Glasba
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 32 glasov Ocenite to novico!
prljavo kazalište
Večina koncertnega dialoga je potekala med pevcem in kitaristom skupine. Foto: Matjaž Tavčar
prljavo kazalište
"Slovenija, hvala, da ste nas tako toplo sprejeli." Foto: Matjaž Tavčar
Repertoar:
  - Radio Dubrava
- Pisma ljubavna
- Sve je lako kad si mlad
- Crno bijeli svijet
- Kao ja da poludiš
- Kiše jesenje
- Šteta što je kurva
- Djevojka od milijun dolara
- Napolju hladne kiše padaju
- Tu noč kad si se udavala
- Moj bijeli labude
- Ako tražiš nekoga
- S vremena na vrijeme
- Heroj ulice
- Korak po korak
- Devedeseta
- Ipak
- Ruža Hrvatska
- Ne zovi mama doktora
- Previše suza u mom pivu
- Mi plešemo
- Marina
- Zaustavite zemlju
- Uzalud vam trud svirači
prljavo kazalište
Na noge jim je uspelo dvigniti tudi tiste, ki so bili zbrani na tribunah. Foto: Matjaž Tavčar
prljavo kazalište
Zelo ponosni so, da se njihova glasba prenaša iz generacije v generacijo. Foto: Matjaž Tavčar
prljavo kazalište
Razprodan je bil zgolj parter, v precejšnji meri pa je skupini uspelo napolniti tudi tribune. Foto: Matjaž Tavčar

Dodaj v

Prljavo Kazalište: Ljudje so nas sprejeli za svoje, ker smo iskreni

MMC na koncertu ob 40. obletnici delovanja
19. marec 2017 ob 06:15
Ljubljana - MMC RTV SLO

Čeprav zasedba Prljavo Kazalište letos praznuje 40 let od začetka delovanja, jim je v ljubljanske Stožice uspelo privabiti tudi precejšnje število mlajših oboževalcev, ki so prepevali tako ob najbolj znanih uspešnicah kot tudi ob tistih skladbah, ki morda niso doživele tako množične prepoznavnosti.

"Mi smo rokenrol zasedba, ki že od nekdaj obožuje glasbo in ta ljubezen se nikoli ne bo končala – to je naše življenje in naša usoda. In tako je minilo že 40 let našega delovanja. Upamo, da se bo tako še dolgo tudi nadaljevalo," so člani skupine pred koncertom pojasnili za MMC.

Dvorana Stožice ob njihovi obletnici ni bila razprodana, je pa skupina s skoraj dve uri in pol dolgim koncertom ter estetsko dovršenim scenskim nastopom – ob tem je vredno omeniti predvsem luči – poskrbela za rokenrol, ki so ga tudi obljubljali.

Pred nastopom so obljube in pričakovanja glede koncerta težko strnili v zgolj nekaj povedi. "Koncert v Stožicah predstavlja velik izziv za skupino in nekako nadaljuje niz uspešnih koncertov v Ljubljani. Upamo, da bo to odlična priložnost, da se vsi skupaj spomnimo na prijetne trenutke iz prejšnjih nastopov ter jih tudi ponovimo. Igrali bomo skladbe iz vseh obdobij zasedbe – od samih začetkov in do danes ter s tem poskušali zadovoljiti kar največ oboževalcev. Težko je iz tako širokega repertoarja izbrati zgolj dvajset ali trideset skladb, kolikor jih je v enem večeru mogoče zaigrati, a vseeno bomo naredili vse, kar je v naši moči, da bo to eno prijetno rokenrol praznovanje naše okrogle obletnice."

Radi imajo Slovenijo
Poudarili so tudi, da se med slovensko občinstvo vedno radi vračajo. "Vedno smo imeli takšno srečo, da so naše skladbe našle pot do slovenskega občinstva, zato smo tukaj pogosto nastopali in smo bili v vseh delih države vedno zelo dobro sprejeti. Za nami je veliko koncertov, ki so bili vselej polni veselja in živahnosti, zato jih bomo za vedno nosili v zelo lepem spominu."

Ogrevanje z zasedbo Skalp
Še dokaj prazno dvorano Stožice so ogrevali člani skupine Skalp, ki so kar neposredno priznali, da se zavedajo, da večina obiskovalcev ni prišla poslušat njih, ampak da so oni tukaj zato, da jim vseeno nekaj odigrajo in jih spravijo na noge. Nato je sledil krajši odmor, precej hitro pa je zbrane na ekranu pričakalo odštevanje, ki je nekaj po deveti uri zvečer s skladbo Radio Dubrava na oder privabilo člane skupine Prljavo Kazalište.

Prvi skladbi še ni uspelo na noge dvigniti tudi tistih na tribunskem delu dvorane, je pa zasedba za to poskrbela že z naslednjo uspešnico Pisma ljubavna. "Enake skladbe igrati že stokrat in celo tisočkrat je čudno ter zelo specifično in zato se enake skladbe danes doživljajo drugače, kot so se takrat, ko so nastale. Zanimivo pa je, da jih občinstvo vedno pride poslušat točno takšne, kot so bile posnete. Zato prostora in možnosti za improvizacijo niti ne more biti. Ampak sreča je, da z leti niso izgubile čarobnosti, s katero so se že takrat in se še vedno dotaknejo ljudi," pa so pojasnili mnenje o tem, kako je že tako dolga leta preigravati enake uspešnice.

"Brez iskrenosti preprosto ne gre"
Med ustvarjanjem novih skladb nikoli v celotni karieri niso pričakovali, da bo katera koli dosegla uspeh, kot je to pozneje uspelo številnim. "Ko skladba nastaja, nikakor ne moreš predvidevati, da bo postala uspešnica. Recept za to ne obstaja. Edino objektivno merilo pri glasbenem ustvarjanju je lahko samo iskrenost čustev, ki jih vnašaš v skladbe. Če ljudje to začutijo, pesmi sprejmejo za svoje."

Kot že omenjeno pa je bilo na koncertu tudi kar nekaj mlajših obiskovalcev, ki s skupino Prljavo Kazalište niso odraščali na način kot nekatere generacije pred njimi. Na to so ponosni tudi v zasedbi: "Mlada dekleta in fantje v prvih vrstah so zelo dober dokaz, da se naše pesmi uspešno prenašajo iz generacije v generacijo."

Med koncertom niso pretiravali z dialogom, temveč so se resnično želeli osredotočiti na to, da zbranim v danem času ponudijo čim večje število skladb. Poleg pevca Mladena Bodaleca je za mikrofonom največ časa preživel Jasenko Houra, ki je eden izmed kitaristov Prljavega Kazališta. "Pričakajte ga tako, kot bi na odru pričakovali Justina Bieberja. Dvignite roke," pa je Houra pred mikrofonom napovedal basista Dubravka Voriha, ki je zapel del svetovne uspešnice Stand By Me.

Leto 2017 bodo posvetili praznovanju
"Ponosni smo na vseh 40 let, saj so se nam s pomočjo glasbe uresničile sanje," na vprašanje, kaj pa bi spremenili, če bi le lahko, pa odgovarjajo: "Zgolj to, da ne bi tako hitro minilo. 40 let je malenkost strašna številka, ki je zavidanja vredna tudi v svetovnem merilu, ampak vseeno se o tem ne sme preveč razmišljati. Treba je iti naprej in slediti svoji poti."

Občinstvu jih je nazaj na oder uspelo privabiti večkrat, v zahvalo pa so jim Prljavci poleg svojih uspešnic postregli tudi z delčkom pesmi Ti si moj sonček. Prav tako je nekaj oboževalcev za čas ene skladbe dobilo zlato vstopnico na oder, en oboževalec pa se je skupini pri igranju ene skladbe pridružil na kitari.

Čeprav je en del občinstva potreboval več časa, da se je ogrel in "začutil rokenrol", je skupina Prljavo Kazalište pokazala, zakaj se jim je na sceni uspelo obdržati 40 let ter zakaj na koncerte privabljajo tudi mlajše, ki z njihovo glasbo niso odraščali.

Polona Brajkovec, foto: Matjaž Tavčar
Prijavi napako
Komentarji
Oberkrainer99
# 19.03.2017 ob 10:37
Bravo Park,se čist strinjam s tabo.Zanima me,koliko slovenske glasbe je na hrvaških radijskih postajah? Kar slabo mi postane ko slišim radio Aktual.Ne vem,a so ljudje čist brez osnovnega posluha?
Sujo
# 19.03.2017 ob 10:42
zakaj radii vrtijo to? ker se po vseh raziskavah to najbolje odreže. vedno. slovencelj bo jamral, kok se vsa muska ponavlja, ko bo imel na izbiro led zeppelin-misty mountain hop al pa svit čajld of majn bo vedno izbral drugo. Isto za jugo rock-če boš dal na izbiro ti si moj Bol od EKV al pa kiše jesenje je izbira jasna, raja je prljava. Kar se tiče domače glasbe-če bi se vas več kdaj spravilo kam drugam kot na čuke, mi2, bfm pa s, bi se tudi še kej druzga vrtelo, tako pa bendi v klubih igrajo sami sebi. ampak glede na to, da še na škisovi headlinajo modrijani in čuki, jst nimam lih upanja za ta narod.
carbon
# 19.03.2017 ob 11:06
Super band, eden od najboljših ex-yu. Iskreno čestitam ob 40 letnici - začeli so isto leto kot sem se jaz rodil...

Ne razumem pa zgornjih sovražnih izpadov.Sam sem glasbenik okoli 20 let, delamo slovensko glasbo - in to ni glasba dveh produkcijskih hiš, ki štancajo izdelke, namensko prilagojene in monopolno vsidrane v slovensko tržišče. Ni najmanjših šans dobiti koncert, kljub samoumevni zastonjskosti in dejstvu, da cel kup ljudi pripelješ sabo. Posnetki, narejeni pri lokalnih mojstrih, kljub vedno višji kakovosti ne odpirajo vrat radijev, nacionalni pa je itak rezerviran za razne prikoritne hamote ( daleč od tega da bi bili slabi, brez vez na rtv-ju pa nebi nikoli slišali zanje). Profi snemanje pa je cca 1000€ po kosu - komplet s produkcijo. Pa ne pozabimo, sazas povsod prisloni lonček, in tu se še dodatno zaplete, kilometrine Zupana in tinkarin studio je pač treba plačat
Res pa je, da se je glasba zaradi dostopnosti precej razvrednotila, edino pravo prvinsko doživetje pa je nezamenljiv koncert v živo. In tega je, se bojim premalo, nikomur se ne ljubi zapravljati svojega dragocenega petka ali sobote zvečer za muziko, ki mu verjetno ne bo všeč, zato gremo vsi na ziher varianto, pa tudi če je instant harmonikarija, samo da je s televizije... Nikomur se NE DA razmišljati o glasbi, vsem je to neko samoumevno ozadje, vsi pa veselo plačate za marketinške produkte, ki vam jih plasirajo agencije, prirejene temu, da iz vas izmolzejo denar. 60€ in več za koncertno vstopnico, pred lokalom kjer mlad bend skuša malce izplavati s 5€ vstopnine se pa vsi zgražajo in obračajo.
Treba je iti na koncerte in podpreti mlade bende, če doma jamrate ob poslušanju radia, se samo od sebe ne bo zgodilo nič. Morda najboljši bend vadi v ulici kjer živite, pa s takim odnosom ne boste nikoli vedeli zanj. Vsak bend, ki nima vplinih botrov, porabi desetletje vsega prostega časa in vse prihranke za morda nekoč album skladb, in če stvar ni dovolj spevna za predelavo v reklamo, je najbrž ne bomo slišali nikoli...
pišta05
# 19.03.2017 ob 13:11
Ne morem verjet, kaj vse tu pišete.
Kakšna zafrustriranost in mržnja, zgolj in samo zato, ker so onstran Kolpe?
Potem pa vi očitate sovražno nastrojenost Hrvatom??? Hahaha folk, to je glasba! Če tega ne marate, ne poslušate, ne poznate, pa tudi ne komentirajte in pustite politiko na političnem parketu!

Že Prešeren je napisal: "čevlje sodi naj Kopitar", a itak tega ne kapirate, kaj je hotel umetnik povedati, tako kot ne kapirate glasbe, ki povezuje in ne pozna meja. Nekaj mutite o "ruži Hrvatski" - sploh kapirate, ob kakšni priložnosti je nastal ta komad in o čem govori??

Se seveda stronjam imamo veliko kvalitetnih rock bandov, ki so obtičali v garažah, ker enostavno ni scene, da bi se afirmirali. Bo treba karto kupit in jih podpirat.

Bil na koncertu, super je bilo, ker ni bila pomebna nacionalnost ampak rokenrol. In ja, poznam besedila in sem pel, ker sem odraščal v 90-tih, takrat smo tudi Agropope poslušal in Krpane, Pankrte, Gunse, Nirvano..... in nenazadnje ta pravi rokerji zapojemo tudi Slakovo v Dolini tihi.
Aja bil sem tudi na bigfootih in siddarti - kje ste bili takrat vi? Za tipkovnico šinfali?? Bo treba malo v realni lajf ne zgolj virtualno bruhat nestrpnost in negativno energijo preko tipkovice, ma boste še zboleli.
siggi
# 19.03.2017 ob 12:28
Beres te komentarje in si mislis.. fak v kako kul druzbi zivimo, vsi proti tujemu, podpirajo svoje ipd.. v realnosti pa so karto za koncert nazadnje kupili leta 92 za Agropop in se niso od tipkovnice premaknili odkar je internet siroko dostopen.

Torej tako kot je napisal gospod... dokler ne podprete lokalnih bandov in manjsih nastopov s 5€, se nimate kaj penit, ce Prljavo kazaliste pridejo in korektno oddelajo koncert - so oni najmanj krivi
Sujo
# 19.03.2017 ob 11:05
Sicer pa zgodbo o Sloveniji in podpori glasbi lepo zaokroži tale reportaža. Če se ne motim (nisem bil na koncertu) je špil odprla slovenska skupina Skalp, to pa se novinarjem nacionalnega portala ne zdi omembe vredno. Niti ene slike ali besedice, ništa. Podobno so se ti "novinarji" izkazali pred par leti, ko so u LJ nastopili Lordi, pa so domačo predskupino označili kar za švede...ker jih seveda na koncertu ni bilo. Zatonj karte se pobere, delo pa naredi na pol. Klasika.
redondo
# 19.03.2017 ob 09:22
"Prijatelji" zakaj ste tok zlobno naštrojeni proti vsem kar ni domače? Vsi ki smo bili včeraj na koncertu smo prišli z enim samim razlogom in ta je da se imamo dobro in pojemo pesmi skupine, ki nam je všeč. Mislim da nobeden, ki je bil včeraj tam ni prišel pod prisilo. Vsem tistim, ki niste bili pa lahko rečem, da je bilo res noro.

p.s. Izvajalci pojejo tiste pesmi katere so posneli in nobenih drugih, pa tudi če je Ruža ta pesem, ki očitno buri duhove nekaterim na tem poratlu.
bruce99
# 19.03.2017 ob 10:18
Avtorici članka: naslov komada ni 'Napolju hladne kiše padaju', ampak 'Ma kog me boga za tebe pitaju'.

Glede najboljšega exyu banda pa bi vsaj ljudje nad 20 lahko vedeli, da so okusi različni in da se v glasbi ne moremo pogovarjati o 'naj to in naj ono'. Kot otroci...
Guinness
# 19.03.2017 ob 08:59
ojojoj....a to je tist bend, ki se je hvalil da dokler so živi ne bojo igral v Beogradu?

Teh izjav sicer ne poznam...ampak so pa nedolgo nazajv Beogradu tud napolnili areno.
tomive
# 19.03.2017 ob 12:04
Vsak pač posluša tisto kar mu je všeč, izbira pa iz tega kar ima na razpolago. Krivda je v slovenskih radijskih postajah (in za izborom glasbe stojijo dotične osebe z imenom in priimkom), ki vsiljujejo hrvaško glasbo!

Ja izgovorov je mnogo, nekaj jih berem tukaj gor: bivša skupna država - odgovor je bil tudi lepo podan; potem to, da slovenci hodijo na morje na Hrvaško - ... ja, jaz pa hodim v Grčijo in Španijo, pa bi rad njihovo glasbo poslušal po naših radijih, da me spominja na poletje!

Po radiju se (glede na ostale držav po svetu) pač vrti domača in internacionalna glasba, kar hrvaška pač ni! In, da imamo v Sloveniji celo radio Aktual, ki brutalno posiljujejo s to jugovino... je pa poniževanje slovenskega naroda. Ne poznam radia na Hrvaškem, ki bi vrtel izkjučno slovensko glasbo!
infostriker
# 19.03.2017 ob 10:09
Druzga kot Hrvatov in Srbov si v Slovenijo itak ne znate privlect.
nemoremsespomnit
# 19.03.2017 ob 12:51
Izgovor, da nas v današnjem času neka radijska postaja "posiljuje" z glasbo enostavno ne pije vode, saj smo praktično v vsakem trenutku vsaj preko dveh naprav povezani s svetovnim spletom (internetne radijske postaje), v skrajnem primeru pa je možnost naložit cel kup glasbe po lastnem izboru na x prenosljivih naprav (izvzete so prodajalke v špecerijah, ki morajo žal "glodat" bebave lokalce).

Dajte pa razumet: kljub morda vašemu drugačnemu radijskemu okusu, komercialke vrtijo ne to, kar je všeč njim, temveč to, kar želi raja. Ker, kritična masa prodaja reklame, reklame pa jim "zlagajo" plače. Torej, narod pri nas očitno na veliko posluša jugo glasbo. Mene še bolj kot glasbeni izbor pri naših komercialkah skrbi njihov govorni/moderatorski del, ki je resnično podn od podna!

Nekakšne primerjave v smislu: "kdo pa na Hrvaškem vrti slovensko glasbo" so neumne. Naša glasba se tam pač ne "prodaja" in je zato ne vrti skoraj nihče (redko kak Predin ali Magnifico še južneje, tu in tam zgodovinski Buldožerji, "drugačni" Laibachi in kak Gramatik). Ker, na koncu koncev, kdo pa vrti slovensko glasbo v Angliji, Ameriki...? Pa je njihove glasbe na naših postajah enormno...

@carbon je lepo povzel našo sceno. Ne hodimo na koncerte (če odmislim koncerte lokalnih komercialk, ki nastopajoče enostavno "prepisujejo"). Mladi bendi ugašajo neslišani in neznani po kleteh in garažah. Pa daleč od tega, da so slabi...nasprotno, nekateri so zelo dobri. Žal njihove glasbe ni in ne bo slišat preko radijskih valov (tukaj gre zamera nacionalki, ki bi, kljub nekaterim poskusom, lahko še mnogo večji poudarek namenjala njim), za komercialne postaje pa itaq ne bodo fantje in punce zbrali dovolj keša, da se prebijejo v eter (kajne glasbeni uredniki, "ni dnarja ni muzike")...

Torej, ja," prljavi" so imeli koncert in baje kar dobro obiskan. "Bog jim požegnaj", komu so pasali...mene osebno ne ganejo...a to ni razlog, da spljuvam tako njih kot obiskovalce...
Plavix
# 19.03.2017 ob 11:19
@tenisač: # 19.03.2017 ob 10:16
To je drugače, Nemci niso živeli v skupni državi s Hrvati, Srbi in Bošnjaki. Malo razmišljaj, preden kaj takega napišeš.


Neuporaben argument! Zakaj potem Hrvatje in Srbi ne vrtijo po njihovih radijih naših skupin, če smo živeil v isti državi?

Težava je, ker je v Sloveniji glede na %slovenskega naroda, preveč migrantov. Razmerje je skoraj 50:50. V Ljubljani so slovenci v majnšini. Mislim, da to dovolj pove o naši državi in kako daleč smo prišli s toleriranjem priseljencev!
seb123
# 19.03.2017 ob 08:48
In "ponosni" Slovenci so skupaj z njimi v en glas peli Ruža Hrvatska ...
crnuskagmajna
# 19.03.2017 ob 11:10
tenisač
# 19.03.2017 ob 10:16
To je drugače, Nemci niso živeli v skupni državi s Hrvati, Srbi in Bošnjaki. Malo razmišljaj, preden kaj takega napišeš.


Neumestna. Tudi Slovenci smo stoletja z Avstrijci živeli v skupni državi (monarhiji, karkoli) in to je zdaj kriterij, da morajo Avstrijci nabijat Heleno Blagne, Wernerja in Sašo Lendero?!
Park
# 19.03.2017 ob 09:59
redondo# 19.03.2017 ob 09:22
"Prijatelji" zakaj ste tok zlobno naštrojeni proti vsem kar ni domače?


Noben radio na postoru bivše sfrj ne vrti niti enega slovenskega komada! Niti enega! Naše radijske postaje pa do onemoglosti utrujajo in posiljujejo s to jugo glasbo. Pa ne mi rečt, da vrtijo tisto, kar ljudje hočejo poslušat - ne ljudje pač poslušajo in posledično poznajo pesmi, ki jih slišijo.
Slovenska glasba - kup super pesmi, pa se vrti ponoči. To je pa tudi edinokrat ko poslušam slovenske radijske postaje!

Še sreča, da imamo avstrijske in pa internetne radijske postaje, da sem v koraku z glasbo. Sicer bi tako kot večina slovencev poznal samo Severino, Parne Valjake in podobno lajnanje!
nemoremsespomnit
# 19.03.2017 ob 09:25
Najboljši ex-yu rock band.
------------------------------

EKV, Azra, Haustor...Idoli, Indeksi, Buldožer...?
seba goričan
# 19.03.2017 ob 08:45
ojojoj....a to je tist bend, ki se je hvalil da dokler so živi ne bojo igral v Beogradu?
Hladilnik
# 19.03.2017 ob 12:54
meni so zelo všeč do 90-ih nekako, nato so se močno izgubili, postali mal politični, ampak sej je tud za razumet, vojna in vse to. Poskusite njihove pankurske začetke, čist nič slabše kot kateri drugi, nato pa dober pop-rock...

nekdo je že opozoril na napako v setlisti za Ma kog me boga za tebe pitaju... enako je za Ružo Hrvatska - naslov je Mojoj majci...
redondo
# 19.03.2017 ob 15:45
#Pišta05

Bravo za komentar, si lahko misliš kak človek si da v glazbi, ki po mojem mnenju povezuje ljudi in ob njej pozabiš na vsagdanje tegobe vidiš samo slabosti in naoštrenost do drugega naroda. To nemoreš verjet kaj se dogaja z večino v tej državi
glasnost
# 19.03.2017 ob 13:01
Težava je, ker je v Sloveniji glede na %slovenskega naroda, preveč migrantov. Razmerje je skoraj 50:50.

Kje si pa to pobral? Vseh Neslovencev je manj kot 20 %.
čik
# 19.03.2017 ob 12:08
saj ni radio kriv kaj se predvaja,temeč poslušalci ;)
JohnSmith
# 19.03.2017 ob 11:17
Angleško, nemško in italijansko muziko lahko poslušam?
Preprost2
# 19.03.2017 ob 18:02
Prosim če mi lahko kdo pove kje na hrvaškem se vrti slovenska glasba??? Radio ali koncerti? Nič od tega!

Lacni Franc,Predin,Pankrti,Buldozer in podobni izvajalci so zelo cenjeni na Hrvaskem in v Srbiji in napolnijo oz. so napolnili koncerte. Precekiraj Youtube. Ebiga ce ni vec neke kvalitete v slovenski glasbi.
čik
# 19.03.2017 ob 12:02
@carbon
youtube je vaš prijatelj ;)
Majestic12
# 19.03.2017 ob 10:19
Mene bolj moti posiljevanje s slovenskim poflom od glasbe na radiu.
petr144
# 20.03.2017 ob 20:50
No ja, bolje kakršenkoli rock kot narodnjaki ....ampak kdor pa govori da so oni najboljši bend ex-yu scene, pa res nima širine ,no.....osebno mi je bila (od ZG) dosti bolj zanimiva BG scena in lako bi rekel, da so daaaaleč pred vsemi EKV, pa se skoraj ne upam (čeprav so dejansko bili najboljši :-)....na žalost so največje legende mrtve.
exequor1
# 20.03.2017 ob 09:28
Kako glasba nima meja, si lahko pogledate na youtube, samo vpišite Siddharta & Urban -strele v maju... epic!
Naprej:
Samo zato ker so nastopili Hrvati takoj pljuvati? Potem ste padli, kaj sploh glasba je. Če vam pa žanrsko ne paše, pa ne pljuvajte. Sam sem rocker od nekdaj, nikdar ne obsojam drugih žanrov. Ker tako kot sem se jaz našel v rocku, se je nekdo drug našel v drugem žanru, zakaj pa ne, ljudje smo si različni in hvala bogu, zato je svet zanimiv. In ne poslušamo vsi eno te isto. ČE vas moti radio, je danes povsod dostop do interneta, poslušajte kar vam paše.
Aha, za vse rockerje pa to: poslušajte radio BoB... bivša europa 05... res top radio!
Sujo
# 19.03.2017 ob 12:13
če bi na hrvaškem obstajal komercialni interes za all slovenian radio, pol bi bil. V slo je komercialni interes za jugo radio, kar dokazuje uspeh Aktuala. Pri nas smo imeli Radio S, ki je bil komercialni poraz. Tako pač je. Tudi rock radia, ki sta pri ans sta začela z resno rock glasbo, pa jih je okus večine prisilil v vrtenje Valjaka, Counting crows in Imagine Dragons namesto ne vem, Shinedown, Alter Bridge in recimo Uriah Heep.
gesan
# 19.03.2017 ob 11:39
Prljavo Kazalište: Ljudje so nas sprejeli za svoje, ker smo iskreni
..............................
Band okužen s politiko!
Iskreni?

Ja, kot politika!
nemoremsespomnit
# 19.03.2017 ob 10:45
Sujo

podpis!!!
Park
# 19.03.2017 ob 08:28
Izpeta pesem... samo v Sloveniji!
Brutalno posiljevanje s hrvaško glasbo (ki je doma že passé).... samo v Sloveniji!
Lupo
# 21.03.2017 ob 08:35
Zaveden Slovenec ne posluša komada "Mojoj Majci", ampak bo šel na koncert slovenske skupine Flirt!

https://www.youtube.com/
watch?v=6uHYR4TFWms
casualCRO
# 20.03.2017 ob 21:35
pišta05 je povedal vse. Mešate preveč politiko z muziko, ki nima veze. Skratka, vam povem koliko Hrvaške mladine posluša Bosanske in Srpske narodnjake, bolje da ne. Ker ko boste začeli pometati pred svojim pragom, ne boste nikoli pljuvali drugih! Poleg tega pa je edini problem v državi Politika in s tem bi se morali vsi ukvarjati, določene stvari bojkotirati itd. da jim zrušimo ta njihov sistem katerega nam mečejo pred oči !

Lp, vsem ljudem dobre volje in pozitivne energije !
Dragoon
# 20.03.2017 ob 21:22

čik
saj ni radio kriv kaj se predvaja,temeč poslušalci ;)


Bi držalo, če bi nas kdo kaj vprašal. Jaz poslušam glasbo večinoma doma na youtubu, ker imamo v Sloveniji 3 vrste radijskih postaj - narodnozabavne, balkan in tiste s popularno glasbo (ki vrtijo 5 najnovejših ameriških pop komadov na repeat). Edino, kar lahko med vožnjo poslušam jaz, je Radio SI, pa občasno Val 202. Mogoče po novem še Rock radio, ki pa na večini mojih relacij ne lovi.

@nemoremsespomnit:
raje nihče nič ne vpaša, raja želi tisto, kar je 100× že nekje slišala. Če mladih skupin ni na radiu, jih pač nihče ne bo slišal in posledično ne bo več naših skupin, vsi bodo peli le v angleščini in upali na preboj v tujino (kar se že dogaja - včasih smo imeli Siddharto, Big Foot Mamo, Dan D, MI2, Bohem, Niet, Društvo Mrtvih Pesnikov, ... ki so bili vsi izpostavljeni na radiu in ustvarjajo v slovenščini, novejši, recimo Elvis Jackson, Happy Old McWeasel, Koala Voice ipd., pa je večinoma vse v angleščini in vprašanje, če imajo sploh za glavni trg Slovenijo). Posledica tega je, da na brucovanju, torej pri publiki, ki naj bi bila najbolj progresivna in uporniška, danes igrajo Modrijani.

Tudi Yugo rock mi je všeč in ni nič narobe, če se še vedno vrti, ampak enostavno je preveč zapostavljanja naših mladih bendov, ker kvaliteta pač ni problem.
Vlado Stritar
# 19.03.2017 ob 13:19
Prljavo Kazalište že...ampak z Davorinom Bogovićem...
Irena11
# 19.03.2017 ob 12:17
Sujo, še enkrat preberi članek. Skupina Skalp je omenjena. Slike pa res ni. :)
carbon
# 19.03.2017 ob 11:08
Sujo res je...
spy rtv slo
# 19.03.2017 ob 11:06
sramota da se posiljuje z hrvaško glasbo
prim00z
# 19.03.2017 ob 09:10
Naslednji teden v stožicah: Thompson!
lamesa
# 19.03.2017 ob 12:10
čik# 19.03.2017 ob 12:08
saj ni radio kriv kaj se predvaja,temeč poslušalci ;)


Tako je. Zato pa poslušam radio Ö3, Antenne Steiemark (Avstrijski hit radio), ali pa Radio City Maribor.
Lombardo
# 19.03.2017 ob 10:54
to je najbolj tipično možen 'rock' za ženske, da bolj ne more bit. Ne poznam niti enega tipa, ki bi to poslušal.
crnuskagmajna
# 19.03.2017 ob 10:12
@infostriker
# 19.03.2017 ob 10:09
Druzga kot Hrvatov in Srbov si v Slovenijo itak ne znate privlect.


Pa saj to niti ne bi bilo tako moteče, če ne bi že po radiju vsak dan moral poslušati ta krafel, prav tako mi gre na živce, da prestavim postajo takoj ko slišim to njihovo cmevkanje. Tudi V Avstriji in Nemčiji je ogromno delavcev migrantov, pa tamkajšnji radiji ljudi (nemcev) ne posiljujejo z jugo ali pa turško glasbo.
spy rtv slo
# 19.03.2017 ob 14:48
Prosim če mi lahko kdo pove kje na hrvaškem se vrti slovenska glasba??? Radio ali koncerti? Nič od tega!
Debely
# 19.03.2017 ob 10:41
Eden najbolj bednih ex-Yu bendov. Tejle so navadni prodani populisti. Bend/Jasenko Houra, ki izhaja iz new wave/punk gibanja se je prodal za par cekinov in izdal lastna prepričanja, če jih je tip sploh kdaj imel. Za njega je glasba samo biznis in nič drugega.
djdj
# 19.03.2017 ob 08:39
Žalostno. Raje kot bi plačali kakšno mlado slovensko skupino, raje najamejo stare balkanske školjke. Se strinjam z nastopajočimi v naslednjemu prispevku(od 33:30 dalje): http://4d.rtvslo.si/arhiv/tednik/1744600
77
Guinness
# 19.03.2017 ob 10:26
Slovenska glasba - kup super pesmi, pa se vrti ponoči. To je pa tudi edinokrat ko poslušam slovenske radijske postaje!

Sedaj morajo vrtet več slovenske glasbe tudi podnevi. Ampak, če vprašaš mene, se poslušljivost radia s tem ni izboljšala, ampak padla.
tenisač
# 19.03.2017 ob 10:16
@crnuskagmajna: Pa saj to niti ne bi bilo tako moteče, če ne bi že po radiju vsak dan moral poslušati ta krafel, prav tako mi gre na živce, da prestavim postajo takoj ko slišim to njihovo cmevkanje. Tudi V Avstriji in Nemčiji je ogromno delavcev migrantov, pa tamkajšnji radiji ljudi (nemcev) ne posiljujejo z jugo ali pa turško glasbo.

To je drugače, Nemci niso živeli v skupni državi s Hrvati, Srbi in Bošnjaki. Malo razmišljaj, preden kaj takega napišeš.
tenisač
# 19.03.2017 ob 11:51
@Oberkrainer99: Zanima me,koliko slovenske glasbe je na hrvaških radijskih postajah?

No, ja. Hrvaška je dvakrat večja od Slovenije. Če bi bila Slovenija dvakrat večja od Hrvaške, verjemi, da bi se tudi na Hrvaškem poslušala slovenska muzika. Morš pa vedet, da Slovenci znajo hrvaško, Hrvati pa slovensko ne znajo.
mattyy
# 19.03.2017 ob 08:40
Najboljši ex-yu rock band.
Kazalo