem, da moram za 12€ obvezne naročnine, poslušati vodenje v senzacionalističnem stilu, kjer voditelj polaga besede gostom v usta. Skrajno neprimerno za t.i. nacionalko. To se lahko gredo komercialne TV. Če pa bo kakega redke gosta, ki mu to ne bo dopustil, sekal na isti način način kot je to počel na komercialki, potem se bom obrnil na varuhinjo gledalčevih pravic. Nedopustno.
Luke
# 30.06.2010 ob 00:24
Glavno da določen folk jamra pa kritizira nekoga...to dosti pove o vašem psihičnem stanju :D Sej mnenje je eno, pluvanje pa drugo...Uglavnem...meni osebno od novinarjev je sicer favorit Bobovnik, ampak tud Slak je edn bolših. Po mojm mnenju ga folk pač ni navajen v taki oddaji oz. se od ostalih voditeljev mal bolj razlikuje. Biv sm enkrat na neki javni prireditvi in sm tam nekaj sodeloval, sem tud debatiral s Slakom mimgrede, tip je car.
BorutMaja
# 30.06.2010 ob 00:19
V trenjih je bil zelo dober, ko je na primer kakšnega politika sredi stavka prisilno zaključil ...

Sicer pa sem ga bolj navajen s Pop TVja kot z RTVja, ker ravno pri Trenjih sem prvič slišal zanj.
johc
# 29.06.2010 ob 20:45
kar je pri Urošu najbolj moteče je, da ne zna brzdati udeležencev, včeraj so bili odmevi šov...
ne more iz svoje kože in debate so neokusne in žaljive...
Rosvita odlična
Bobovnik tudi...
predvsem dostojna in primerna za nacionalko...
Slak pa je prinesel malo preveč Trenj s seboj...
predvsem pa so občasno posamezne teme predolge, rabili bi več komentarjev na različne dogodke in ne samo neko temo...
petmat
# 29.06.2010 ob 20:05
Odmevi so bili ena redkih oddaj nacionalke, ki sem jo dokaj redno gledal.
Fenomenalni Bobovnik, odlična Peskova in Bratož so bili zaščitni znaki oddaje.
Včerajšnji Slak mala katastrofa. S svojim živčnim nastopom je dosegel to, da sem preklopil kanal.
Kakor, da si RTV Slovenija želi, da vse dobre oddaje uniči. Gledalci itak niso pomembni, važno, da plačujemo naročnino.
daw
# 29.06.2010 ob 19:40
Razočaran nad nacionalko. Najboljša informativna oddaja, so odmevi postali zaradi voditeljev. Slak med to elito novinarjev pač ne sodi. Čas bo to tudi pokazal.
Vitki
# 29.06.2010 ob 17:20
Živi bili pa vidili, pustimo času čas!
nixo
# 29.06.2010 ob 16:18
Slaka je pokvaril POP tv s svojim senzacionalističnim pristopom k stvari. Upam, da se bo umiril in obrnil ploščo na analitičnost in vsebino.
nenn0
# 29.06.2010 ob 14:29
zdravko erjavec, pa nas ne zanima kako je nastopati pred kamero. Naj najdejo bolje sposobnega, ker jih ne manjka. Sam pri nas je najlažje prestopat iz nacionalke na komerciolno in obratno...meni najeda, sploh pa trenja so bila kar nekaj. Mlatenje prazne slame...odmevi brez Slaka so bili odlični,kaj bo zdaj bomo videli...vem, da Slaka ne bom gledal, razen če bo res aktualna tema, ker ga ne morem poslušati
slo venec
# 29.06.2010 ob 14:27
Za vse tiste ki ga zagovarjajo. Med drugim. Kdaj je Slak uspel povedati samo en stavek brez da je vsaj trikrat potegnil svoj (slovenski) značilen eeeeeee kot mašilo, ker pač ne zna govoriti brez tega. Tudi njegova Slovenščina je bližje latovščini kot pa lepemu knjižnemu jeziku katerega bi morali brezpogojno uporabljati - negovati prav vsi novinarji. Pa tudi njegovo vodenje spada vse kam drugam samo ne na nacionalko. Žal! Na POP TV-ju že vedo zakaj so veseli.
kazam123
# 29.06.2010 ob 14:22
Sem profesionalec.

Hahahahaha:D:D:D
slo venec
# 29.06.2010 ob 14:16
Katastrofa za RTV SLO. Še en lep dokaz da na nacionalki kadrujejo strici in "zveze". Prav nobeden resen urednik, ki ga je vsaj pol ure poslušal, ga zanesljivo ne bi nikdar zaposlil. Tako pa !!?? Le upamo lahko, da ne bo ostal dolgo kot tudi ne tisti ki ga je pripeljal.
nesesekirat
# 29.06.2010 ob 14:16
Zdravko Erjavec, negirate sam sebe. Ali se vam ne zdi "kontra" po eni strani govoriti o izkušenemu TV voditelju, po drugi strani pa o isti osebi da ima pač pred kamero tremo. Tremo ima lahko vsakdo od nas, ne pa IZKUŠENI U.Slak s tolikooo leti vodenja kontaktnih TV oddaj. Razen če ne gre pri vrnitvi na TVS za take vrste tremo kot pri ex-ljubimcu, ko po dolgih letih sreča svojo bivšo ljubico. Ta trema ponavadi hitro mine.
kolnkista
# 29.06.2010 ob 14:15
boljš kot Bratovž, slabš kt Bobovnik.
domevi so kultivirana, umirjena oddaja za konec dneva, ne žolčni cirkus u prime time. naj se slak tega drži pa bo čist gledljiv.
Natalie_B
# 29.06.2010 ob 14:08
Če Slak ne bi gostom skakal v besedo in bi vodil debato v kontroliranem tonu, brez iskanja nepotrebnih konfliktov, bi bilo veliko bolje. Kaj hočemo ... stara navada, železna srajca.
pikam_dopust
# 29.06.2010 ob 13:40
@Z. Erjavec

G. Uroš Slak dela s svojim obnašanjem vsem pravnim strokovnjakom samo škodo.

Vsako delo je lahko za enega stresno za drugega pa ne. Če je to delo stresno za Slaka (deluje že neskončno živčno), mu pa sploh predlagam, da si omisli drugo službo. Zdravje mu bo hvaležno. Jaz pa tudi.
pikam_dopust
# 29.06.2010 ob 13:36
Se strinjam z vsemi predhodniki glede katastrofalnega vodenja včerajšnjih odmevov. Kot da je bil glavni cilj voditelja to, da bi pripravil goste do medsebojnega prerekanja. Mirni argumenti ga sploh niso zanimali - skakal je v besedo, ker se mu je očitno zdela debata prepočasna. Odmevi imajo publiko, ki jo zanimajo argumenti vseh strani, ne pa vaško lasanje v peskovniku - logično je, da sem zato kanal obrnil in se mi - razen nestrpne Ljudmile in ostalih politikov v prvem delu - niti sanja ne, kakšni so bili ostali prispevki. Ampak res nisem imel živcev, da bi to prerekanje poslušal...

Enako tudi mene zanima, zakaj se na "homoseksualne" debate vedno vabi Ljudmilo. Imamo tudi druge predstavnike "katoliških" strank, ki bi lahko povsem enakovredno zastopale njeno stališče (in povedale še kaj iz svojega zornega kota). Strokovnjak pa ta Ljudmila itak ni. Zakaj je torej vedno v teh debatah? Da jih "malo začini"?

Hvala lepa, ampak škoda je mojega časa za gledanje gostilniških prerekanj brez vsake dodane vrednosti.
zdravko erjavec
# 29.06.2010 ob 13:29
G. Uroš Slak je vrhunski televizijski voditelj, zato njegovo vrnitev na nacionalko iskreno pozdravljam. Nastopati v živo pred TV kamero v tako zahtevni informativni oddaji kot
so ODMEVI, je bre dvoma svojevrsten delovni izziv, ki zahteva ogromno znanja, delovnih izkušenj, da stoodstotne koncentracije pred kamero sploh ne omenjam. V živi oddaji
vsak nastop šteje, delo pred kamero pa je izjemno stresno, zato bodimo do nastopajočih
pred TV kamero prizanesljivi in prijazni. Le domnevam lahko, da vsi tisti pa, ki ste bili pred menoj v komentarjih do spoštovanega Uroša Slaka kritični - zagotvo niste nastopali pred
TV kamero, zato tudi težko razumete kako zahtevno, adrenalinsko je delo pred kamero. G. Uroš Slak je magister pravnih znanosti, poln znanja in delovnih izkušenj in bo s svojo vrnitvijo na nacionalko brez dvoma opravičil s kakovostno opravljenim delom, o tem sem prepričan.
miss_theory
# 29.06.2010 ob 13:27
saj ne rabim uniformiranega voditelja! takega, ki zna en stavek povedati brez mašil in v knjižni slovenščini pa. pa takega tudi, ki se zna z gosti kultivirano pogovarjati in ma nek mir v sebi, tale Slak pa ne ve pri čem je. včeraj sem preklopila, ker njegovo vodenje ni bilo gledljivo. hja, pa sem mislila, da je Bratož šibki člen Odmevov - na koncu se izkaže, da je to Slak. no, če je nekdo dober novinar, še ni nujno, da je za na televizijo.
Mefisto
# 29.06.2010 ob 13:12
Oddaja tipa Trenja (kredibilno - udarniška mora politikov) je v naši deželici trenutno hudo potrebna in upam, da bo Slaku in Travnu (spet) uspelo.
luksuz
# 29.06.2010 ob 13:09
Nivo debate je res porazen, Slak tudi ne drži kontrole nad debato kot ostali novinarji Odmevov. Pa niso bili niti gostje tako težavni, kot znajo biti nekateri.
Verjetno to ni njegovo delo, ampak tudi glede izbire gostov ne morem razumeti zakaj se vedno na debate o istospolno usmerjenih vabi Ljudmilo Novak? Je ona strokovnjak na tem področju ali se jo izbere le zaradi njenih nestrpnih pogledov, da bo razprava bolj sočna.
social
# 29.06.2010 ob 13:04
Slak mal ti ušlo vse skupaj...ni to komericalka, drugač pa malo se popravi pa bo naslednjič boljš. Srečno
nejc veliki
# 29.06.2010 ob 12:59
no js mislm, da so tej napadi na slaka pretirani. meni osebno je njegov nacin vodenja oddaje, ko takoj prepusti moznost replike na direktno obtozbo bistveno bolj vsec od tistih klasicnih krogov, ko usak govornik govori o drugem vidiku istega problema in se na ta nacin izgubi moznost pravih replik. strinjam se tudi s tem, da je ena oddaja v stilu trenj potrebna. trenutno sta edini taki oddaji tarča, ki je samo enkrat na mesec in več al manj se nanaša na vedno iste teme in pa omizje, ki je na sporedu ob nerodnih urah. nivo polemike bi se dalo bistveno izboljsat in tuki vidim priloznost za slaka. glede odmevov je moje mnenje tako, da je bila včerajšnja debata bistveno boljsa od tistih, ki jih vodita bratoz in peskova. prekinjanje govornikov, ki ob temi 14. člen ustave nakladajo o bulmastifih pa je nujno sicer ti bo pol casa porabil za neumnosti, ki nimajo veze s temo. mogoče res bobovnik to naredi na elegantnejsi nacin, a to se mi ne zdi bistveno. vazna je usebina in ne forma in vsebino slak ima, čeprav je njegova forma zagotovo manj pahorjanska v primerjavi z ostalimi rtv novinarji. glede sveta pa lahko rečem, da je napredoval s travnom. opozarjali so na marsikatero golobjo svinjerijo v slov. drzavi (npr nove napaka, prevedeno lazi, gospoda, ki trdi da posredno lastnistvo ne obstaja).
nesesekirat
# 29.06.2010 ob 12:49
Začetek=čista katastrofa, saj mu je razprava popolnoma ušla "z vajeti". Deloval popolnoma izgubljeno. Pregovor pravi, da slab začetek pomeni dober konec. Meni osebno je čisto vseeno, kakšen bo konec, ker Slaka zaradi njegove samozaverovanosti vase in v svojo (navidezno) pomembnost že dolgo ne prebavljam in mu tudi "začimba Odmevi", kar se mene tiče, okusa ne bo izboljšala.
poppy
# 29.06.2010 ob 12:46
Odmeve gledam zelo rada, ampak pokvariti vodenje treh odličnih voditeljev s tem nevrotičnim Slakom... to res ni bilo potrebno RTVSLO. Naredili ste si več škode kot koristi.
Banban
# 29.06.2010 ob 12:41
Verjamem, da se je počutil domače. Tudi videti je bilo tako. počutil se je kot v trenjih. in jaz, sem se počutil kot da trenja gledam. RTVSLO, je bilo to res potrebno?
Kazalo