Glasba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.8 od 22 glasov Ocenite to novico!
Avtomobili
Motor Avtomobilov še danes ostajata brata Vuksanović. Foto: MMC RTV SLO
Avtomobili
Prevetreni Avtomobili predvsem vztrajajo zaradi ljubezni do glasbe. Foto: Osebni arhiv
       Mi smo v teh tridesetih letih imeli obdobja, da je bila skupina tisto, od česar smo živeli. Danes smo daleč od tega, da živimo od skupine oz. od te glasbe ...       
 O gledanju na skupino
Avtomobili
Kljub številnim uspešnicam danes le od svojih starih lovorik člani skupine ne morejo živeti. Foto: MMC RTV SLO
       Ti si lahko z eno skladbo zelo uspešen. Ampak, če potem ta skladba že čez eno leto gre v pozabo, ne vem, če si lahko kot ustvarjalec posebej zadovoljen. Res je lepo videti, da so skladbe, ki so stare 25 ali več let, še vedno aktualne.       
 O večnosti skladb Avtomobilov
Avtomobili
Kot je pojasnil pevec, je zanje največji uspeh, da so generacije ohranile spomin na njihove pesmi in jih prepevajo še danes. Foto: Osebni arhiv
       In eden izmed ključnih stereotipov, je ta, da je popkultura namenjena mladim. Da so samo mladi uspešni in vse gre v to smer. Kult mladosti kot kult uspešnosti, popularnosti, vsega, kar je združljivega v to.       
 O kultu mladosti in popularni kulturi
Avtomobili
V letu 2012 se je zgodila še zadnja kadrovska zamenjava. Bobnarja Marka Lasića je zamenjal David Morgan. Foto: MMC RTV SLO
       Nikomur ne pade na pamet, da bi rekel, zakaj mizar 30 let dela svoje delo. Se ukvarja s svojim poklicem. Ko to želi početi glasbenik, pa je že razlog za začudenje. Takšni predsodki so zame primitivni. Mislim, da je tega precej tu v Sloveniji.       
 O stereotipih v glasbi
Avtomobili
Vuksanović trdi, da je njihov prvi koncertni cilj trenutno Linhartova dvorana v Cankarjevem domu. Od tam pa še ne ve, kam jih bo vodila pot. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Nihče se ne čudi mizarju, ki opravlja svoj poklic že 30 let. Slovenskemu glasbeniku se!

MMC-jev pogovor s pevcem skupine Avtomobili
4. oktober 2012 ob 12:06
Ljubljana - MMC RTV SLO

Sinonim izvirnih in prepoznavnih domačih rockskupin Avtomobili praznuje tridesetletnico svojega delovanja. V tem času je motor ostal isti - brata Marko in Mirko Vuksanović.

Skozi leta, V mrzlih dvoranah, Pot domov, Hvala za pisma, Ljubezen ne stanuje tu, Enakonočje, Sama, Gospodar ... Avtomobili so v svoji karieri nizali uspešnico za uspešnico.

Spremenili so se drugi deli, a kot je pojasnil pevec za MMC: "Tudi ljudje se različno oblačimo skozi obdobja." Avtomobili so preživeli vse - viinilne plošče, kasete, cd-je ... Vuksanović še danes pravi, da je bil zelo skeptičen ob prihodu kasete: "Nisem vedel, kaj naj počnem z njo," je dejal ljubitelj vinilnih plošč.

Prav v teh dneh je ob pripravah na praznovanje 30. obletnice, ki ga bodo člani zasedbe proslavili jutri v Linhartovi dvorani s posebnimi gosti - Severo Gjurin, Pliš, Rokom Golobom, Zlatkom in Rokom Škarabotom - je izšel tudi njihov nov studijski album Pozna pomlad. V prevetreni kadrovski zasedbi.

Utrinke s koncerta v Cankarjevem domu najdete na tej povezavi.

Kar pa je pozitivna stvar, je ocenil Vuksanović za MMC. "Spomnim se, da smo drugo ploščo leta 1985 posneli kot kvartet brez kitare. Ravno zaradi tega, ker nismo v tistem obdobju - čeprav smo si kitaro načeloma želeli - enostavno nismo našli človeka, ki bi bil kot oseba z nami kompatibilen. Zato smo ugotovili, da je bolje, da delaš s tistim, kar imaš in s čimer si zadovljen, kot pa da delaš nekaj na silo," je dejal.

In po Linhartovi dvorani, kje vse še nameravajo "parkirati" Avtomobili? Stožice? "Ah ... Nismo takšne vrste skupina," pove Vuksanović z nasmeškom.

Cel pogovor si lahko preberete spodaj.


Pozna pomlad je še vedno boljša kot pomlad, ki je ni. Če se malo poigramo z naslovom vašega novega albuma.
Absolutno. Drži. Mogoče bi si tako lahko razlagali ta naslov. Pravzaprav se plošča imenuje po eni izmed skladb in tam je ta izraz pozna pomlad resnično uporabljen v smislu, da dogajanje skladbe umešča v nek letni čas. Dejansko pa bi res lahko razumeli kot novo pomlad, ki jo skupina s to ploščo doživlja. Namreč ne samo, da je po našem mnenju precej drugačna, kot je bila prejšnja plošča, ampak tudi resnično je to ploščo ustvarila skupina, ki je bila pomlajena. Se pravi, ki je nekako pomladna, po občutjih. Lahko bi tako imenovali ta naslov.

S staro zasedbo ste bili utečena ekipa. Kako funkcionirajo odnosi, ko se obdate s skupino novih ljudi?
To pravzaprav ni težava. Mi smo v tej skupini vedno najbolj cenili to, da so ljudje osebnosti in da se razumemo med sabo. Glasbeno znanje, sposobnosti so bili vedno v sekundarnem planu. Nikoli ne bi izbrali nekoga, ki je lahko fantastičen glasbenik, ampak se z njmi ne razumemo dobro. Ravno zaradi tega ti novi ljudje ne vplivajo na celoto kot stresen dogodek. So poživitev, ker vstopaš v nove odnose, ki so prijetni. Kreativno in poživlja. To ni bilo težko. Težava bi bila, če takšnih ljudi ne bi našli. Spomnim se, da smo drugo ploščo leta 1985 posneli kot kvartet brez kitare. Ravno zaradi tega, ker nismo v tistem obdobju - čeprav smo si kitaro načeloma želeli - enostavno nismo našli človeka, ki bi bil kot oseba z nami kompatibilen. Zato smo ugotovili, da je bolje, da delaš s tistim, kar imaš in s čimer si zadovljen, kot pa da delaš nekaj na silo.

Pojmujete skupino kot službo, konjiček ali druženje s prijatelji?
V vsakem obdobju je bilo drugače. Ko začneš, začneš, ker si ambiciozen, ker si poln energije, ker imaš polno idej in pričakovanj, da boš vse to realiziral. Takrat niti ni tako pomembno, kako ti gledaš na to. Tvoje gledanje na to, da si v skupini, pomeni to, da jo poskušaš uporabiti kot sredstvo, s katerim bi se izrazil. In na neki način tudi dokazal. To te lahko pripelje v različne vode. Celo v to, da to postane neki poklic in da od tega tudi živiš. Mi smo v teh tridesetih letih imeli obdobja, da je bila skupina tisto, od česar smo živeli. Danes smo daleč od tega, da živimo od skupine oz. od te glasbe ...

Kaj pa od stare? Pri tem mislim na denar, ki pride od pravic predvajanja starih skladb.
Pride, pride. Mi smo le skupina, ki ima velik katalog. Zrno na zrno. Pogača. Seveda se to tudi pozna, ampak dejansko.

Ne morete pa se zdaj samo usesti in gledati, kako raste ta pogača?
Ne (smeh). To pa mislim, da je zelo malo glasbenikov, ki bi lahko to naredilo.

Vam je kaj žal, da ste se v karieri omejili na Slovenijo, saj vemo, da ste začeli precej širše?
Začeli smo širše, vendar žal ...? Kaj jaz vem? Sploh ne gledam skozi to prizmo. Dobro, slabo, žal, vesel, to so dejstva. Tako je. Mi na to gledamo na stvar, ki je pripeljala tja, kamor je pripeljala. Danes ne morem reči, da je to naš hobi. Kreativni smo, zelo vpeti v to. Veliko nam pomeni. Nimamo pa nobenih ambicij v komericialnem niti v smislu popularnosti. To so stvari, ki so z leti odpadle in nas niti ne zanimajo več. Ne rečem. V nekem obdobju to vsakega zanima. Ampak na koncu pa ostanejo tiste primarne stvari, zaradi česa se ukvarjaš z določenimi stvarmi. Vse drugo je sekundarno in ni nujno za to, kar počnemo.

Koliko vam je v prid, da ste v svoji karieri napisali številne brezčasne uspešnice? Si kdaj rečete, poglej, to sem pa res dobro napisal, še danes 'vžge'?
Seveda smo veseli. To je edini kazalnik, ali si delal dobro ali ne. Ti si lahko z eno skladbo zelo uspešen. Ampak če potem ta skladba gre že čez eno leto v pozabo, ne vem, ali si lahko kot ustvarjalec posebej zadovoljen. Res je lepo videti, da so skladbe, ki so stare 25 ali več let, še vedno aktualne. Ne samo, da jih slišiš po medijih, ampak da jih ljudje po koncerih lepo sprejemajo. Zlasti je lepo, ko vidiš, da jo sprejema generacija, ki je daleč daleč - v starostnem smislu - od tvoje. Lep občutek.

Motor je ostal. Deli so se spremenili.
To je nekaj naravnega. Tudi ljudje se različno oblačimo skozi obdobja.

Res je, pa tudi, če pogledamo, trideset let ni neka velika doba, je nekaj naravnega. Pri nas pa je dosežek. Zakaj?
Včasih se začudim, zakaj je tukaj nekaj tako fenomenalnega. Verjetno zato, ker jih je tu resnično malo, ki imajo takšen staž. Kar po svoje pove, da to ni kar tako: se odločiš, da boš trajal, in trajaš. Za to je treba nekaj nadarjenosti in veliko dela je treba vložiti. Po drugi strani pa se mi zdi, da je tu - vsaj tako čutim v medijih - nek predsodek, da je popularna ali rockovska glasba, zadeva, ki je v domeni t. i. mladih, lepih, modnih skupin.

No, na drugi strani imamo Rolling Stones. Ni čisto tako.
Enkrat sem bral intervju z Vladom Kreslinom, ki je govoril ravno o tem. Rekel je, da kako mu gre na živce, da ga nekateri glasbeni kritiki zmerjajo, kaj sploh še pri teh letih vztraja. In je rekel, da je to za glasbenika strahovito žaljivo. Kot da bi nekdo mizarju očital, zakaj dela mize oz. se ukvarja s svojim poklicem. Nikomur ne pade na pamet, da bi rekel, zakaj mizar 30 let dela svoje delo. Se ukvarja s svojim poklicem. Ko to želi početi glasbenik, pa je že razlog za začudenje. Takšni predsodki so zame primitivni. Mislim, da je tega precej tu v Sloveniji.

Iz česa pa so nastali?
Zdi se mi, da je razlog za to, da je veliko ljudi, ki se v medijih ukvarjajo s popularno ali rockovsko glasbo, so slabo izobraženi na tem področju, s katerim se ukvarjajo. Ne poznajo niti zgodovine. In če ne poznaš zgodovine, ne moreš suvereno govoriti o stvareh. Po drugi strani pa je to tudi rezultat tega, da so mediji resnično predvsem gospodarske družbe, ki morajo skrbeti za uspešnost in so na neki način trend setterji. In eden izmed ključnih stereotipov je ta, da je popkultura namenjena mladim. Da so samo mladi uspešni in vse gre v to smer. Kult mladosti kot kult uspešnosti, popularnosti, vsega, kar je združljivega v to.

Letos smo lahko videli neke vrste ponovni preporod Pande na odru - oziroma praznovanje njihove nove obletnice, Pero Lovšin je postregel z novim izdelkom, prav tako Orleki, Aleksander Mežek se je podal v Gallusovo dvorano, zdaj z novim albumom prihajate še vi. Vnovična vrnitev na starost na prizorišče ali srečno naključje?
Srečno naključje, da je toliko novitet v enem ozkem časovnem obdobju. Ves čas smo tu. Vsi omenjeni. Res pa je, da se medij nate fokusira, ko izdaš novo ploščo ali narediš pomembnejši dogodek. Mi imamo srečo, da bo na neki način izid novega albuma sovpadel s koncertom 5. oktobra, kjer bomo nekako poskušali proslaviti teh trideset let. Se mi zdi, da bo to lep koncert.

Kateri je bil zadnji slovenski koncert, ki ste ga vi obiskali?
Zadnji je bil moje skupine (smeh).

Poleg vaše?
Zadnji koncert, na katerem sem bil, je bil ... v prvi polovici septembra - koncert skupine Elvis Jackson v Novi Gorici.

Če bi morali spremljati ssvojo skupino pod odrom, kaj bi jim povedali po koncertu?
Verjetno bi bil zelo kritičen. Moram povedati po pravici, da zelo nerad gledam svoje videoposnetke. To ni nič takšnega, ogromno ljudi si gre na živce, če se vidi na odru. Verjetno bi se skritiziral.

Kaj pa če bi poslušali le inštrumental?
Tu pa bi lahko samo hvalil. Tudi zdaj, ko imamo vaje in imamo skupino in z njo poje Severa, se mi dvignejo kar kocine. Ne samo zaradi skupine, ampak tudi zaradi inštrumentala, ki je neverjeten.

Katere so koncertne postojanke za Avtomobile po Linhartovi dvorani?
Ne razmišljamo o tem. Izključno se fokusiramo na naš nastop v Cankarjevem domu in od tam bomo obrnili nov list.

Stožice?
Ah ... (Smeh) Nismo takšne vrste skupina.

Klavdija Kopina, <a href="https://twitter.com/#!/KK_MMC">spremljate me lahko tudi na Twitterju.</a>
Prijavi napako
Komentarji
skriti
# 04.10.2012 ob 13:50
Vse čestitke za tako kvaliteten Avtomobil, ki ima 30 let in obilico kilometrov, pa še kar pelje in pelje!
Hvala za kitaro v pesmi Hvala za pisma!
ales24
# 04.10.2012 ob 12:26
Res dober band in nekaj odličnih skladb. Čestitke!
daysleeper2
# 04.10.2012 ob 16:52
...čestitke še na mnoga leta. Avtomobili so najverjetneje najbolj podcenjen bend v Sloveniji. Sramota za medije....

Od tega se lahko umre:
stewie
# 04.10.2012 ob 12:24
Enostavno, carji, ena najboljših skupin na slovenskem prostoru že vsa ta leta!
stewie
# 04.10.2012 ob 15:18
aboveU - na takih komercialnih postajah jih ne slišimo zato, ker za njimi (za razliko od izvajalcev, ki se pa na komercialnih postajah vrtijo non stop) ne stoji orjaška glasbena industrija, sestavljena iz pohlepnih založb, ki v vsakem izvajalcu vidijo samo to, koliko denarja jim bo kapnilo od njega. Zato tudi take založbe dejansko ustvarijo glasbenike, jim napišejo pesmi, priskrbijo režiserje spotov, menedžerje za turneje, stiliste in ostalo navlako, na izvajalcu pa je le, da odpoje, odpleše in izgleda čim bolj kul, ker se to pač prodaja med folkom. In tudi postaje, ki jih omenjaš, gledajo le na to, da bodo vrtele glasbo, ki je čimbolj popularna, tudi na račun kakovosti same.
Zato pa imaš tudi polno rumenega trača med takimi izvajalci, ko se folk njihove glasbe že naveliča, pa se morajo še malce prodajati na tak način.
Avtomobili pa na drugi strani pač sodijo še med glasbenike, ki glasbo delajo iz srca, ker niso niti malo vsiljivi s svojimi komadi in jim ne gre toliko za to, koliko bodo s tem, kar počnejo, zaslužili in zasloveli. Zato je tudi njihova glasba kakovostna, obenem pa še vedno dokaj simpl za večino ljudi. Pa med rumenim tračem jih boš vseeno zaman iskal.
Če te pa že zanima, jih pa kar dosti vrtijo nacionalne radijske postaje, denimo val202 ali RSI. Pa saj ti merilo, katere postaje jih vrtijo, verjetno ni ta glavno pri kakovosti glasbe, ali pač?
demetra
# 04.10.2012 ob 14:13
Balada Hvala za pisma - nekaj najlepšega, kar je ustvarila slovenska rock glasba. Solaže zdajšnjega kitarista Bushyja so izjemne!
Avtomobili, še enkrat več se vam prepuščam zapeljati, torej na snidenje jutri.
rooster
# 04.10.2012 ob 14:04
legende
LFC
# 04.10.2012 ob 12:45
Držijo dokaj enak stil skozi celo kariero... pohvalno.
Bl@ckmore
# 04.10.2012 ob 12:44
Ja eden najboljših bendov v slo. Komaj čakam koncert!
McCwek
# 04.10.2012 ob 16:00
Prevečkrat prezrt odličen slovenski band
Breathe
# 04.10.2012 ob 15:36
Ste že vse povedali...
Hvala ti za pisma...in tisti solo. Noro dobro.
Kapitan Kljuka
# 04.10.2012 ob 15:03
To je to!! Avtomobili, še na mnoga leta!
miroslav
# 04.10.2012 ob 21:20
kapo dol....bend iz časov srednje šole...od tistih časov dalje so mi blizu...
daysleeper2
# 04.10.2012 ob 16:53
In hvala za pisma,
plesnive price staranja,
nikoli ko tedaj,
nikoli vec nazaj.

In hvala za slike,
posnete spomladi,
mogoce april ali maj,
ujete pred nevihto.

Podarjeni pogled
na svet, ki je bil mlad,
zacutim te v pisavi,
zagledam kraje in ljudi.

Jasna...

Indijansko poletje
nekje na obali,
se vedno ista,
se vedno cista,
v objemu skrita.

Jasna...
Jasna..
ZeK
# 04.10.2012 ob 16:03
odlični, že 30 let!
ffffff
# 04.10.2012 ob 15:57
Ah slovenska rock scena ima nekaj legend, ki prekašajo Dugme:

Srce, September, Šank Rock, Avtomobile, Don Mentony Band...... pa seveda BFM in Sidharta
Breathe
# 04.10.2012 ob 15:42
Sem si jo spet privoščil...Jasno.

Lepo.
clarus
# 04.10.2012 ob 15:35
Res dobri :-)
call girl
# 04.10.2012 ob 15:29
Čestitke. Se vidjamo ...
pikapolonica70
# 05.10.2012 ob 07:57
MOJSTRI! Z žametnim glasom
m85
# 05.10.2012 ob 07:48
Kak sem srečna, da spoznam ta band in njihovo muziko! Super so.
Maslc
# 05.10.2012 ob 00:37
Super bend, za moje pojme crème de la crème slovenskega glasbenega ustvarjanja..
Čestitke ob spoštovanja vrednem jubileju in še na mnoga leta!;)

Waw, kakšni komentarji, kar ne morem verjet!! Bravo!
jziher1
# 04.10.2012 ob 21:35
Da, od njih je.... Avtomobili - Lipe. Ena boljših.
rooster
# 04.10.2012 ob 21:35
@mirka

ja, je od njih... "Lipe" je naslov
mirka
# 04.10.2012 ob 20:51
krasna skupina, njihove pesmi prebudijo prav posebne občutke, nostalgijo.

a mogoče kdo ve, če je pesem, ki ima v refrenu:
... so vse poti, pri sveti ani luč gori ...
od njih?
pesem sem parkrat slišala po radiu in mi je fel lepa, glas se mi zdi podoben pevcu od avtomobilov, tudi stil je podoben, a pesmi nikjer ne najdem.
Breathe
# 04.10.2012 ob 17:54
Upam, da bosta Vuksanovića in ostali Avtomobilisti prebrali tole stran. Takih komentarjev, niti enega negativnega, kaj takega na MMCju še nisem videl.
Očitno si zaslužijo. In verjetno jim bo to kot pravim muzkontarjem vredno več kot finančni zaslužek.

btw, za Alana pa nisem vedel, da je imel tako smolo. Nazadnje sem ga videl na Eaglesih v Veroni...
zamudnik
# 04.10.2012 ob 17:50
Popolnoma iskren bom:
moj najljubši slovenski bend, OK, poleg starega Lačnega Franza.
Prvi, pri katerih nisi že pri prvem poslušanju nove skladbe, in to še preden si zaslišal vokal, vedel, da gre za slovenski komad. Fantje z idejo, občutkom za glasbo in za povrh z odlično produkcijo zvoka.
Za avtomobile se res da reči, da so bili od svojih začetkov naprej v glasbenem smislu več kot samo skupina mladeničev, ki so se odločili, da bodo malo igrali. Tu se je zdelo, da niso samo oni hoteli glasbe, ampak je tudi glasba hotela njih.
Spoštovanje!
daysleeper2
# 04.10.2012 ob 17:04
Daj povej mi...kdo je gospodar tvojega srca?
Debely
# 04.10.2012 ob 16:51
Avtomobili, še na mnoga leta. Se vidimo jutri. =)
aboveU
# 04.10.2012 ob 14:36
Nocm bit nesramen ampak..kdo?? Avtomobili?? Zakaj tega nc ne slismo na Salomoncu alpa Anteni, Hitu,.. Res ze na podlagi komentarjev morjo bit ok, ponavad znate skur*at vsako skupino do amena...tkoda se 6-7 zaporednih POZITIVNIH komentarjev ze ne moti..
tenisač
# 05.10.2012 ob 01:52
Na Valu 202 jih dost vrtijo.
Lupo
# 04.10.2012 ob 23:48
@golaz
Luco je na pivi u Crazy Horsi!
hamlet
# 04.10.2012 ob 23:07
Odličen band, kar tako naprej!
Eva Longoria
# 04.10.2012 ob 22:52
Vse že povedano! Odličen band in predvsem v medijih podcenjen!
Morgen
# 04.10.2012 ob 22:30
Dobri oz. zakon bend
elem
# 04.10.2012 ob 19:14
Res super, da Avtomobili vozijo dalje. So mi bili že v otroštvu ena ljubših in seveda boljših slovenskih 'pop-rock' skupin in še vedno jih je lepo slišati.
Prav dober "vzorčen primer" kvalitetne slovenske glasbe (če kaki 'mulčki' slučajno zdajle prvič slišijo za njih...).
golaž
# 04.10.2012 ob 18:53
Kaj se je pa zgodilo z bivšim bobnarjem Lučotom?
melanholik
# 04.10.2012 ob 17:08
O Avtomobilih samo dve stvari. Se spomnim nekaj let nazaj, ko so imeli koncert v Orto baru. Jaz takrat študent v Ljubljani, pa sem rekel, jih grem pogledat. Nikdar nisem bil njihov ne vem kakšen fan, ampak so mi bli pa (in so mi še) všeč. Se mi je pa vedno zdelo, da so vendarle predvsem lokalni bend Gorice in okolice in jih onkraj Razdrtega noben ne povoha. Eh, kako sem se motil. Razprodano, sredi Ljubljane. Nekaj časa sem se še probal kaj zdilat z varnostnikom, potem sem moral popustit in se odpravit na biljard. Sem bil res presenečen nad tem, kolk so v resnici tudi po Sloveniji popularni. No, saj Orto bar ni ravno super velik, pa vendarle.
Drugo, mogoče bi bilo vendarle treba omenit tudi tretjo "gonilno silo" benda, kitarista Alana Jakina, ki sicer ni bil ustanovni član, ampak so v resnici šele z njim Avtomobili dosegli ta status (in posneli glavne hite). Jakin je bil po mnenju nekaterih celo eden od najboljših kitaristov v Sloveniji, žal pa ga je doletela huda bolezen (mislim da kap) in danes ni več sposoben samostojnega življenja, kaj šele kitare. Seveda so tudi brez njega Avtomobili še vedno dobri, pa vendarle se ga pogreša.
MIRNČAN
# 04.10.2012 ob 16:16
Men je dober poletje ljubezni
demetra
# 05.10.2012 ob 16:35
janx, vdihni in preštej do deset, preden napišeš še kakšno neumnost.

2006 - studijski album Mesta železniških postaj
2008 - plata Klub klubov, posneta v živo v studiu rtv.
Da ne govorim o devetdesetih letih, ko so posneli 4 izjemne albume.

Poleg tega imajo ves čas koncerte.

Če ti ne veš zanje, je to tvoj problem.
mirka
# 05.10.2012 ob 16:24
@ rooster, jziher1 in stewie
hvala! lipe je res čudovita pesem
demetra
# 05.10.2012 ob 11:04
Pa še nekaj. Tanova plata Pozna pomlad je vrhunska! Res!
francka1
# 04.10.2012 ob 22:42
super članek in še bolj super band...eden mojih najljubših..

ampak link za fb vam ne dela...je povezava na rtv, ne pa na članek..
stewie
# 04.10.2012 ob 21:44
mirka, imaš prav, res gre za njihovo pesem, naslov je Lipe, je pa na voljo tudi na spodnjem linku youtubea, žal ne v celoti (od 3.58 dalje). Morda pa je kje tudi v celoti, ne vem.
[ur]http://www.youtube.com/watch?v=YtFG3
R4FxIw[/url]
tenisač
# 06.10.2012 ob 02:04
Kok sem dobil plusov?
Janx
# 05.10.2012 ob 13:30
Kakšni hinavci ste komentatorji. Avtomobilov v že 10 let ni bilo na sceno in čestitke kar dežujejo (kar me seveda ne moti), če pa nekdo vztraja ves čas pa udri...

Pač Slovencem nam je v naravi, da spodbujamo šibkejše in margino, samo, da nekdo ni v vrhu.Pa ne govorim o Plestenjaku ali Tanji Žagar.
Kazalo