Glasba

Poudarki

  • Ne morejo se vrniti na prizorišče ob gradu Otočec
  • Potekal je 17-krat zapored
  • Privabil 250.000 obiskovalcev
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 39 glasov Ocenite to novico!
Rock Otočec, Franci Kek
Franci Kek je na tiskovni konferenci poudaril, da bi želel z ekipo, ki je zadnja leta organizirala festival, da bi lahko pripravili vsaj še en, poslovilni, Rock Otočec. Foto: MMC RTV SLO/Jani Ugrin
Rock Otočec, Franci Kek
"Prišli smo v situacijo, ko ne želimo delati Rock Otočca nikjer drugje kot na Otočcu. Tam pa ga ne moremo," je povedal Kek. Foto: MMC RTV SLO/Jani Ugrin
       Upam, da bomo lahko festival organizirali še kdaj. Na Otočcu. Več konkretnega pa ne morem povedati.       
 Franci Kek
Billy Talent
Lani je bilo glavno ime festivala skupina Billy Talent. Foto: MMC RTV SLO/Jani Ugrin

Dodaj v

Rock Otočec se skupaj z "Rock Otočcem generacijo" poslavlja

Festival je do zdaj potekal 19-krat
24. januar 2014 ob 11:40,
zadnji poseg: 24. januar 2014 ob 13:20
Ljubljana - MMC RTV SLO

Poglavje slovenske glasbe, naslovljeno "Rock Otočec", je (začasno?) zaprto. Dolgoletni alfa in omega festivala Franci Kek je povedal, da Rock Otočca letos ne bodo izvedli.

"Tu ni vprašanja. Za letos je to končna odločitev. Lahko se kaj zgodi čez eno, dve, tri, štiri leta. Letos pa festivala ne bo, ker nimamo prostora," je odgovoril Kek na tiskovni konferenci v Kinu Šiška na vprašanje "biti ali ne biti" z - "ne biti". Dejal, je, da "mularija" danes posluša vse drugo kot leta 1997. "Ta generacija Rock Otočca se poslavlja." Meni tudi, da je minil tudi čas, da bi bil ta festival kje druge, saj imajo kraji svoje festivale, na Dolenjskem pa jim podjetje Terme Krka ne želi več odstopiti prostora.

"Upravljavci idilične lokacije ob reki Krki so se odločili, da organizatorjem Rock Otočca ne omogočijo izvedbe na rajski jasi za gradom Otočec. Večletna pogodba o najemu lokacije je namreč potekla že leta 2012. Rock Otočec je lani gostoval v Ljubljani, a so ljubitelji tega najstarejšega slovenskega festivala jasno izrazili svoje stališče o za njih edini sprejemljivi lokaciji - 'Rock Otočec mora biti na Otočcu'," so zapisali v svoji izjavi.

O prodaji oz. posoji blagovne znamke festivala letos niso pretirano razmišljali. "Ker ne vidimo, kdo bi lahko to delal. Malo smo 'potipali', precej pa ne," je odgovoril Kek za MMC. Leta 2003 so organizatorji že poskusili s podobno rešitvijo, ko so dali blagovno znamko v najem. "Najemnina za eno leto je takrat znašala 15.000 evrov. Ne vem, pa koliko je vredna danes. Koliko kdo prinese, toliko je vredna," je v smehu še dodal za MMC.

"Rock Otočec je lahko samo na Otočcu"
Lani bi sicer lahko potekal festival na Otočcu, vendar pod pogoji, ki so bili po besedah Keka težko sprejemljivi. "Zaradi trikrat bolj ugodnih pogojev smo šli v Ljubljano," je poudaril oče festivala.

Rock Otočec je v svoji zgodovini poskrbel za marsikateri nepozabni trenutek. Od posebnih gostov, ko so obiskovalci festivala prepevali ob harmoniki Lojzeta Slaka V dolini tihi, z Alfijem Nipičem sredi poletja Silvestrski poljub in predlani obujali dobre stare čase s pokojnim Danilom Kocjančičem.

Tradicijo, ki je trajala od leta 1997, so končali lani. Poleti so se poslovili z nastopi Papa Roach in Billy Talent. "Mislim, da je bil to eden izmed najboljših programov izmed lanskih poletnih festivalov. In vesel sem, da nismo končali s kakšno Severino ali Mambo Kingsi," je dejal v svojem slogu Kek. Predtem pa so poleg vseh najvidnejših domačih izvajalcev gostovali tudi Fun Lovin' Criminals, Living Colour, Guano Apes, Asian Dub Foundation, Henry Rollins, Chumbawamba, Liquido, The Subways, Dog Eat Dog, Fisbone in več kot 700 drugih skupin.

Prvič že leta 1976
Spomnimo, Rock Otočec je svojo prvo uprizoritev doživel leta 1976 kot enodnevni festival. S skupino Horizont je takrat nastopil tudi že Vlado Kreslin, ki se je v nadaljevanju še mnogokrat vrnil na rockotoški oder. Naslednja, že dvodnevna izvedba Rock Otočca, je bila leta 1983. Festival je ponovno zamrl, dokler ga nista leta 1997 obudila Franci Kek in Marjan Pirnar. "Upam, da bomo lahko festival organizirali še kdaj. Na Otočcu. Več konkretnega pa ne morem povedati," je še poudaril Kek.

Selitev, na koncu tudi v Ljubljano
Kot piše na spletni strani festivala, na kateri je na veliko zapisano "Hvala!", se je Rock Otočec leta 1999 moral preseliti na letališče Prečna pri Novem mestu in se leta 2004 vrnil na matično "rajsko" prizorišče. Po finančni izgubi leta 2002 je bila blagovna znamka Rock Otočec,da bi poravnali vse stroške za eno leto posojena zavodu k6/4, ki je bil organizator Rock Otočca 2003.

Od leta 1997 je festival s svojim zaščitnim znakom - blatom, nepretrgoma potekal vsako leto. Lani so ga prvič premaknili v Ljubljano, a mnogi so se strinjali, da je s tem izgubil svojo dušo.

V vseh teh letih se je na njem zvrstila množica znanih glasbenih imen, obiskalo pa ga je več kot 250.000 ljudi, željnih zabave, in 2.000 novinarjev. Slovel je tudi po obstranskih dejavnostih.

A. P. J., K. K.
Rock Otočec, Franci Kek
Rock Otočec, Franci Kek
Rock Otočec, Franci Kek
Rock Otočec, Franci Kek
Prijavi napako
Komentarji
[ana]
# 24.01.2014 ob 11:46
To se je vedlo že takoj, ko so prestavili rok otočec v Ljubljano..
manrose.
# 24.01.2014 ob 11:57
To se je vedelo že takrat, ko smo vedeli, da vemo.
hubert69
# 24.01.2014 ob 11:53
Najbrž je tako res bolje. Lepi spomini bodo pa ostali.
elektrupunk
# 24.01.2014 ob 12:17
"Rock Otočec so opisali kot največji in najpomembnejši glasbeni festival na prostorih nekdanje Jugoslavije" ...my ass.......
kafkaf
# 24.01.2014 ob 11:53
to se je vedelo že pred pop laguno...
čik
# 24.01.2014 ob 11:55
ali se ne bomo danes spet zapufali?kle pa novica od rock otočca na prvi strani.
ljga
# 24.01.2014 ob 12:53
fajn zize
PačNekdo
# 24.01.2014 ob 12:07
to se je vedelo še preden se je karkol vedelo
Majora
# 24.01.2014 ob 12:21
Rock Otočec ne sodi v Ljubljano, to je dejstvo. Sem pa prepričan, da se poslavlja zgolj začasno. Škoda bi bilo, da se ga kar ukine.
jo-jo
# 24.01.2014 ob 13:55
@frozen pingvin:
prva slikca mi je polepšala dan.

joj...v kolikor so dve dečvi v modrcu razlog za to.....če bi znal uporabljati internet, bi si lahko polepšal vsak sleherni dan.
thr0l
# 24.01.2014 ob 12:50
Lipoglav: no ja, to pa nista ravno festivala, ki bi ju lahko primerjal. Metal camp ima samo metal glasbo, velik delež obiskovalcev predstavljajo tujci. Rock Otočec pa je imel rock glasbo v širšem pomenu, tudi kakšen punk, ska, reggae in še kaj, obiskovalci pa so bili v veliki večini Slovenci. Je pa res že dovolj podobnih festivalov po Sloveniji, zadnja leta so se prav razpasli.

Tudi argument organizatorjev, da se je okus mladine v tem času že spremenil je na mestu. V devetdesetih je večina mladine poslušalo rock glasbo, počasi se je že razvijala tudi elektronska scena med mladino, danes pa so rockerji v manjšini, mladina posluša ali elektroniko ali pop in tistih nekaj standardnih rock skupin ala BFM, Dan D in Siddharta.
frozen pingvin
# 24.01.2014 ob 13:09
prva slikca mi je polepšala dan.
jo-jo
# 24.01.2014 ob 12:16
to se je vedelo še preden se je Franci rodil...
JanezBlond
# 24.01.2014 ob 12:50
To da so ga lani delali na Ježici je bilo res adijo.
thr0l
# 24.01.2014 ob 12:31
Schengenfest je že nekaj let na prestolu na južnem koncu Slovenije, poleg tega imajo še kar nekaj ostalih festivalov, vendar sem bil do sedaj samo na Schengnu. Glede RO pa bodo ostali lepi spomini na včasih velik festival. Hvala tudi vam, organizatorji.
Peter F.
# 24.01.2014 ob 12:14
Ko so iz Prečne premaknili nazaj na Otočec je šlo samo še navzdol.
Vrhunec RO je bil sugirno v letih, ko je bil na letališču.
Škoda.
thr0l
# 24.01.2014 ob 14:26
MIRNČAN: mi smo premajhni za kakšen večji rock festival. Sosednje države pa take festivale že imajo in jih ne zanimamo, zato smo omejeni na lokalne zadeve in ene in iste bende, več ali manj. Schengenfest je kar se mene tiče povsem dovolj velika zadeva, da se imaš fajn. Za kaj večjega pa se usedeš v avto in imaš že uro, dve stran prav spodobne festivale (Avstrija, Madžarska, Nemčija, Italija - zadnje leta tudi Hrvaška). Kako bo nek slovenski organizator pokril festival, ki ima bande, ki zahtevajo po pol milijona eurov za nastop? Enostavno ni računice. Za to rabiš že res velik obisk. 50 tisoč in več ljudi. Ali pa se motim in imamo pri nas same nesposobne ljudi, da kaj takšnega ni možno.
iztok150
# 24.01.2014 ob 12:38
Škoda, spomini so res lepi.
Mogoče pa se še kdaj vrne. Enkrat pokopan in nato oživljen, drugič pokopan....
jo-jo
# 24.01.2014 ob 14:40
Medtem ko smo se mi pogovarjali o glasbi, se oni pogovarjajo samo še o mobilnih telefonih.

Stari starši pa o tem kdaj bo krava breja in kdaj bodo šli kosit travo.
fafaron
# 24.01.2014 ob 14:30
Meni se zdi, da je današnjo mladino zelo težko združiti na glasbenem festivalu, ker je izgubila svoj jaz oziroma identiteto. Medtem ko smo se mi pogovarjali o glasbi, se oni pogovarjajo samo še o mobilnih telefonih.

Zato predlagam Mobilni telefon Otočec.
Peter F.
# 24.01.2014 ob 14:11
Ko je prišel je bil velik in edini.
Sedaj je pa polno nekih generičnih festivalov, kjer večinoma nastopajo isti bandi.
Olympic1
# 24.01.2014 ob 17:11
To se je vedlo že takoj, ko so igrali Slaki.

Ne dvomim, da bi bil tebi bolj všeč Mile Kitić. (Majke mi)
Skippy
# 24.01.2014 ob 15:49
Kaj pa je blo za pričakovat v eni najbolj dolgočasnih držav EU?
pikam_dopust
# 24.01.2014 ob 13:52
"Tudi argument organizatorjev, da se je okus mladine v tem času že spremenil je na mestu."

Jaz se pa ravno s tem argumentom ne strinjam.
Meni se to bere kot stokanje nekega starčka, češ "ko smo bili mi mladi, je bilo pa vse drugače".
Ko začne človek tako jamrati, je skrajni čas, da se umakne in prepusti organizacijo festivala nekomu, ki je vsaj 10 let mlajši. Če takega človeka nima, je pa spet vprašanje, kdo je za to kriv - mladina, ki je tako nesposobna, da ne najdemo nikogar, da bi to lahko delal, ali starci, ki mladini ne dajo možnosti, da bi bila sposobna prevzeti organizacijo takega festivala? Mogoče sem idealist, ampak meni ne se zdi, da bi bila moja generacija neskončno bolj superiorna kot so pa današnje generacije mladih.

Glasba se razvija, rock ni izjema, dobri festivali to vedo, gredo v korak s časom in se ne jokajo za minulimi leti. Tako kalimerovstvo, kot je napisano tu, pa dokazuje, da je ta festival imel veliko več (globjih) problemov, kot pa le nesrečno zemljišče na Otočcu....
trickpony
# 24.01.2014 ob 14:29
Obiskal sem ga enkrat in takrat sem si rekel nikoli več. Imaš večji občutek, kot da si na kaki večji vaški veselici, kot na kakem festivalu. V tujini lahko obiščem veliko boljši festival za podobno ceno.

Dejal, je, da "mularija" danes posluša vse drugo kot leta 1997.

eee moj dragi kek, tudi danes imaš veliko znanih rock bandov, ki bi jih lahko organiziral. Ne pa da vabiš Papa Roach, ki so bili one hit wonder in še to 10 let nazaj.
branka-dular
# 24.01.2014 ob 14:27
Če ne sme bit na Otočcu pa naj bo spet v Prečni!
peglezn
# 24.01.2014 ob 13:30
Bo pa zdaj oni festival ob Kolpi tolko boljši... Lani Sunk Anansie, letoš še kaj več. Lokacija odlična, dober žur, rock n roll, sej bo :)
malidelnicar
# 24.01.2014 ob 12:49
Kje je novica o pufanju?
Glede na to, da je Rock Otočec na prvi strani........
nemaramplundre
# 24.01.2014 ob 16:48
Dj no Mirnčan priznaj, da ti še nisi bil ma na nobenmu festivalu, to se tocno vidi iz tvojih komentarjev.

Pa nikakor ne rabis RHCP vlečt sem, ker so navadna komercialna jajca.
rolandpc
# 24.01.2014 ob 14:06
važno, da se zdaj kritizira, a ne?
Gastrofox
# 24.01.2014 ob 13:46
metaldays/metalcamp, ŠVIC in šengenfest so lepo rock otočec prehiteli.
Kekec99
# 24.01.2014 ob 13:00
"Rajsko" prizorišče ali nič, škoda vendar edino prav.
jopp
# 24.01.2014 ob 12:11
Škoda a dvomi, da res, saj so mnogi na ta račun tudi dobro zaslužili.
thr0l
# 24.01.2014 ob 14:33
fafaron: haha, dobra. In resnična! Tudi festival video iger bi bil fajn. Tako bi na velikem platnu dva igrala Moral Combat ali Tekken, 10.000 glava množica bi pa navijala. Ob strani na odru bi pa dva glasbenika igrala Super Mario theme na flavto in sintesajzer.
a-dee-jay
# 24.01.2014 ob 13:55
Čudi me, da Slovenci ne moremo organizirati kakšnega konkretnega glasbenega festivala. Takega, na katerem bi lahko videli več svetovno znanih glasbenikov. Rock Otočec tak festival ni (bil), je pa res, da je imel tu in tam kakšnega solidnega tujega izvajalca.
Lipoglav
# 24.01.2014 ob 12:36
RO je ze pred leti povocil Metal camp z neprimerljivo boljsimi loneupi. Lokalno sceno pa tako ali tako podpira 10 drugih lokalnih festivalov.
PLOh/l
# 24.01.2014 ob 12:19
Ko bendi
espero
# 25.01.2014 ob 20:56
Admin , hvala za brisanje komentarja. Kek za svojo predrznost še ni odgovarjal , upam da enkrat bo , kajti biti nefer do poslušalcev je pogreb , kar se je zdaj tudi zgodilo.!
thr0l
# 24.01.2014 ob 18:00
MIRNČAN: to sem imel v mislih najbolj Novarock, ker tam bi ti šele imel za povedati čez organizacijo (predvsem kar se lokacije tiče):



Glastonbury:



Rock am ring imaš tudi večinoma na soncu. Sziget in Exit sta malo boljša kar se tega tiče. Je pa še ogromno drugih festivalov po celem svetu, kjer nimaš niti potočka zraven, da bi se ohladil.
MIRNČAN
# 24.01.2014 ob 17:33
thr0l izven Slovenije pa res ne. Nisem nič slabega hotel.
thr0l
# 24.01.2014 ob 17:10
MIRNČAN, pa si res malo smešen s svojimi komentarji. Če bi bil kdaj na kakšen večjem festivalu, bi še kako cenil place, kot so Otočec ob Krki, Vinica ob Kolpi in Metal days ob Soči. Me zanima kaj bi rekel na večjih festivalih, ko bi pri 35-40 stopinjah tacal v nepregledni množici ljudi in ne bi imel centimetra sence, pod sabo pa smeti in suho zemljo in prah, ki bi se dvigal iz nje. To pri nas je raj, kar se placov tiče. Schengenfest je še bolj ali manj v povojih in vsako leto uvajajo izboljšave in upoštevajo predloge obiskovalcev. Res bi lahko imeli malo več sence na kamping placu, ampak imaš pa vsaj Kolpo zraven, da se vržeš notri, kar je zlata vredno. In polno zelenja naokrog.
dharma
# 24.01.2014 ob 12:26
Peter F.

Ne bo držalo..legendarno je bilo pred letališčem na Otočcu! Tisto je pa bilo ja!
Posankka
# 24.01.2014 ob 12:20
Ljubitelji in ljubiteljice glasbe, ki imajo (še) dovolj denarja pač hodijo na koncerte in festivale izven Slovenije, ker pri nas je mera - po večini in z redkimi izjemami - slaba.
Captain Obvious
# 24.01.2014 ob 11:52
Good riddance to bad rubbish!
Alchemist
# 24.01.2014 ob 16:55
Mogoče pa bi bilo prav da se to poslovi, in da dobimo na naši sceni kaj bolj svežega in mogoče bolj mednarodno usmerjenega...
MIRNČAN
# 24.01.2014 ob 14:34
thr0l mislim da to nima nobene veze. Šengen je čisto v redu festival se strinjam. Ampak tisto kar ponujajo na odru pač slišim na vsakem večjem koncertu pri nas. Sem bil ko so bil Kaiser Chiefsi in bil kar zadovoljen. Vendar neodogovorno je ljudi puščati na 35 stopinjah brez vsakršne sence cele dneve. To je taka malenkost ki bi jo normalen organizator brez težav predvidel. Da ne govorim o slabem prostoru za kampiranje brez normalne pitne vode. Še dobro da je Kolpa zraven drugače bi vsi pocrkali. Prosto za Šengenfest je odličen ampak organizatorji se pa še niso izkazali za zrele. Če bi privabili Red hot chili pepperse naprimer sem prepričan da bi brez težav imeli 30 tisoč ljudi, neglede na okoliške festivale. Tako pa samo ostajamo in tekmujemo na lokalni ravni.
Crveni
# 24.01.2014 ob 12:23
"Rock Otočec so opisali kot največji in najpomembnejši glasbeni festival na prostorih nekdanje Jugoslavije"

Na prostorih nekdanje Juge? Pa kaj ste ta članek z googlovim prevajalnikom prevedli iz srbščine?
luciiferium
# 24.01.2014 ob 18:05
Otočec je bil res odličen,sem kar nekaj sezon dal čez.Sicer me pa to nekako spet spominja na tisto:
V socializmu so se tovarne odpirale na veliko,sedaj v kapitalizmu pa tovarne propadajo in podobno je z takšnimi festivali.Kriva je pa po mojem mnenju tudi mladina,ki ne ohranja rockovskega trenda ampak posega po raznih komercialnih večinoma zahodno glasbenih sranjih,zato pa se to tudi dogaja.Jaz bom rekel,da je to rezultat trenutnega trenda.Najprej je kriza v glavi nato v gospodarstvu in potem se to seli še na takšna področja,kot so festivali.Šengen fest pa se mi ne zdi primerljiv z Rock Otočcem,ker turijo notri neke blesave dj-e,ki sploh ne sodijo na tašen rock festival,poleg tega ima ime nek slabšalni prizvok z efekti politike oz.držav skupnosti,kar tudi ne sodi v glave ljudi.Nekako upam,da bom morda nekoč spet prišel na Rock Otočec na tisti pravi raj,ki mi je v mladosti polepšal marsikatero poletje.
ffffff
# 24.01.2014 ob 18:00
Kek nikoli ne bomo pozabili tvoje Zares avanture. Da se pečaš s takimi ljudmi, nekaj ne more bit vredu.
daresi
# 24.01.2014 ob 14:58
Če ne bi šel v Zares, bi pa še obstajal.
Nove note
link
Futurski: Za našo glasbo ni računalnika. Z roko spreminjamo vsak filter posebej.
9
22. marec 2018 ob 06:25 "Trip", ki ga doživiš med vožnjo po prazni avtocesti sredi noči, za nekatere. Nežno, zasanjano risanje glasbenih pokrajin, za druge. To so Futurski - sveži val domačega synthpopa.
Več novic ...
Kazalo